Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Manlief belde net, en zijn big smile kwam zowat door de telefoon heen :D Hij vond het geweldig nieuws!
    Alleen is hij ook nog een beetje voorzichtig en durft ie nog niet TE blij te zijn omdat het al 2x eerder fout is gegaan. Logisch dus!

@ Charmed, goed om te lezen! Zag bij het testen topic hier op het forum testen voorbij komen die een stuk lichter zijn/waren op 10 dpo! Goed teken dus :D
    Leuk, kempervennen! Succes met de was ;)

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heb nog even terug gelezen..
    Wat mooi dat er 8 bevrucht zijn Mineraal!! Hoe is de terugplaatsing gegaan?

3. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: spannend!! duimen dat het blijft plakken!

@ego: de tp is goed gegaan, heb een bm die laag ligt dus het was een gedoe (ze maakte eerst een tunnel zodat het slangetje er makkelijker door kon) ze moeten namelijk een bochtje om.
    Verder heb ik niets gezien, ze maakte geen echo of iets.
    Hopen dat het goed gaat...
    Of de overige goed genoeg zijn om in te vriezen krijgen we nog bericht over, we moesten onze hoop er niet op vestigen. Het gaat vaker fout dan goed.
    Verder heb ik nog onzettende pijn aan mijn rug, enne de eendebek was ook geen pretje!
    Maar gelukkig wordt ik goed verzorgd door het mannetje :D

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Mieks: :D :D :D!

Mineraal: :D zoooo spannend nu, hoeveel hebben ze tp? En wanneer mag je testen?

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks, waaaaaaaaa...ik gil gewoon! Ge-wel-dig!! De test ziet er echt super uit en ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd..plakbeeb! Dat wordt met een bolletje buikje manlief ophalen in april!!!! :D

Mineraal: Yes, bij jou de terugplaatsing doorgegaan, nu extra hard voor jou duimen!!!!

Charmedknorrie: Lekker weekje kempervennen, leuk park!

Hier vieren we morgen de verjaardag van dochterlief. Zin in!

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hele fijne dag gewenst morgen lonneke!!!

7. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Even een ervaringsvraag, hoe hebben jullie het met de nachtvoedingen gedaan? Alles op verzoek of ook we wekkers gezet om een beetje tijden te bepalen?
    Wij zijn een beetje zoekenden nog.

@mieks, ga je nog een keer testen vandaag?
    Zo spannend! Hihi.

@mineraal, hoe werkt dat nu bij jou, wanneer mag jij testen?

@lonneke, veel plezier met de kleine meid!

@all, fijn weekend....

8. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mieks: JJJJJJJJAAAAAA!!!!!!! Zo zag mijn test er ook uit met 10 DPO en kijk eens wat er nu op mijn schoot zit. Echt helemaal geweldig!!! Loop helemaal te stuiteren!!!1

@lonneke: heel veel plezier vandaag!!!

Nu mineraal nog!!!!

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Emjee ik deed het op verzoek toen hij heel klein was.. en zetten dan een wekker voor het geval hij niet kwam... hij maakte dan langere nachten

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik deed ook op verzoek emjee

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hier ook op verzoek! ALleen de eerste paar nachten een wekker gezet na 5 uurtjes slaap (alleen haalde ze dat meestal niet eens)

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Whaaaaa Mieks! Wat een mooie streep voor 10 dpo!!! Op naar een knaller!!!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen,

Net wel een testje gedaan maar mijn urine was minder geconcentreerd dan gister. Zie dus ook eigenlijk geen verschil met gister. Zal ze straks even op de foto zetten.

@ Lonneke, gefeliciteerd met je dochter (is ze vandaag wel echt jarig of vier je het alleen?)!! Hele fijne dag vandaag!

@ Felicitaties, bedankt!! Ik wordt er wel enorm zenuwachtig van, had net al met die test zoiets van "er komt vast niet nog een keer een streepje op" en dinsdag is mijn nod, dus ben bang gewoon ongesteld te worden ;) Denk dat ik pas wat meer opgelucht ga ademhalen als ik 5 weken zwanger zou zijn, en dus mijn nod gepasseerd ben ;)

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Fotootje er bij:

Bijgevoegde bestanden:

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @mieks:ziet er goed uit hoor de test! Snap de zenuwen, duim voor een plakbeebje!

@lonneke: Gefeliciteerd met je dochter! Fijne dag vandaag!

@emjee: Mijntje had zelf het ritme van om de 3uur erg sterk, snachts ook. Dus daar hield ik mij aan. Maar snachts zette ik geen wekker en voedde op verzoek.
    De 1e keer dat ze wat langer doorsliep, was ik wakker met stuwing.....
    Maar ik hield wel in de gaten, zoals charmed, dat er max. 5-6uur tussen de voedingen zat. Maar na 2weken niet meer, ze groeide toen weer goed. Overdag heb ik Mijntje in t begin wel eens wakker gemaakt na 3u. Slaap, zodat ze t ritme kon vinden/vasthouden (eerste dagen)

Hoe gaat t bij jullie meisje, komt ze snachts veel of weinig voor de voedingen?

16. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Thanks voor jullie reacties voor de voeding. :)
    Ben alweer kwijt hoe het bij mijn zoontje ging (en toen gaf ik bv en nu fv dus is ook weer anders).

Ons dilemma is eigenlijk de laatste voeding voor middernacht.
    Als wij ons meisje na de voeding van 8 uur 's avonds laten liggen dan kan het voorkomen dat ze doorslaapt tot 2 uur 's nachts. Er zit nog niet echt ritme in dus we kunnen er niet veel van zeggen, maar ze geeft het niet voor niks zelf aan denk ik dan.
    Volgens onze kraam kun je het beste voor middernacht nog een voeding geven zodat ze de volgende voeding door gaat trekken.....
    In principe voeden wij dus ook op verzoek, maar deze voeding (net voor de nacht) houdt ons dus een beetje bezig. Ook omdat de voeding is welke het verschil maakt tussen 6 en 7 voedingen.

@sjasje, over het algemeen komt ze dus net voor middernacht, rond de klok van 4 en dan weer rond half 8 (dus maar één nachtvoeding ;)), maar ze heeft dus nog geen echt ritme.

@mieks, kan weer niet wachten op morgen, het zijn mooie testen hoor! :D

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lonneke: gefeliciteerd met je dochter! fijne dag vandaag!

@testen: ik krijg 15-02 bloedonderzoek. Ik kan dan natuurlijk ook testen. Ik heb wel pregnyl gezet en dat blijft 2 weken in je lijf. (geeft de test postief wat ik heb begrepen)

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks ziet er veelbelovend uit die test :D

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoe zou het met Ansje zijn? Die heb ik al even niet meer gezien hier!

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    En Mieks hoe was je test vandaag? Hcg verdubbeld zich elke twee dagen dus hij zou vandaag een stukkie duidelijker moeten zijn

Deel Deze Pagina