@emjee: succes met de laatste loodjes! Jammer dat de draaipoging mislukt is. Heb besloten in het nieuwe jaar met mijn leidinggevende te praten in ieder geval. @Lonneke: balen dat J blijft spoken. geslaagd bij ikea? het was druk of niet?Hier tenminste wel...niet normaal! @Ansje: fijn dat het iets beter gaat met C! Wij gaan weekendje weg!! Fijne jaarwisseling mocht ik hier niet meer komen!
Heey, hier gaat alles nog steeds goed . Ansje & Emjee: ik heb een pre onderzoek gehad. Dat was een stukje voorlichting wat ze gingen doen. Ruggeprik en dat ik niet onder gehele narcose ga. En ze wouden even het gewicht en de bloeddruk en lengte weten. Ansje: ik zie niet tegen de keizersnede op. Vind het wel jammer dat ik nu geen natuurlijk bevalling mee maak, maar goed dat komt misschien wel bij een 2de. Sasje: ik merk wel dat ik steeds meer last krijg van de bekken. Het kindje daalt wel in. Maar ik ga nu sinds 2 weken weer elke week naar de fysio. En die maakt het weer even los. En ik zit nu weer meer op mijn bal. Voor het geval het wel spontaan begint. Emjee: jammer dat bij jou de draaipoging niet gelukt is. Kan me best voorstellen dat je er tegen op gezien hebt. Fijn dat manlief nu vakantie heeft. En mooi jullie mannetje even bezig kan houden, zodat jij wat tijd voor jezelf hebt. Lonneke: het geeft hier wel rust dat ik weet wanneer de kleine komt. Ik heb nu ook zoiets van die week dat de kleine komt wil ik alles lekker aan kant hebben en dan mag die komen . Wij zijn samen al druk aan het aftellen. Voor dat ik het vergeet. Iedereen een fijne jaarwisseling.
@ansje: jeetje C ook goed ziek geweest. Wat sloopt je dat dan hè!! Gelukkig is hij ook weer beter. En gelukkig slaapt ie weer goed. Van hoe laat tot hoe laat slaapt hij nou? @mineraal: ik zie een datum in je handtekening staan. Spannend. Ik ga heel hard voor jou (en mieks uiteraard) duimen. 2013 word jullie jaar. Veel plezier met je weekendje weg. @mieks: nou wat een raar lichaam heb je zeg. Dat er nu net weer een eisprong moet komen. Hoop dat met de menstruatieopwekkers alles toch goed gaat komen en dat alles gereed is als mannetje thuis komt. Gwenn op de gang zetten werkt dus niet vandaar dat we toen al naar haar kamer zijn verhuisd. Maar gelukkig heeft ze tot nu toe geen driftbui meer gehad. @kerstdagen: druk gehad en half nederland weer gehad. Maar zijn goed verwend onder de kerstboom. @snoopy: gek idee hè dat je de datum weet en er naar toe kan werken. Ik vond het zo gek, iedereen zit altijd maar te wachten op een datum dat het gaat gebeuren en ik wist de datum altijd al. @sjasje: alles goed bij jullie? Mijne alweer bijna 2 maanden. Gaat hard hè. Al een goed ritme gevonden. @emjee: op een heel lang vakantieritme dan maar als zoonlief zo goed slaapt daardoor. Balen dat de draaipoging mislukt is. Ben je er zelf nu al een beetje uit wat je wilt? @lonneke: balen dat zoonlief blijft spoken. Wel lekker dan manlief nu vrij is en lekker kan bijspringen. Hier vandaag ook naar de ikea geweest. @all: nou hier ben ik ook weer. de drukke dagen overleefd. zaterdag ben ik lekker wezen zwemmen met Gwenn alleen en dat was heerlijk. ff lekker met z'n tweetjes de aandacht voor haar. Jaylinn heeft het toen gepresteerd om 1,5 uur te krijsen bij vriendlief. Hierdoor ging het hele schema door de war en kwamen we uit op 4 flessen. Vanaf toen ben ik 4 flessen gaan geven van 200cc en dit pakte ze redelijk snel op. Ze drink er nu 2 zeker leeg en de andere 2 laat ze tussen de 30-50cc staan. Dus ben heel blij dat ze zo goed drinkt en ze slaapt dus ook lekker door van 20.00 tot 06.30 uur. we zijn afgelopen maandag naar mijn schoonouders gegaan daar zijn we gebleven t/m donderdagochtend en zijn toen doorgereden naar mijn ouders en daar dus ook een nachtje wezen slapen. Dus donderdagmiddag waren we pas weer thuis. Bij mijn schoonouders cadeautjes onder de kerstboom gedaan en we zijn schandalig verwend. Vrijdag ben ik weer naar het CB geweest met Jaylinn om te kijken of ze weer groeide en de uitgestelde prikjes. Nou mevrouw is de schade van het ziek zijn aan het inhalen. Ze woog 6130 gram en was dus 115 gram aangekomen in een week. Prikjes vond ze niet zo erg leuk en was gister erg huilerig en had weer wat verhoging. Maar gaat vandaag weer erg goed. Hier is vandaag de bom gebarsten tussen vriendlief en mij en dit heeft weer een goed gesprek opgeleverd. EN hij is ZELF tot de conculsie gekomen dat hij stopt met de voetbal en meer tijd aan ons wil besteden. Ik viel zowat van mijn stoel dat ik het hoorde. Maar we hebben beide puntje waar we aan moeten werken. Wij gaan oud & nieuw trouwens in weert. En jullie? Als ik niet meer voorbij kom. Iedereen een hele fijne jaarwisseling!!
Hey meiden!!! Waar was ik gebleven.. Ik ga proberen nu weer mee te lezen.. heb het grootste gedeelte bijgelezen!! Mieks, welliswaar nog ongeveer 2 weken en dan komt je mannetje weer even thuis! Hoop dat het gaat lukken met je planning en de clomid! Ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik heb helaas de uitzending gemist Lonneke, ik lees dat jullie misschien al over 5 maanden voor een derde gaan!! Ik denk dat wij rond juni er misschien weer aan gaan geloven voor een tweede.. maar dan moet T. wel gaan doorslapen! Mamavangwen, Is J. weer beter? GAat het goed? Lees dat het drinken iig weer goed gaat.. slaapt ze door? Zwemmen dus niet zo succes? Ik vind het ook iets teveel werk met T. tegen de tijd dat hij uitgekleed/aangekleed is en je gaat zwemmen is hij alweer moe.. of moet inmiddels weer een fles... Emjee, heb je nou nog draaipoging gedaan of heeft dat geen zin meer? En wat is het besluit nu geworden in stuit of ks? Snoopy, het gaat dus een ks worden.. spannend voor je meid.. Had het je anders gegund op de manier zoals je zou willen, maar aan de andere kant: je weet wel wanneer het gaat gebeuren!! Wanneer is dat ongeveer? Sjasje, hoe is het met je kleine meissie?gaat alles goed en lekker? Prkjes gehad lees ik? Heeft ze er koorts van gekregen of niet? Ansje, Lekker hoor doorslapen, ik lees een liesbreuk operatie! Is het nu hersteld? GAat het goed? Een vriendin van mij haar zoontje had dit ook... is naar... Mineraal, hoe ziet de plannning er naar uit bij jouw? JE nieuwe baan vreet je energie dus op, is begrijpelijk... ben je wel al helemaal gewend/ kan je je draai vinden? Mineraal en Mieks, ik hoop dat 2013 jullie jaar gaat worden!! En daar gaan we gewoon voor!! Eerst jullie en dan Lonneke en ik Nou hier is het niet doorslapen.. hij deed het net 2 dagen en toen werd hij verkouden (op vakantie) wij ook allemaal dus we waren daar een ziekenboeg... Maar bij Tygo gaat het dus niet over... het werd even iets beter toen ging hij doorslapen en vanaf daarna alleen maar benauwd.. Hij krijgt ventolin maar dat helpt niet... Het is het RS virus maar de huisarts denkt toch dat hij misschien een vorm van astma heeft, maar dat zal de tijd uitwijzen... (mijn hele familie is astmatisch).. Hij kwam dus nachten om het uur, en lijkt nu weer op zijn oude ritme te zitten (1 of 2 keer per nacht)... Is jammer... we hebben gister rolgordijnen gekocht in de hoop dat de kamer donkerder is.. en welliswaar sliep hij vannacht is tot 05.30 uur! dus misschien heeft dat geholpen en ik hoop dat hij dit ritme weer gaat oppakken! Benauwd blijft hij zo erg.. je hoort hem de hele dag ademen en zijn ribbetjes trekken ook continue in... geen koorts en drinken gaat redelijk dus dan kunnen ze er niks aan doen.. Ben kinderartsen/huisartsen en fysio ook super zat lijk wel zo'n moeder die steeds denkt dat er wat is met haar kindje.. Tja.. dat is er ook maar durf vaak niet eens meer te bellen.. (doe ik dan ook niet tot mijn moeder vind dat het toch wel tijd wordt om is langs te gaan).. Verder gaat het met huilen echt super goed!! Merk toch wel dat ze gelijk hebben over die eerste 12 weken veel huilen en dan geleidelijk minder! Merk dat T. gewoon een mannetje is met ontzettend temperament haha: lees speentje valt uit en meteen krijsen Of als hij iets wil pakken en het lukt niet... We moeten er gelukkig wel vaker om lachen... Als hij moe wordt of honger heeft ga ik de signalen ook beter oppakken en hij gaat nu vaker zeuren dan meteen krijsen Wij hebben met kerst 1 avond bij mijn ouders gegeten en verder eigenlijk niks.. met oud en nieuw hebben we ook nog geen idee! Meiden ik ga echt proberen weer helemaal mee te lezen en te reageren.. want dat mis ik toch wel hoor!!
Ha meiden, Hier nog geen ongi. Vandaag 3e dag met menstruatie opwekkers, en elke dag dat ik nu later ongesteld wordt is mee genomen! Het liefst zou ik pas 7 januari het krijgen, maar dat zal door die eigen eisprong vast niet te halen zijn. Even afwachten dus! Vandaag zitten we precies op de helft van de hele uitzending. Aan 1 kant denk ik nu: pfffffffffff nog 96 dagen te gaan! Maar gelukkig hoef ik nu eerst maar 16 dagen af te tellen tot aan het verlof als het goed is. Het is pas zeker als hij in het vliegtuig zit, er ligt daar een flinke bak sneeuw dus er zijn al aardig wat vliegtuigen met vertragingen daar. Niet te hopen dat dat bij manlief ook zo gaat, want het gaat van zijn verlof af. @ Mineraal, 9 januari gaat al lekker opschieten. Als het goed is begin ik die dag met clomid. Dus we kunnen weer voor elkaar gaan duimen . Geniet van je weekendje weg nog. @ Emjee, jammer dat de draaipoging mislukt is! Succes morgen om alle verdere keuzes te bespreken. @ Ansje, ik vond de uitzending van Missie max zelf een beetje tegenvallen.. het echt was vele malen mooier. Nu kwamen gelijk alleen maar huilende mensen in beeld terwijl er ook hele mooie leuke en grappige stukjes geweest zijn. Maar die kindjes die dan vertellen dat ze hun papa of mama zo missen, ja dat blijft ontroerend! Fijn zeg dat C. weer door slaapt! @ Lonneke, nog wat leuks gekocht bij de Ikea? Vervelend dat de kleine man nog zo blijft spoken. @ Mamavangwenn, fijn dat de driftbuien weer even over zijn! Zo te lezen heb je ook leuke dagen gehad en wat fijn dat je vent eindelijk het licht gezien heeft wat betreft de voetbal @ Oud/nieuw, hier komt de vriendin die 2e kerst ook kwam en in hetzelfde schuitje zit de avond/nacht vieren. Had eerst helemaal geen zin om er wat aan te doen. Ben op mn dood voor vuurwerk dus mij doe je er al geen plezier mee. En om dan naar vrienden te gaan die elkaar allemaal fijn gelukkig nieuwjaar wensen/kussen om 12 uur...dat stond me zo tegen. Het plaatje klopte niet voor mijn gevoel. Die vriendin herkende dat dus heb ik gevraagd of ze dan bij mij komt. Dat wordt dus vast nog wel een gezellige avond @ Iedereen hele fijn jaarwisseling, dat 2013 maar een vruchtbaar jaar mag worden voor de meiden die weer aan kindjes willen beginnen of nog bezig zijn!
Heey, zo vandaag ff weer het huis gedaan. En lkker bijna alle voorbereidingen klaar voor de kraamweek. Krissie: ik ga het hier niet zeggen waneer ons kindje gehaald wordt. Mocht er toch een bekende wezen die toevallig last komt. Manlief en ik zijn de enige die het weten. Mijn ouders weten dat het met een ks gehaald wordt en de rest weet niet welke keuze wij hebben gemaakt. Mieks: ik hoop dat vriendlief wel kan vliegen wanneer hij eindelijk weer ff naar NL mag. Fijne zondag avond nog.
Hoi dames, Gelukkig 2013! Iedereen oudjaars nacht overleefd? Onze kleine mup had geen last van t vuurwerk. Papa heeft haar iets voor 12 wel even bij zich gepakt zodat we samen t nieuer jaar in zijn gegaan (en dat als ze zou schrikken ze veilig inde armen lag). De hond vond t allemaal minder leuk, ookal zaten we bij vrienden in een vakatiehuisje er werd flink geknald. @mieks nu is t echt aftellen, hoe lang is je mannetje onderweg voor hij in NL aankomt? @zwangere: alle beebjes fijn blijven zitten bij mama? @krissie: jullie hebben t wel zwaar gehad met die arme T. Hoop dat hij snel langer gaat slapen. Hoe deed je dat met werken als hij snachts bijna om t uur kwam, of stiekem bijslapen met tgezicht op t toetsenbord @ansje, ook van die zware nachten gehad! fijn dat t nu weer beter gaat! Hoe gaat t met t drinken van C. Geen/minder last van zijn buikje? @lonneke: heeft J. nog veel last van reflux of spookt hij omdat hij zn ritme kwijt is? Hoop dat het snel beter gaat! Dapper naar de ikea met de feestdagen meestal kun je over de koppen lopen wanneer krijgt V. haar cadeautje? @charmed hoe gaat het bij jullie? Zag n mooi kerstfoto lanskomen van je mupkes in mooie jurkjes @mamavanGwenn: goed begin van t nieuwe jaar, geen voetbal! J. Groeit dus lekker lees ik, gelukkig! En prikjes, brrr hier nog steeds in shock zie er erg tegen opom eind jan. De volgende te halen. @klein vraagje: onze dame groeit als kool en slaapt al goed door (8uur) Maar komt qua voedingen nog braaf om de 3 uur overdag.(6voedingen) Nu zag ik op de frisoverpakking staan dat ze nu eigenlijk nog maar 5 voedingen hoeft. (ze krijgt bv en af en to n fles) wanneer gingen jullie beebjes over naar de 4ur? W. Drinkt dik120 ml. @rest, zwaai!
Sjasje met werken liep ik als een zombie hihi.. hij heeft nu andere puffers het waarschijnlijk bronchitis.. of rs virus.. komt beetje opzelfde neer...over die boedingen zal ik mij niet zo druk maken ik kom wel is op zes ook..
Lieve meiden, Een heel gezellig, gezond en gelukkig nieuwjaar! Dat we in 2013 nog vele pagina's vol mogen schrijven over onze mooie kindjes, zwangerschappen en prachtige nieuwe wondertjes! En natuurlijk al het anderen wat je graag kwijt wilt!
Hey meiden het nieuwe jaar is begonnen dat t maar een geweldig jaar mag worden!!!! @Sjasje: Hier krijgt ze dan wel alleen bv maar Ninthe is (op de nacht na) pas met ruim 3 maanden er wat meer tussen gaan laten. En zelfs nu verschilt het nog per dag. Vaak laat ze er in de ochtend wel veel tussen (4,5 uur) maar in de middag nog 3 uur.
Ninthe vandaag alweer 4 mnd *zucht* waar gaat de tijd. Vandaag eerste hapje peer gegeten ze vond t heerlijK! zal op fb ff filmpje zetten.
@charmed: ik red t jammer genoeg niet op bv alleen. Gisterenavond had W. Gedronken aan beide kanten (voelde ook leeg) maar bleef op haar knuistje zuigen. Toen nog 90ml gedronken uit de fles. Ik maak soms niet genoeg bij aan einde van de dag, zo lijkt t. (dit is beetje om de dag dat ze n flesje krijgt) Als ik alles kolf dan is t wel 150ml, dus regeldag is t dan ook niet.
@Sjasje is ze dan niet aan het clusteren?? Heeft Ninthe ook tijdlang 's avonds gedaan en dan zat ik 's avonds bijna 3 uur aan een stuk te voeden. Met tussen pozen van 10 min maar na een tijdje had ze er 's avonds dan wel genoeg aan. (Begrijp me niet verkeerd he ik ben een voorstander van bv maar als het vor jou meer rust brengt om dat flesje te doen moet je dat idd lekker doen hoor! Ik heb het bij Sterre idd ook wel gedaan, maar toen wist ik niets van clusteren)
Hoi.... Iemand ervaring met misselijkheid en wat was jullie gevoel bij indaling? Sorry voor de ego vraag maar begin spanning te voelen.... Hihi
Heey, Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013. Dat er maar veel babies geboren mogen worden of dames zwanger mogen worden Indaling: heb soms wat krampen. Maar voor de rest heb ik eigenlijk geen last van de indaling. Ondanks dat mensen wel zien dat de kleine behoorlijk begint te zakken. Hier is de kleine lekker blijven zitten. Gelukkig . Voor de rest morgen avond lkkr uit eten nu het nog kan met zijn 2tjes. Morgen het huis aan kant en dan mag de kleine komen . Een raar, maar ook een heerlijk gevoel.