zwanger willen worden en bijverschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DutchDiamond, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Als er na een half jaar nog geen verandering is dan word ik en mijn partner doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoeken
    Verder moest ik tot die tijd af en toe maar testen
    De huisarts zelf kan schijnbaar primolut of clomid niet uitschrijven
    Ik vrees dat ik dus dat half jaartje nog moet afwachten en hopen op een klein wondertje

2. DutchDiamond

Om het voor vandaag maar even af te sluiten net een test gedaan en negatief :(

3. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    wat vervelend allemaal,
    hopelijk word je er niet te gestresd onder dat is ook niet goed voor je!

en ik hoop voor je mee dat je gedult uiteindelijk beloont zal worden.

jmmr dat je aan de HA niet zoveel gehad hebt.
    ik zal voor je duimen!

4. DutchDiamond

Helaas zit ik er vandaag juist wel mee
    Stiekem hou je toch die hoop bij een test

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    he meid ik heb ook diana gehad en heb ook veel haaruitval en ook meer haar groei op benen ed. pff kut pil

x

6. DutchDiamond

Ja nooit meer die klote pil
    Ze zouden die dingen erbij moeten vertellen als ze je het voorschrijven ik was 13 toren ik begon eraan of zo dan denk je nog niet aan 'kinderen' en dat je cyclus Enzo niet op gang kan komen pfff ik schrijf het hier ook even van me af
    Had bij de dokter beter nieuws verwacht namelijk en valt me nu dus aardig zwaar

7. Elf12

Elf12 Lid

14 okt 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook. Mijn vriend en ik wilden in de zomer starten met proberen, dus heb ik vorige winter bij de huisarts (ik kwam voor wat anders) gelijk maar gevraagd wat verstandig was met de pil. Eerst ging ze zeuren dat er voor een tweede vraag eigenlijk een nieuwe afspraak gemaakt moest worden, zucht. Toen ik toch vroeg of ik zo kon stoppen met de pil, zei ze 'ja, verder foliumzuur en gezond leven, ook VL...' Ik vroeg nog: moet ik niet een paar maanden eerder stoppen met de pil. Nee, we konden gelijk aan de slag. Ze heeft niets gezegd over ontpillen (ik wist toen ook nog niet wat het was). Toen ik na een maand niet ongesteld was geworden en negatieve testen had, heb ik haar gebeld en gezegd dat ik niet ongesteld was geworden en last had van allerlei zwangerschapsklachten (misselijk, pijn in borsten, steken in liezen, enz) moest ze lachen en zei ze dat dit het effect was van het stoppen met de pil en dat we maar lekker door moesten oefenen... Ik was zo boos!

8. DutchDiamond

Stiekem toch fijn dat er mensen zijn in hetzelfde schuitje als mij
    Soms lijkt het wel alsof je niet begrepen word bij de huisarts
    Ze had echt zo iets van oh je bent nog maar 24 je kan nog wel een half jaar wachten
    Alleen ze vergeten een ding en dat is toch dat je er dag en nacht mee bezig ben
    Elf12 Die klachten heb ik inmiddels ook en ik was gister ook aardig ontdaan van het gesprek gelukkig heb ik goed geslapen en probeer ik er mar wat minder aan te denken al hoop ik toch bij iedere keer dat ik na de wc ga dat ik wat bloed zie :$

Deel Deze Pagina