Ik zat telkens in andermans topic te reageren, maar nu toch maar een eigen topic. (zie mijn berichten in overtijd maar negatieve test en wel symptomen) Ik ben net gestopt met de pil(februari) en heb al 1 cyclus gehad van 36 dagen. Vandaag is dag 48 en ik ben nog niet ongesteld. Nu heb ik de afgelopen week 3x gestest en allemaal negatief. Wel had ik deze week heel veel helder slijmverlies, dus ik vroeg me af of mijn eisprong dan toch nu pas zal komen of dat ik er 1 heb overgeslagen. Dus heb ik net een ovulatietest(Matcare strip) gedaan(voor het eerst) en hij is duidelijk positief!! (ik zet hem zo in mn fotoalbum) Wat denken jullie? Vandaag werd het slijm al minder en sinds vanochtend plotselinge vlagen van misselijkheid en beetje duizeligheid. En vlak voor de test vervelende steken in mijn buik!!! Nou, ik hoor wel wat jullie er van vinden!
Dat word klussen geblazen! Ik heb er 5 gekocht dus morgen of misschien vanavond nog doe ik ze weer. nu twijfel ik wel of ik volgende week nou langs de huisarts ga of niet. dit was ik namelijk wel van plan als die ongi nog steeds wegblijft. ik hoop dat dit een eisprong is, dan weet ik in ieder geval waar mijn lichaam mee bezig is. en anders hoop ik dat het een zw.schap is of course! maar ga eerst uit van een eisprong.
Ik zou 2 weekjes afwachten... misschien raak je wel zwanger of word je ongi. Vooral omdat dit je eisprong zou kunnen zijn, zou ik nog 2 weekjes wachten met naar de dokter gaan. Veel plezier met klussen