Gelukkig lillifee, schrok al van je berichtje! Ik ben blij dat je een kloppend hartje hebt gezien. Bloedverlies komt helaas vaak voor, maar het hoeft niets te betekenen. Het is wel schrikken natuurlijk! Seit, wij begonnen toch dezelfde dag met de ongi? Ik begon vrijdagavond en mijn tampon van vanmorgen had alleen het topje rood. Het is niet erg als het zo kort duurt hoor, juist fijn ik doe wel altijd de laatste dag geen tampon meer in, omdat ik het idee heb dat het laatste restje dan achterblijft ofzo. Dus dan gebruik ik maandverband. Misschien heel stom hoor, maar ik heb toch het idee dat de tampons een soort plug vormen endat daardoor niet alles los komt. Jabinca is het rood doorgebroken? Of is het omdat je toch weet da er nietop het juiste moment geklust is? Samsie, geen sorgen maken hoor. Ik ben eigenlijk bij beide niet misselijk geweest. Heel fijn juist als je misselijk vrije dagen hebt! Debjjj, ik hoop dat he toch raak is hoor voor je! Maar vaak klopt je gevoel wel als je het echt voelt dat het niet raak is.
Mijn misselijkheid blijft helaas aanwezig. Is op t moment erg wisselend hoe ik me voel. Gisteren een topdagen gehad, maar wel kei moe (zaterdagnacht 13 uur geslapen en zondagnacht nog eens 8, en na een halve dag werken vandaag weer moe.) Vandaag wel weer flink misselijk. Maar geen zorgen. Geniet er van zolang je er geen last van hebt.
Lillifee, wat fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt. T komt vaker voor toch, dat je bloedingen hebt en toch een kerngezonde baby op de wereld zet. Maar snap dat je je helemaal gek schrok! Samsie, de kwaaltjes kunnen zo opeens over zijn hoor.. en ook net zo snel weer terug komen Jabinca, ongi doorgebroken? Balen hoor! Seit, ben je iig mooi snek klaaren zit je meteen weer in de volgende ronde! BjJj, hoop dat je zoontje snel opknapt!
@ derde, denk ook wel dat ik doormag naar de volgende ronde , maarja eerst maar weer wachten op me ongie.. zal je drekt zien dat jij ik liesl en droppie dezelfde maand positest hebbe @ angelique , ik wil me mening wel geven maar ben zo scheel als een kip , kan je een wat duidelijkere foto plaatsen? @ rozaly, Thanks
Ja hij is niet heel erg goed he ... Nu heeft het geen nut meer om een foto te maken. Morgen zal ik er nog een maken en dan goed
Lillifee, wat een bericht! Je zal je wel helemaal wezenloos zijn geschrokken. En wat zal je opgelucht zijn geweest bij de echo! Dikke knuf meissie! Angelique, die foto kan beter! Veel klusplezier als je ei zich aankondigt! Jabinca, ook ongi? We zijn op het moment wel een beetje een rood clubje. Ik wil geen rood, ik wil roze! Tijd dat ons zwangeren-lijstje langer gaat worden dan het niet-zwangeren-lijstje. Laat ik maar geloven in driemaal-is-scheepsrecht. Wie doet er mee? Samsie, geniet van een dagje geen misselijkheid, geen zorgen hoor! Derde, heb je deze vloerloze dag ook weer overleefd? Troost je met de gedachte dat het nog erger kan: m'n vriendin zat hoog zwanger met een opengebroken vloer vanwege lekkage. Heel de gang en woonkamer open. Verwarming op 30 graden en grote ventilatoren in huis om alles te laten drogen. Ze kon het babykamertje niet eens afmaken omdat ze niet door de gang kon. Gelukkig kwam de baby ruim een week te laat en was het huis weer op orde. Moraal van dit verhaal: even doorbijten en alle komt op z'n pootjes terecht!
Nog even een kleine update. Ik baalde als een stekker toen ik ongesteld werd. Maar de blik is weer voorwaarts: zojuist 15 ovu testen gekocht. Midstream dit keer zodat ik om 12:00 op het werk kan testen. Hoop zo dat het volgende keer raak is! Ml is 6 november jarig dus het zou mooi zijn als ik hem een positieve zwangerschapstest cadeau kan doen!
dat kan inderdaad niet mooier droppie drie , dat is wel zo speciaal dat het gewoon moet gaan lukken!!, ik duim iig heel hard!!! *krijgt zeer in de duimen van het draaien voor iedereeen*
Ja klopt! En idd ik doe morgen voor de zekerheid op mn werk een tampon mini in en zodra ik thuis ben, net ala vandaag een maandverband . Voor mij gevoel houd een tampon het bloeden een beetje 'tegen'..
Hallo Dames, Wat een berichten allemaal he... Leuk om het allemaal te lezen, en zoveel zwangeren al! Ik hoop toch ook snel aan de beurt te zijn! Wanneer doen jullie die ovulatietesten dan? En dan elke dag na je ong.dagen...? Ik hoop 09-10-13 de nod te hebben...maar anders vanaf wanneer dat doen?
Er staat op de bijsluiter vanaf wanneer je het beste kan gaan testen, zelf ben ik vanaf dag 10 gaan testen omdat ik even geen idee had van mijn cyclus. Test elke dag om 17 uur . Het beste is om tussen 10 en 20 uur te testen.
He meiden een vraagje, hoe vaak klussen jullie rond je ei sprong ? Elke dag, of als nog om de dag ? Ik hoor verschillende verhalen.
wat fijn dat je je zo voelt droppie drie, en dat moet zeker lukken meid! zou prachtig zijn! @lillifee zo blij dat de echo goed was, nu snel die bloeding weg, dan kan je weer rustig ademhalen @ovutesten, ja, kon ze ook niet goed lezen.... en als wij ei hebben dan klussen we elke dag @debjjj hoe gaat het met je zoontje?
Hoihoi, nee hier nog geen ongi maar 100% zeker dat die er vandaag of morgen aankomen omdat we de hele maand niet geklust hebben. Energie komt weer beetje terug en weer wat rust in de tent. Me moeder is gisteren verhuist naar een plekje waar ze hopelijk een beetje rust vind en nu die hele scheiding in gang zetten.. bleegh! Oja Derde, ken jouw verhaal wat betreft de laatste dagen geen tampon in. Heb een grote hekel aan maandverband en heb altijd strings aan dus wil ook niet echt. maar de laatste dagen idd ook ff inlegkruisje in. Heb t idee dat t dan eerder stopt.
@ liesl , hij oogt nog wel ziekjes , maar de vlekjes trekken weg... ik snap der helemaal niks van... achja alleen maar beter voor hem , heeft ie er ook niet zoveel last van die arme schat (L) @ hierzo , even geshopt voor kindlief , 2 nieuwe broeken , setje van dirkje 4 langemouwen shirts , en 1 soort van vestje Plus nog even de bart smit in geweest , uitbreiding van de toettoet erbij ^^ , veelste veel verwend dat kind
Ja eg super leuk he shoppen voor die kids Ik was laats voor me zelf aan het kijken en dan kan ik het toch niet laten om even voor die kleine meid van me zusje te kijken.. En uiteraard koop je dan ook weer wat. Lijkt me ook zo super om voor je eigen kleine iets leuks te kunnen kopen, maar daar moeten we nog even op wachten..
Dat herken ik helemaal. Laatst stond ik te wachten op ml in een van zijn favoriete winkels en de aantrekkingskracht van de kinderafdeling was te groot. En wat een leuke kleren. Ik zei al tegen ml; als we ooit een zoon krijgen moeten we hier wat kleren kopen, ziet hij er net zo stoer uit als zijn papa. Maar ook bij meisjeskleding kan ik echt smelten. Mocht ik ooit een dochter krijgen dan vrees ik dat ze veel te verwend zal worden door mij.
Oooww, dat is echt te leuk. Al die spullen voor je kindje kopen. T begint al als je zwanger bent wat dat betreft jammer dat je die hele uitzet niet weer hoeft te verzamelen. K vond dat zooo leuk! Mr idd nu nog steeds, krijg je alleen een nieuw probleem. Waar laat je al dat speelgoed??? Hij is bij onze families de eerste en wordt zo verwend! Geen idee wat ik voor sinterklaas weer moet halen.. Maar ach, als dat het grootste probleem tegen die tijd is Ik hoop zo dat k de grootouders een of ander cadeautje over n 2e kleinkind kan geven