Goedemorgen dames, Ik ben al maanden aan het temperaturen, dit omdat ik wil weten of ik na mijn miskraam zowiezo een eisprong heb, De miskraam is mij achteraf heel zwaar gevallen en elke maand is het nu een teleurstelling dat het nog niet is gelukt, Graag heb ik jullie mening over mijn temp. van de afgelopen week 36.3 36.4 364 36.5 36.5 36.2 36.4 langer in bed gelegen 36.5 36.7 hier heb ik 11 uur geslapen en niet op het juiste tijdstip getemperatuurd . 36.5 36.5 36.9 36.9 kan ik er vanuit gaan dat ik vanaf 2 dagen 36.5 achter elkaar daar ergens mijn eisprong heb gehad dit omdat mijn ovulatesten al 6 dagen een licht streep geven ik heb ook niet altijd tussen half 7 en kwart voor 7 getempt. liefs
Het is wel echt van belang voor een betrouwbaar beeld dat je na evenveel slaapuren rectaal tempt, en altijd op dezelfde tijd ook in t weekend en vrije dagen, voor t opstaan (dus eerst tempen en dan pas daarna plassen oid) En nog een tip, gebruik Fertility Friend, die kan dan aan de hand van wat jij invoert een schatting geven, en je hebt dan uiteindelijk wel een duidelijk beeld Heb je helemaal geen positieve ovulatie test gehad nog? En vanaf welke cyclusdag ben je begonnen met testen? Hoelang is je cyclus?
ik ben meteen op mijn eerste menstruatie dag begonnen met temperaturen. en dan schommelt deze tussen de 36.2 en 36.5 . de ovulatietesten doe ik nu al een week en elke keer maar een lichte streep en zit nu op dag 21. Sinds mijn miskraam is mijn cyclus namelijk ontregelt.
Ah jammer.. t zou zomaar kunnen dat je ei nog niet gesprongen is namelijk, dat betekend dus een lange cyclus in jou geval, maar kan ook dat je je piek gemist hebt.. lastig te zeggen zo
Die 36,9 temp zou een na ei temp kunnen zijn maar dan zou je 1/2 dagen daarvoor wel een piek moeten hebben. Welke ovu testen gebruik je?
ik gebruik die van sensitest, ze waren op zondag en maandag wel donkerder als dinsdag en woensdag alleen gister was die wel weer iets donkerder
Hmm dan zou dat ook je lh piek geweest kunnen zijn. Dan is je temp ook wat hoger. Even door testen en ook tempen. Hier globaal; Voor ei: 36.4 Lh piek: 36.7 Dag van eisprong: 36.5 Na eisprong:36.8 Ik zie op mijn kaartje (aanrader fertility friend) altijd een V,tje!
Nee daar zit geen positieve test bij, ik zou door gaan met testen denk daarom ook nket dat je je ei al gehad hebt.