@ samsie , hier gaat het redelijk , Jayden is toch erg ziek geworden na die vlekjes , hij at helemaal niks meer , nu eet ie weer een beetje en ben ik ook even aan het bijkomen , ik hoop trouwens dat het nederlandse eten je meer bevalt !! @ Liesl , als je deze maand niet zwanger word gaan we gewoon beide voor volgende maand , @ ik ben alles even kwijt en reageer zo wel weer even even me zoon uit de kast halen
@elsjuh ach wat balen iedere keer weer hé, heb er ook schoon genoeg van pfff @derde bah bah bah dat schoonmaken, idem hier, moet vandaag ook nog de boel schoon krijgen, begin eraan nadat rolf wakker is, hij is megalichte slaper en wordt van het minste wakker, veel succes!
@debjjj deal meid! wil het nu echt wel zien gebeuren grrrr heb nu wel al wat ongikrampjes, hopelijk komen ze nu snel door kunnen we verder
Wat balen zeg dat je toch ongie geworden bent Zelf zit ik op het wachtbankje tot ongeveer 15 oktober, heb goed geklust voor en tijdens mijn eisprong dus het is gewoon afwachten. Vandaag lekker aan het oppassen op me kleine nichtje, en als je dan achter zo een kinderwagen loopt word dat gevoel dat je zwanger wil raken alleen maar sterker. Vanavond komt gezellig een vriendin een bakje koffie drinken, man lief is weer een avondje de hort op
Hoi meiden, zo, dat is even geleden!!! Ik hoefde uiteindelijk niet naar het ziekenhuis voor de misselijkheid en het overgeven, ik ben 2 wk naar mijn schoonouders geweest en ben daar rustig aan weer opgeknapt. Ik eet weer kleine beetjes en het overgeven is nu max. 1x per dag. Ik ben ruim 8 kg afgevallen en qua conditie nog niet veel waard, maar er zit vooruitgang in! Helaas hebben we vandaag heel verdrietig nieuws gekregen. Vanmorgen de 12 wk echo gehad (blijkt dat ik ook 12 wk zwanger ben ipv 11wk2dg) en die was niet goed... Er is een afwijking gevonden; het buikje is niet gesloten (de darmen zitten nog niet in het buikje) en daarbij had het kindje ook een te dikke nekplooi. De combi van deze twee afwijkingen is zorgwekkend. Morgen uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis met zelfs al de wens voor een vlokkentest. Er wordt gesproken over een mogelijke hartafwijking en/of een syndroom (zoals Down). Moest daarna gelijk al naar het ziekenhuis om bloed te prikken, morgen hebben ze die uitslag al nodig. Echt, mijn wereld staat compleet op zijn kop! De echo zelf was trouwens in eerste instantie geweldig, zo'n zwemmend, zwaaiend, spartelend compleet kindje van ruim 5 cm te zien!! We hebben er gelukkig een videofilmpje van, waar we nog niet weten dat het fout zit en we heel blij en enthousiast op iedere beweging reageren. Ik hoef vast niet te vertellen dat we ontzettend verdrietig zijn... Ik was van plan hier weer vandaag te posten dat alles goed ging, nu krijgen we er hele andere zorgen bij. We hopen op een klein wonder, dat het toch allemaal goed zal komen. Willen jullie duimen voor ons???? Bedankt! Morgen hoop ik meer te kunnen vertellen en ik hoop ook snel weer bij te lezen en te reageren op jullie.
mijn god, zoiets wil je niet horen als je een echo laat nemen, heel veel sterkte meid en ik duim zo hard ik kan, zal ook een kaarsje branden xxxx
Jeetje rozanna!!! , Ik zal ook heel hard duimen en vanavond even een kaarsje aanzetten , ik denk morgen aan je meid!!!
Even een ego berichtje: ik ben vandaag gebeld dat ik de baan heb. Echt super leuk! Het is een 3-jarige leer-werkopleiding, dus werken en studeren tegelijk (en van begin af aan salaris). Ik ben ook bij de huisarts geweest en weer begonnen met Citalopram, ook heel fijn, want elke dag werd steeds meer een strijd. Ik ga dit weekend met vl praten, het lijkt mij verstandiger onze babywens even op pauze te zetten. De opleiding zal zwaar worden en ik wil ook zelf wat lekkerder in mijn vel zitten.
Jeetje dat is schrikken zeg, bah wat kut. Sorry voor de woordkeuze hoor. En tuurlijk wil ik voor je duimen, en vooral succes wensen. Dus bij deze sterkte knuffel
Jeetje Rozanna, wat een vreselijk bericht.. daar krijg ik echt kippenvel van.. Ik zal keihard voor je duimen!! Sterkte!!
@Rozanna: wat verschrikkelijk en verdrietig nieuws ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd... meid wat een rotnieuws! @Kokosnoot: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Hier: heb samen met mn collegas het vermoeden dat mijn directe collega zwanger is. ze is de laatste tijd echt enorm vaak ziek (om de week bijna) en was ook vandaag weer ziek thuis gebleven. mn leidinggevende had dacht ik zijn mond voorbij gepraat, toen ik zei dat mn collega morgen later op het werk is (stond in de agenda) en hij zei (dacht ik!!) 'ja ze moet eerst naar de verloskundige' maar omdat hij dat zo snel zei, verstond ik het niet goed en dacht ik 'ach, ik wil dat gewoon horen, dat zal hij vast niet hebben gezegd' maargoed, we zullen het vanzelf wel horen, als het zo is.. vind het wel rot hoor, IK WIL EERST! hihi (sorry, ego )
Lieve meiden, dank voor jullie medeleven, knuffels, kaarsjes en duimen draaien... Een grote groep mensen/familie om ons heen leeft enorm mee, duimt en bidt voor ons en ons kindje. We hopen zó dat er nog hoop is... Ik heb geen ogen meer over van het huilen, er komt geen einde aan.... Hopelijk kunnen we vannacht een beetje slapen... Zo tegenstrijdig... mijn buik is momenteel aan een groeispurt begonnen en k weet gewoon niet of ik daar blij mee moet zijn Had gepland vandaag het nieuws groots te verkondigen en de eerste babykleertjes te gaan kopen om te vieren (na al die ellendige, beroerde weken) dat zwanger zijn ook een feestje kan zijn... We zijn er helemaal stuk van!! Maar jullie reacties zijn hartverwarmend, meiden jullie zijn geweldig!!! Heel erg bedankt!!!
Rozanna, jeetje wat een nieuws! Daar schrik ik van, heel veel sterkte meis en ik hoop en duim heel erg voor je dat het het mist erge zal zijn van wat het kan zijn. En inderdaad wat een tegenstrijdige gevoelens zul je hebben op dit moment. Ik zou ook iets leuks willen kopen en het grote nieuws blij willen delen. Gelukkig heb je goede familie die je steunen! Sterkte en als je je verhaal kwijt wilt hier kan het... Kokosnoot, gefeliciteerd met je baan! Leuk zeg! Maar inderdaad wel lastig om dan je kinderwens even uit te stellen. Maar je moet wel zeker zijn van je zaak en goed in je vel zitten voor je aan een kindje begint. Succesmet je keuze... Ik ga greys anatomy kijken, tot later....
Jeetje rozanna wat een ongelofelijk kut nieuws 😢 Weet eigenlijk niet goed wat te zeggen! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Na al die misselijke weken hoop je dat je eindelijk aan de goede kant bent beland en het blijde nieuws kan verspreiden en dan dit! Weten jullie wat het met de darmen kan zijn? Of is daar niet over gesproken? Ik denk aan jullie meis en duim mijn duimen eraf voor jullie dat het het minst erge is! Praat en huil met elkaar en schrijf al je vragen op... Heel veel sterkte en een dikke knuffel! 😘