Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde- NOD 02-10-2013
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde- NOD 03-10-2013
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde NOD 04-10-2013
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 08-10-2013
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD 09-10-2013
    LieslVdB - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 09-10-2013
    vos1985 - 1e kindje - 4e ronde - NOD 13-10-2013
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 07-11-2013
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 5e ronde - NOD 10-10-2013
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD 15-10-2013
    derde - 32 jaar - 3e kindje - 3e ronde - NOD 24-10-2013
    Seit - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 25-10-2013

Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD ??

Zwanger:
    Rozanna - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 26-04-2014
    LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 03-05-2014
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 06-05-2014
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014
    ikkewil - 29 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 23-05-2014
    TieMar - 32 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum 09-06-2013

Afspraken:
    Rozanna:
    LilyChiara:
    Lillifee:
    Samsie: 15-10 intake vk + echo
    Meiske1988: 08-10 intake vk + echo
    ikkewil: 07-10 vroege echo gyn
    MammaB1984:
    Tiemar:

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

2. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    He gatsie seit, jij ook al op rood! :( zullen we samen tekenen voor drie maal scheepsrecht!? En dan zijn we nog tegelijk uitgerekend ook :) zou wel leuk zijn! Eerst even door die rotongi heen....
    Nou de lucht is eindelijk geklaard hier. Ml helpt zeker wel mee met de schoonmaak, dus daar ben ik wel blij om. Maar verder is er helemaal niemand die kan helpen, dus dat wordt alle avonden aan de schoonmaak na mijn werk, bleghhh...
    Maandag wordt het cement dus gestort, ben benieuwd hoe dat dan gaat lopen.

Seit bedankt voor het aanpassen van de lijst, weten we weer hoe het ervoor staat.

Ik ga even teruglezen.

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Derde, fijn dat je er met schoonmaken niet helemaal alleen voor staat en ml mee zal helpen. Is wel het minste wat ie kan doen! Balen van je ongi... En Seit ook... Drie maal is scheepsrecht. Ik duim voor jullie!

En Rozaly, sterkte met injecteren! Na een weekje om-de-dag-klussen begin ik al te mekkeren, maar dat is natuurlijk niets in vergelijking met wat jij moet doen. Heel veel succes en ik hoop met de anderen mee dat het in 1 keer raak zal zijn!

Samsie, geniet van je vakantie. Die tijgertjes zien er echt super cute uit! En nu lekker ontspannen aan het strand. Ben jaloers!

Hebben we trouwens nog wat van Tessel30 gehoord? Anders kan ze denk ik van de lijst?

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hƩ seit wat vervelend!!! :(

Ik ben bang als ik zwanger ben deze maand , mijn zoontje heeft de waterpokken en dan kan overslaan op een eventuele foetus :( ... ik weet het geen eens of ik zwanger ben of niet , en ik word nu al panisch -.- gekkigheid!!

5. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Balen seit. Helemaal niet leuk. Hopen op een volgende ronde!

Iig fijn derde dat ml nog mee helpt met schoonmaken en dat de lucht een beetje geklaard is.

Prachtige foto samsie. Geniet maar lekker van je vakantie. De laatste waarschijnlijk met zn tweetjes. ;)

Wordt voor jou nu ook langzaam spannend droppie. Duim duim duim....

6. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Spannend droppie.. ben benieuwd morgen :)

Derde, druk weekje dus. Wel fijn dat je man iig helpt en dat je weer met elkaar kunt praten. Kun je deze week ook je huis weer in dan?

BjJj, heb je zelf de waterpokken gehad? Dan is de foetus toch via jou beschermd? Of werkt dat niet zo... Dacht ik altijd! Kan ik ook best fout hebben hoor.

Volgens mij hebben we idd al een tijdje niets van Tessel gehoord Droppie.

Thnx allemaal voor de lieve berichtjes over t spuiten. T gaat best makkelijk eigenlijk, gaat helemaal goedkomen!

7. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Ja nee dat is wel zo rozaly , maar ik belde me moeder die zoon ontzettende *echte* moeder is en die weet het niet... dus ik heb geen zekerheid geen niks o_O * jammer genoeg ben ik dit soort acties van der gewent*

8. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Misschien een idee om bij onzekerheid de ha of de toekomstig vk even te.bellen? Ben je direct van je onzekerheid af.

9. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Idd wat meiske zegt, gewoon even bellen. Al bel je de hap! Of die icare lijn, die zitten er toch, hebben ze meteen wat te doen ;)

10. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Ik zeg gewoon doen :D

11. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Wat is het rustig vandaag ... Scheelt wel heb ik niet super veel gemist.
    Pffff ben blij dat ik morgen een dagje vrij ben....
    Vandaag was de ovulatietest al iets donkerder van kleur maar moest er wel 10 min op wachten.
    Dus het zak nog wel een paar dagen duren voor me ei.
    Straks lekker in het bubbelbad samen met me mannetje , drankje kaarsjes en dan jaja jullie raden het wel..;p
    Meiden ik wens jullie een hele fijne avond en tot morgen.

12. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Haha. Ja dat viel mij ook al op.dat het zo rustig was vandaag hier. Heb de pagina een paar keer ge refreshed. Maar er was niks nieuws. Iedereen aan t genieten van deze prachtige zondag.

Vandaag met vrienden afgesproken die een kindje van 8 weken oud hebben. Begint meteen te kriebelen zo. Hebben ze vandaag ook verteld dat we zwanger waren. Vonden ze ook super tof! Wel fijn dat ik zo'n vriendin dan om tips kan vragen. Hahaha.

13. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Bah, bah, bah... net ongi geworden. Totaal onverwachts... Ik had me zo voorgenomen deze ronde zwanger te raken! Grote domper :(

Nieuwe nod 3 november :(

14. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    He droppie drie, dat is balen, zeker als je er een goed gevoel over had :(. Klote he, ik hoop zo dat we hier allemaal niet al te lang hoeven wachten!
    Ook al is het 'al' onze derde, het is net zo welkom als de eerste en eigenlijk vind ik dat er nu meer druk achter zit om zwanger te raken dan bij de eerste twee. Wij willen gewoon niet dat er te veel tussen de jongste en de baby komt te zitten. De grens is echt dat onze dochter nog geen vier is als er een baby komt. Anders stoppen we er nl mee en dan zal ik echt heel veel moeite hebben met deze wens afbreken...
    Mijn ongi is gelukkig dit keer flink te behappen zeker vergeleken met vorige ronde, maar dat komt dan toch echt door de mogelijke bevruchting vorige keer die niet heeft doorgezet.
    Droppie drie we gaan gewoon samen met de anderen volgende maand met een roze test showen hier! Oke ;) krijgen we een echt julikindje, dat lijkt me wel leuk! Deze ronde ga ik wel wat bewuster om de dag klussen denk, nu zaten er soms toch wel gaten in de dagen voor mijn ei....
    Welterusten meiden. Vandaag slapen we thuis, morgen is even afwachten want dan komt het cement. Mijn zoontje gaat tussen de middag bij de buurvrouw een broodje eten en dan kan ik met de jongste in ieder geval tot half vier wat leuks gaan doen...

15. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    @debjjj heb je gebeld??

@droppie drie, :( zo erg, kan alleen zeggen dikke knuffel xxxx

16. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Droppie, wat balen! Helemaal als je n mooie test had verwacht...

17. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Wat balen zeg, snap je boosheid volledig...

18. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ja een mooie dag was het zeker weten. Heb eind van de middag nog even kunnen genieten in mijn achtertuin. Gelukkig is het vandaag ook nog lekker, kan ik straks mijn wasje buiten ophangen en de ramen open zetten op door te luchten, vind het altijd zo lekker die frisse lucht :D..

Gisteren avond was zeer romantisch in bad, hij had het zo mooi gedaan, overal kaarsjes en lekkere scrubzout er bij in.. En tot slot een lekker kopje thee met heerlijke bonbons.. En ja wat daarna gebeurde hoef ik hier niet uit te leggen toch ? ;)

Gaan mensen vandaag nog leuke dingen ondernemen ?

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden...wat gaat de tijd langzaam he..had goede hoop maar mijn temp is nu wel echt gedaald..hopelijk een innesteling dip en is mijn temp morgen hoog!! Zo niet vrees ik ervoor..nu 7 dpo

20. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Hoi meiden,

Lees wel steeds alles mee maar door de hevige zwangerschapskwaaltjes die ik tot gister had geen puf om te reageren zo moe en misselijk was ik steeds!
    Gister ineens niet meer, was een heerlijke dag zonder kwaaltjes en vandaag ineens rood 😢
    Ben dus erg bang dat ik een miskraam heb... Straks echo!
    Ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina