Zwanger willen worden en tussen de 25 en 30 jaar hangen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Hoi hoi. Mag ik ook meedoen? Ik vind dit dus een super goed idee, want wij worden inderdaad overgeslagen!

Ikzelf ben nu in ronde 3, ben eind mei gestopt met de pil. Ik zei gewoon tegen mijn mannetje: "Schat, na deze strip stop ik met de pil."
    Dus sindsdien zijn wij bezig. Wij wilden altijd wel kinderen, maar eigenlijk was het altijd later... Want we studeerden nog en toen was het een huis kopen etc. Nu hebben we ons leven op de rails, dus kunnen wij er volop voor gaan!
    Ikzelf slik foliumzuur, Dagravit Mama & Baby. Ik vind dat ik wel wat extra vitamientjes kan gebruiken en zeker ook ijzer, want ik houd eigenlijk niet zo van vlees.

Wij hebben nog niets leuks voor onze toekomstige kinderen gekocht (als het allemaal lukt, ja, ik ben een doemdenker!). Toen wij op vakantie waren hadden wij bijna een pakje gekocht, maar toch niet gedaan, want ik vond de opdruk niet goed gedrukt, en je wil wel het beste voor je kindje toch?

Ik temperatuur in de morgen om een idee te krijgen waar mijn eisprong is, maar de dagen voor mijn ei zijn we toch al wat fanatieker bezig, jullie toch ook?

2. Niet meer actief

Het wordt rustig hier.
    Nou ik ben ook zo weg achter de laptop.
    Het weekend zit er alweer op en morgen gewoon weer werken.
    Morgen van 5;00 tot 15;00 werken en dan voor de rest van de week waarschijnlijk 7;15 tot 16;00.
    Ik wens alvast iedereen een fijne werkweek, want ja weet niet of iedereen elke dag komt kijken op het forum.
    ik ben wel verslaafd eraan. ;)

3. Melissa79

Melissa79 Lid

3 aug 2008
    73
    0
    0
    Ik weet precies wat je bedoelt Wendy,
    vanmiddag was het ook al zo erg, plakte zowat aan de pc vast :)
    t is ook een beetje verslavend en toch ook leuk, allemaal verhalen/adviezen/gevoelens van anderen die in hetzelfde schuitje zitten.
    Ik ga hierna ook mn pc afsluiten en dan slaapie doen en morgen weer werken.
    Iedereen welstrusten en voor sommigen klusse ;)

XXX

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Een heel gezellig topic hier. Alleen willen wij het starten van grote topics beperken, zodat het ook voor de nieuwe leden overzichtelijk blijft. Jullie kunnen je aansluiten bij de NOD-topics. Deze doe ik dicht.

groetjes prinses (moderator)

Deel Deze Pagina