Gisteravond heb ik hem gesproken, ik verwacht dat hij vanavond wel weer zal bellen. Heb hem de foto's gemaild dus hoop dat ie die nog ziet
@mineraal: ja ovulatietesten gebruiken we.. hopelijk heeft het snel effect Vervelend zeg dat je endometrise hebt.. heb je maandelijks ook veel pijnklachten er van?
Mieks: Supermooie foto's! MamavanGwenn: Ik ga je ff pb-en. Hoop dat het niet ernstigs is. Sjasje: Bij jou dus ook spannend nu eigenlijk. Als je nu aantelt zit je toch net voor de feestdagen toch? Krissie: Gebruik je de pil dan telkens door? Dat je tussendoor soms 'spotting' kunt hebben. Wat betreft 2e..ik snap dat je gevoel mss daarin nog wat dubbel is. Het is ook niet gemakkelijk met T. Hier is manlief ook een beetje schuchter..dochter was heel makkelijk. J. is een stuk onrustiger, hij houdt z'n hart vast voor nr. 3. We gaan starten vanaf mei zoals het er nu naar uit ziet. Dan is J. 9 maanden..mocht ik meteen zwanger worden zit er weer 18 maanden leeftijdsverschil tussen. Ansje: Bij jou dus nog altijd een ziekenboeg. Let ook goed op jezelf, he! Yasmin: Jij nu ongi geworden, zo te zien aan je banner. Benieuwd wat deze ronde je gaat brengen Sorry voor degene die ik ben vergeten. Hier weinig nieuws. Ik hoef alleen morgen nog te werken en dan lekker (lang) weekend. We zijn carnavalsvierders..dus hoef volgende week donderdag pas weer te werken (gaan overigens maar twee dagen echt op stap) Meeting: We hadden in de planning om dit eind maart te gaan doen? Is er nog steeds animo voor? Wellicht dat we dan maar eens moeten gaan plannen....
@Ansje: denk ook aan jezelf, af en toe moet je zelf ook je rust pakken. @Krissie: slik je door?of laat je het gewoon komen? Er is al bijna een week om @mieks: mooie foto's! @Limburg: ik had er pijnklachten van, ik ben nu al 6 maanden vrij van pijnklachten omdat ik tijdelijk in de overgang ben gezet om het rustig te krijgen...dus hopelijk wordt ik nu ook nog eens 9 mnd niet ongesteld
Thnx meiden! @ Sjasje, spannend dus voor jou binnenkort! @ Ansje, jaaa je bent er weer Veel beterschap voor de zieken, en denk ook aan je zelf he? @ Krissie, oeps..nog maar geen brusje dus @ Fotos, manlief vond de buik/test foto erg mooi! En hij zoals hij het zei "hier snap ik tenminste wat van" hahahaha, die streepjes begreep hij weinig van. @ Emjee, hoe is het met je herstel? @ Meeting, leuk!!! Ik ben voor! Zelfde plek? @ Lonneke, alvast veel plezier met carnaval! @ Mineraal, hoop echt zooo dat jij ook positief test deze ronde, je verdient het!! @ All, hier nog steeds bruinverlies bij het toiletbezoek op wc papiertje. Hebben jullie dat ook gehad? Lees dat meer meiden er last van hebben, maar vind het wel doodeng! Hoop dat dat snel stopt!
Hier ben ik weer! @mieks: Jaja, duidelijker kan niet! En super mooie foto!!! Dat mooie strakke buikje zal binnenkort flink naar voren komen, @Krissie: Hier twee keer geen gemakkelijke babytijd gehad. R. was nog wat heftiger dan deze keer. Manlief heeft het echt gehad na C., juist om die reden. Ik zou het zo weer doen. Elke baby is anders en een de kans op een makkelijke baby is natuurlijk ook aanwezig. Daarnaast is de babytijd maar een korte fase (als je erin midden in zit voelt het helaas anders), Alles op zijn tijd! @sasje: Hoe gaat het met Mijntje? Wie weet krijgt ze dit jaar nog een brusje! Jij moet ook bijna weer aan het werk, toch? Begin je er alweer een beetje zin in te krijgen? @mamavangwenn: Dieet gaat goed zeg! Bewondering voor je doorzettingsvermogen! @yasmin: De eerste ronde!! Spannend weer! Ik vond het zwanger worden van de tweede net spannend als bij de eerste! Hoe is het met de kleine man? @charmedknorrie: Hoe is het? Las dat je een heerlijk weekje Kempervennen achter de rug hebt. Volgende maand moet ook jij weer aan het werk toch? Zit je er tegenop? Of begin je het werk nu wel te missen? @limburger: Ik was ook ooit actief in dit topic (schaam). Welkom! Hoop dat je snel zwanger wordt! @mineraal: Hoe is het met de spanning op het wachtbankje? Nog minder dan anderhalve week! Duimen beginnen zeer te doen, maar we draaien gewoon verder! @emjee: Alweer een beetje herstellende van de bevalling? Hoe reageert grote broer op zijn zusjes? Ik gaf hier de fles ook op verzoek. Ze geven echt wel zelf aan wanneer ze honger hebben. De eerste paar weken hield ik wel het aantal uren voeding in de gaten. @lijstje: Oh, heerlijk! Ik blijf gewoon 29 @all: Hier heb ik het op moment gewoon zwaar. Ik voel me helaas nog niet de oude. Mijn schildklier is sinds de bevalling nog niet goed geweest. Misschien zorgt dat er ook voor dat ik me op dit moment niet optimaal voel. Ik ben het ziek zijn hier in huis goed beu. Al bijna 2 maanden een kind, man of zelf ziek begint op te breken. Zeker met werken ernaast. R. nu weer oorontsteking. Hij is totaal zichzelf niet. Echt hysterisch! C. doet het heel goed! Heerlijk vrolijk mannetje geworden! Jengelt alleen als hij moe is of honger heeft. Hij draait de hele box door en pakt alles wat voor handen ligt. Bijna carnaval. Vrijdag carnaval op het werk en daarna vakantie. Hopelijk is iedereen fit genoeg voor de optocht. Daar wil ik wel heen met de kids. R. vond het vorig jaar helemaal geweldig! Moet ik zelf niet ziek worden nu... kan sinds vandaag amper slikken. Mijn keel doet ineens enorm veel pijn. Dan gaat zielige ansje (ik weet het, er zijn ergere dingen....)haar bedje opzoeken! Bye bye!
@mieks: Zelf had ik geen bruinverlies. Maar ken enkele meiden die dat wel hebben gehad en nu mooie kindjes hebben! Zolang je geen helder bloed verliest en geen buikkrampen hebt is er geen reden voor zorgen. Lastige is dat niemand je op dit moment echt gerust kan stellen. Voor een echo ben je nog te kort zwanger. Wachten duurt soms lang....
@Lonneke: veel plezier met Carnaval! en áls ik nu al zwanger zou zijn, dan zit ik idd voor de feestdagen, maar precies rondom W. haar 1e verjaardag.... @Mieks: wat een mooie buikfoto! wel eng voor je, bruinverlies. Ik had t ook niet maar je hoort t wel vaker. Dus daar gaan we vanuit! hup baby hup! @Meeting: Lijkt mij leuk! Ik doe mee, zelfde plek vind ik prima! (was erg lekker en nu heb ik geen excuus om zoveel te snoepen hihi) @Ansje: doe rustig aan he? Niet zelf ook ziek worden. En tja, misschien kun je je vent nog over halen als C. wat groter is @Mineraal: na al dat duimen voor iedereen t afgelopen jaar zijn mijn duimen hier goed gespierd hoor, ze kunnen nog wel een flink rondje aan, dus duimen maar!! Hoop dat de tijd wat sneller gaat, vind het zo spannend voor je! Zou echt super zijn zo samen met Mieks! @Hier: niks bijzonders te melden, ben eigenlijk aan t koken: Andijviestampot met speklapjes mjam!
@Ansje: hoop voor je dat je niet ziek wordt! Fijne vakantie iig. @Sjasje: ik ga er gewoon vanuit dat jullie doordraaien
Mieks: Hier ook niet bruinverlies gehad, maar hoor en lees er wel vaak over. Ansje: Gaat niet helemaal lekker dus daar. Zorg je wel dat je ook tijd voor jezelf hebt op zijn tijd? Sjasje: Oh ja, rond Mijne haar 1e verjaardag lijkt me ook niet zo heel leuk nee Meeting: Datum plannen dan? Weer een zondag of zijn er andere voorkeuren?
@mieks, hier ook bruin verlies gehad, dus geen nood. Later zagen ze iets wat leek op tweede zakje, maar kan nooit bewezen worden..... @meeting, gezellig! Zelfde plek is goed en zondag ook prima. Data: - 17 mrt - 24 mrt (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr - 14 apr Kan zelf 24 mrt, 7 en 14 april (als mijn herstel toelaat).
@mineraal: uiteraard draaien de duimen voor jou hier overuren. zou het zo gaaf vinden als jij en Mieks samen zwanger zouden zijn. @ansje: hoop dat de ziektekiemen snel de deur uit zijn bij je. @lonneke: veel carnavalsplezier @meeting: zelfde plaats vind ik goed. Was heel erg lekker vorige keer. 14 april valt voor mij in ieder geval af. Rest kan ik allemaal - 17 mrt: emjee niet, mamavangwenn kan - 24 mrt: emjee kan, mamavangwenn kan (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee kan, mamavangwenn kan - 14 apr: emjee kan, mamavangwenn niet @all: zomervakantie geboekt!!! Heerlijk.... Nu aftellen naar eind augustus.
Hey meiden, Even snel bericht, morgen reageer ik uitgebreider. Vanaf 5 april komt manlief weer thuis en gaan we daarna naar parijs! Dus voor mij het liefst in maart
Hey meiden, ik ben er voor maar ik moet wel ff kijken of ik die dag kan.. Ik laat het nog weten oke? Moet ff op de kalender kijken!! Hier krijgen we dinsdag de meting bij het ziekenhuis of T. wel een redressiehelm krijgt of niet.. heel spannend.. Heb een foto van de afplatting naar de augustusmama's op facebook gestuurd.. helaas kreeg ik alleen maar reacties dat ze het toch wel duidelijk vonden;( Loop ook al vanaf dat T. 6 weken is bij de fysio ervoor .. maar het is hardnekkig en blijft slapen op zijn voorkeur.. SNIK SNIK... zelfs op zijn zij draait hij om naar zijn favo houding.. Het jammere is, je bent er de hele dag mee bezig.. en denk ook dat die voorkeur er mede voor gezorgd heeft dat t. zoveel huilde in het begin.. Resultaat: +- 8 keer fysio bezocht, 4 a 5 keer osteopaat... en misschien toch nog een helmpje.. Hopen julli emet mij mee ?? Ergens denk ik soms.. doe anders maar want de hele dag denken Hoe ligt hij, waar kijkt hij naar, welke houding heeft hij, wordt het erger of niet? is ook vermoeiend... het wordt een obsessie.. Mieks, het zal snel april zijn en je bent toch niet helemaal alleen nu.. !! Ik kan in april ook niet, en mijn voorkeur gaat uit naar een zondag! Mineraal, de 15e!! woehoe! ga je ervoor ook nog toch een testje doen? Of ook weer niet door de pregnyl die misschien nog aanwezig is? Ansje, babytijd is inderdaad een korte fase!! Ik ben nu ook elke dag aan het genieten dat is wel een leuke bijkomstigheid.. tegen een beetje huilen kan ik dan ook wel hoor!! Ben zoveel gewend door die eerste weken!!