Ik heb altijd in de aanloop naar de eisprong buikpijn die pas weggaat als ik ongesteld word,ben nu al 14 maanden bezig met zwanger worden.Nu denk ik dus dat deze buikpijn iets te maken heeft met het niet zwanger raken,ik heb het al tegen de arts gezegd in het ziekenhuis maar die wuift het een beetje weg. is er iemand die dit herkend of die dit ook heeft meegemaakt.? Zit nu in de molen van bloedprikken ed maar blijf toch een raar gevoel houden over die buikpijn die niet weggaat zeg maar. Rafaela.
Hoi Rafaela, Ik heb dit de laatste keer ook gehad, ben inmiddels een jaar geleden gestopt met de pil en eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus, verder nooit klachten. Maar ik zou niet weten wat dit kan betekenen, dit was voor mij de eerste keer ! Succes meid!
Ja raar he,ik heb ook van die eetbuien en m,n rug doet zeer...net als een ongesteldheid maar dan zonder het bloed. Bedankt voor je reactie. Groetjes Rafaela.
Jep, herkenbaar... Heb deze periode ook 3 dagen eerder mijn menstruatie gekregen... heb ik dus ook nog nooooooit gehad . Nu had ik (toevallig) voor m'n menstruatie een test gedaan: negatief, prompt de dag daarna mijn regels... :x 's Morgens normale hoeveelheid zeg maar, maar 's avonds al heel stuk minder, nu nog steeds licht verlies. Nu heb ik een heel gesprek gehad met iemand die zei dat heel veel mensen laat evt. nog positief testen (?) en dat ik met een ovulatietest kon testen, deze geven ook aan (????) Dit omdat ik geen zw.testen meer had en wel ovu.test. Nog nooooit van gehoord maar ja. Ik braaf gedaan, deze gaf een posi test aan (dus dat eigenlijk ik eisprong heb...) snap jij dit? Snap er nu helemaal niets meer van!
Ovutesten reageren in principe alleen op het LH hormoon. Maar HCG lijkt op LH. Stel dat LH de bouwsteentjes AB heeft en HCG AC.. dan reageert een ovutest op die letter A, daardoor is het waarneembaar. Ovutesten kunnen ook valspositief zijn, maar als je zo kort na de start van je cyclus positief test tsjaa.. zou ik de kv maar s opzoeken .. @TS, ik herken het deels. Ik heb gisteren onwijze ongikrampjes gehad.. heb ik nooit zo heftig tijdens mn cyclus. MAar afgelopen menstruatie was ook anders dan anders.. dat lichaam van osn he..
Hoi Ik heb er ook last van van mijn ei tot aan mijn menstruatie een zeurend gevoel in mijn buik. Tijdens je ei kan er wat bloed vrij komen en dat geeft die buikpijn heeft mijn dokter gezegt. Meer vrouwen hebben er last van.
Ik heb er ook last van. Meestal een aantal dagen na mijn eisprong begint het met kleine krampjes tot aan mijn NOD. Paar dagen voor NOD komt er de bekende rugpijn bij. Vorige cyclus was bij mij ook anders dan anders. Normaal heb ik mijn regels een dikke week, nu 5 dagen. Dit heb ik nog nooit gehad. Vorige week eisprong ontzettend goed gevoelt. Ook raar want hij was een week te vroeg.. Normaal cyclus van 32/33 en nu dus waarschijnlijk 28. Vandaag veel krampjes en nu ontzettende rugpijn. De middag heb ik kokhalzend doorgebracht. Tja ons lichaam zit raar in elkaar.
Ja het lichaam zit zeker raar in elkaar... ik heb nu ook buikpijn,het lijkt op ongesteldheid maar die moet pas over 2 weken komen...echt zo raar. ik moet de 11e weer naar de arts dus ga er maar weer over beginnen daar.
Ik heb het ook altijd, en meestal zelfs ook met licht bloedverlies na mijn ei, tot aan mijn ongi. Dit is na mijn eerste zwangerschap zo gebleven, daarvoor had ik nergens last van. Raar he. Krijg nu ook een kijk onderzoek in de baarmoeder.