Zwanger willen worden en roken.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnieP, 9 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    :) :)

2. Niet meer actief

Ze blijft maar door gaan heh

Waarom wil jij zo graag gelijk krijgen door je meningen te blijven plaatsen meisje ? Mis je het roken zo vreselijk! Of probeer je jezelf zo meer eigenwaarde in te praten door te zeggen: 'Ik doe alles perfect' ? Betweterig gedrag toont nl onzekerheid

Hoop dat je heel snel zwanger raakt, meis. Hoewel ik van mening ben het beter is als je eerst een balans vind ik jezelf. Zo'n kindje wordt ook niet beter van een onzekere moeder.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat we nu moeten stoppen met deze discussie, anders komt er vast een slotje op.

Deze site kenmerkt zich doordat het een vriendelijke site is. Nu wordt er wel erg off topic gegaan. ;)

4. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    gerrina mij idee ;)

Dit gedrag klopt niet. Beter om met jezelf in het reine tekomen.

Zij mag andere wel aanvallen. en zeg iets terug gaat ze boven opde kast zitten. Niet gezond [-X

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Soms is negeren beter.
    Anders gaan we allemaal lelijke dingen tegen elkaar zeggen, en daar wordt niemand beter van.

6. Niet meer actief

Je hebt gelijk, prinses.
    Ik zal (proberen) er mee op te houden ;)

Vertel.... rook je, ben je een ex-roker of heb je nooit gerookt? 8)

7. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    ik ben een roker en jij?

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee, ik rook niet. En heb ook niet gerookt.
    Mijn vriend rookte wel, maar die is 3 maanden geleden gestopt, toen zijn zwemmers geen topploeg bleek te zijn. De sperma-analyse was na het stoppen met roken enorm verbeterd, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.
    Ik snap dat stoppen met roken erg moeilijk kan zijn, en heb dan ook veel respect voor mijn vriend en anderen die een poging doen om te stoppen.
    Een ieder die zwanger wil worden, heeft vast de intentie om te stoppen. Als het niet lukt, is minderen een andere optie. Ikzelf ben een enorme snoeper, en ook daarvan is het moeilijk om er af te blijven (als je bijvoorbeeld een paar kilootjes kwijt wil).

9. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hahahha gerrina ik lig helemaal in een deuk hier :)

10. Niet meer actief

Foei 10 [-X

Joh! ik rook niet. Ik drink niet en ik vloek niet.....
    Goffer! Laat ik verdomme toch mijn peuk in me glas bier vallen ;)

serieus, ik rook....maar ik drink niet :p

Maaaaaar, ben nu een mooi boekie aant lezen en als ik die uit heb, heb ik mijn laatste peuk gerookt. Daar gaan we voor iig. Vraag het me over een week of 2 nog een keertje :D

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Verstandig dames, zonde om elkaar voor van alles en nog wat uit te maken, en inderdaad dit is een hele vriendelijke site, vinden jullie t een probleem met een ander topic verder te beppen over het al dan niet stoppen met roken? dan gooi ik hier een slotje op!

Deel Deze Pagina