Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hier ook weer een teken van leven....
    Het gaat niet zo goed. Mijn zoon zit in een tiran fase waardoor hij voor geen meter luistert en dit maakt een dag enorm zwaar!
    Met als gevolg, 's avonds afgebrand en een erg kort lontje tav manlief.....
    Hij doet alles en krijgt dan alsnog een snauw van mij.

Met de kleine meid in mijn buik gaat vooralsnog alles goed, al is deze stress natuurlijk niet goed voor haar! Ze ligt nog steeds in stuit en daar zijn we dus ook nog druk mee....

Sorry dames, verder geen reacties want heb er echt ff geen puf voor...
    Fijn weekend en gezellige dagen allemaal!
    Vergeet niet van elkaar en je familie te genieten.

2. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Emjee: hebben jullie al een besluit genomen wat jullie gaan doen? Vervelend dat zoon lief in een tiran fase zit..

Iedereen een fijn weekend en goede kerstdagen voor dat ik het vergeet.

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry ik heb jullie verwaarloosd!!! Maar zo druk gehad met mijn werk en de kids dat die even voor gingen.

Ff kleine update voor ansje, de rest heeft het op fb wel een beetje kunnen volgen.

Beide meiden dus ziek vorige week, hoesten en verkouden. Op vrijdag naar mijn ouders gegaan om vriendlief te ontlasten zodat hij in alle rust kon leren. zaterdag eind van de middag zou vriendlief bijschuiven voor sinterklaasviering en de volgende dag mijn vaders verjaardag. Jaylinn bleef flink kuchen. En op zaterdag ging het helemaal bergafwaarts met drinken en om 23.00 uur 's avonds wilde ze maar 30cc drinken en had ik geen plasluier meer. Dus voor mij het alarm om de HAP te gaan bellen. Dus 's nachts zaten we daar. Bleek ze acute bronchitis te hebben. AB-kuurtje gekregen en moest volgende morgen al beter gaan zo niet weer contacten. Om 11.00 uur ging het nog niet echt beter en weer gebeld. afgesproken om tot 15.00 uur aan te kijken want dan had de AB 12 uur kunnen werken. Gelukkig ging het toen beter. 's avonds lekker naar huis gegaan en ze knapte steeds meer op. Maandag had ik om 16.45 uur afspraak bij CB voor 4 maanden check en prikjes. Doordat ik Jaylinn elke week was wezen wegen konden we zien dat ze in 10 dagen tijd 30 gram was afgevallen. ze woog 5995 gram waar ze 7 december nog 6025 gram woog. Daar de jeugdverpleegkundige schrok van Jaylinn's hoestje en haalde CB-arts erbij. Die luisteren en de longetjes klonken nog niet goed. Ze raadde mij aan om zo snel mogelijk een puffertje te gaan regelen via de HAP om het Jaylinn makkelijker te maken. Dus ik de HAP gebeld en ze schreven het niet zomaar voor, ik moest langs komen of tot volgende dag wachten en bij mijn eigen ha regelen. had gezegd dan wacht ik wel tot morgen. Word ik een half uur later teruggebeld door de HAP. Ze had het nogmaals overlegd met elkaar en vonden het beter dat ik toch ff langs kwam. Dus ik heen. Nou puntgave longetjes en ze kreeg geen puffer. De CB-arts had vast geluisterd net na een hoestbui.

Vandaag weer naar CB geweest om eventjes te kijken of ze weer wat groeide. Nou ze was 6015 gram dus in 5 dagen maar 20 gram aangekomen. Beetje weinig vond ook de jeugdverpleegkundige maar het begin is er weer. Haar lichaampje is nog steeds aan het herstellen wat alle energie vergt. Ook het verhaal van de HAP verteld en ze vond het schandalig. Ze zou het in het dossier zetten. Ook afgesproken dat we as vrijdag weer wegen gaan en dan ook de prikjes doen want die mochten maandag niet omdat ze AB krijgt.

Tot overmaat van ramp werd dinsdag Gwenn ziek. Die spuugde bij de gastouder alles onder. Gelukkig bleek het maar 1 dagje te zijn en was ze woensdag na een hele lang slaapnacht weer goed opgeknapt.

Woensdag kon ik ook bellen voor de uitslag van het bloedprikken van Gwenn op kinkhoest. De uitslag was niet positief maar ook niet negatief. Kortom ze konden niet zeggen of ze het nu heeft of niet. Nu moeten we over 3 weken weer prikken als ze dan nog steeds hoest en dan kunnen ze de 2 bloeduitslagen naast elkaar leggen en kunnen ze meer zeggen.

Dus het was me me weekje wel. Ben okk helemaal gesloopt.

@snoopy: hier 1e keer gewoon bevallen (was horrorbevalling) en nu de 2e keer een geplande ks. En is mij alles meegevallen. Op de pijn in mijn schouder na maar had dus verkeerd gelegen tijdens de ks. Als je foto's wilt zien roep dan maar ff dan zet ik ze op fb voor je. kun je je een beetje voorbereiden.

@emjee: de belafspraak was goed. De zantac wil ietsje opgehoogd naar 1.9ml maar we hoeven pas weer in februari te melden en gewoon doorgaaan met de groente/fruithapjes.

Meeste heeft lonneke al genoemd wat je mee moet nemen naar zh maar misschien nog een voetenzak voor in de maxicosi met naar huis gaan.

Ligt aan het weer denk ik, die vervelende kindjes hier nog eentje thuis.

@mieks: zag leuke foto voorbij komen van de thuisfront dag. En bijna 28 december. Ga mijn duimen maar alvast opwarmen voor jou en mineraal.

@kerst: 1e kerstdag bij mijn schoonouders gourmetten en 2e kerstdag voor de verandering gourmetten bij mijn ouders...

@mineraal: lastige dilemma wel of niet vertellen. ik zou het nog even voor me hebben gehouden. En pas met een maand of 6 vertellen als ik dan nog steeds bezig zou zijn. Maar daar gaan we bij jou niet vanuit!!!!

@ansje: wat een stoere vent die R. Lachende de narcose ingaan. En daarna bijna nergens last van hebben.

Ook al een ziek kind. Het is wat met onze kindjes. Hoop dat hij snel weer opknapt en luister gewoon naar je moedergevoel. Die heeft het altijd goed.

@sjasje: vervelende hè die eerste prikjes. tip voor volgende keer. kijk haar niet recht in haar ogen aan. dan hoef je niet te huilen. En fijn dat ze er niet al te veel last van lijkt te hebben.

@all: woensdag de schrik van mijn leven gehad. Gwenn wilde niet eten maar wel een toetje. De regel is niet eten, geen toetje. Gevolg gigantische driftbui. Dus ik met haar naar boven om haar daar te laten afkoelen. Dus traphekje dicht en naar haar kamer. Sta ik het rolluik dicht te doen zie ik mevrouw rennen naar het traphekje en klimt!!! over het traphekje heen. Kon haar nog net op tijd vastgrijpen en haar eraf trekken anders was ze naar beneden gedonderd. Ben me rot geschrokken. Kan haar dus niet meer op haar kamer laten afkoelen. Gaan toch maar voor een hakje op de deur kijken.

Zo vanaf vandaag vakantie voor 2 weken. 7 januari pas weer beginnen. 2 januari gaan beide meiden naar de reserve gastouder toe en ga ik wel een paar uurtjes thuis werken.

Jaylinn doet het goed met de groentehapjes. Ze eet per keer nu 3 grote theelepels. Alleen bloemkool vind ze niet zo lekker. Worteltjes daar in tegen wel.

Nou meiden, ik ga stoppen, ga lekker naar bed.

4. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ik kom even vertellen hoe het nu met C. gaat.

C. bleef ook gisteren en vandaag benauwd. Gisteren kreeg hij amper lucht en zag bij elke ademhaling zijn keeltje intrekken en uitzetten. Vanmorgen al wel minder koorts en minder piepen en roggelen. Met het weekend en de feestdagen voor de deur toch naar huisarts gegaan. Weer een vervanger, toevallig de arts die ik woensdag aan de telefoon had gehad.
    Het was goed dat ik toch was gekomen. C. is erg verkouden en reageert astmatisch (wil niet zeggen dat hij dat ook heeft of krijgt). Zijn longen klonken helaas ook niet goed. Nu een puffer voor zijn benauwdheid en antibiotica voor zijn longen. Maandag moet er duidelijk verbetering in zitten, anders terug. Wij hebben goede hoop. Vanavond heeft hij voor het eerst sinds maandag zijn lachje weer laten zien en horen.

Sorry voor ego bericht. Ik zal morgen uitgebreid op jullie reageren. Tik nu op mijn foon, frustrerend hoeveel tijd dat kost.

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Pfffff wat gaat het weer lekker met onze kleintjes zeg! Dat ze maar snel weer opknappen. Begin de verkoudheid en dat gehoest inmiddels zat te worden.

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @ansje: ja die ga ik als eerste inlichten, denk ik januari. Daarnaast moet ik ook wel wat collega's in gaan lichten, ze moeten ook dingen van mij over gaan nemen als ik naar zhuis moet voor echo enz. Maar dat hoeven er dan niet veel te zijn, misschien ook niet nodig, ligt eraan hoe het gaat verlopen. Misschien dat ik het bijv na een poging wel ga vertellen. Ik weet het nog niet.
    Fijn dat R zijn operatie goed is gegaan!

@Mieks: heb het gemist, probeer het zo nog ff terug te kijken. Wij waren helaas niet thuis.
    Ik zou het ook het liefste vertellen, maar op een gegeven moment weten het zoveel mensen, ik vind het jammer dat het verassingselement eraf is. Ik wil ook dat ze mij eerst leren kennen en niet met al dat gedoe. Fijn dat zhuis zo meewerkt!

@mamavangwenn: wat een week heb jij achter de rug! Gaat het nu weer goed met beide?

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: ja beide meiden zijn weer beter. Jaylinn kucht nog een beetje maar ziet er vele malen beter uit dan vorige week. Gister heeft ze laatste ab gehad. Met Gwenn ben ik gister weer wezen zwemmen en die heeft genoten.

@mieks: ik heb gekeken hoor maar jou niet kunnen ontdekken.

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey meiden,
    Kom ook weer even aangewaaid. De kerstdagen zitten er al weer aan te komen. Van te voren had ik zo opgezien tegen die december maand, maar hij is al weer bijna voorbij! Op naar januari haha :D

Heb verder een slechte week gehad, eerst buikgriep en daarna (2 nachten terug) wakker geworden met enorme draai duizelingen. Dood eng en heb op het punt gestaan om een ambulance te bellen of mijn schoonouders om me maar naar het ziekenhuis te brengen. Uiteindelijk heel stil blijven liggen en toch weer in slaap gevallen, en gister overdag was het gelukkig stukken minder. Ben me rot geschrokken ervan. Hoop dit nooit meer mee te hoeven maken, dacht echt dat dit foute boel was.

@ Missie max, Manlief is even in beeld geweest met zijn groepje.. en ik heb me in een hele snelle flits gezien (altans..ik wist dat ik daar stond te wachten en zag mijn knalrode jasje in een flits voorbij komen ;) ). Oudjaar is nog een aflevering, maar hoorde gister dat dat vanuit Sudan zal zijn, dus manlief komt daar sowieso niet in voor dan.

@ Ei, ben inmiddels overtuigd dat ik mijn eisprong gehad heb, mijn temp blijft de laatste dagen hoog. Ik denk alleen dat ik hem wel later heb gehad als wat mijn tempkaartje zegt. Hoe later hoe beter eigenlijk. Het is nu afwachten wanneer ik ongesteld ga worden, en dan de clomid (normaal begin je daar op cd 3 mee) dus even uitstellen tot begin januari en dan vooral duimen draaien dat er niet heel fanatiek een ei voor die tijd begint te groeien en ik dus een eisprong voor 15 januari krijg! Wordt dus spannend!
    Heb in elk geval overleg met het ZH gehad en ze willen me in januari wel weer follikel metingen geven zodat we even kunnen kijken wat mijn ei(tjes) gaat doen en of er sowieso een ei gaat groeien!

@ Sjasje, hoe is het nu met je meisje? Geen last meer gehad van de prik?

@ Emjee, hoe is het met het korte lontje? Vervelend dat de oudste nu het bloed zo onder je nagels vandaan haalt.

@ Mamavangwenn, jeetje wat een gedoe allemaal met die artsen. De 1 die dit zegt, en de ander die dat zegt! ;)
    En Gwenn dus halsbrekende toeren aan het uithalen! Kan je haar niet gewoon op de gang zetten? Zal even wennen zijn als ze er misschien steeds weer uit komt maar gewoon blijven vol houden. Dat lijkt me beter dan in haar kamer opsluiten met een haakje op de deur...
    En neem je ook een beetje je rust? ;)

@ Zieke kleintjes, arme kindjes! Hoop dat ze allemaal snel opknappen hoor!

Morgen krijg ik een druk dagje dus zal ik waarschijnlijk weinig op de pc te vinden zijn.
    Voor iedereen alvast heeeeeele fijne kerstdagen, geniet van elkaar! :)

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ontzettend druk, dus even snel een teken van leven.

Beterschap voor alle zieke kleintjes en ik wens jullie allemaal heeeele fijne feestdagen! Zal proberen nog een keer uitgebreider te komen reageren..sorrysorry!

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: dat is schrikken geweest, niet meer duizelig nu?

@verkouden: helaas ben ik nu ook begonnen, snotter al een beetje!

Fijne dagen allemaal!!!

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Meiden wens jullie hele mooie dagen met de kleintjes en partners.
    En even apart:
    @Mineraal: Dat jullie in 2013 maar meteen met positief nieuws mogen beginnen!

@Mieks: Nog even en dan is het alweer januari dan is je mannetje weer lekker hier en beginnen eigenlijk jouw feestdagen pas echt! Dikke knuffel

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Daar sluit ik mij helemaal bij aan!

Fijne feestdagen allemaal :D

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

De kerstdagen zitten er alweer op! Wat gaan de dagen toch hard! Vandaag nog 19 dagen tot manlief aan komen in NL als het goed is :D.

Morgen beginnen met de menstruatie opwekkers.. Ik verwacht wel eerder ongesteld te worden dan mijn eigenlijke planning omdat ik toch ineens nog een eisprong uit mezelf gehad heb vorige week. Door de griep is het een beetje moeilijk te achterhalen wanneer precies (verhoogde temp/wisselende temp) maar mijn tempkaartje geeft in elk geval niet helemaal het juiste aan. Heb getwijfeld of ik nu wel aan menstruatie opwekkers moet beginnen maar ik mocht van het ZH gewoon beginnen als ik de 28 nog geen menstruatie had. Hoe later hoe beter eigenlijk. Volgens mij eigen berekening zou het pas 7 januari komen zodat ik 9 januari gelijk met de hormonen kan beginnen (clomid). Dat zal het vast niet worden..afwachten dus!

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Ik opzich wel ondanks het gemis van manlief. Heb er vooral maar niet te veel bij stil gestaan.

@ Hoogzwangeren, hoe gaat het met jullie? Laatste loodjes? Ben benieuwd wanneer de kleintjes zich gaan melden!

14. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

hier gaat alles nog goed. Nog steeds dikke en niet bange. Zoals sommigen het hier zeggen.
    Morgen weer controle in het ziekenhuis. En een pre onderzoek voor de keisersnede.

Iedereen een fijne avond.

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Mieks: wanneer gaan ze de folikelmeting doen? Kom je nu op schema uit qua ei/manlief weer thuis nu je aan de menstruatie opwekker moet?

@snoopy: fijn dat t goed gaat? Nog last van je bekken gehad of us dat nu ook beter ? Ik merkte veel verschil sinds t verlof was begonnen. Hoe kijk je tegen de ks aan?

@emjee: ook de laatste loodjes, hoe is kleine nu deze laatste weekjes, rustig of druk?

Ben benieuwd of een van deze kleine nog in 2012 komt :D

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Follikel metingen doen ze meestal vanaf cyclus dag 11 ongeveer.

Mijn schema wat ik gemaakt had:
    28 december : starten met menstruatie opwekkers
    Rondom 7 januari : menstruatie
    9 Januari : beginnen met Clomid (hormonen, 5 dagen)
    Tussen 21 en 26 januari dan de eisprong.
    Manlief komt tussen 15 en 31 januari thuis.

Nu ik alleen zelf een eisprong gehad heb verwacht ik binnen 5 dagen ongesteld te worden. Ik begin dus morgen wel met de menstruatie opwekkers en dan maar zien wat het doet. Het kan dus zijn dat het eerder komt dan 7 januari al kan het ook zijn dat de menstruatie opwekkers het een paar dagen uitstelt (klinkt heel krom!). Maar wel besloten pas 9 januari met clomid te beginnen. Hopen dus dat mijn ei niet te snel groeit en netjes in manlief zn verlof gaat springen.
    Het is een gereken allemaal :p

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: ik ga duimen dat je planning uit gaat komen! Wat een gereken zeg..

ook hier fijne kerstdagen gehad!
    Ben ook zeeer benieuwd wie nog gaat bevallen in 2012 :D

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Zo dames..... ook ik ben nog in leven....
    Zal eens proberen om een beetje te reageren.

@allemaal, hebben jullie fijne dagen gehad?
    Hier wel, alleen erg vermoeiend, lag 1e kerstdag 's avonds om 21.15 uur te slapen en 2e rond 21.45 uur..... pfff erg vermoeiend ;).

@mieks, wat een gereken allemaal.... pfff. Ik hoop echt kei veel dat je goed uit gaat komen en al helemaal dat het raak zal zijn :), tis jullie zo gegund!!!!

@sjasje, ook hier idd de laatste loodjes.... We hebben alweer heel wat meegemaakt en staan weer voor nieuwe keuzes (zie onder). De drukte van ons meiske is gelukkig duidelijk aanwezig dus ik vind het heerlijk!!!! Het besef van de laatste keer dit alles voelen begint nu een beetje door te dringen dus tja....

@snoopy, wat krijg je voor een pre onderzoek?

@mamavangwenn, tjee jij hebt ook lekkere weken gehad... Is de kerst allemaal goed gegaan? Las op fb dat je wel enorm had geboft met de slaaptijden met kerst hihi. Lekker hoor!
    Moet zeggen dat zoonlief ook wel beter slaapt nu we een vakantieritme hebben.
    Lees iets verder dat alles weer goed gaat hihi...

@mineraal, ik zou het ook nog niet vertellen. Als je er een beetje omheen kunt praten dan zou ik even wachten totdat je zelf weet wat het precies inhoudt of met je doet. Succes iig.

@ansje, hoe gaat het met de kleine C? Slaat de ab en de puffer goed aan of heb je nog twijfels?

@hier, waar zal ik beginnen..... ;)
    Het korte lontje is al weer iets langer geworden.... Manlief heeft deze week en tot 2 januari vakantie dus dat geeft mij wel de nodige verlichting met ons zoontje. Daarnaast krijgt hij natuurlijk meer aandacht en kan hij lekker met papa ravotten zodat er wat energie uit kan..... Gelukkig is hij daardoor ook wat rustiger en kan ik de rustige dingen (boekje lezen / puzzelen / knutselen etc) met plezier samen met hem doen.
    Vind verlof met de feestdagen niet echt leuk, maar dat mijn man vrij is, is in dit geval wel heel erg fijn hoor!

Met de zwangerschap gaat alles zo goed als prima, wel te verstaan dat ze nog wel steeds in een stuit ligt ;).
    Afgelopen maandag hebben we een draaipoging gehad, maar deze is helaas mislukt. Ik heb er enorm tegenop gezien (ook een stuk van m'n korte lontje) en toen we naar het zh gingen hadden we eigenlijk nog geen besluit genomen.
    Na de CTG en het gesprek met mijn gyn hebben we er toch voor gekozen om het te proberen. Wat een apart gevoel zeg, pfff. Tis niet echt pijn, maar meer een grote druk waarbij ik best veel angsten voor de risico's had (mn vanwege mijn vorige bevallingsverloop).... Na drie keer proberen was het helaas genoeg en zijn ze gestopt. Ik was wel enorm blij dat we het geprobeerd hebben.
    Nu hebben we volgende week maandag weer gesprek over wat we nu willen, een stuitbevalling of een keizersnede.
    Alles zit mee om gewoon te bevallen (al eens bevallen, goede stuitligging, goede bekken, bloeddruk enz enz...), dus nu hebben we een keuze en deze gaan we maandag uitgebreid bespreken.

Hierbij dus even een update vanuit mijn kant.... Ben wederom doodmoe maar ga weer proberen wat meer te reageren (ook wel makkelijker nu we de laptop weer terug hebben hihi)

Fijne avond allemaal!

19. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Hi, dames!
    Fijne kerstdagen gehad? Hier rustig aangedaan. Ik vond het heerlijk!

@Emjee: Fijn dat manlief vakantie heeft en je wat rust kunt pakken. Jammer zeg, dat de draaipoging niet gelukt is. Heel veel succes met het maken van jullie keuze. Geniet nu nog maar even van de kleine meid in je buik. Ik mis het nog steeds.

@mieks: Zo, nu begint het echt op te schieten! Hoop dat alles volgens plan gaat met als resultaat een liefdesbaby in 2013:D. Ik had missie max nog terug gekeken. Vond best indrukwekkend om te zien. Alle vrouwen en kindjes die hun partner en papa moeten missen. Ik zat zo geboeid te kijken, dat ik je niet meer gericht gezocht heb. Er waren ook best wat rode jasjes...

@Snoopy: Wat voor pre-onderzoeken krijg je? Zit je op tegen de ks?

@all: Weet iemand hoe het met Krissie en de kleine is? Al tijdje niet gezien hier.

C. is gelukkig weer opgeknapt! Vandaag laatste ab gehad. Vandaag ook niet meer nodig geweest. We zaten er echt doorheen na een week amper slaap. Manlief heb ik zelfs nog een nachtje uit logeren gestuurd, die was helemaal op. C. slaapt nu gelukkig weer door!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Hoe is het met je gesnotter? Voor jullie komt het nu echt heel dichtbij he, ook daar ga ik heel hard voor duimen!!

Mieks: Spannend, vandaag starten met de menstruatieopwekkers. Ga heel hard duimen dat je ei gaat springen als je mannetje in NL is. Het is jullie zo enorm gegund!

Snoopy: Spannend allemaal. Geeft het je wel rust nu je weet dat het een ks wordt en je een datum hebt dat de kleine er uiterlijk is?
    Kom overigens zondag nog bij je in de buurt, gaan naar onze vrienden bij jullie een dorp verder;)

Emjee: Een lastige beslissing dus voor jullie nu! Heel veel succes met het maken van de beslissing. De laatste loodjes...(wegen toch wel het zwaarst ;))

Ansje: Fijn dat het met C. wat beter gaat, nu hopen dat hij de nachten lekker blijft doortrekken.
    Krissie heeft vandaag nog een berichtje geplaatst op FB, ze komt snel weer een keertje hier langs, maar erg druk. T. heeft nog altijd last van het RS-virus, waardoor ze om het uur er 's nachts uit moet.

Hier: Onze klein man blijft aan het spoken..dus we zijn moe moe en moe. Gelukkig heeft manlief nu ook vakantie, dus dat scheelt wel. Straks gaan we nog even naar Ikea. Verjaardagscadeau voor dochterlief halen en meteen een 'uitje' voor ons. Manlief is dol op de zweedse gehaktballen, dus blijven er eten;)

Hoop nog even hier eerder te komen, maar mocht het niet lukken, dan alvast voor iedereen een hele fijne jaarwisseling!

Deel Deze Pagina