Als het allemaal goed is heb ik 11 februari mijn eisprong gehad Paar dagen ervoor heb ik cervix slijm gehad. Dit kan ik elke maand constateren. Alleen ik krijg een week voor NOD altijd pas last van mijn borsten. Kan het zijn dat mijn eisprong een week later is dan ik denk en ik daarna pas last krijg van mijn borsten en helemaal verkeerd zit te rekenen of hebben meer meiden hier last van..? Ik word wel netjes 14 dagen later ongesteld elke maand vanaf de dag dat ik reken maar op dit forum lees ik zo vaak dat de pijnlijke borsten gelijk na de eisprong komt... Help!
Dat is bij iedereen verschillend. De ene keer heb ik ook meer last van mn borsten dan de andere keer...Het hoeft dus niet dat je meteen zere borsten krijg na je eisprong. Wat fijn dat je je eisprong voelt zeg! Dat kunnen niet alle vrouwen hoor, hihi. Ik probeer hem deze maand te spotten met testen en dan ook goed kijken wat ik voel! Succes en hoop dat je nu gewoon zwanger bent!
Ik voel mn eisprong de ene keer wel en de andere keer niet. Maar ik kan de klok er gelijk op zetten als hij is geweest dan is het ondraagbaar om ook maar aan mn borsten te zitten! Een shirt aan en uit trekken doet erg pijn, dus dan weet ik dat ik mn eisprong gehad heb. Handig, maar niet erg prettig
Ik snap er helemaal niets meer van.... elke keer denk je jouw lichaam te kennen.... verandert het weer.... er is soms geen touw aan vast te knopen.