Hoi hoi! Even voor het eerst een eigen echt bericht je plaatsen met een vraag! Ik ben midden september begonnen met het slikken van foliumzuur. Eind oktober ben ik gestopt met het slikken van foliumzuur maar ben ik overgegaan op het huismerk van de Etos "zwanger worden". Hier zit foliumzuur in, maar ook andere vitaminen die baad hebben bij een evt. zwangerschap. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb hiervoor gekozen omdat ik vrij onregelmatig werk en daardoor ook onregelmatig eet en ik het zie als een aanvulling op mijn voeding. Uiteraard probeer ik gezond en met regelmaat te eten, maar ik had meer de gedachte baad het niet dan schaad het niet! Hoe denken jullie erover okm extra vitaminen te slikken? Liefs Nina
hallo ik heb ook de "zwanger worden" van de etos gehaald. Het leek mij wel een goed iets om foliumzuur met extra vitamines te slikken. Volgens mij heet het daarom ook niet voor niets "zwanger worden". Ze hebben ook apart foliumzuur van de etos dit is gewoon net iets meer. Succes met zwanger worden
Ik ben/was er fan van. Je krijgt mooi met Etos zwanger worden alles binnen, je vitamines en foliumzuur. Beter kan toch niet? Bovendien ben ik ermee in de tweede ronde al zwanger geraakt, terwijl ik heel onregelmatig ongesteld was. Dus misschien heeft het zelfs een beetje meegeholpen ook nog.
Ik heb ze ook geslikt, maar ik had juist het idee dat mijn cyclus er van in de war raakte. Vroeger was er een heel topic over deze tabletten, maar ik weet niet of die nog bestaat. Voor veel vrouwen bleek het nml een supermiddel te zijn...
Ik ben ze ook gaan slikken, omdat ik er veel goede berichten over las. Heb het 5 week gebruikt. Ben ermee gestopt, voelde me er niet lekker bij (stemmingswisselingen) en had het idee dat het mijn cyclus in de war bracht zat de laatste 3 cyclussen op ongeveer 37 dagen, wacht nu nog steeds en zit op dag 77 . Geen idee of het daadwerkelijk door die vitaminen komt, maar ik ben dr in elk geval mee gestopt. Slik nu Essential Organics Fem Plex (niet speciaal voor zwangere vrouwen) maar wel speciaal voor de vrouw.
Ik slik ze ook! Wilde een multivitamine en foliumzuur in een hebben en dit leek me ideaal. Heb nergens last van en het is ook niet van invloed op mijn cyclus.
Ik hoor hier op het foru m hele wisselnde berichten over de etos pillen. Cyclussen die in de war gaan, bijwerkingen. Ikzelf slik VSM puur mama, daar zit ook alles in. Het schijnt de beste te zijn....
Hmmm, ik voel me in principe wel goed bij deze pillen. Merk alleen dat ik iets meer last van puistjes heb, maar misschien zit dat tussen de oren want ben ook net terug van vakantie, ander klimaat, ander eten..... maargoed als het niet bevalt ga ik me ook even verdiepen in vsm puur mama, of moet je daar al zwanger voor zijn? x
Nee hoor, is voor tijdens het zwanger worden en de eerste maand (en) van de zwangerschap! Maar als die andere je goed bevallen is dat ook oke hoor!
Ik slik Mama Fit van Davitamon. Heb geen last van negatieve bijwerkingen, voel me eerder beter door meer weerstand.