Hey meiden, Vanmorgen mijn laatste kv test gedaan, en heb m'n knaller al @ Ansje, logisch dat je het wel eens beu bent als iedereen steeds ziek is. Hopelijk zijn jullie allemaal fit voor de optocht! @ Bruinverlies, lijkt minder te worden. Heb geen buikkrampen en het blijft bruin (geen rood). @ Mamavangwenn, waar gaan jullie heen? Leuk vooruitzicht! @ Krissie, spannend dus! - 17 mrt: emjee niet, mamavangwenn kan, Mieks kan - 24 mrt: emjee kan, mamavangwenn kan, Mieks kan (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee kan, mamavangwenn kan, Mieks kan niet - 14 apr: emjee kan, mamavangwenn niet, Mieks kan niet
@Krissie: jeetje, wist helemaal niet dat T. daar zo'n last van heeft! Dus nu even afwachten of het echt nodig is/gaat gebeuren. @meeting: zou misschien kunnen dat ik (eind april?)zou kunnen, Mijn schoonbroer gaat met zijn gezin emigreren naar t buitenland eind mei. Dus er worden nog wat afscheidsdingen georganiseerd. Datums natuurlijk nog onbekend @krissie: heel april niet? - 17 mrt: emjee , mamavangwenn, Mieks, Sjasje - 24 mrt: emjee, mamavangwenn, Mieks, Sjasje (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee , mamavangwenn, Sjasje , Mieks, Krissie - 14 apr: emjee, Sjasje mamavangwenn, Mieks, Krissie - 21 apr: Sjasje - 28 apr: Sjasje
- 17 mrt: emjee , mamavangwenn, Mieks, Sjasje - 24 mrt: emjee, mamavangwenn, Mieks, Sjasje (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee , mamavangwenn, Sjasje , Mieks - 14 apr: emjee, Sjasje mamavangwenn, Mieks, Krissie - 21 apr: Sjasje - 28 apr: Sjasje Geloof dat de 14e al af kan vallen als datum, we willen t liefst iedereen mee natuurlijk! (zo, genoeg gespamt hihi)
- 17 mrt: emjee , mamavangwenn, Mieks, Sjasje - 24 mrt: emjee, mamavangwenn, Mieks, Sjasje (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee , mamavangwenn, Sjasje , Mieks - 21 apr: Sjasje, emjee - 28 apr: Sjasje, emjee
Vandaag dochterlief jarig. Gaan na het middagslapen een nieuw bed voor haar kopen, verder rust Mieks: échte knaller, mooi! MamavanGwenn: Lekker vooruitzicht, waar gaan jullie heen?
- 17 mrt: emjee , mamavangwenn, Mieks, Sjasje, L0nneke - 24 mrt: emjee, mamavangwenn, Mieks, Sjasje, L0nneke (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee , mamavangwenn, Sjasje, L0nneke, Mieks - 21 apr: Sjasje, emjee, L0nneke, Mieks - 28 apr: Sjasje, L0nneke, emjee, Mieks
Wat een knaller Mieks!! Lonneke gefeliciteerd met je meid! Krissie heb de foto gezien. zo van bovenaf zie je het wel duidelijk ja. Benieuwd naar de meting Ansje het gaat daar lekker zeg. Hopelijk kan je tussendoor toch wat rust voor jezelf pakken! Sjasje voor jou nu ff spannend dus. Hier heeft vriend nu ook gerekend dat als we de volgende ronde zwanger zijn het dan net rond de feestdagen zou uitkomen dus wilt hij die ronde misschien liever overslaan. Meeting voorlopig niet echt plannen staan voor de weekenden. We gaan in juni pas verhuizen
@krissie: mogen wij de foto van T. Ook zien? @yasmin: lijkt mij als kind niet leuk, jarig met feestdagwn. Iedereen heeft t druk, lastig met festjes geven en alle cadeautjes in een keer, leuker als t wat verdeeld is
Sjasje voor jullie heb ik hem on rive album gzet.. bedacht ineens dat ik hem ook op onze fb kon zetten... zijn neus is onderkant foto
- 17 mrt: emjee , mamavangwenn, Mieks, Sjasje, L0nneke - 24 mrt: emjee, mamavangwenn, Mieks, Sjasje, L0nneke (31 mrt en 1 apr = pasen) - 7 apr: emjee , mamavangwenn, Sjasje, L0nneke, Mieks - 21 apr: Sjasje, emjee, L0nneke, Mieks, mamavangwenn - 28 apr: Sjasje, L0nneke, emjee, Mieks, mamavangwenn 21 april kan ik wel moet alleen even kijken wat ik met gwenn doe aangezien vriendlief naar feyenoord is
@Mieks: mooie knaller hoor! @Mamavangwenn: waar gaat de vakantie heen? @Krissie: ja ik denk het wel..maar ik durf niet zo goed. Ik moet bijv de 14e gewoon werken, mocht het dan negatief zijn moet ik nog een hele dag De 15e moet ik voor 10.00 bloed prikken en dan hoor ik het die dag nog. @Ego: goed nieuws, 4 embryo's in de vriezer!!!!Helemaal blij, had op 0 gerekend. Meeting: moet nog ff op kalender kijken. Zelfde plaats prima, was goed te doen....alleen even rekening houden met de parkeergarage
@krissie, ik moet eerlijk zeggen dat ik de foto nog wel mee vind vallen. Niet om je hoop aan te praten maar ik heb twee vriendinnen die een kindje hebben gehad met een helmpje en die waren echt vele malen erger dan dit. Mijn consultatiebureau verpleegkundige vertelde van de week toevallig ook dat ze deze helmpjes niet meer zo snel geven omdat is gebleken dat op het moment dat de kindjes gaan zitten dit toch wel erg snel bij trekt en dat er dan bijna tot niets meer te zien is..... Maar goed de meting zal het uitwijzen. Sorry, maar wanneer had je deze meting ook alweer?
@Mieks wat een mooie knaller! @Mineraal: Ik ben zo hard voor je aan het duimen!!!! Hoop echt op een zwanger resultaat!!! (hebben we weer 2 zwangere bij de meeting jeeejjj zou leuk zijn) @Meeting: Ik ben voor! Ik ga straks ff op de kalender kijken!
@ Mineraal, dat is goed nieuws!! Nu gewoon heel hard duimen op een positieve test volgende week!! Hier vandaag thuisfrontdag gehad, en na afloop bij mn schoonouders blijven eten samen met manlief zn broer + vriendin. Afgesproken van te voren om het vanavond te vertellen, want ik kan het voor hun erg moeilijk geheim houden Wat was ik zenuwachtig voor manlief belde zeg! Het was echt super, hij belde tijdens het eten dus mooie smoes om hem op handsfree te zetten zodat ik door kon eten Hij heel droog vragen na even over koetjes en kalfjes te hebben gepraat: "met hoeveel mensen zitten jullie nu in de kamer"? Dus zijn broer tellen...uhhh 5 mensen! Hoor je manlief weer heel droog "nee hoor...er zit er nog 1 verstopt"! Zijn moeder had het direct door, manlief zn broer zat om zich heen te kijken waar die ene dan moest zitten Bij schoonpa viel ook snel het kwartje en mn schoonzusje begreep het zodra mijn schoonmoeder uitriep of die dan in mijn buik zat???!!! Iedereen door het dolle heen, felicitaties van alle kanten Het gesprek met manlief was daarna wel hectisch omdat iedereen door elkaar heen zat te praten maar het was wel een geweldig moment