Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even ego, ben nu even in ons huis, het is van boven tot on der een grote stofbende!!! Dat wordt volgende week dus hele huis schoonmaken en moet net veel werken volgende week, hoop dat ik hulptroepen kan inschakelen :(
    Maar erger dan dat ik mag op rood. Net eerste rood gespot. Na de negatieve test van gisterochtend en de krampen wist ik het al natuurlijk, maar loop toch wel flink te balen. Ik wist niet dat ik zo snel de moed al zou verliezen. Maar ja he zit me deze week sowieso niet echt mee natuurlijk. Ik hoop echt da deze derde ronde het dan gaat worden voor ons. Maar zal ik eerst de lucht moeten klaren met ml, want dat is eigenlijk nog belangrijker.
    nieuwe Nod is 24 oktober, ronde 3

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ow nee derde , wat balen !! :( , wel lekker dat je cyclus zo kort is... en meid echt het wachten word beloond , met J deed ik er bijna een jaar over!! dat was pas killing !! :(

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    nice :D, mijn toilet is gepimt met blauwe vlindertjes , id van manlief , vond ie leuk -.- het is niet stijlvol maargoed enigste deel dat hij mag beslissen XD

5. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Je brengt me op ideeen!

Bjjj, lief dat je man zo meeleeft :)

Derde, wat een rotsituatie! Hoop dat de week snel voorbij is voor je. En dat je man je verrast met iets liefs om het goed te maken (k wil m wel ff bellen met n stille hint hoor ;))

Hier is de 2 spuit gezet, t valt me mee. Vind t altijd zo raar om jezelf te prikken. Nu wachten op de bijwerkingen.

6. TieMar

TieMar Niet meer actief

Leuk hoor!

7. TieMar

TieMar Niet meer actief

Sterkte asmama. Hopelijk gaat t snelbeter met je.

Balen derde.... Hopelijk snel naar de volgende ronde.

Seit, echt super leuk je wc!

Hier, vandaag mega misselijk. Vanmiddag maar een testje gedaan (ipv) de ochtend en de streep is nu echt duidelijk.
    Meiden... Ik ben dus denk ik echt zwanger!!!:$:D

8. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Balen asmama maar gezondheid gaat boven alles! Heel veel sterkte ermee!

Jeej tiemar! Dus nu echt gefeliciteerd wat leuk!

T zit je niet mee derde. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen!

Hier giga misselijk de hele dag. En redelijk veel buikpijn. Nog niet overgegeven. Maar maagzuur in combinatie met misselijk is niet prettig. Naja, nog een weekje of 5 a 6 en dan hoop ik er vanaf te zijn.

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Haha ja Tiemar. En je weet zelf dat dat niet komt vanwege het fietsen met een kort rokje aan ;)
    Geniet ervan meid!

10. TieMar

TieMar Niet meer actief

Hahahahah nee maar t echte besef duurde even. Maar goed! Nu genieten! At heeft alleen maar positieve invloed op t vruchtje.

En duim dat jij (en alle anderen) ook snel zwanger zijn. Kijken of we weer dezelfde naam hebben;)

11. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ rozaly ik leef echt met jou mee , jezelf injecteren is niet niks :( , ik hoop voor jou dat het gewoon gelijk raak is zodat je daarna niet meer hoeft ! Digi knuf !!

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    @Derde...he bah wat een rot situatie meid! Hoop toch echt dat ML je helpt met opruimen? Dikke knuff voor jou en duim heel hard voor ronde drie!

@Tiemar...ga je ons die mooie nieuwe test nog showen? ;)

@DeBJjJ...volgens mij was het jouw man de het testen ook zo spannend vond? Echt uniek en zo lief!

@asmama...veel succes en sterkte meis! Een hele knappe beslissing!

@Seit....leuk gedaan! En fijn dat ML zo meeleeft.

@meiske....ik weet hoe je je voelt :( koppie op....hopelijk nog maar 6 weken en dan voluit genieten ;)

@Rozaly...wat spannend meissie. ...echt knap van je! Ik hoop daf het allemaal maar een keer hoeft en dan raak is!

Hier....gister een redelijke dag gehad. Zegt ML in een keer....kan nief wachten tot we uit die stad hier zijn...elke dag die smerige lucht....geen wonder dat je misselijk bent! Ik wordt er zelfs misselijk van ;) haha....als ie dat nou even eerder gezegd had :D we vertrekken vandaag richting het zuiden dus...lekker naar het strand!

Dikke knuff voor jullie allemaal!

13. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Wat super voor je, van harte gefeliciteerd...:D

14. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Sorry meiden als ik op het moment minder dingen zeg als anders.
    Heb namelijk een vrij drukke school/werk week, vandaag weer van 7 tot 15:30 en morgen ook. Dan 1 dag vrij en weer 3 dagen pffff.
    Maar klussen doen we gewoon hoor ;), anders komt er nooit een kindje he .
    Ben benieuwd wanneer mijn ei gaat komen, ben druk aan het testen, elke dag om 17 uur hihi.
    Geniet van jullie weekend

15. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @asmama zo spijtig! hopelijk komt alles snel in orde, veel beterschap en sterkte!

@derde ocharme jij dat ontredderd gevoel, alles is effe k*t, heel dikke knuffel hoor!

@debjjj hahahaha zo schattig die man van jou :)

@seit mooi hoor!!!!

@tiemar nogmaal proficiat meid!!!!!!!!!!!!!!!!

@rozaly, kan me inbeelden dat jezelf prikken geen evidente zaak is, hopelijk is het snel raak hé

@angelique, geen probleem joh! klussen en eitjes zoeken is het allerbelangrijkste ;)

16. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    nog steeds geen positieve ovutest, dus hij zal wel heel vroeg geweest zijn, maar heb mijn "ik haat alles"- moment al gehad, ben erover en hoop dan gewoon in november een positieve test te hebben :)

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gisteren ongi geworden. Nieuwe NOD 25-10..

18. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Tiemar, gefeliciteerd!!!

Samsie, lekker gaan relaxen op t strand nu! Geniet ervan!

Angelique, ppfff wat n drukte! Hoop dat t snel wat rustiger voor je wordt.

Liesl, hopen dat je ongi dan snel komt. Kun je weer n nieuwe start maken.

Meiske, hoop voor je dat de misselijkheid snel wegtrekt!

19. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hai meiden, ik was een paar dagen op cursus, maar nu weer thuis. Wat is er weer veel geschreven! Even snel doorgelezen en... weer een zwangere! TieMar, van harte gefeliciteerd! Super leuk! De rest lees ik vanavond even rustig door.

Hier vraagt ml zich de hele tijd af of ik zwanger ben. Hij wil het nu ook echt graag. Woensdag pas NOD maar ik ga zondag alvast zo'n vroege test doen. We krijgen 's avonds eters dus dan vind ik het wel prettig om te weten of ik voor mezelf ook een wijntje in kan schenken of niet. Als ie wit is test ik donderdag nog een keer (mits ongi uitblijft). Begint nu weer spannend te worden!

Vandaag verder lekker van man en kindjes genieten, want ik heb ze de afgelopen dagen gemist!

Prettig weekend!

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @seit spijtig meid! dikke knuffel en hopelijk volgende ronde raak!

@droppie drie ja komt dichterbij, ik duim hoor :)

Deel Deze Pagina