Even een vraag wie heeft dit ook wel eens gehad, ik snap er helemaal niks meer van, maandag zat ik op de toilet en zag echt een heel klein dun streepje bloed tussen de afscheding zitten, vond het raar en dacht zal nu toch wel ongi worden maar toen ik later weer naar de toilet heen ging was er niks meer aan de hand nou ging ik gister avond naar de toilet en toen had ik heel iets bruine afscheiding ( sorry voor de details ) maar later was het ook weer weg, toch voor de zekerheid een tampon erin gedaan en toen ik vanmorgen wakker werd had ik wel heel iets gemenstrueerd maar echt niet veel, zat nog niet eens helemaal vol (sorry) en nu we verder op de dag zijn hoe minder het word heb eigenlijk niet eens meer wat nodig om erin te doen. Ik vind dit echt allemaal wel een beetje raar hoor, snap er niks meer van heb verder ook helemaal geen last van buikpijn of iets. Heb al wel een paar keer getest, de eerste test gaf een heel erg licht streepje aan en de andere testen die erna kwamen gaven niks aan. Herkent iemand dit? Morgen moet ik naar de gynecoloog toen en zal hem ook eens vragen Ik hoor graag reacties Liefs marlon
Thanks meid, wij hier nu in de "klus-dagen" dus genieten er flink van... Man lief heeft tot 8 januari vakantie dus gaat helemaal goedkomen met het klussen... Of het raak is zullen we zien met oud & Nieuw... Kan dan namelijk testen Hopelijk gaan we idd (hoop voor alle andere hier hetzelfde als voor ons) met 2 dikke vette strepen het nieuwe jaar in... De kinderchampagne staat klaar voor het geval dat... hihihi (hebben ook 2 kids op visite dus valt nie zo op ) hihihi