Hey meiden! Hoe gaat het met minderen/stoppen? Ben benieuwd! Hier nog geen en ook geen posi test Dus ik kom jullie heel binnenkort *hopelijk* gezelschap houden! Tot die tijd... HEEL VEEL SUCCES! Liefs!
Hoi meiden, Mijn vriend en ik zijn 5 jan gestopt met roken en hebben geen sigaret meer aangeraakt. Mij valt het echt 100% mee, terwijl bij mijn vorige pogingen ik degene was die naar een paar dagen al op gaf omdat ik zooooooo graag een sigaret wilde. Wij hebben op oudjaarsavond besloten te stoppen alleen wilde we niet op 1 jan stoppen dus vandaar dat het 5 jan is geworden. De afgelopen weken wel veel 'aanleidingen' gehad om weer te kunnen gaan roken (begrafenis, 2x personeelsfeest, nog een ander groot feest) maar gelukkig al die momenten sterk gebleven. Dus dames het kan echt meevallen....Ik had dit van te voren echt niet verwacht, hopelijk gaat het jullie allemaal lukken is het niet nu dan hopelijk als je een posi test hebt. Succes allemaal, liefs Wen
hier nog een! rook ook al ruim 9 jaar en is echt te moeilijk te stoppen... denk ook dat ik wel makkelijker zou kunnen stoppn eer ik de zekerheid heb zwanger te zijn... maar ja... nu zo even cold turky stoppen gaat m toch echt niet worden.. heb het echt meerdere malen geprobeerd helaas zonder resultaat... maar gaat al stuk beter, heb altijd zware shag gerookt en nu gewoon sigaretten... das al een flinke stap zeg ik maar tegen mezelf... en dan de rest nog~!