Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Rozanna, wat een goed nieuws. Vind je het nog spannend Tot volgende week vrijdag, of heb je wel een goed gevoel nu?

Samsie, bah wat naar. Anders gewoon naast het ziekenhuis van hoor!

Kokosnoot, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

2. TieMar

TieMar Niet meer actief

Als je je zorgen maakt moet je gewoon bellen!

Rozanna, fijn Zeg het goede nieuws!!! Een hele opluchting!

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat een fantastisch nieuws Rozanna! !!

En tegelijk zo'n rotbericht van Samsie.. Sterkte meissie en gewoon het ziekenhuis bellen als je twijfelt hoor!

4. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Rozanna wat een heerlijk nieuws voor jou...hopelijk is de uitslag van de combinatietest straks ook goed..
    Samsie dikke knuffel voor jou meis. Als het bloedverllies blijft aanhouden zou ik toch even naar een dokter gaan...

5. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    snel eens alles teruglezen

6. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @rozanna WAUW dat is al een heeeeel ander verhaal zeg! oooo wat ben ik blij!!!!!!!!!!!!!!!! zo super meisje zo geweldig!

@samsie arme meid daar zit je dan in het buitenland met zorgen...maar je hoort het toch nog hoor, zo wat bloedverlies, hopelijk is er niets aan de hand, maar zolang het bij beetje blijft en er niks meekomt van troebele dingen enz, zou ik zeker niet het ergste denken, dikke knuffel

@hier ongikrampjes af en toe, nog geen bloed, als ik terug mijn normale cyclus heb, moet ik morgen ongi worden en anders moet ik maar uitgaan vanaf nu van langere cyclus, zal beetje leeftijd zijn die mijn cyclus wat verlengt dan

7. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Pfff rozanna wat super om te horen!!
    Jeetje de Vk mag het echoapparaat dan wel eens na kijken.
    Pfff wat een opluchting!!

Oooo samsie 😢 hopelijk blijft het bij dit en wordt het niet erger! Het kan er bij horen! Wat zegt je gevoel?

Weet niet meer hoe ver ik hier was met mijn verhaal... Probeer het morgen na te kijken (heb wel alles gelezen maar weet het niet meer)
    Nu gauw me bed voelt of het midden in de nacht is ...

8. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    @Rozanna wat fijn meis dat het allemaal meevalt. Maar wat een grove fouten van de vk. Heb je je dan een hele nacht druk om gemaakt. Zou ik zeker nog aankaarten. Echt super dat je nu goed nnieuws hebt.

@samsie minder goed nieuws. Hopen dat het iinderdaad een bloedvaatje is of door iets verkeerd gegeten te hebben. Het duimen voor rozanna heeft geholpen, dus nu duimen we voor jou meid. Heel erg veel sterkte, en als je t niet vertrouwt toch ff langs t ziekenhuis. Weet je direct waar je aan toe bent...

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hey dames, bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
    Het bloeden is hier gister vlak voor het slapen gaan over gegaan in bruinig/rozig dik wit slijm (sorry voor de fraaie omschrijving) en vannacht gelukkig opgehouden. Ook de krampen zijn weg. De VK nogmaals gesproken en zij denkt een geknapt vaatje wat erg heeft gebloed door de tempraturen hier. Nu maar hopen op een mooie echo volgende week! De schrik zit er nog wel even flink in maar ben inmiddels wel wat rustiger gelukkig!

Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes!

@Meiske...dat was een mooie echo! Echt prachtig! En die meeting op de 9maanden beurs lijkt me leuk!

@Kokosnoot...gefeliciteerd met je baan! Klinkt als een buitenkans!

@Angelique....dat klinkt als mijn syptomen vlak voor mijn test! Ik hoop het voor je meissie!

@dames met een goed gevoel over deze ronde....ik duim heel hard voor jullie!

@Lillifee....fijn wat van je te horen! Ik hoop echt dat het een beetje met je gaat?

@Rozanna....al wat van de schrik bijgekomen?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

Dikke knuff vanuit Thailand!

10. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @vos hoe gaat het met jou? voel je al iets dat ergens op kan wijzen?

11. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @samsie blij dat er een einde aan het bloeden komt, zal dus wel bloedvatje zijn :) gelukkig! veel liefs en kom nu maar snel lekker naar huis, kan je terug lekker eten en wat meer op je gemak zijn en lekker genieten van je beebje

12. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Pff zal wel een last van je schouders gevallen zijn Rozanna! Nu nog een goede uitslag van de combinatie test en dan kan het helemaal niet meer stuk!

@samsie, gelukkig is het bloeden gestopt en heeft de vk je wat gerust kunnen stellen, op naar een mooie echo!!

13. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Rozanna, wat een opluchting! Ik duim nog even door voor een goede uitslag van de combinatietest!

Samsie, je zal wel ontzettend geschrokken zijn. Over paar daagjes lekker naar huis en dan een mooie echo!

Op de anderen reageer ik vanavond weer. Nu in de trein op mobiel is niet zo handig...

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    #1834 vos1985, 9 okt 2013
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
    Vind het lastig. Gisteren was ik wel doodop. Had ook een drukke dag op het werk, ben veel onderweg geweest. Maar was wel echt heel erg moe. Vandaag ook weer moe en beetje last van lichte steekjes in mijn lies die soms uitstralen naar mijn bovenbenen. Met vlagen ook licht misselijk en mijn darme rommelen goed. Verder heb ik enorm veel puistjes op mijn gezicht. Gelukkig niet goed zichtbaar, maar net een brailleschrift als ik er met mijn vingers overheen ga. Het zouden dus symptomen kunnen zijn, maar van de andere kant ben ik ook gewoon heeeeel erg toe aan vakantie. Nog een paar dagen werken en dan komt in ieder geval de wens van vakantie uit... misschien ook wel mijn andere grote wens? ;)

@ samsie, goed om te horen dat het bloeden is gestopt. Geeft toch weer iets meer rust. Nu op naar een mooie echo volgende week!

15. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig samsie, nu inderdaad hopen op een mooie echo!

Vos klinkt veelbelovend, nog heel even afwachten dus!
    En liesl bij jou al iets?
    Jullie kunnen het testen wel goed inhouden zeg! Ik kan me nooit inhouden en ga altijd testen voor mn nod. Dit keer trouwens niet, want we zijn dan toch op vakantie, dus hopelijk ben ik erdan niet te veel mee bezig.

Gister we geklust, nu moet het toch wel genoeg zijn lijkt me ;) er moeten genoeg zwemmers zijn, laat ze nu hun werk maar doen, hihi...
    Ik heb gister mijn vriendin verteld da we nu in ronde 3 zitten. Kon mijn mond niet houden. Nu maar hopen dat ze haar mond houdt, want hier in ons dorp gaa roddels zeer snel. Voor je het weet ben ik volgens iedereen zwanger, haha...
    Vandaag ff schoonmaken en dan leuke dingen doen, lekker ff shoppen met onze dochter. Ik heb een heel leuk lief lifestyle rokje besteld en die is binnen, dus ga ik lekker even ophalen. Geeft altijd weer even energie winkelen voor de kids. In de akantie ga ik in mijn eentje lekker een dagje naar maastricht en dan ben ik zelf aan de beurt! Heb nog maar weinig wat ik pas, alles is te groot! Ben door sporten acht kilo kwijt, dus alles zakt van mijn lijf.

Ik duim voor roze os en liesl!!! Zijn er nog meer die al ver op het wachtbankje zitten?

16. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Wat fijn samsie dat het bloeden gestopt is. Volgende week een echo zal geruststelling geven. Weer snel terug naar Nederland en lekker gaan ggenieten van je kleine spruit.

Vos dat klinkt als zwangerschapssymptomen. Dat je zo goed kunt wachten met testen. Knap hoor. Spannend!

Hier hebben we gisteren de schoonouders alvast ingelicht. Helemaal verrast en emotioneel. Super mooi moment. Ook de sschoonbroer en zussen waren super enthousiast. Nu vrijdag mijn ouders nog en morgen nog 1 schoonbroer. Blijft spannend moet ik zeggen.

17. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @vos klinkt toch al veelbelovend, ik duim voor je!

@derde knap die kilo's kwijt, dan is shoppen nog fijner en ja voor je kinderen shoppen is zelfs nog leuker, vind ik ook!
    ik heb vandaag mijn laatste ovutest erdoorgejaagd, en negatief en als ik het streepje bekijk, omowit, dus dit in combinatie met geeeen enkel zwangerschapssymptoom in de verste verte niet, overtuigt me wel dat ik niet zwanger ben, vandaar dat ik ook geen zwangerschapstest doe, die ovutesten had ik toch nog over, dus die heb ik dan wel gedaan, nu hopelijk snel ongi, en geen lange cyclus

@meiske ja dat zijn de mooie momenten in je zwangerschap hé, lekker genieten!

18. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden...
    Samsie fijn dat het bloeden is gestopt meis..Hopelijk heb je snel duidelijk met een echo.
    Lies en vos...ben heel benieuwd of jullie zwanger zijn!! ik duim voor jullie!
    En meiske zijn idd leuke momenten he..Weet nog goed hoe mijn ouders en schoonouders reageerden..

Vind de tijd op het moment zooo langzaam gaan.. Mijn ei is nog lang niet in zicht..

19. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Rozanna , wat een zeer mooi nieuws meid , ik duim voor je dat je gewoon een gezonde beeb hebt!!!

Samsie, Ow meis wat erg dat bloed!!, hopelijk is het gewoon niks en maken we ons druk om lucht !!! dikke kus voor jou!!!

@ liesl ga testen meid , ik ben nieuwschierig :p:p

@ hierzo , nog steeds licht ongesteld , van de week wel besloten dat ik weer aan de medicatie ga aangezien ik schommel van hot naar her , en dat niet handig is met mijn zoontje , ben ook aan een cursus begonnen voor opvoeding van mijn ontzettende drukke zoon... misschien dat ik dan wat beter kan omgaan met ze drift aanvallen ....

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @beccy ik vind de tijd voor ei nog moeilijker dan na, vind ik ook zooooooo traag gaan, hatelijk hé, hadden we maar zo een afstandsbediening voor tijd, konden we even verderspoelen x

@debjjj :) zal zaterdag testen als ze nog niet doorgebroken zijn :)
    kan me voorstellen dat zo'n drukke zoon heel moeilijk kan zijn, Rolfje valt eigenlijk heel goed mee, maar er zijn momenten dat ik me ook heel erg moet inhouden, als je dan nog zo'n druk kereltje hebt, niet gemakkelijk......soms roep ik er dan op en heb er ik er dagenlang spijt en last van, ja we doen wat we kunnen hé xxx

Deel Deze Pagina