zwanger willen worden.. en toch twijfelen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Olly, Feb 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Heej Luna, zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt in dit topic ben je niet alleen! Hopelijk heb je iets aan de reacties die hier al staan. Het is niet altijd een gemakkelijke keuze, veel succes!

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi meisjes,

ik denk dat je eigenlijk altijd je gevoel moet volgen. als je overvallen wordt door het IK WIL EEN BEEBIE EN WEL NU! gevoel, dan is dat toch haast niet te negeren?
    wel kan ik me voorstellen dat als er écht praktische bezwaren zijn, zoals hoe je relatie of financieen ervoor staan, dat je toch besluit te wachten.
    je moet je toekomstige kindje natuurlijk wel een goede en eerlijke basis en start kunnen bieden!

lastig is het inderdaad, zeker als je partner nog niet wil.

succes en sterkte daarom, met deze onzekere tegenstrijdigigheden in gevoel, verstand en omgeving.

:)

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    hihi Klingel.. Dat is nu juist het moeilijke! Soms domineert het IK WIL EEN BEEBIE EN WEL NU! gevoel, soms domineert het 'oei-maar-kan-dat-wel' gevoel in verband met de eigen gezondheid, financiële zekerheid e.d. beetje hart-verstand discussie.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hey bedank alvast voor de snelle reacties zeg ;)

:) Jullie omschrijven het gevoel precies goed. Verstand versus gevoel.
    Dat brengt je aan het twijfelen.
    Ik zie inderdaad dat er meer personen zijn met die twijfels. Toch ieder op zijn eigen manier. De behoefte aan het maken van wereldreizen etc heb ik nooit gehad. Ik wordt eerder week op een vakantie aan zee als ik van die schattige stelletjes met een lief klein kindje zie!

Het kwam ook wel door mijn moeder hoor. Je wil toch dat je ouders trots op je zijn en ze heeft altijd gezegd van...Wacht nog even je weet niet waar je aan begint!
    Maar uiteindelijk maar je de keuze toch zelf.

Ik ben er inmiddels wel achter dat ik toch echt meer voordelen dan nadelen zie!

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    @Luna; ik begrijp heel goed dat je zo'n opmerking van je moeder heel erg aantrekt, maar ik wed dat, als je komt vertellen dat ze oma wordt, ze heel erg trots en blij zal zijn! Je moet zelf de keuze maken hoor!
    Mijn moeder is juist het tegenovergestelde. Ze wordt in juni oma, mijn broertje wordt vader, maar ze roept nu ook steeds tegen mij; wacht maar niet te lang hoor! Daar probeer ik me ook niet teveel van aan te trekken, we zien wel wanneer het raak is... ;) Bovendien heb je er ook weinig over te zeggen haha...

6. napje

napje Actief lid

Jan 14, 2008
    194
    0
    0
    he meiden,

ik heb even een vraag over de cyclusbanner
    ben nu met mijn 2de ronde bezig en volgens mij ga ik binnenkort ongesteld worden. Hoe zorg ik ervoor dat dan het aantal dagen van mijn vorige cyclussen onder aan in mijn bericht komen te staan?

7. napje

napje Actief lid

Jan 14, 2008
    194
    0
    0
    ben er al achter :oops:

8. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik herken dit ook! Ik ben al mama van 2 zoontjes en we zouden dolgraag een derde kindje willen, maar dan zijn er momenten dat ik bang wordt en denk dat het te druk zal worden en we het niet zullen aankunnen!

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha, ja da's weer het andere uiterste toch Jipper. Maar wel fijn dat...als je graag een kindje wil. dAt je moeder er ook blij mee is.
    Mijn moeder is ook pas 45 misschien speelt dat ook een beetje mee.

Moet zeggen dat ik erg veel heb gehad aan het van me af schrijven van mijn twijfels en de antwoorden die ik hier lees.

Ik heb gisteren toevallig een test gedaan en hij was naar verwachting negatief. Ik vond het zo jammer en voelde me zo teleurgesteld.
    Nu weet ik zeker dat ik een kindje wil!

Share This Page