Meiden, Het is verstandiger om te zeggen dat je gaat kijken hoe lang je zonder kunt, ipv zeggen dat je stopt... Als je het niet volhoudt heb je voor jezelf een beeld dat je een bepaalde tijd zonder kunt, zonder dat je jezelf helemaal schuldig gaat voelen omdat je weer bent 'begonnen'.. Dus iets minder gestress en minder schuldgevoelens als je dan toch een keertje eentje rookt... *Moet natuurlijk niet weer zo zijn dat je twintig keer per dag stopt * Ik heb met mezelf en vriendlief afgesproken dat ik stop als ik weer ongi word (zou zo rond zondag toch echt een keer moeten zijn) of als ik een posi test heb.. Zodra één van beide van toepassing is kom ik ook op de lijst!
zo dat schiet al op wij roken ook buiten maar daar is het overdekt en warm maar ben behoorlijk verkouden en grieperig dus dat scheelt wel in het roken nu kijken hoe ik me morgen voel ben bang als ik me beter voel dat ik dan weer gewoon rook ga toch eens kijken voor een afbouw schema
hm haha uhm schrijf me nog maar niet op .. maar zodra er een positieve test is, dan krabbel ik t direct hier ff, en dan mag je me op de lijst droppen 8) xx
afbouw schema is wel flex ja! zoiets moet ik ook gaan doen maar als ik dag dienst heb rook ik van 7 tot 12 al niet! mogen niet naar beneden met de pauze en van 12 tot 4 rook ik ook al niet! scheeld een hele hoop
ik werk vanuit thuis en dan zit ik ook achter met bakkie koffie erbij dus maak het mezelf eigenlijk wel heel makkelijk he? ik zou niet weten hoe ik het straks moet doen...
komt jou man tussen de middag thuis? laat hem dan jou sigaretten mee nemen.. en als hij niet thuis komt.. draai er 5 ofzo voor die dag!!
ja das wel een goede zal het eens zeggen tegen hem hopelijk kan ik mezelf dan bedwingen om niet naar de benzinepomp te gaan mijn peuken waren op en hij heeft er nu 7 voor me achter gelaten voor de dag pfff das al een stuk minder dan dat ik normaal rook hopelijk gaat dit me al lukken
jawel gaat je wel lukken! ik heb winkel tegen over mij is ook zo leuk! heb er nu 1 op! en de koffie combi peukkie is zoooo lekker..
hihi ik heb net ook mijn 1e op normaal heb ik die om kwart over 8 al als ik mijn dochter naar school breng... ik moet als we onderweg naar school lopen wat te doen hebben het zijn gewoon van die gewoontes he
ja echt vreselijk ik ga zo ook maar eens wat doen... want de leukste gewoonte is ook *achter de laptop *koffie en peuk *naar de winkel lopen en peuk *naar me werk rijden en peuk *terug net zo *koken *na het eten blblblablabla drink geen koffie geen alcohol geen rood vlees bevorderd de drang naar nicotine
bij mij is het: * naar school en terug * als ik telefoon heb * na het eten * bij drank en gezelligheid van de visite * stress * tijdens mijn werk pff eigenlijk te veel situaties waarbij ik het doe dat word drastisch alles veranderen kijken wat het beste is ik denk lolies sabbelen ofzo
maar in lollys zit veel suiker haha word je weer dik van wat een ellende en gezeik zo peuk! als ik dat wist toen ik ooit stoer voor het eerst me peuk op stak GRRRRR ik moet gewoon stoppen mijn man doet het zo geweldig die rookte iedere dag pkje sigaretten en nu rookt ie amper nog sinds 10 dagen ofzo neemt niets meer mee naar zijn werk heb avonddienst , en neem nu dus ook niets meer mee! eergisteren met me ochhtend dienst had ik niets mee.. dacht van 7 tot 4 niets roken moet gewoon... haha maar zag al peuken liggen in de kast van iemand die nu bedlegerig is.. dus dacht ROKEN! haha
das toch al knap hoor van 7 tot 4 niks.. ik zou gek worden denk ik maar aan de ene kant weet ik ook wel dat het beter is maar ben zo bang om dan aan te komen ook al beweren ze dat dat niet hoeft een kennis van mij is ook 8 kilo aangekomen ondanks dat ze niks extra's neemt en erbij is gaan hardlopen? pfff ze willen dat ik afval en stop met roken en ik weet echt niet hoe.... maar goed ik ga maar 1 ding tegelijk doen
ik moet gewoon opletten op mijn figuurtje ben afgelopen 18 maand al 15 kilo aangekomen en begin al heupen etc te krijgen al loop ik hard en train ik me buikspieren soms lijkt het net alsof ik zwanger ben haha en nee ben geeneens dik....
Fijn om dit topic te lezen. Ik voelde me al zo erg omdat ik Clomid gebruik, dus dan zou je denken dat je wijzer bent toch? Wanneer ik werk rook ik bijna overdag niet, maar thuis... En nu ben ik 8 nov. van de trap gevallen en enkel gebroken en nu zit ik dus thuis en dan is het wel heel makkelijk om steeds te roken. Nu heb ik gister of eergister een eisprong gehad en dacht ik: ok stoppen. Maar het is minderen geworden. Heb er vandaag 3 gerookt en nu zijn ze op en aangezien ik nog niet echt mobiel ben kan ik ze ook niet halen. Dit had ik wel expres zo gepland, maar daar baal ik nu al van haha. Mijn streven is deze 2 weken heel erg minderen (onder de 5 blijven) en dan stoppen. een positief testje zal erg stimuleren. Want ik wil echt niet roken wanneer ik zwanger ben. Succes iedereen!
nou, ik ben inmiddels zwanger en ik kan er nog steeds niet vanaf blijven. Dat is pas taboe. Ik rook alleen 's avonds. Zo'n 2 of 3 halve sigaretten. Ik word soms met de nek aangekeken, maar ik geloof dat stress net zo veel schade aan kan richten. dan veel roken. Ik mag niet meer dan die 3 halve sigaretten roken van mezelf. Dus dat vind ik een mooie middenweg. Ik vind het hardstikke goed van jullie dat jullie gaan stoppen als jullie een positieve test hebben. Super veel succes! En ook met het zwanger worden.
hoe is het met de dames? hier gaat het redelijk voel me zwaar beroerd door de griep en benauwd dus dat scheelt al wel met roken