Lieve meiden, Hier een fris en schoon topic, over het onderwerp: Wie nog meer in de eerste ronde? Succes met zwanger worden!
Ja, hier in de 1e ronde vanaf vandaag (vandaag ongesteld geworden)........................... Erg spannend weer, ik heb al een dochter van bijna 4 jaar.
Ik zit ook in de eerste ronde en als het goed is al over de helft! Heb hopelijk/waarschijnlijk gisteren mn ei gehad. En dat na 10 jaar de pil slikken Nu is het afwachten geblazen of het idd mn ei was! Vind het echt super spannend zo de eerste ronde
Ik zit ook in de eerste ronde........! Spannend vind ik het! Zie mijn banner Morgen testjes in huis..!
Ik doe gezellig mee, dit is mijn eerste ronde voor ons derde kindje. Volgens mij willen mijn zoontjes nog liever dan wij dat mama zwanger word! Niet dat ze weten hoe het in zijn werking gaat Ze eisen bijna een zusje of broertje, hehe.
whahaha is maar goed dat ze t niet weten Mijn dochter roept al een jaar om een broertje of zusje...we zeggen dr nog maar ff niets, want we willen het geheim houden en ze is nogal een flapuit Ja idd ik als laatste haha.........jullie mogen mij daarom het goede voorbeeld geven met posi testen
Hallo allemaal, ook ik zit in de eerste ronde en zit nu in de vruchtbare dagen. Alles is nieuw, want we gaan voor ons erste kindje. xxx
Ik zit ook in onze eerste ronde! En na het weekend zullen we merken of we goed ons best hebben gedaan. Veel succes iedereen! Groetjes
*halloooo,ik breek gewoon ff brutaal in * allemaal veel succes en gelukswensen het KAN wel in de eerste ronde...kijk maar naar mij *ik breek weer uit *
Hoi Tessa, Normaal heb ik een keurige cyclus... rond de 31 a 32 dagen. Houd dit al meer dan een jaar bij. En deze keer konden we voor het echie gaan. Afgelopen weekend (26 mei) zou mijn NOD zijn. Maar ik heb het gevoel dat het deze keer allemaal 1 week uitloopt. Heb het idee dat ik pas op 18 mei mijn eisprong heb gevoeld. En het het idee dat ik 23 mei mijn eventuele innesteling heb gevoeld. Heb toen ook 2 druppels bloed verloren. Dus ik ga ervan uit dat mijn NOD nu zondag 1 juni is. Allemaal 1 week later. Nu is het natuurlijk afwachten of het inderdaad een innesteling was, of dat ik mij van alles aan het verbeelden ben.... Na het weekend, mocht het nog nodig zijn, zullen we gaan testen..
Oh, stillewens, als ik jou was had ik allang getest. Ik had echt niet kunnen wachten, helemaal omdat je misschien wel gewoon over tijd bent! Ik hoop dat je zwanger bent, ik duim voor je. Spannend hoor!
Inderdaad! ben het met Kaantje eens...! Mijn NOD is ook 1 juni! Morgen krijg ik de testen, als het goed is, binnen...! En ik denk dat ik me dan niet kan bedwingen..... Misschien dat ik morgen al een testje waag. maar wie weet wacht ik ook nog even... Weet niet hoe het morgen voelt. Maar ik denk dat jij wel kan gaan testen joh. Mooi teken toch, die innesteling... Je hebt het gevoelt, en je hebt een paar druppels bloed verloren.. Hmm zou goed kunnen, hoop voor je dat het raak is! Laat je het wel weten als je gaat testen?
Ja hier nog een die de eerste ronde in gaat voor ons eerste kindje. Ik vind het heel erg eng! En Spannend! Maar eindelijk is het zover! Volgens mij heb ik in het weekend mijn ei. Gister was de ovulatietest negatief! Morgenavond weer een ovutestje doen.
Ha meiden, Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! En tja.... ik heb echt het gevoel dat mijn cyclus 1 week is opgeschoven. Dus ik ga eerst het weekend gewoon afwachten. Gelukkig zijn we druk zat, dus dat scheelt. Mocht er nu niets gebeuren van het weekend, dan ga ik begin volgende week testen. Tessa, Jij ook veel geluk en succes gewenst!
hoi hoi! wij gaan in juni de eerste ronde in! heb eerst 3 maanden ontpilt en nu gaan we er tegen aan! spannend allemaal, maar eerst even geduldig wachten op mijn ongi....zucht!
welkom meiden. jeetje een nieuwe topic dat is leuk. @ all meiden die op de wacht bank zitten veel suc6 @ all meiden die gaan klussen veel plezier ik moet nog wachten ongi is nog niet weg. @ missa hoe gaat het vandaag?