Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Mieks: wat een avontuur zo vroeg in de ochtend! Maar heerli jk dat jij je mannetje weer bij je hebt, de foto op fb zegt eigenlijk genoeg :D Nu lekker genieten samen en we zien je over 2weken wel weer hihi ;)
    Ik duim voor je dat je ei springt dit weekend, wie weet een echte liefdesbaby...!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Wat 'n verhaal zeg. Heerlijk dat je mannetje nu bij je is en ik ga hard duimen dat je ei in het weekend springt én bevrucht wordt :D
    Lekker dat jullie er met z'n 2en tussenuit gaan. GENIET samen!

Hier weinig nieuws. Zoonlief slaapt 'door', maar moet er toch wel zo'n 5x uit om z'n speen te geven. Dochterlief blijft klagen over pijn aan haar vagina. Vandaag urine ingeleverd. Staat nu op kweek, dus horen morgen of er wat in zit.

3. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: wat een mooie foto van jullie samen!!
    Geniet samen en we duimen alle voor een eisprong dit weekend!

@Krissie: fijn dat T doorslaapt!

@prikken: vandaag 2 prikken...de puregon is niets vergeleken bij die eerste prik. Het komt steeds een stapje dichterbij!

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: wat herkenbaar van de speen. Hier ook gem. 3x per nacht eruit voor de speen. Merk wel dat het steeds later word. Voorheen was het in 03.00 uur al maar nu is het steeds vaker 04.30 uur

@mieks: wat een avontuur!!! Maar blij dat je mannetje er weer is. Geniet van elkaar en hoop zo dat je eitje springt dit weekend.

@mineraal: hoe gaat het nu bij jou verder in zijn werk? Je spuit nu die puregon. Wat doet dit? En wat zijn daarna de stappen (heb namelijk geen idee hoe IVF werkt en vind het reuze interessant)

@emjee: nog steeds tik, tak?

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Fijn dat de puregon 'meevalt'. Ik heb ook dezelfde vraag als MamavanGwenn.

Hier heeft dochterlief dus toch een blaasontsteking.
    MamavanGwenn, Gwenn heeft dat ook vaker gehad of niet?

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @IVF: eerst spuit je decapeptyl (die zorgt ervoor dat je eitjes niet gaan springen) die spuit je tot de gyn zegt dat je moet stoppen, ws op het moment dat ik pregnyl moet spuiten. Pregnyl zorg ervoor dat je eitjes binnen 36 uur springen, daarop volgt de punctie.
    Ik spuit nu decapeptyl en puregon (die is voor de eitjes te laten rijpen) ik ben dus nu flink aan het broeden :D
    Ik krijg dinsdag as weer een echo om te kijken hoe ik reageer op de puregon en zo bekijken ze of de hoeveelheid die ik spuit voldoende is of dat ik meer moet gaan spuiten. vanaf dinsdag moet ik ws om de dag gaan komen om te kijken of ze goed groeien. Als ze goed zijn krijg ik opdracht om pregnyl te spuiten en daarop volgend de punctie. Na de punctie is het afwachten hoeveel eitjes er bevrucht worden. Dit bellen ze door, na ongeveer 3 dagen is de terugplaatsing en daarna mag je 2 weken afwachten.

@lonneke: beterschap voor je meisje

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: ja Gwenn is heel erg bekend met blaasontstekingen.

@mineraal: thanks voor de uitleg. Zo kan ik me er een beter beeld bij vormen en een beetje weten wat je doormaakt

8. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Zag het op fb:
    Emjee is gisteren bevallen van haar dochter! Nog een keer, GEFELICITEERD!! :D
    Rust lekker uit en geniet ze!

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mineraal spannend traject!! Als alles goed gaat kan het dus ook heel snel gaan??

Emjee gefeliciteerd!!!! Mooie naam hoor!!

Mieks, hoe is het? Lekker genieten zeker!! Ook hoop ik dat het bij jouw rraak zal zijn!! Dit weekend dus misscjien??

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Even een korte update.... Lastig op de tel....:(
    Onze dochter doet het super, ze woog 3446 kg en is 51 cm.
    Het is na 6 uur zelf proberen toch een ks geworden.
    Helaas weer placentaproblemen, maar nu iets erger waardoor ook mijn bm is verwijderd.... Gelukkig heb ik alles bewust (ruggenprik) mee gemaakt en gaat het naar omstandigheden goed.
    We zijn super trots en blij met ons meissie, foto volgt op fb.
    Later een uitgebreid verslag...

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Jeetje emjee dat klinkt niet best.. dat alles wel in overleg?? Geniet van je kleine meissie!!

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Emjee, gefeliciteerd!!!:D Jeetje dat is dus een heftige bevalling geweest! :$ Geniet van jullie kleine meid en sterk maar goed aan...

@ Lonneke, vervelend dat je dochter blaasontsteking heeft. Nu antibiotica? Hopelijk helpt het snel!

@ Krissie, hier alles goed! Lekker aan het genieten maar we merken beide dat de dagen echt snel gaan!

@ All, eisprong mag ook best iets later komen dan dit weekend, manlief gaat de 31e terug dus als het maar voor die tijd is ;) Zolang mijn ei maar goed groeit en straks springt ben ik blij!

Hier gaan we straks richting het Vennenbos voor een weekendje dus ik wens jullie allemaal al vast een fijn weekend!

NOD
    ? - mieks (28, 1e kindje, ronde 11)
    ? - mineraal (30, 1e kindje, ronde 16)

ZWANGER
    Niemand op dit moment...

GEBOREN
    02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies
    07 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 39,4 weken
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 40 weken precies
    23 aug - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 37,3 weken
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 40 weken precies
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 40 weken precies
    31 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 40,1 weken
    04 januari - snoopy (27, 1e kindje, ronde 6) 38,5 weken
    17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 40 weken precies

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Emjee hier ook nogmaals van harte met jullie meid!!!

Mieks en Mineraal m'n duimen draaien voor jullie hoor!!

Hier gaat alles verder prima hoor!

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Emjee: gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
    Bm verwijderd?dat klinkt niet best...

@Mieks: geniet van elkaar! en we geven allemaal een schopje onder je kont zodat het ei gaat springen :D
    Hoe voel je je? Ook als een kip? :cool:
    Ik wel...ik ben flink aan het broeden.

Enne dat niet zwanger moeten wij op gaan vullen Mieks!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Emjee: Ook hier nog eens gefeliciteerd met jullie dochter. Leuke naam!
    En jemig..baarmoeder eruit, heftig zeg..

Mineraal en Mieks: Broedkippetjes :)

Hier gaat het super met ons dochtertje. Weer helemaal de oude. Vandaag buiten wat huishoudelijke dingen weinig op de planning. Lekker.

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lonneke: ja zo noem ik mezelf ook :p
    Ik zei vanochtend nog: ga jij eruit, broed ik nog even verder :D
    Fijn dat het met je dochter weer goed gaat!

zwaai naar de rest!

17. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Mooi gewicht! Erg benieuwd naar de naam! Schrik wel beetje van je bevallingsverhaaltje en verwijderen bm...

18. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Ansje: ik heb je de naam gepb't ;)

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey meiden,

Even een snelle zwaai uit Het Vennenbos :D Is erg gezellig hier. We genieten enorm van elkaar, en mijn goede vriendin heeft vrijdag ook haar vriend weer op kunnen halen op Eindhoven airport en die zitten er ook. Dus we hebben het met zijn 4en ook gezellig!
    Bijzonder is nog dat hij gister op zijn knieen is gegaan en alleen wij dat nog maar weten :D Vanmiddag heeft hij het nog een keer gedaan buiten en heb ik het gefotografeerd. Dat gaan ze aan hun ouders laten zien tussen de fotos van afghanistan en dan maar zien of ze het snappen :p. Ze lopen net 3kwart jaar met elkaar dus het is vrij snel...maar ach wat maakt het uit. Vriendin wil eerst haar opleiding af maken (is 26) en ze moet nog sowieso iets meer dan een jaar dus dat feestje komt vanzelf goed!

Verder hier ook een broedkippetje haha.. Ik ben er niet zoveel mee bezig eigenlijk maar heb wel het idee dat ie op springen staat. Heb de afgelopen 2 dagen behoorlijk wat krampjes in mijn eierstokken gevoeld. Temperatuur ging vanmorgen ook omlaag dus ben benieuwd wat die morgen doet! Dan maar op naar een bevruchting en innesteling ;)

@ Emjee, hoe is het nu met jou/jullie?

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,
    Even in het kort want is zo lastig op tel...
    Wij mogen ws as dinsdag naar huis.
    Het gaat goed met ons, het is één zware gebeurtenis geweest en zal nog het nodige te verwerken krijgen.
    Onze kleine prachtige meid doet het goed. Helaas wel de nachten onrustig maar ze is behoorlijk hongerig dus we zoeken naar een goede methode.
    Ons zoontje doet kusjes geven en aaien dus erg lief. Ben blij als ik ook weer lekker bij hem ben.
    Als ik thuis ben zal ik uitgebreid vertellen

Sjasje, bedankt voor smaken hihi.
    Mieks, lekker genieten, heerlijk!
    Mineraal, succes.
    Rest, zwaai!

Deel Deze Pagina