Zijn er hier dames die op hun eetgewoontes letten, omdat ze zwanger willen worden?? Is dat een must of nie
ik soms rond en na mijn ei maar niet altijd.. en dan bedoel ik brie en filet american... drank en roken doe ik zo ie zo niet is geen must
Nee dat hoeft niet. Maar zoals ik al eerder zei,pluis de site even uit. Ook handig is dat je misschien meedere vragen in 1 topic zet Niet meer roken en drinken is wel aanbevolen! groetjes
Neuh, had ik niet hoor. Pas toen ik echt zwanger was, toen wél. Maar dan nog ben ik geen heilige hoor. Ik snoep evengoed lekker enzo.. Alleen ik ontbijt nu s morgens en let op de vitamientjes!
Ik ben in juli gestopt met roken. en heb er totaal geen behoefte aan. en drinken doe ik sowieso al niet omdat ik al dronken ben als ik er alleen al aan ruik.
Nee, ik kan 'm ook niet vinden, ook niet met de zoekfunctie. In de titel zat iets met 'alcohol' volgens mij...
En ik vond hem wel. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik ben gaan zoeken op de topics van jetje en toen vond ik hem Groetjes Daphne
Ik ben vaak heel erg lang overtijd, maar we willen het gewoon nog even stil houden. Alleen zit iedereen op me te letten. Ik drink nooit zo veel, maar lust af en toe wel een wijntje. Nu zitten er een aantal mensen me elke keer van alles op te dringen. En ik alles maar afslaan! Nu ik ongie ben, ben ik helemaal los gegaan! biefstuk, filet, wijn, lever........en nu weten ze weer allemaal dat ik niet zwanger ben! Volgende week heb ik een groot feest en dan ga ik het er ook lekker van nemen ( eisprong is toch later waarschijnlijk ) Daarna doe ik weer rustig aan.
Ik drink geen alcohol meer, als ik weer mijn heb gekregen dan soms wel. Ik rookte al zo en zo al niet. En ik eet geen filet american en brie meer. En lekker veel groente en fruit En meer melk dan bv frisdrank, koffie of thee.
De eerste paar maanden heb ik overal heel erg opgelet. Gezond eten, geen ongezonde hapjes, veel vitamientjes, geen drank...had succes...2 kilo afgevallen. Maar ondertussen was ik er wel continu mee bezig. Nu eet en drink ik wanneer ik daar zin in heb en vooral waar ik zin in heb, nu hoef ik niet meer overal bij te denken, wat als ik zwanger ben? Voor mij werkt dat gewoon niet. Wat als het nog maanden gaat duren, wil gewoon nu lekker leven. En natuurlijk wordt er na de eisprong wel wat voorzichtiger omgesprongen met wijn, rood vlees etc. Maar om de hele tijd rekening te houden met iets wat er misschien helemaal niet is, is voor mij persoonlijk geestelijk te belastend. Echt respect voor al die vrouwen die vanaf ronde 1 het volhouden om hun eetgewoonten aan te passen! Maar dat lukt mij niet...
Hoi ik let er helemaal niet op... alleen.. heb een tweetal maanden geleden een ronde gehad waarbij ik 8 dagen overtijd bleek te zijn. Heb die dagen minder gerookt (rook zelf niet veel; max. 5 per dag), geen wijn meer gedronken, alleen water. Toen bleek dat ik toch ongi werd, heb ik mij helemaal laten gaan... het enige wat ik nu doe is twee stukken fruit per dag eten. En dat deed ik vroeger helemaal niet! groetjes