@derde je hebt nog wel enkele rondes te gaan, tegen dan moet het vast lukken hoor! en moest in het slechtste geval het niet lukken, zou je man dan geen extra krediet geven? wetende dat jij het toch zo graag wil, kan je dan niet telkens een ronde bijpitsen? maar zal vast niet nodig zijn, lukt wel!!!! moet gewoon
Hey meiden, Daar was ik weer even. Vanmorgen een goede echo gehad gelukkig. Kleine bewoog zelfs even Lag alleen zo dicht tegen de baarmoederwand dat een meting niet goed mogelijk was naja....ga gewoon van 9 weken uit. Helaas vanavond weer bloed verloren dus moet het nu van de VK echt rustig aan gaan doen. Vandaag op het werk de hele dag een harde/gespannen buik, waarschijnlijk omdat ik het zo druk had. En morgen voor de zekerheid urine inleveren bij de HA om te checken of ik geen blaasontsteking heb. Zucht..... T blijft toch even spannend zeg! @Derde...heb je je man al verteld dat je je stiekem best druk maakt over die afspraak? Die spanning is natuurlijk helemaal niet handig, tenminste kan me voorstellen dat er nu veel druk achter zit. @Vos....balen zeg! Heb je de HA al gebeld voor een afspraak? @Rozaly....wat spannend zeg! En die halve waarheid klinkt zeker geloofwaardig. Ik duim heel hard voor je
@samsie blij dat je echo goed was! ja je bent als zwangere nu ook wel extra doorbloed.....maar kan me voorstellen dat het wel altijd schrikken is, hopelijk stopt het nu definitief zodat je zonder zorgen kan beginnen genieten ....al appelmoes gegeten ondertussen
Idd vos wij gaan er weer tegenaan Mijn man zij ook al, schat we gaan gewoon weer voor de volgende ronde het komt helemaal goed. Vandaag lekker geld uit gegeven dat maakt het weer wat goed Nieuwe schoenen kleding lingerie , met dat laatste kan ik hem natuurlijk verleiden tijdens de ei sprong haha.. Dus op naar een juli kindje dan maar
Ja, we gaan er nu gewoon vanuit dat het bloedvaatje gewoon niet goed aan het helen is doordat ikte druk ben. Maar blijft spannend idd. En inmiddels al een flinke pot appelmoes op! Hoe gaat het met jou?
Ha damez, ik meld me weer ff. Ik lees wel bij maar weinig tijd. Hebben t hier trouwens al een paar dagen gezellig met manlief. Zit rond me eisprong en ik ga er echt vol voor. Vorige maand natuurlijk helemaal niet geklust en zaten beetje in een dip. Nu weer helemaal top. Dames allemaal heel veel succes de komende tijd.. jammer dat we nog niet allemaal zwanger zijn..
Samsie werk je dan nog gewoon?? Ziek melden en 'niets' meer doen. Hier denk ik dat ik me ovulatie al weer gehad heb. We hebben na het bloed verlies een keer (Za avond) onbeschermde sex gehad en dag daarna servix slijm.... Als ik mijn ovulatie gehad heb (denk gister) dan is er een kleine kans. Stiekem hoop ik er op terwijl we beide een ronde over willen slaan (daarom daarna niet meer gesekst) afwachten dus 😄 ik gok dus over ongeveer twee weken mijn NOD
@samsie, fijn dat de echo goed was, maar vervelend dat de bloedingen toch blijven. @angelique, zal bij mij dan denk ik eerder een augustus baby worden ivm mijn lange cyclus. Ik ga dadelijk shoppen, maar kan helaas niet al te veel kopen, hebben alleen handbagage mee en dat koffertje zat al best vol. Maar is wel altijd goede therapie! Ik hoef bij mijn ha geen afspraak te maken, ze werken altijd met open spreekuren. Ga volgende week voor het werk een keer langs. Heb ml gevraagd om mee te gaan, twee horen meer dan 1 en als hij dan ook nog vragen heeft kan hij die ook meteen stellen.
Een augustus kindje is ook leuk toch ,als het maar gezond geboren word .. Bij ons zou het dan een eind juli begin augustus kindje worden denk ik. Ja het shoppen was een heerlijke uitweg om er even niet mee bezig te zijn. We hebben een nieuwe tactiek , nu zo min mogelijk klussen tot we in de buurt komen van de eisprong en dan er tegen aan haha.. Ik ga ook maar precies volgen wat er op die ovulatie dipsticks omschreven staat, cyclus van 30 dagen bij dag 13 gaan testen.op hoop van zegen zullen we maar zeggen. Vandaag lekker een huispak dag, beetje schoolwerk doen, hok maken voor hout van de kagel en beetje in huis rommelen. Toch wel heel erg lekker zo een weekje vrij.
gaat prima, dank je....ja zit er enkel beetje mee in dat het leeftijdsverschil tussen ons Rolfje en zijn brusje steeds groter wordt, wilde eigenlijk niet te veel tussen, maar ja iedereen wil hier zo snel mogelijk zwanger zijn hé, mag nu gewoon snel gebeuren
leuk dat jullie nu veel kans maken, dan is er tenminste hoop, zo'n ronde zonder hoop vind ik echt maar niks! succes!
@lillifee het is maar 1 zaadcel die het uiteindelijk doet hé, dus je weet maar nooit of die er nu tussenzat @vos altijd goeie therapie shoppen, al is het maar om rond te kijken, fijn dat je ventje meegaat naar de dokter, twee altijd beter dan één
@angelique wij doen het ongeveer ook zo, even pauze, zodat we het tenminste volhouden als de belangrijke periode eraan komt hahaha eerste ronde waren we het al beu wanneer het er dan op aan kwam hahahahaha
Ja dat hebben wij nu ook een beetje, net word zo een verplichting dan he om sex te hebben Ik heb liever dat we er ook nog van genieten op dat momend. Voor jou is het ook ronde 3 toch ?
ja de derde ronde dat we ervoor gaan, eigenlijk zou je ook kunnen zeggen ronde vier, maar eerste ronde wou ik gewoon eens echte maandstonden afwachten en hebben we zelfs niet rond ei geklust, wilde eerst cyclus kennen, dus vandaar dat ik zeg ronde drie
Hallo, Weer even vanaf mijn werk. Vandaag is bijna iedereen op afdelingsexcursie. Er moet er echter altijd eentje achterblijven omdat we niet dicht mogen. Helaas was ik dit jaar aan de beurt. Maar goed, heb best hoofdpijn, dus vind het geen ramp. Liesl, ik ken het, wij willen dus ook niet te veel tussen de jongste en de baby. Nu denk ik, hadden we maar eerder begonnen, maar toen was ml er nog niet klaar voor. Een maand er bij snoepen wordt echt geen optie helaas als het na ronde zes niet gelukt is gaat ie naar het zkh voor een knip. Ik had het er van de week met hem over en hij wil zich echt aan de afspraak houden. Dus heel erg duimen dat het gaat lukken voor die tijd. even ego als het mag: Ik had net een mail over mijn salaris. Ik ben van om het weekend zaterdag en zondag werken naar om de drie weken zaterdag en zondag werken gegaan. De dagen die ik nu 'mis' werk ik dus nu extra doordeweeks. Ik kreeg nu nog 17% ort, en nu heb ik dus die mail gehad. Daarin staat dat ik naar 7% ort ga! Ik heb echt het idee dat dat niet klopt!? Dat is minder dan de helft van wat ik nu krijg, terwijl ik van 26 naar 17 weekenden ga, dat klopt dan toch niet? Of ben ik nu gek? Ben zo boos. Het heeft al maanden geduurd voor ik wat hoorde en nu gaan ze het ook nog met terug werkende kracht doen! Zo wacht ik dus ook nog steeds op mijn salaris van gewerkte feestdagen. Ik heb 1 januari en 1e paasdag gewerkt en krijg dan 100% extra, daar ben ik al maanden voor bezig en nog steeds niets! ik ben zo boos, maar weet niet meer bij wie ik moet aankloppen want aan mijn leidinggevende heb ik nl weinig. hebben jullie tips? Ik ben trouwens echt op zoek naar kwaaltjes, hebben jullie daar ook last van als je op de wachtbank zit? Het is eigenlijk heel vervelend als je dan niks kunt ontdekken. Elke ochtend hoop ik dat mijn borsten of tepels gevoeliger worden, maar tot nu toe helemaal niets. Verder ook geen aanwijzingen. Het enige waar ik een beetje hoop door heb is dat ik iets meer afscheiding heb dan anders, maar ook dat zegt natuurlijk helemaal niets en het valt heel erg mee! Ik heb dus eigenlijk de hoop al opgegeven deze ronde. Vandaag is dag 20, op dag 25 tot 28 kan ik mijn ongi verwachten. ik kan mezelf echt helemaal negatief de grond inboren. Zucht, ben zo aan de vakantie toe, want ik zit er echt even doorheen... vanavond reageer ik weer op jullie, moest even mijn ei kwijt...
Er zijn ook mensen die helemaal niets merken als ze zwanger zijn . Ik ging idd ook opzoek naar kwaaltjes, maar je word er alleen maar gek van in je hooft Probeer positief te blijven meis dat is het enige wat je er doorheen help. Ik ga deze ronde proberen na de ei sprong geen kwaaltjes te gaan zoeken en andere dingen te gaan doen om er niet te veel over na te hoeven denken.
hihi, ja dat zei ik aan het begin van deze ronde ook, maar zodra je nod in zicht is gaat het allemaal vanzelf en ben je met bijna niets anders bezig. Het enige wat ik wel zeker weet is dat ik niet voor donderdag volgende week ga testen. Pas donderdag als ik nog geen ongi heb gaat ie uit de verpakking...Niet vergeten in te pakken dus
Toch nog wat leuks kunnen scoren vandaag, een jurkje en een nieuwe tas. Was even goede afleiding. Wij klussen ook eigenlijk alleen rond de eisprong. Is niet echt bewust maar kwam gewoon zo uit. Merk dat ik er dan ook meer zin in heb. Na de eisprong werd ik de laatste keer ook ziek, dus ja dan heb je er toch geen zin in. Ik neem me ook elke keer voor om niet te zoeken naar kwaaltjes, maar dat kun je toch niet tegen houden. Bin ieder steekje of vlaag misselijkheid krijg je immers hoop. En je kunt je niet alle minuten van de dag bezig houden zodat je er niet aan denkt. Vervelend derde dat het zo gaat op je werk. Klinkt inderdaad niet helemaal fair, maar durf er verder niet echt een uitspraak over te doen. Hebben jullie geen afdeling personeelszaken?