Zwanger willen worden en studeren...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Life in Pink, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    jee, spannend hoor konijn, wel nog een tijdje wachten dus...ik heb het nu al moeilijk, hihihi. Zou dan morgen waarschijnlijk ongi worden, dus vind dat ik tot woensdag moet wachten, als ik dan dus al niet ongi ben geworden....maar wachten duur zo lang, hihihi.


    Jeetje, je geduld wordt wel op de proef gesteld met zo'n kinderwens!

    Maar we houden vol, hihihi

    Jij ook suc6 met wachten,

    Groet Snooz
     
  2. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vandaag al een aantal keer gedacht heb toch echt gewoon al eerder te gaan testen, maar het heeft geen zin... ik moet gewoon geduld leren hebben. Ben alleen wel steeds meer de kluts kwijt merk ik. Ik hoop dat dit alleen de eerste maand zo is, vanwege de nieuwigheid, want ik hou het geen jaar vol zo!
     
  3. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    :( Ik heb ineens enorme buikpijn... wat betekent dat het bij mij definitief niet gelukt is (zal vanavond of morgenochtend ongesteld worden). Balen...
     
  4. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Hey Konijn,

    Balen he dat wachten..ik denk dat mijn ongi nu toch ook ga komen, heb al krampen en had net een beetje bruine afscheiding ....

    Hoop idd ook niet dat ik elke maand denk dat het raak is, terwijl dat niet zo is...zou helemaal gek worden van mezelf, hihhi

    Hoop dat dit alleen even het wennen aan mijn lijf zonder pil is en dat ik niet elke maand die zogenaamde symptomen heb...vermoeiend.

    Maar we gaan positief naar de volgende ronde...(waar ik wel blij om ben is dat ik nu wel de eerste keer een cyclus van 27 of 28 dagen heb, dat is wel mooi).

    Liefs Snoozie
     
  5. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Hé Snoozi!

    Je hebt je NOD vandaag! Hoe is't?

    Groetjes,

    Esther
     
  6. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Hey Konijn,

    Vanmorgen natuurlijk gelijk getest, maar negatief. Wel gek, zag eerst een heeeeel licht streepje, maar die verdween weer, denk toch dat het een indrooglijntje was.
    Voel al 2 dagen soort ongikrampen, en denk de hele tijd dat de ongi nu wel komt. Maar tot nu toe nog niets...


    Dus toch maar weer even afwachten. Ga morgen wel even naar de HA omdat het vele plassen niet weg is, misschien blaas ontsteking..
    we zullen zien.

    En jij, al ongi?

    Groet Snoozie
     
  7. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Ik zie dat je weer op dag 1 bent... balen!

    Maar... nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    Ik heb mijzelf weten te bedwingen en heb niet getest (hoewel de verleiding heel groot was!). Af en toe voelde ik me echt zwanger, maar de laatste dagen zag ik eigenlijk de bui al hangen en had ik wel door dat het helaas niet zo was... Maar ja, in een keer raak zou wel heel bijzonder zijn (hoewel je het nog best vaak hoort!).

    Ik hang precies op het randje. Voel het sinds gisteren aankomen en vandaag is het begonnen, maar het zet niet door. Heel irritant, want ik weet nu niet of ik vandaag als dag 1 moet nemen of nog even moet wachten. Het zal morgen in ieder geval wel echt zo zijn. Al met al lopen we nog even (bijna helemaal) gelijk op. :)

    Helaas vallen mijn vruchtbare dagen deze ronde precies tijdens een weekendje weg met mijn ouders, broer en schoonzusje. Ik denk niet dat ik durf te vrijen dan... :oops:

    Volgende week ga ik trouwens definitief beslissen of ik nou echt voor deze opleiding ga, of dat ik hem toch afblaas (en dan moet ik dit topic verlaten, bedenk ik ineens!).

    Groetjes en sterkte met de vervelende dagen... En bij de HA! Hoop voor je dat het geen blaasontsteking is... lijkt me zo vervelend :( .

    Esther
     
  8. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Hey Esther,

    Nou, we lopen idd gelijk op als ik het zo lees. Heb vandag (na een vrijpartij) wel wat bruin/rood bloed gehad, heel weinig, maar daarna stopt het weer. Heb dus wel al 3 dagen ongikrampjes, maar er komt maar niets, heel vreemd...na dat beetje bloed dacht ik, mooi, dit is dag 1, maar nu al weer uren helemaal niets :( Ik begrijp er niet van.

    (ik heb mijn banner nog niet aangepast, doet hij automatisch).

    Ik heb geen blaasontsteking, ik zei wel tegen HA dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn, maar hij zei dat deze symtomen (blaas krampen) niet bij een zwangerschap horen, dus nu kijken ze het in het lab na. Ik ben benieuwd...

    Spannend dan nog even voor je om te beslissen of je met de opleiding door gaat...kan het me wel voorstellen. Maar je blijft welkom op dit topic hoor, al loopt het hier niet meer storm en ach, we vinden elkaar wel weer op andere plekken ;)

    Wat je vruchtbare periode betreft, zou je kunnen proberen om net voor het weekend te klussen, zaadcellen kunnen immers zo'n 5 dagen in je lichaam in leven blijven....zou ik me ook niet heel prettig bij voelen hoor, met mijn ouders en broer/zus in huis, hihihi

    Volgens mij las ik ergens dat jij wilt gaan tempraturen, ben je daar al mee begonnen? Ik ben hier bij mezelf ook wel benieuwd naar. Of hetgeen wat ik voel ook echt mijn eisprong is.

    Nou, succes deze dagen, en we wachten maar af of 'de regels', hoe ze dat zo mooi in het vlaams zeggen, nog gaan doorzetten!

    Groet Snoozie
     
  9. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Gelukkig geen blaasontsteking! Misschien ben je toch zwanger ;)... Hoewel zo'n doker er natuurlijk wel verstand van heeft (als het goed is). :(

    Je zit dus precies met hetzelfde probleem als ik... bij staat het nu namelijk ook ineens weer stil. (Overigens begint het bij mij na het vrijen altijd veel sneller)

    Ik zit erover te denken of ik ga temperaturen, maar dat is wel een enorm gedoe. Ik ben niet zo administratief aangelegd. Er zijn ook ovulatietesten te koop. Ik denk dat ik me daar eerst even in ga verdiepen. En gewoon een beetje rustig aan proberen te doen... ;) Waar ik heel slecht in ben!

    Mijn man is gelukkig lekker nuchter: die vind het denk ik alleen maar leuk om het nog even te proberen.

    Even afwachten dus of we morgen eindelijk gewoon op dag 1 zitten! Weten we tenminste waar we aan toe zijn... want dit is ook niks :(.

    Groetjes,

    Esther
     
  10. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Het is begonnen hoor... :(

    Heb er maar een wijntje op genomen!

    Nu maar hopen dat het snel voorbij is, want ik moet met korte cyclus weer snel opnieuw proberen... ;)
     

Deel Deze Pagina