zwanger willen worden en eetgewoontes

Discussion in 'Zwanger worden' started by jessey, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Zijn er hier dames die op hun eetgewoontes letten, omdat ze zwanger willen worden??

Is dat een must of nie

:oops:

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    ik soms rond en na mijn ei maar niet altijd.. en dan bedoel ik brie en filet american... drank en roken doe ik zo ie zo niet

is geen must

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee dat hoeft niet.

Maar zoals ik al eerder zei,pluis de site even uit.
    Ook handig is dat je misschien meedere vragen in 1 topic zet ;)

Niet meer roken en drinken is wel aanbevolen!

groetjes

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Neuh, had ik niet hoor. Pas toen ik echt zwanger was, toen wél. Maar dan nog ben ik geen heilige hoor. Ik snoep evengoed lekker enzo.. Alleen ik ontbijt nu s morgens en let op de vitamientjes!

5. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Hier was toch een heel topic over... kijk ff of ik t kan vinden.

6. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Ik ben in juli gestopt met roken. en heb er totaal geen behoefte aan. en drinken doe ik sowieso al niet omdat ik al dronken ben als ik er alleen al aan ruik.

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja was ook aan het zoeken, maar ik heb niks gevonden!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja ik dacht toch echt dat we hier laatst een heel gesprek over hebben gehad...

9. Jetje75

Jetje75 Lid

Aug 18, 2006
    86
    0
    0
    Dat klopt, die topic ben ik toen mee begonnen!
    Ik zoek ook even mee.........

10. pammy

pammy Actief lid

let er wel een beetje op
    vlak voor mijn nod drink ik geen alcohol meer of een glaasje ofzo

11. Jetje75

Jetje75 Lid

Aug 18, 2006
    86
    0
    0
    Nee, ik kan 'm ook niet vinden, ook niet met de zoekfunctie. In de titel zat iets met 'alcohol' volgens mij...

12. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
  13. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Ik ben vaak heel erg lang overtijd, maar we willen het gewoon nog even stil houden. Alleen zit iedereen op me te letten. Ik drink nooit zo veel, maar lust af en toe wel een wijntje. Nu zitten er een aantal mensen me elke keer van alles op te dringen. En ik alles maar afslaan! :) Nu ik ongie ben, ben ik helemaal los gegaan! biefstuk, filet, wijn, lever........en nu weten ze weer allemaal dat ik niet zwanger ben! ;) :cry: Volgende week heb ik een groot feest en dan ga ik het er ook lekker van nemen ( eisprong is toch later waarschijnlijk ) Daarna doe ik weer rustig aan.

14. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik drink geen alcohol meer, als ik weer mijn :evil: heb gekregen dan soms wel.
    Ik rookte al zo en zo al niet.
    En ik eet geen filet american en brie meer.
    En lekker veel groente en fruit ;)
    En meer melk dan bv frisdrank, koffie of thee.

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    De eerste paar maanden heb ik overal heel erg opgelet. Gezond eten, geen ongezonde hapjes, veel vitamientjes, geen drank...had succes...2 kilo afgevallen. Maar ondertussen was ik er wel continu mee bezig. Nu eet en drink ik wanneer ik daar zin in heb en vooral waar ik zin in heb, nu hoef ik niet meer overal bij te denken, wat als ik zwanger ben? Voor mij werkt dat gewoon niet. Wat als het nog maanden gaat duren, wil gewoon nu lekker leven. En natuurlijk wordt er na de eisprong wel wat voorzichtiger omgesprongen met wijn, rood vlees etc. Maar om de hele tijd rekening te houden met iets wat er misschien helemaal niet is, is voor mij persoonlijk geestelijk te belastend. Echt respect voor al die vrouwen die vanaf ronde 1 het volhouden om hun eetgewoonten aan te passen! Maar dat lukt mij niet...

16. Liesje25

Liesje25 Actief lid

Apr 26, 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi
    ik let er helemaal niet op...
    alleen.. heb een tweetal maanden geleden een ronde gehad waarbij ik 8 dagen overtijd bleek te zijn. Heb die dagen minder gerookt (rook zelf niet veel; max. 5 per dag), geen wijn meer gedronken, alleen water. Toen bleek dat ik toch ongi werd, heb ik mij helemaal laten gaan...

het enige wat ik nu doe is twee stukken fruit per dag eten. En dat deed ik vroeger helemaal niet!

groetjes

Share This Page