Zo, wat is er weer lekker veel gekletst. Ik heb alles bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Fijn weekend nog allemaal! Mijn weekend is net begonnen (zo, ma en di), maar ik heb wel mijn sollicitatiegesprek maandag... Spannend!
En.. derde het gesprek al aamggqqn? Hoe vervelend ja! Ben blij dat mijn man en ik op 1 lijn zitten. En als hy toch doordramt komt hy my toch tegen want ik doe de financien haha. Hiero lekker relaxed, misschien vanaaf eindelijk weer gezellig maken na dik 3 weken.
Leuk seit! Was het eerst een tv kastje? Slim bedacht! Wat is het hier vandaag stil zeg!? Hier nog steeds niet gepraat, heb gewerkt en had geen zin om te praten, ben te moe. Ml is alle kasten al aan het leeghalen. Weet je ik kan het nu toch niet terugdraaien. Maar ik weet dat we het wel goed uit moeten praten anders komt dit elke keer weer ter sprake... Ik hoop trouwens echt dat ik het testen kan laten. Ik heb me zo voorgenomen niet voor volgend weekend te testen, maar nu mijn nod Langzaam dichterbij komt gaat het toch weer kriebelen. Maar ik wil niet weer teleurstelling net als vorige maand. Bovendien zegt alles in me dat het niet raak is... Wie heeft ook last van die testdrang? Bij mijn eerste kindjes teste ik echt pas een dag na nod. Maar toen wist ik niet van het bestaan van vroege testen, nu lees je hier toch veel over op dit forum.... Even douchen en dan naar bed maar weer. Morgen weer werken...
Wauw. Gaaf idee dat kastje op de speelkamer. Tsja mannen. Het is zeer herkenbaar moet ik zeggen. Neemt niet weg dat het frustrerend blijft. Zeker uitpraten ja. Hier net terug van het personeelsfeest van mijn mans Werk. Collega's vroegen zich af waarom ik geen cocktails dronk bij de workshop cocktail maken, en waarom ik geen wijn dronk. Een collega kwam al vragen of we.niet iets moesten vertellen. Blijven lastige situaties. Nu doodop en flink misselijk. Dus zo lekker slapen.
Hi ladies! Hier een brerichtje vanuit Bangkok. Is hier echt heerlijk! Vrijdag mijn eerste misselijkheid gehad...op de meest handige plaats ooit...het vliegtuig gelukkig niet hoeven spugen en nadat ik een flinke lading fruit op had was het gelukkig weer over. Verder voel ik me nog steeds prima! @Asmama...veel plezier met de voorbereidingen voor de verjaardag...alweer 2! @Derde...wat een rot situatie zeg! En heel herkenbaar. Als ml hier iets in zijn hoifd heeft kan ik ook hoog en laag Succes meissie! @Seit...dat heb je mooi gedaan zeg! Weet ik ook welke CreaBea ik kan benaderen als ik eens handig wil zijn! @Jabinca...wat knap dat je je er zo doorheen weet te slaan! En fijn dat de sfeer weer wat beter is. Lekker proberen te genieten van die momenten! @Kokosnoot....Fijn weekend! @Meiske...t blijft een lastige situatie. Kon je niet zeggen dat je BOB was? Ladies spreek jullie snel weer!
pffffffffff effe geen puf om te reageren, ben zo ziek als een hond, dus hebben nog steeds geen seks gehad deze ronde deze nacht kleine elk uur wakker, tot ik er uiteindelijk bij gaan liggen ben, denk maar niet dat manlief ooit opstaat, pfff, ben doodmoe, nog zieker, kom ik uiteindelijk beneden, hond ook ziek, afschuwelijk overal diarree en braaksel, kon ik ook opkuisen, bah bah bah, deze ronde lijkt ook in het water te vallen, voel me even heel verdrietig
Sterkte en beterschap!!! Klinkt heeeeel naar. Ik hoop dat ml je een beetje gaat verwennen vandaag... *Digiknuffel*.
@ samsie, misselijk op het vliegveld idd niet erg handig Maar geniet van je vakantie, heerlijk hoor zou ook wel weer willen. Hier vandaag een lekkere bankhang dag , man lief was vrijdag jarig lekker samen dagje weg geweest en gisteren in de avond het gevierd, erg gezellig maar word altijd laat haha.. Ik hoop morgen mijn ovulatie testen binnen te krijgen en gelijk te gaan testen. Drukke week aankomende week, di woe school en de rest van de week werken bah.. Maar goed houd je bezig he Fijne zondag allemaal en tot vanavond.
Liesl, Beterschap voor iedereen. Angelique nog gefeliciteerd met ML! Asmama: wanneer is je zoontje ook alweer jarig? Was dat vandaag?
@ Angelique , Gefeliciteerd met Ml !! @ Seit (wil telkens je oude naam type) geen bloed geeft moed!! @ liesl , verdikkie snel beter worden hoor , we gaan zo mooi gelijk op , zou het ook zo onwijs gaaf zijn als we samen tegelijk zwanger raken!! Digi knuff !!