Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Balen liesl. Heel veel beterschap!

Angelique29 gefeliciteerd nog met ml!

Seit. Blijven hopen zo lang als er nog geen bloed is. Ik had ook ongi krampen, en zie nu...

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    He meiden, kamperen was lekker! Gezellig met vrienden en kids. Heb 's avonds wel gewoon een glaasje wijn meegedronken. Een van de andere meiden niet, dus ik vermoed dat daar een prille zwangerschap is! Ik let er nu veel meer op dan eerst, het zou me normaal gesproken denk ik niet eens opgevallen zijn.
    Jasper heeft trouwens wel lekker liggen spoken 's nachts. Hij lag op een matje ipv in een campingbedje. Hij vond het kennelijk erg leuk dat ie nu ook boven op me kon slapen ;). Vanavond vroeg naar bed na zo'n gebroken nacht.

Liesl, beterschap!

Seit, gaaf tafeltje geworden. Vond Ties het ook mooi?

Derde, inmiddels een beetje kunnen praten met ml. Hij is lekker voortvarend aan de slag, maar vergeet jou een beetje mee te nemen in zijn enthousiasme...

3. TieMar

TieMar Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb even een poging gedaan om bij te lezen vanaf ons vakantie adre. Maar er is zoveel geschreven.
    Ik ben er weer wat actiever als ik thuis ben. Hier is het wifi netwerk niet altijd even goed.

Maar nog geen nieuw roze?

4. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Zo meiden,
    De zondag zit er al weer bijna op...
    Was wel een lekker dagje niets doen vandaag, heeeeeerrrrrlijk :)
    Morgen nog eend dagje vrij om school voor te berijden en mij. Gesprek van donderdag.
    Druk druk druk dus, maar klussen doen we natuurlijk wel gewoon, om de dag :p..

Nee ik heb nog geen nieuw roze voorbij zien komen, maar voor jou tiemar duurt het niet zo lang meer tot je kan testen. Spannend

5. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @dropie drie zal wel wezen hahaha lekker bovenop mama :) fijn dat het zo gezellig was, hopelijk is de nacht nu goed meegevallen

@hier sorry dat ik voor rest niet veel gereageerd heb, was echt even buiten strijd, vandaag lijkt het toch al beter te gaan, bedankt voor het meeleven meiden, deze nacht ook goeie nacht gehad, Rolf ook, dus mama ook :)
    heb nog steeds geen positieve ovulatietest, ben wel laat beginnen testen, dus hopelijk komt hij nog en hebben we nog een kans deze maand

@debjjj thx zo lief, hopelijk morgenvroeg positieve ovulatietest en zitten we nog in de running

fijne dag iedereen tot straks xx

6. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even kort, kon de testdrang niet weerstaan en om mijn gevoelens uit te schakelen vanmorgen een vroege zwangerschapstest gedaan :(. Natuurlijk witter dan wit. Had eigenlijk niets anders verwacht, maar je blijft altijd dat kleine beetje hoop houden. Maar nu weet ik zeker dat het niet raak is en zeg ik kom maar op met die ongi, zo snel mogelijk graag kunnen we weer aan nieuwe ronde beginnen! Stom he dat je twee keer in ronde 1 zwanger raakt en dan nu weer naar ronde 3 moet. Ik weet dat we de eerste twee keer super veel geluk hebben gehad, maar daardoor ga je stiekem toch wel een beetje plannen. We hebben echt bewust gewacht om pas in augustus te beginnen zodat we dit keer een zomerbaby zouden krijgen. Nu vraag ik me af of dat wel gaat lukken, want als we nog een paar rondes verder zijn wordt het alweer een herfstbaby (mocht het uberhaupt lukken). Dus er valt echt niets te plannen! (Toch ga je daar dus wel een beetje vanuit na twee keer in ronde 1, heel slecht ik weet het).
    Met ml is het wel beetje uitgepraat, maar hij begrijpt me geloof ik nog steeds niet. Hij denkt dat het voor mijn eigen bestwil is dat het nu gaat gebeuren die vloer. Hij heeft er helemaal geen problemen mee dat we weken met de kids op een betonnen vloer moeten leven. :(

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, baal toch wel van de test van vanmorgen. Dus wil ff met andere dingen bezig zijn vandaag....

7. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat is er weer veel geschreven!
    Kan niet op alles reageren.... Voel me niet zo lekker!
    Vind het wel heel leuk om jullie steeds te lezen 😄

8. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    He bah wat balen Derde...:( Snap de teleurstelling wel als het bij de eerste 2 wel in 1x is gelukt.. Idd laat die ongi dan maar komen dan kan je je weer richten op de nieuwe ronde. Positief blijven hoor! 3 keer is scheepsrecht!

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    typisch mannen derde ,

Ik ben echt niet lekker vandaag , ik heb denk een blaasontsteking en plas zelf schilfers bloed . snap der geen zak van , tevens last van maagzuur , en dan ben ik verdikkie nog niet eens zwanger

Ik ga weer op de bank liggen , #BLEGH!

10. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap!!

11. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Beterschap. Rustig aan doen en anders toch ff ha bellen...

12. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik heb even een flinke week afstand genomen van het forum omdat ik merkte dat ik er te veel mee bezig was. Hoewel ik zo blij ben voor iedereen die goed nieuws te melden heeft, had ik er vorige week een beetje moeite mee. Zeker omdat ml de laatste tijd weinig te porren was voor een klussessie. Begon er aan te twijfelen of hij wel net zo graag een kindje wil als ik. Gelukkig hebben we vorige week een en ander uitgesproken en is die twijfel nu weg. Na een weekje pauze heb ik dan ook weer even de behoefte en zin om met jullie te kletsen.

Ik kan onmogelijk reageren op alles wat er afgelopen week is gezegd, heb ook niet alles kunnen bijlezen. Zie in ieder geval dat er een aantal dames zijn die in de lappenmand zitten, heel veel beterschap!!!

@hier. Ik ben deze maand begonnen met het gebruiken van de dipstick ovutesten van Z&K. Ik dacht eerst dat ik negatieve testen had en had ze dus vrij snel weg gegooid. Later vond ik er een op de grond en zag ik toch een duidelijke streep. De andere testen uit de prullenmand gehaald en ook daarop waren streepjes te zien, de één wat lichter dan de ander. Ik kan ze uiteraard niet meer op volgorde leggen. Nu weet ik dus ook niet of ik daar nog op kan vertrouwen. Kan ik daar iets uit aflezen, of worden ze erg onbetrouwbaar als ze even gelegen hebben?

Heb dus geen duidelijk positieve test in handen gehad, maar wel testen met duidelijke streepjes alleen dan wat lichter dan de controlestreep. Gelet op de discussie die ik vorig weekend met ml had gehad heb ik ook niet het hele weekend getest. Wat voor zin heeft het immers als je man niet meewerkt? Nu weet ik dus niet zeker of ik mijn ovulatie heb gehad. dom dom dom. We hebben uiteindelijk wel geklust, dus misschien hebben we het ei toch niet verloren laten gaan.

Afgelopen week heb ik in ieder geval netjes iedere dag getest en was er weinig te zien. In het begin nog een heel licht streepje na een aantal minuten te hebben gewacht, de testen van de afgelopen dagen waren in ieder geval nagenoeg wit en bleven ook wit. Ik zet nu in ieder geval op de achterkant de datum van de test en ik bewaar ze, zodat ik kan vergelijken.

Ben benieuwd wat deze week gaat brengen. Als ik wederom een lange cyclus heb zal ik aankomende week moeten ovuleren, mocht ik vorige week toch inderdaad geovuleerd hebben dan is aankomend weekend mijn NOD. Ik blijf deze week dus gewoon ovutesten gebruiken. Mochten die oplopen dan weet ik dat ik nog moet ovuleren, blijven ze t/m het weekend wit dan hoop ik dat ik eindelijk een normale cyclus heb, of misschien wel zwanger ben. Maar op dat laatste durf ik echt niet te hopen. Heb ook nog geen klachten, al had ik afgelopen vrijdag wel een periode met wat ongi-achtige krampen (innesteling?) en heb ik nu een wat opgeblazen buik. Maar die opgeblazen buik heb ik tot nu toe iedere maand wel eens gehad. De tijd zal het leren. De onzekerheid slaat in ieder geval weer erg toe.

Zo dit was best een lang egoberichtje, maar moest het weer even kwijt.

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ vos , als ik het zo lees heb je je ovulatie inderdaad al gehad.. bij mij liepen ze heel langzaam op daarna net zo als de controle streep en daarna liep het weer af.. in ieder geval heb je wel geklust dat scheelt weer!! :)

Hier ben ik het zat vannacht maar 2 uur geslapen *gaap* kindje nog even in bed gelegt dus nu ga ik het er echt van nemen ff dutten :)

14. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde snap je zo meid, hier ging het met rolf ook zo snel, en nu lijkt het of ik nooit zwanger zal zijn!!! is zo k*t, hele dikke knuffel en je weet ook, eens zwanger, ben je dat ook alweer vergeten en ik hoop dat het voor jou heel snel zal zijn!!

@debjjj aaaaaahhhhhhhh bbbbbbbbaaaaaaaah meid, heel veel beterschap en nog zo slecht geslapen, ook jij dikke knuffel

@vos nog iemand die bleh doet, en ook zo begrijpbaar, is idd niet zo evident die ovulatietesten, vandaar dat ik die smiley's neem, dat is echt duidelijk nee of ja en dat gevoel van je man, heb ik ook soms, maar wel geleerd dat mannen het wel willen, maar er op een heeel andere manier tegenoverstaan, heb ooit ook zo wat ruzies gehad met mijn man, maar had toen wel verkeerde effect, want had hij nog minder zin, ik probeer toch nog de juiste 'mood' te creëren en het klussen ook te laten aanvoelen als lekker tussen man en vrouw en niet enkel voor de baby....hij weet wel wanneer het 'moet', maar voelt het zo niet aan....ik probeer hier vooral mijn slijm/ei etc-verhalen kwijt en bij hem vooral mmm ik heb zin in jou- verhalen, als je begrijpt wat ik bedoel

15. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    en als ik morgen geen positieve ovulatietest heb, denk ik dat ik mijn ei gemist heb, en dan kom ik hier ook even een heel grote bleh doen!

16. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    meid , ik kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. mijn zusje had ook alle geluk om in een keer zwanger te zijn en ik ga al naar ronde 2, maar wel positief blijven hoor.. als je nu niet zwanger bent en naar ronde 3 gaat word het als nog een zomer kindje namelijk een juli kindje..
    ik zelf zou het ook leuk vinden om een kindje te krijgen juni maar je lichaam moet het toestaan en een er moet een klein wonder gebeuren.

kop op meid en gewoon doorgaan, het gaat goed komen geloof me.

dikke knuf

17. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    daar zijn wij toch voor om dinge te delen :)
    het is ook wel eens lekker om tegen heel ombekende mensen je verhaal te doen. die geven andere antwoorden dan de mensen om je heen.

nu zijn we natuurlijk niet geheel onbekend meer haha , maar we kennen elkaar alleen maar digitaal ;)

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik had hier ff sjachie momentje gisteren.
    Me zusje is net getrouwd en na hun huwelijksreis gestopt met de pil.
    Ik haar natuurlijk aanraden om met foliumzuur te beginnen blabla ma deed er zo nuchter onder.
    Ik ben gewoon bang dat zij eerder zwanger zal zijn dan mij.
    Het word voor ons beide de 1ste maar ben de oudste dus dat gevoel zal daar wel bij horen.
    Natuurlijk mag zij een kleintje krijgen maar mag ik eerst?? haha
    Verder nog steeds wachten op het huisje waar me moeder in kan, duurt nu een week extra, wel balen!
    En verder gewoon ontzettend moe dus ook afgelopen weekend niet geklust en gefrunnikt.. zit er gewoon ff niet in.
    Voor alle zieken: Beterschap. Het gaat weer echt rond overal...

19. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben weer terug van vakantie en heb het heerlijk gehad,deze week klusweek...dus spannend.....er zijn heel wat verhalen bij gekomen...
    Hoe is het met de dames die zwanger zijn?
    Nog dames bijgekomen die zwanger zijn geworden na 10-09?

20. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    ik had dat ook altijd wel een beetje hoor, ik ben de oudste dus als eerst een kindje. maar helaas liepen die dingen nou eenmaal anders.
    zij kreeg een vriend trouwde en is daar nu al 9 jaar mee samen.
    ik heb meerdere vriendjes gehad en bleven allemaal niet hangen dus dan ook geen lief kindje.
    maar nu heeft ze een kleine en maakt me allemaal niet meer uit, het is een schatje .

Deel Deze Pagina