@derde. He bah wat een weken. Wat een rotstreek. Zou wel fijn zijn als jij Daar in mee mocht denken en beslissen. Even een avondje voor jezelf nemen en rustig laten bezinken. Hopelijk kun je er dan met ml over praten. Balen dat het ook nog rond je ei zit. Geeft direct een rot gevoel. Hele fijne vakantie samsie. Geniet er van! Alle lieve reacties stellen me wel weer ietwat gerust. Toch fijn dat we hier met een club meiden zijn die elkaar begrijpen en waar we ons hart kunnen luchten.
Oh Derde, kan me voorstellen dat je je voelt alsof je erin bent geluisd. Best een rotstreek! Hoe had je man in gedachten dat jullie die 8 weken door gaan komen? Volgens mij heeft ie gewoon zin in een nieuwe vloer en ondertussen helemaal niet nagedacht hoe het leven die 2 maanden dan moet... Hoop dat jullie samen een oplossing kunnen bedenken! De bar is mooi geworden! Stuk beter dan bruin. Ik word zelf ook altijd helemaal gelukkig van veranderingen in huis. Kan niet wachten tot de schuur af is, dan gaat de zooi van de 'rommelkamer' daar naartoe en kan de rommelkamer omgebouwd gaan worden tot babykamer. Maar goed, moet ik wel zwanger raken...
oef die bar zit er strak uit!! heel mooi! , stiekem wel even een vraagje ^^ , wat voor verf heb je gebruikt?
oh haha, nou ik heb de tafel eerst goed geschuurd, daarna met ammoniak afgedaan, 2 lagen grondverf erop gezet en 2 lagen zijdeglans wit afgelakt. morgen ga ik de finish laag (doorzichtige beits) erop zetten speciaal tegen krassen, verkleuring en als bescherming voor de verf. Succes in elk geval! De grondverf is basiswit van de Praxis en de zijdeglans is gebroken wit van de Karwei, de beits is van de Gamma
He meiden, bedankt voor al jullie adviezen. We gaan opzoek naar mijn ei. Zelf had ik idd ook niet verwacht dat er een witte test uit zou komen, maar helaas. Maar we gaan gewoon door, op naar ronde 2
Zo, nog even een berichtje. Ben vanavond lekker bij mijn zus geweest, lekker kletsen over koetjes en kalfjes. Ik heb mijn man nog niet gesproken, kan ik beter morgen doen, het is nu al zo laat en moet morgen en zondag werken. Ik begreep van de week al dat hij er geen probleem in ziet om een paar weken op karton te moeten wonena, dat we dan ook alle meubels en de rest (tv, kinderspeelkqst plus inhoud etc) twee keer moeten verhuizen ipv een keer gaat er geloof ik niet helemaal in. grrrr... Mannen! En vooral het twee keer een week niet je huis in kunnen, want de hal moet ook gedaan, dus hoe kom ik dan boven . Ik zit hier echt niet op te wachten, zucht... Hoop dat we morgenavond goed kunnen kletsen, maar het probleem is dat hij toch zijn zin doordrijft en dus al afspraken heeft gemaakt met die buurman.... Samsie heeeeeel veel plezier in Thailand! Heerlijk!!! Eizoekers heel veel klusplezier en succes met vinden ei Mooi die witte bar zeg! Ik heb ook nog wel wat spullen die wit moeten worden ....
Hoop dat jullie er morgen samen uitkomen Derde, dikke knuf en welterusten! Je gaat toch niet op de bank?
Ohhh wat mooi seit!! Ik wil ook een bruine salon tafel wit hebben maar durf het niet zo goed! Maar als ik dit zo zie en hoor 😄 Wel mega veel werk maar super mooi resultaat! Nog maar es goed over nadenken 😄 Pfff wat een kut streek derde! Hoe ziet hij dat voor zich met twee kleine kinderen? Lijkt mij verre van te doen! Hopelijk draait hij bij en luisterd hij eens naar jou!
@seit heel knap hoor!!! @derde ja ik heb hier meer dan een jaar op beton geleefd boven, vond het echt een hel! we zijn hier komen wonen toen ik zwanger was van rolf en de vloer boven ligt er eigenlijk net we hebben hier trouwens zelfs enkele weken zonder warm water of keuken geleefd ook, vond het maar niks dat hij het zo geregeld heeft en zo achter je rug vind ik ook maar niks, veel succes ermee!
Derde, wat een rotstreek idd! Vakantiehuisje in de buurt? Dat is miss in het laagseizoen nog te betalen, kun je iig met je kids beetje normaal leven. Als je thuis niet naar boven kan is echt niet handig idd. Seit, wat mooi geworden! Hier pas ook alle eiken meubels geschilderd, net of je n nieuw inrichting hebt. Alleen wat goedkoper ennhandig om n speeltafel te maken voor je zoontje!! Lillifee, t is goed te doen hoor, dat schilderen! Ik had alleen zo'n enorme schuurmachine van mijn broer geleend. Dat scheelde heel veel tijd er ergenis. Angelique, wat ben je positief! Knap hoor! Hopen dat t deze ronde beter gaat! Droppie, geniet van je weekendje met man en kids. Gezellig
Hoi, Ben op mijn werk. Voel me gelukkig weer wat relaxter, maar ben nog steeds erg boos op ml. VAnavond maar eens even goed praten. Begon die vanochtend in bed nog aan me te frunniken ook! Ze komen echt van een andere planeet hoor! Hij had zeker zin in goedmaak sex!? Nou ik dus echt niet...:x Maar goed. nog een week op het wachtbankje! Wat kan wachten lang duren zeg. en dan zit ik pas in ronde 2! Ik heb nog steeds wel ongiachtige klachten maar mijn borsten doen dit keer helemaal niets, niet gevoelig, niet groeien, geen donkere tepels, ik heb er daardoor deze ronde niet zo'n goed gevoel over. Voel me ook totaal nog niet zwanger ofzo. Maar ja ik weet dat het alle kanten nog op kan gaan. Waar ik wel bang voor ben is dat ik woensdag al ongi ga worden. Dat zou wel weer precies kloppen met mijn regelmatige cyclus. Maar omdat ik nu voor het eerst mijn ei met ovutesten heb gevonden, heb ik mijn cyclus verlengd naar zaterdag (14 dagen na ei). Omdat ik dat altijd heb gedacht. Maar ik kan natuurlijk ook een korte lf hebben. Het wordt dus eigenlijk een hele spannende week volgende week! Ik blijf natuurlijk heel erg hopen dat mijn ongi weg blijft en dan zaterdag of zondag een testje. Maar mijn gevoel zegt eigenlijk best erg op naar ronde 3! Het is hier nog rustig vandaag!? Lekker uitslapen? Of druk met boodschappen etc?
whahaha inderdaad heel herkenbaar die kerels, alsof er niets is gebeurd ik ben druk met de voorbereidingen voor mijn zoons verjaardag hij word dinsdag 2, super leuk natuurlijk, ik hoop ook voor je dat je ongie weg blijft meid! zou natuurlijk wel super zijn!