Mieks: Hij is inderdaad donkerder. Geweldig! Yasmin: Bij jullie dus op naar de 2e, weer spannend zeg! Leuke foto's op FB van je mannetje! MamavanGwenn: Fijn dat de drukke maand weer voorbij is. En wat ga je goed met je gewicht..super zeg. En Jaylinn aan het rollen geslagen, wat gaat het hard, he? Hier gisteren de verjaardag gevierd van dochterlief. Ze is komende week pas echt jarig, maar in verband met de carnaval hebben we het dit weekend al gevierd. Ze vond het helemaal geweldig, maar waren blij dat we vandaag niets op de planning hadden. Hadden we allemaal ook echt nodig om weer enigszins bij te tanken. Nog een leuke 'discussie' op de verjaardag. De een verwacht een derde, de ander niet bij ons etc..Mijn ouders spreken heel duidelijk uit dat ze ons ''idioot' als we een derde kindje zouden willen. Raakt me enorm!
@ Lonneke, joh als je eenmaal zwanger bent dan kletsen ze wel anders al kan ik me voorstellen dat het kwetsend over komt! Het is jullie keuze ook! Niet die van iemand anders
@Limburger: ik weet als geen ander hoelang het duurt als je maar niet zwanger wordt helaas, ik heb nu IVF gehad. Ik heb ook geen onderzoeken gehad verder in eerste instantie. alleen een echo en het zaadonderzoek. Daarnaast moesten we gewoon maar door blijven oefenen. Helaas kwam toen endometriose opzetten waardoor natuurlijk zwanger worden er niet meer in zat. Sterkte meis, hou moed in ieder geval. Heb je al ovulatietesten geprobeerd? @MIeks: bij het lijstje mag je bij mij ronde ivf van maken. Ronde 16 is het niet meer. @Lonneke: waarom zou je idioot zijn dan?
Mineraal, wanneer mag je nu precies een zw test doen? Vind het zo spannend voor je.. Hoe voel je je er nu precies zelf onder? Hoe groot is de kans dat het blijft zitten? Hebben ze daar nog wat over gezegd in het ziekenhuis?? Mieks, hoe voel jij je nu verder eigenlijk? Je had toen alleen klachten als wat steekjes toch?? Dat had ik heel duidelijk tijdens de bevruchting laat maar zeggen!! Ben benieuwd!! Limburger, Hoop dat het bij jou ook sneller en voorspoediger gaat! Ik kan mij niet zo verplaatsten als de andere twee meiden, maar wij leven wel al heel lang met ze mee, en dan weten we toch hoelang wachten duurt... !! Ansje, hoe is het inderdaad met je? Lonneke, niet echt een subtiele opmerking van je ouders.. Wat gaf je als antwoord? Dat jullie dat misschien toch wel willen in de toekomst? *lastig* Ach als er eenmaal wel een derde komt zijn ze vast weer laaiend enthousiast toch? Maar vind het raar om zo'n opmerking uit te spreken... Het is toch een keus van jullie en dan kan je beter je mening achterwege laten denk ik dan! Lennyt, ik zie je voorbij komen.. inmiddels bevallen? (volgens mij lees je af en toe een blz) Yasmin, Leuk!! Ik weet echt niet wanneer we voor tweed egaan.. noemde wel een datum hier.. maar soms weet ik het ff niet haha Wil wel broertje of zusje..voor kleine T. maar is toch weer grote stap!!
@ yasmin, leuk dat jullie ook weer beginnen! Spannend dus straks weer @ Mamavangwenn, wat goed van Jaylinn! Gaat hard he?! @ Krissie, heb 's avonds last van de lichte ongi krampjes. Ben wat sneller moe, met vlagen erg hongerig/leeg gevoel in mijn maag, verder eigenlijk niet echt ergens last van Nog steeds bang dat ik ineens toch ga bloeden Hoe is het met jou en T.? NOD 15 Febr - mineraal (30, 1e kindje, IVF) ?? Mrt - Yasmin (28, 2e kindje, ronde 1) ZWANGER 15 Okt - mieks (28, 1e kindje, ronde 11) GEBOREN 02 juli 2012 - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies 07 aug 2012 - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 39,4 weken 21 aug 2012 - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 40 weken precies 23 aug 2012 - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 37,3 weken 25 aug 2012 - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 40 weken precies 01 sept 2012 - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 40 weken precies 31 okt 2012 - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 40,1 weken 04 jan 2013 - snoopy (27, 1e kindje, ronde 6) 38,5 weken 17 jan 2013 - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 40 weken precies
@krissie: ik krijg de 15e een bloedonderzoek en daarna bellen ze je, maar mogelijk ben je dan er zelf al achter...dus ik weet het nog niet wanneer ik ga testen. Iig moet de pregnyl uit mijn lijf zijn. Je hebt bij een normale zwangerschap 20% kans en bij IVF 15% kans, maar officieel zit er nu iets in mij dat al een klein celletje is wat dus eigenlijk alleen moet doorgroeien....
Mieks: Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Morgen is je officiele NOD toch? Heb je overigens een eerste echo in het ziekenhuis gezien je al bij het ziekenhuis liep? En heb je al gebeld of ga je nog bellen (en wanneer). Mineraal: Dus afwachten op de 15e. Hoe lang duurt het voordat je de uitslag hebt na zo'n bloedonderzoek? Wat betreft 3e. Mijn ouders geven aan dat twee genoeg is. Terwijl mijn moeder mij ooit verteld heeft dat ze graag een derde wilde, maar dat mijn vader dat niet wilde. Ze vinden ons 'gek' als we voor een derde gaan, omdat dat financieel enorm duur zou zijn. Ik zie het probleem niet zo. We sparen voldoende voor de kids naar mijn idee, kunnen alles betalen (en oke..als we alletwee werkloos raken hebben we een probleem, maar dat probleem hebben we ook als we met zijn vieren zijn). Mijn ouders zijn nogal van het 'luxe' leven, wekelijks uiteten, vijf keer per jaar op vakantie, 'grote' auto's rijden..tja, dan snap ik wel dat een derde duur is. Maar dat zij dingen doen die wij niet zo enorm belangrijk vinden. Voor ons is 1x op vakantie ook genoeg Zucht, vind het wel vervelend dat ze dat zo uitspreken, geeft me een rotgevoel. Maar zal zeker geen reden zijn om niet voor een derde te gaan hoor..dat moeten we toch zelf doen!
@ Lonneke, ik hoop het Vandaag niet getest, morgen ochtend weer met kv voor ik naar mijn werk ga! Hoop zooo dat ie dan nog weer donkerder is! Ik ben dan van plan om woensdag naar het zh te bellen. Volgens mij krijg ik dan rond de 7 weken nog een echo daar omdat ik onder behandeling van de gyn sta, maar dat weet ik dus niet zeker en zal ik dan wel horen Wat betreft de derde is dat helemaal jullie keus. Logisch dat je met een kindje extra je ook voor extra kosten komt te staan, maar of jullie die kunnen maken is aan jullie om daar over te beslissen..
Goeiemorgen meiden, Helaas was mijn urine erg licht, jammer anders had mijn test nog wel wat donkerder geweest denk ik.. Hij lijkt in elk geval toch iets donkerder dan eergister. Morgen wil ik de digitale doen
Mooi rijtje Mieks!!! Mineraal voor jou de spannende dagen! Zou leuk zijn als je samen met Mieks zou lopen. Duim duim duim Lonneke pffff wat een vervelende opmerking van je ouders zeg. Zoals al gezegd wordt het is jullie eigen keus! Krissie ach je merkt het vanzelf wel dan als je er weer klaar voor bent! Je hebt het ook niet echt makkelijk gehad met T. D. is vergeleken met wat ik om me heen hoor echt een 'makkelijk' kind (nog wel dan ) Maar hier wilden we beide een niet al te grote leeftijdverschil dus zodoende.
@mieks: super testen!!!! Ik zeg echt wel zwanger!!! Steeds donkerder wordende testen. Die digitale morgen komt helemaal goed @lonneke: sommige mensen zijn nu eenmaal erg materialistisch ingesteld en denken dat iedereen dat wil. Lekker niks van aantrekken!!! Als jullie samen een derde willen, gewoon lekker doen. Jullie keus, niet de hunne. @all: zal komende tijd ff wat minder hier zijn. Als je wil weten waarom pb me dan maar even.
Thnx! Heb net het zh gebeld, krijg over precies 3 weken de eerste echo. Spannend! Had vanmorgen beetje bruin verlies op wc papiertje maar het was i.c.m. veel witte afscheiding. Volgens het zh kan dat geen kwaad, en is het oud (innestelings) bloed.
Super mieks!!!!! Heeeeel duidelijk!!! Ja yasmin je hebt gelijk!! We zien het wel Mamavangwen hoop niks ernstigs... ik wil wel weten?? Maar voel mij dan ook zo nieuwsgierig....
@Krissie: Zou lekker genieten van T. (even genieten van doorslapen en weer wat energie op doen) en dan voel je t vanzelf wel wanneer jullie voor een brusje willen gaan want jullie hebben het idd zwaar gehad met T. (was toch wel een huilbaby, arme ventje) en het pbtje, ik zie t als meeleven/ interesse hebben in een vriendin. @mamavanGwenn: Mag ik een pbtje? @Lonneke: jeetje wat stom van je ouders. dat ze het zo denken dat mag maar om het zo uit te spreken! Het is jullie keuze en een kindje is meer waard dan extra op vakantie gaan. Zolang niemand droog brood moet eten dan komt t vast allemaal goed @Mieks: hij is duidelijk donkerder hoor! YESS!!! Het is jullie gelukt, zwanger proficiat! @Ansje: druk op school met carnaval ? @Mineraal: Nu op naar de 15e voor jou! ik duim super hard!! @Yasmin: leuk een broertje of zusje voor D! @Emjee: hoe voel jij je nu? hoe gaat t met de kleine meid? zag mooie badfoto'langs komen met papa en grote broer op fb @Brusjes: Wij gaan ook vlot voor een tweede. Mijn vriend nog liever dan ik volgens mij. (wil ze graag dichtbij elkaar) Wij wachten de komende 2 á 3 maanden ff af zodat t kindje niet met de feestdagen zou komen. Maar we gebruiken verder geen bescherming. Nu pas voor t eerst ongi geweest maar nu heb ik mij deze maand een beetje mistelt met wanneer mn ei ong. zou springen en net op die dagen wel geklust... oeps, dus hier ook een beetje spannend rond 17-2...
@lonneke: wat dat betreft, iedereen heeft een mening, ik zou ook gewoon doen waar jullie zin in hebben! Zij moeten de kinderen niet opvoeden. @Mieks: mooi rijtje!Gelukkig al vrij snel de echo! @Mamavangwenn: ik heb dat idee ook dat ik dan erg nieuwsgierig bent maar wat sjasje zegt, het is wel interesse/meeleven tonen in.. @sjasje: ook al snel voor een 2e...iedereen heeft de smaak te pakken! @duimen draaien: hebben jullie al pijn
@ brusjes, er zijn er een hoop die weer snel willen! Leuk @ Mineraal, ondanks spierpijn of kramp draaien die duimen gewoon door hoor Zou zo leuk zijn als je nu ook zwanger zou zijn!!
Voor slapen gaan ff spieken hier... @Mieks: woow, mooie testen! Ik zeg zwanger hoor!!!!! Zo donker had ik ze niet op mijn nod. Ben zo blij voor jullie. @mineraal: terugplaatsing eindelijk geweest! Spannend zeg!! @ mamavangwenn: oh meid, hoop niks ernstigs! @ lonneke: afgelopen weekend jullie meisje haar verjaardag gevierd! Wat gaat het hard! Ik zou me niet teveel aantrekken van wat je ouders zeggen. Ze weten waarschijnlijk niet van jullie serieuze plannen. En als zover is, zijn ze vast trotse opa en oma. Zo niet, het is jullie leven en jullie keuze. @brusje: dit gaat echt een vruchtbaar jaar worden! Het is iedereen zo gegund! Mijn duimen draaien nog wel even het hardst voor mineraal. Voor Mieks draaien mijn duimen voor een goede start van de zwangerschap. Ik zal morgen uitgebreid reageren op alles en iedereen. Hier weinig tijd voor ons clubje gehad door zieke man en kids. Wisselt elkaar zo lekker af. Daarnaast druk op het werk en enorm druk in mijn hoofd. Ga ik nu snel mijn bedje opzoeken! Truste!
hey Ansje, probeer af en toe lekker rust momentje te pakken (pakken wat je pakken kan dan)... Mieks, ben benieuwd of je nu een digitale hebt gedaan En dan willen wij het natuurlijk ook even zien!! Mineraal, voor jou gaat de tijd nu ook vast langzaam.... maar we wachten in spanning af!! Lonneke, wanneer ging je nou beginnen voor een brusje? Sjasje, jij dus ook weer snel aan de bak All Ik heb een testje gedaan omdat ik dus dacht dat ik een ongelukje had gemaakt, ik wordt namelijk dwars door de pil heen ongesteld.. maar heb al gehoord dat dat kan na 5 a 6 maanden na je bevalling... Hihi.. anders hadden we natuurlijk ook genoten als hij wel positief was