Hoi dames, Heb ook een vraagje. Ik heb vanmiddag ontzettende buikpijn gehad en omdat het dag 20 van mijn cyclus is, wilde ik wel weten of het mijn eisprong zou kunnen zijn. Ik ben sinds mei jl. gestopt met de pil en de cyclus loopt een beetje gevarieerd, vandaar. Nu had ik zojuist met avondurine, twee gelijke strepen. Allebei even roze (vrij donker). Dit is dus een positieve ovulatietest, we hebben gisterenavond nog geklust. Hoe pakken jullie dit aan? Vanavond weer klussen of kan het morgen ook? (Zaad zou dan beter van kwaliteit zijn als ik diverse sites moet geloven)....? Wij klussen deze maand om en om met de dagen. Hoor het graag eventjes. Ik weet uiteraard ook, beter een keertje te vaak, dan 1x te weinig . Groetjes, J2J
Hi! Klinkt inderdaad als je eisprong. Ik ben zwanger geworden met van die testjes. Ik had op een dinsdag net als jij (denk ik) eisprong gevoeld. Flinke steken in mijn zij, lang aanhoudend. Twee even donkere streepjes.... dus positief. De dag ervoor hadden we seks gehad, net als jij dus. Die dag niet en de dag erop weer wel. Grappig dat ik zelf als theorie erop na ging houden dat als het raak zou zijn, het een meisje zou zijn. Vanuit de gedachte: de snelle zaadjes (jongetjes) van gisteren zijn nu al dood en de sterke trage zaadjes (meisjes) komen nu aan. Dus raak = meisje. Het laatste klopt. Onze lieve meid is nu 5 maanden oud! Maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt. Kan zijn dat je nu al bevrucht bent, dat zou meeste kans moeten zijn. Wil je nog extra kansen, dan probeer je vanavond nog keer extra. Doe waar je je goed bij voelt zou ik zeggen! Hoop voor je dat je over 2 weken positief mag testen
Hi Marijntje, Bedankt voor je antwoord, flinke steken (links) die aanhouden zo voelde het idd, ook een opgezette buik. Echt behoorlijke pijn, waarvan ik even niet lekker op mijn stoel zat, maar dat hebben we er graag voor over . Wat leuk om te horen dat het bij jou ongeveer ook zo is gegaan en dat jullie nu een lief dochtertje hebben, ik hoop zo dat wij het ook deze maand van de daken mogen schreeuwen, hij/zij is zo welkom! Over een paar weekjes weten we hopelijk meer....en dan zal ik zeker posten. Groetjes!!
Wij hebben vanaf de dag voor mijn eisprong elke dag geklust, gewoon omdat we er beide zin in hadden (kan volgende maand natuurlijk ook anders zijn).