Even kort: W. Drinkt al vanaf 6 weken uit een avent fles. Zo'n een keer per week. Verder gewoon bij mij. Dus ze kan t wel....maar nu spontaan even niet meer. Hoop dat ze t snel weer oppakt, anders krijgen we een uitdaging op t kdv.
MamavanGwenn: Wat ga je goed met het afvallen, knap hoor! Hoe was de fotohoot? Wat balen van de prutnachten. Heb je ergens momenten waar je een beetje bij kunt tanken? En manlief..helpt die je daar een beetje bij of komt alles nog op je schouders terecht? Ansje: Op zich ben ik redelijk tevreden over de Nuvaring. Buikpijnen heb ik niet. Wat betreft het zwanger worden las ik dat de kans 4 op de 1000 is. Het is dat ik het geen 'ramp' zou vinden als ik nu zwanger zou worden, maar na nr. 3 geen Nuvaring meer. Ik zou te angstig zijn dat ik toch zwanger zou raken. Hier wordt het een spiraal. Heb je daar ook al eens over gedacht? Mieks: Manlief zich vandaag geamuseerd op de kazerne? Ben je mee geweest of heb jij wat anders gedaan? En wat heeft je temp vandaag gedaan? Haha, dat zuurvlees is echt heerlijk he Bumba was geweldig, dochterlief deed met alles mee! Sjasje: Ik hoop dat Mijne snel weer goed gaat drinken. Machteloos gevoel hè..als het niet goed gaat. Hier: Pff..ik moet echt weer naar de fysio. Ik blijf zo'n last van m'n bekken houden. Wil er eigenlijk niet over klagen, dus zeg tegen iedereen dat het wel oké gaat. Heb vandaag de huisarts nog gebeld wat die hier in kan adviseren. Hij geeft aan dat ik het beste eerst weer fysio moet proberen en mocht dat weinig baten dat ik dan een doorverwijzing krijg voor revalidatie.
Stilte voor de storm misschien? Hier 2 drukke dagen. Vandaag onze logeer katten weer terug gegaan naar hun huis, konijnen van een schoon hok voorzien. Zuurvlees gemaakt vanmorgen en wat voorbereidingen voor morgen want dan hebben we een soort van feestje. Alle vrienden komen verspreid over de dag zodat manlief iedereen nog even kan zien. Had gister nog tiramisu gemaakt omdat mijn schoonouders dus vanavond kwamen eten, maar die mislukte voor de eerste keer. Beetje jammer dus moest vanmorgen nog een nieuw toetje verzinnen Is appel crunch geworden, ook lekker Verder is mijn temp vanmorgen goed door gestegen dus ben zo enorm blij dat mijn lijf doet wat het moest doen! Er kwam zoveel bij die planning kijken dat ik echt bij ben dat dat gelukt is! Nu nog hopen op een wonder! @ Sjasje, vervelend dat Mijne zo wisselvallig drinkt.. @ Lonneke, ik ben niet mee geweest naar de kazerne. Heb daar weinig aan Kon ik mooi ff een beetje huishouding doen. Leuk joh dat je dochter alles mee deed met Bumba, das dus een succes geweest! Oei dat is niet fijn dat je nog zo'n last hebt van je bekken.. goed dat je er naar laat kijken!
@mieks: morgen een drukke maar gezellige dag dus! En jij weer op het wachtbankje...ik duim heel hard voor jullie! @lonneke: bumba was dus een succes! Nog last van je bekken, zijn dit nog naweeen van de zwangerschap of is het een (blijvende) zwakke plek? @mamavngwenn: hoe was de shoot gegaan, hadden de meiden hun best gedaan? @snoopy: hoe gaat het met je mannetje? lekker aan t genieten? @emjee: zag op fb dat je goed verwent wordt met lekker eten, hoe smaakte de filet american? @ansje: jammer dat je man nog geen 3e kindje wil. Misschien als C. Wat groter is....Hoe was er R. Als baby, makkelijker? @ iemand iets gelezen ovee lenny, die moet nu toch ook gaan bevallen? Ben wel nieuwsgierig naar haar bevalling verhaal @ongi: sinds maandag is het hier raak. Gelukkig normaal bloedverlies en niks van krampen gelukkig! @mijntje: ze drinkt bij mij wel goed bv hoor, maar laatst had ik nogal last van mijn () () dus de fles was toen wel fijn geweest. Blijf het raar vinden dat ze ineens niet meer weet hoe t moet (of gewoon niet wil) @film: net de gelukkige huisvrouw gekeken, had m bijna afgezet toen ze t kindje in badje deed, kreeg gewoon de rillingen.... Wel blij dat ik al bevallen ben want anders zou ik niet meer durven....brrrr wat een horrorscene was dat. @weekend: hier alleen thuis, mannetje heeft 24u oefening en komt zaterdagavond pas weer thuis. Jullie nof leuke plannen?
@sjasje: zal wel een fase dus zijn dat ze zo moeilijk drinkt aan de fles. Gewoon blijven proberen zou ik zeggen. Want bij mijn baas zijn dochtertje daar hebben ze het nooit echt gedaan in de eerste 12 weken en gevolg is dat de kleine meid niet uit een fles wil drinken Wat ik zag is dat lennyt 13 januari is bevallen van een zoon Jens via een keizersnede @fotoshoot: is heel erg leuk geworden al had gwenn weinig zin om alleen op de foto te gaan en de bevelen op te volgen. Nu nog 2 weken wachten op de foto's @mineraal: hoe was de echo donderdag? En mag je al voor de punctie? @all: de meiden slapen gelukkig weer goed!!! Zelf dus ook een beetje bijgekomen nu. En onder de 80 kilo!!! Dus de zwangerschapskilo's zijn er nu af. Nu de overige 10 nog
@mamavangwenn: ik mag dinsdag voor de punctie, vanavond mijn laatste 2 prikjes, morgen dan de pregnyl zetten. Ik had donderdag 9 goede eitjes, van goede grootte, hoeveel het er worden geen idee...ik voel me een plofkip Ben benieuwd naar je fotoshoot! @Lonneke: vervelend van je bekken, wanneer mag je naar de fysio? @mieks: fijn dat je lichaam meewerkt! duimen voor een wonder! @Sjasje: geen fijne film he, helaas hebben er wel vrouwen last van.
Sjasje: Balen van je ongi, maar je lijf 'doet het' Je mannetje weer terug van oefening. Was het de eerste keer 24 uur oefening sinds Mijne er is? Mijn bekkenpijn is begonnen in de zwangerschap van dochter en ben er dus nooit meer vanaf gekomen. Ik heb nu andere pijnklachten dan toen, nu vooral in en rondom mijn stuit. Mieks: Hoe was gisteren de dag met al het bezoek? MamavanGwenn: Geweldig de magische grens bereikt. Op naar de 75 nu, goed bezig! Is 70 je streefgewicht? Mineraal: Spannend, dinsdag de punctie! Hier gisteren de verjaardagstaart voor dochterlief gemaakt zoals jullie al hadden gezien. Straks naar een verjaardag van vrienden.
Ha meiden, Gister was het feestje voor manlief, alle vrienden zijn weer langs geweest maar het begon om 1 uur 's middags en liep de hele dag door. Om 1 uur 's nachts ging de laatste weg en was ik dus echt doodop! Was wel gezellig en manlief was toch blij dat ie iedereen nog even gezien had. Gistermiddag/avond ook best wat krampen gehad (volgens mij in mn baarmoeder), vooral links terwijl rechts mijn ei gesprongen is. Vandaag is mijn temp nog verder omhoog geschoten. Ik wacht rustig af, verwacht er niks van en ben dus heel nuchter. Al is het wel weer spannend na 4 maanden. @ Sjasje, ik heb het boek er van gelezen. Vond er ook verschrikkelijke stukken in zitten! @ mamavangwenn, jaa onder de 80! Wat goed joh!! Fijn dat de kids weer slapen, kom je ook weer een beetje tot rust. @ Mineraal, spannend dinsdag dus! Haha plofkip @ Lonneke, mooie taart geworden! Dat wordt smullen @ Ansje, hoe is het met je dipje? @ All, hier zo richting mijn werk gezin en we blijven daar mee eten. Op zich gezellig, maar we hebben de afgelopen dagen zoveel verplichtingen gehad dat ik er nog ff niet zoveel zin in heb. Over 4 dagen gaat manlief al weer weg Pff wat gaat het snel!
@mieks, jeetje wat vliegt de tijd! Geniet nog maar goed van je mannetje! Mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie @mamavanGwenn: echt super goed gedaan het afvallen! En nog vlug ook @lonneke: dus al lang last van je bekken. Hoop dat fysio/revalidatie gaat helpen! @ansje: Hoe gaat t met je ziekenboeg? @krissie: Hoe gaat het met jou? @mineraal: zo, bijna punctie, Zooooo spannend duimen draaien ook voor jou! @Emjee/Snoopy: Lekker aan t genieten van jullie wondertjes? @babyzwemmen: Wij willen graag met Mijntje tzt gaan baby zwemmen. Wanneer zijn/zouden jullie begonnen?
Mieks: Begrijpelijk dat je helemaal kapot bent na gisteren en 'balen' dat jullie vandaag weer een verplichting hebben. Nu de 'laatste' vier dagen maar veel van elkaar genieten. Mijn duimen draaien overuren voor jullie wat betreft zwanger worden! Sjasje: Wij hebben met dochterlief van 10 weken tot 17 maanden wekelijks babyzwemmen gedaan. Ze genoot er ontzettend van.
@sjasje: met Gwenn ben ik met 14 weken begonnen met babyzwemmen. Wilde eerder maar ze belandde toen in het zkh. Dit gedaan tot ze 14 maanden werd toen was ze onhoudbaar in het water. Vanaf toen ben ik gaan vrijzwemnen met haar Met jaylinn nu begonnen met 12 weken
punctie was vandaag, het viel reuze mee, had mij op het ergste voorbereid. Geen plaatselijke verdoving gekozen omdat het alleen je baarmoedermond verdooft. Het aanprikken voel je dan toch. Dus dan maar gewoon zo. Heb 12 eitjes...nu afwachten! Vrijdag ws terugplaatsing, eerst echo ivm controle overstimulatie. Hoop dat dat niet gebeurt, anders kan er miss geen terugplaatsing plaatsvinden. Ben nog erg moe verder...dus heb vanmiddag al op bed gelegen.
@ Mineraal, ik duim heel hard voor je!! Hier vliegen de dagen voorbij! Mijn temp deed erg raar vanmorgen (zie tempkaartje in handtekening). Heb sinds gister een hele droge hoest, kriebelhoest en voelde me vandaag zo enorm moe dat het misschien daarvan komt. Hopelijk wordt ik niet ziek! Heb al een paar dagen hele lichte menstruatie achtige krampen. Het is niet pijnlijk, gewoon een beetje irritant omdat het heel licht is. Nog een weekje afwachten, wordt nou toch wel een beetje nieuwschierig!
Mineraal: Spannend nu! Ik duim ook hard mee! Mieks: Ook hard duimen bij jou nu..hoop niet dat je ziek wordt. Hier weinig nieuws. Druk op het werk, gelukkig morgen weer m'n dagje vrij.
@ Mineraal, ik weet het.. probeer er dus ook maar niet te veel bij stil te staan. Voel me na 12 uur slaap gelukkig wel een stuk beter. Alleen wat duizelig als ik te snel opsta of beweeg. En een koortslip gekregen, grrr! Mijn buik is ook rustig, dus zat vanmorgen nog te denken dat ik er vooral niet te veel bij stil moet staan (makkelijk gezegd dan gedaan, je hoopt toch). Verder gaan we straks naar schoonouders en komen manlief zn broer+vriendin ook en daar afscheid nemen. We weten nog niet of schoonouders mee gaan morgen, schoonmams raakt helemaal over dr toeren dus vorige keer hebben we het ook alleen thuis gehouden en ben ik met schoonpa mee gegaan naar Eindhoven. Morgen komt in elk geval mijn goede vriendin + vriend mee als steun dus ik ben niet alleen. Om 3 uur morgen middag richting Eindhoven, waar we dan rond 4 uur hopen te zijn. Dan nog opstellen en toespraak, en net voor 5 uur afscheid nemen Daarna gaat hij door de deur, bagage inleveren en door de douane. Kan hem dan achter glas nog even zien. De planning is dat hij rond 7 uur vliegt maar het blijft defensie dus het is altijd maar afwachten. Pfff de dagen zijn veel te snel gegaan!!
Mieks sterkte!!! Ik hoop dat de kleine tekenen goede tekenen zijn!!! Mineraal wanneer moet jij nou terug? Rest ik reageer morgen denk wat uitgebreiser!