Uterus unicornis

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMarijke, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Lieve meiden,

Op dit moment zitten wij alweer in ronde 36, via MMM hopen wij op een 2e wondertje. In de onderzoeken is naar voren gekomen dat ik een halve baarmoeder heb, Uterus Unicornis, daarnaast maar 1 eileider. Je zou denken dat dat het probleem zou kunnen zijn maar bij onze eerste was ik al zwanger was in de eerste ronde.

Ik ben nieuwsgierig naar meiden die net als mij een Uterus Unicornis hebben en wat jullie ervaring is. Zijn jullie snel zwanger geraakt, of duurde dat ook lang? Kortere of langere zwangerschap gehad ivm de ruimte?

Marijke

2. Amare

Amare Niet meer actief

Hoi Marijke,

Ik heb geen uterus unicornis, maar ze zijn er bij mij achter gekomen, dat om de een of andere reden de helft van mijn baarmoeder geblokkeerd is en dus hetzelfde effect heeft als uterus unicornis.
    Tussen de blokkade loopt bij mij wel een piepklein gangetje naar mijn tweede eileider.
    Mij is destijds verteld, omdat ze eerst dachten aan uterus unicornis, dat het met zwanger worden geen probleem zou moeten zijn, alleen het voldragen van een zwangerschap in verband met de ruimte.
    Desondanks ben ik nog steeds niet zwanger, maar dat kan ook aan de endometriose liggen of domme pech.

Is je eerste vroeger geboren?

3. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Verbazingwekkend genoeg niet. Zei de Gynaecoloog ook.
    Geboren 40+1 en ze was niet echt heel klein. 53 cm en ze was 3650 gram.

Deel Deze Pagina