@krissie: hopelijk vrijdag...eerst echo als die goed is dan terugplaatsing. Morgen voor 12 uur geen bericht dan gaat de terugplaatsing door. Maar ik bel morgen ff zelf, wil heel graag weten hoeveel er van de 12 bevrucht zijn.
Mieks: Jemig, wat is de tijd snel voorbij gegaan. Morgen alweer je mannetje zien vertrekken Nu hopen dat het snel april is je hem met een bollend buikje kunt gaan ophalen in Eindhoven Mineraal: Spannend nu, hoop dat er morgen goed nieuws is en vrijdag de terugplaatsing kan plaatsvinden. Duimduimduim! Hier vannacht een onrustige nacht gehad..de kindjes waren onrustig. Hoop vannacht dus op een betere nacht. In het weekend vieren we verjaardag van onze dochter, dus verder druk bezig met de voorbereidingen. (boodschappen etc..)
Sterkte morgen mieks! tijd is veel te snel om gevlogen... Geniet nog maar goed van elkaar! @mineraal: ben benieuwd wat ze morgen zeggen, spannend hoor vrijdag! Toi toi toi
@mieks, succes vandaag en blijf voor je duimen dat er iets moois van jullie in je groeit....! @all, zwaai.... Kom snel weer bijkletsen. Op het moment veel met mezelf en mijn herstel bezig. Heb het er behoorlijk moeilijk mee dat ik niet alles kan en mag.... Tot snel.
@emjee: neem rustig de tijd! we lezen je vanzelf terug! @ego: we zijn niet gebeld, dus dat betekende dat alles goed was en dat de tp plaats gaat vinden morgen!!!! Ik was erg nieuwsgierig hoeveel eicellen er bevrucht waren dus gebeld: 8 Zo blij...hopelijk delen ze nog door en kunnen ze ingevroren worden!
Heey meiden, Manlief is gister weer terug gegaan. Het was behoooorlijk emotioneel. Had het er moeilijker mee dan vorige keer! Vanmorgen belde hij om 8 uur al dat hij aangekomen was op de basis, maar nog niet door kon naar zijn eigen basis vanwege weersomstandigheden. Hij zou later vandaag nog een keer bellen om even rustig bij te praten, want hij ging eerst even slapen na een turbulente vlucht Nu kon ik me net niet meer inhouden en heb ik met middag urine (3 uur niet geplast) een test gedaan op 10dpo... en zie hier Mijn mond viel zo ongeveer tot op mijn knieen want heb verder eigenlijk helemaal geen kwaaltjes.. Geen pijnlijke borsten/tepels, alleen heel soms van die lichte krampjes onderin mijn buik! Mijn temp was vanmorgen beetje gezakt maar had het ook erg koud...Mn test is zelfs met die vmk niet zo duidelijk geweest! Ik zit nu echt helemaal te shaken joh!!
Oh Mieks dat zeit er wel heeeeeel echt uit jah!!!!! Oh meid wat zou het fijn zijn!! Nu morgen weer even testen (ochtendurine misschien) ook met kruidvat en dan zullen we het zeker weten!!! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk blijft alles goed zitten/gaan!! Oh wat zal het een mooi cadeau zijn!!!! Wouwie!! Zit hier helemaal te glunderen en te stralen achter mijn beeldscherm!
Oh mijn god mieks, die is wel erg duidelijk..... Ik hoop het zo voor jullie, dat zou echt helemaal super zijn. Plakbeeb, plakbeeb, plakbeeb, plakbeeb...... Wow, heb bijna geen woorden voor, echt een mooie test en zeker 4 dagen voor nod.... Keep my fingers crossed!
Ik kan het gewoon ook niet geloven joh... en tegelijk denk ik dan direct "ow jee als het nu maar wel goed blijft gaan dan!". Hier nog een foto, iets dichterbij...
Je hoeft hem echt niet dichterbij te maken hihi.... Ik vind hem duidelijk zat, echt voorzichtig gefeliciteerd!
Waaaaaaahhh Mieks zo was mijn test ook op 10dpo met Ninthe!!!! Die is echt wel duidelijk hoor! Waaaaaahhhh gefeliciteerd meis! Nu lekker blijven plakken!!!!!!
Hier weer terug van n weekje Kempervennen! Heerlijk gehad! Nu thuis meteen weer druk met wassen etc. Vanavond eens ff bijlezen!