Ik herken je verhaal wel een beetje. Ik heb eerlijk gezegd van jongs af aan dat ik nooit kindertjes wilde. en nu, zie mij nu hier helemaal in de ban om zwanger te willen worden. Mijn klok ging denk ineens vorig jaar tikken en heb het toen met m`n mannetje besproken. Dus zoals je zegt, je weet zelf wanneer je er klaar voor bent. Voor mij was dit gevoel heel maar dan ook heel raar om te voelen en had dit ook nooit verwacht. Ben wel heel blij met dit gevoel en ik ga er ook echt voor om dat gevoel uit te laten komen en wondertje in m`n armen te houden.
hey meiden ik wil me ook graag bij dit topic aansluiten Wij zijn vanaf januari bezig en ik heb ruim 13 jaar de pil geslikt. Ik slik netjes folium zuur / etos zwanger worden en ik leef natuurlijk zo gezond mogelijk . Mijn mannetje geef ik 2 keer in de week ook folium.. misschien helpt het wel deze ronde hebben we gesmept en ovu testen ook gebruikt dus maar even afwachten of dat geluk heeft gebracht deze maand Hopelijk hebben we allemaal snel een posi test in handen!
Hier hetzelfde! Ook altijd geroepen van nee! Maar ja, vorig jaar een mk gehad en dan gaan die hormonen ineens opspelen ... En nu zitten we al in ronde 4.
Hallo allemaal, ben 28 dus hoor als het goed is ook in deze doelgroep en wij zijn bezig voor de 1e ronde
Hallo allemaal, Ik sluit me ook even aan deze topic. Ik zelf heb al een dochtertje van 3,5 jaar oud ( was toen 21 toen ik haar kreeg) en we wouden graag met een tweede beginnen en ben sinds mei gestopt met de pil. En ben 16 juni voor het laatst ong geworden, mijn eerste normale menstruatie en sinds dien niet meer tot nu toe. En heb een paar testen gedaan allemaal negatief, wacht eind van deze maand even af .
Vindt ik ook Melanina, er zijn genoeg meiden tussen 25-30jr die zwanger willen worden. Succes allemaal
Ik hoop het ook voor allemaal! eerst nog maar 11 dagen op m'n eitje wachten. @linda: Voor jou alvast heel veel succes, misschien is het bij jullie al raak
Ik hoop voor het eerst in me leven me eitje te voelen hahaha en anders gewoon gokken ( probeer me vriendje toch zover te krigjen voor de 23ste te beginnen hhaha)
Wij zitten ook in onze 1e ronde en las dat er meerdere zijn die hun ei voelen, ik ook hopen, maar voelde nix. Maar ja dat mag de pret niet drukken toch, dan maar flink klussen. Is ook niet erg
haha ja ik heb dus ook nog nooit een ei vrij voelen komen, geen idee hoe het zou moeten voelen. Ik zal er eens op gaan letten bij mijn eerste ovulatie
Een echte win/win situatie : zo creeer je mooie strakke mama's! Vraagje, gewoon even uit nieuwsgierigheid: hoe oud zijn jullie mannen/vrienden? Ik heb zelf een jong guppie van 24 (deze maand 25)