Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks, super joh, erg leuk.

@carnaval, heb al zin in vlg jaar.....
    Alle wagens/muziek komen hier langs, toch wel beetje jaloers hihi......
    (ook al zou ik het nog niet eens nu....)

Alle vierders, have fun!

2. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mieks: Super leuk om het zo te vertellen! Was je mannetje er toch live bij!!! Geniet van je zwangerschap!

@krissie: Had je een pbtje gestuurd! Heb zojuist ook maar een mailtje gestuurd naar de kinderfysio die R. behandeld heeft. Met de vraag of ze binnenkort ook het hoofdje van C. wil beoordelen.

@Meeting: Ik zal komende week even de agenda's thuis afstemmen en kijken welke dagen ik kan.

@mineraal: Nog 5 dagen op het wachtbankje meid! Ik hoop het zo! Draai, draai, draai.....

@all: Helaas dus wel ziek geworden. Mijn keelamandelen zijn flink onstoken. Oh, wat doet het zeer. Kan amper slikken. Gelukkig geen koorts meer. Volgens de huisarts kan het een week duren. Laat ik nu net vakantie hebben en deze zo hard nodig hebben om bij te tanken. Carnaval gaat helaas ook aan mijn neus voorbij. We zouden naar de optocht gaan vandaag. Zoonlief mocht gisteren met mijn broer, schoonzus en nichtje mee. Heeft hij zijn nieuwe carnavalspak gelukkig nog aan gehad.

Fijne zondag allemaal!

3. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: super leuk gedaan!!

@Ansje: beterschap meis!

@carnaval: wat was het koud!!!:$ ben nu weer een beetje warm...

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ ansje, beterschap!!

@ mineraal, de 15e komt al dichterbij!! Hoe voel je je?

@ emjee, jij was toch degene die ook bruinverlies had gehad? Reageer via telefoon dus kan het niet terug vinden. Hoe lang heb je daar toen last van gehad?
    Heb het helaas nog steeds, dag 5 vandaag ;) mag van mij wel eens stoppen, vind het nog steeds eng!

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: ik voel mij goed, merk er weinig van.

rustig hier verder...iedereen aan de carnaval?

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoiii

Hier sinds vanmiddag geen bruinverlies meer gespot, hopelijk is het nu eindelijk over! Ik juich nog niet te vroeg :p

Werd net gebeld door moeders voor moeders, ze komt morgen om 18.00 uur langs!

Hoe is het met jullie?

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    #2287 Mineraal, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    @Mieks: fijn dat het weg is!
    Ik ben nu beetje emo..het wachten duurt lang, ik twijfel wanneer ik ga testen en of ik wil testen.
    Dit is ook de datum van curettage, dus het is beetje dubbel allemaal.
    Enne emo komt ook omdat ik all you need aan het terugkijken ben ;)

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Fijn om te lezen dat er vandaag nog geen bruinverlies is gespot. Hoop dat het nu ook wegblijft. En morgen al moeders voor moeders..leuk. Ik vind die potten zoooo stinken, maar ja, voor het goede doel he:)

Mineraal: Bah beetje dubbel dus allemaal nu. Zeker gezien eerdere curretage op deze datum. Wachten duurt nu lang lijkt me..mijn duimen draaien overuren voor jou en je partner!

Ansje: Toch nog ziek geworden. Vervelend zeg, hoop dat je er snel weer bovenop bent en je toch nog een beetje kunt bijtanken in je vakantieweekje. Heb je iets gekregen voor je keel van de huisarts of moet het vanzelf over gaan?

Hier twee dagen carnaval gevierd. Volgens mij worden we oud. Zaterdag was erg gezellig..zoals ze hier zeggen 'laat en zaat'. Uiteindelijk maar kort geslapen, ondanks dat de kids uitlogeren waren. Nu helemaal k.o. Lekker samen filmpje kijken op de bank.
    Morgenvroeg gaan we naar Ballorig.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo...MvM is net weg :) Had een knaltest!! Zooo gaaf om te zien! Heb sinds gister middag geen bruinverlies meer gehad, dus ben ook enorm opgelucht daardoor!

Heb als cadeautje een enorm zachte badcape gekregen, leuk! En mag volgende week donderdag beginnen :)

Bijgevoegde bestanden:

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mineraal, het is al bijna de 15e, vind het super spannend voor je!
    (of ga je eerder testen?)

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar Mineraal!

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks leuk!!!!!!

En Mineraal het wordt spannend!!!

13. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: fijn de knaltest van MvM. En wat hebben jullie het leuk verteld aan je schoonouders en zijn broer

@mineraal: ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig voor je. Was het maar alvast vrijdag!!!!

@charmed: ben je blogs aan het lezen en je gaat ook gelijk goed met afvallen. Mag ik vragen wat je betaald voor Weightwatchers per maand? Kon daar niet helemaal wijs uit worden op de site.

@lonneke: al een beetje bijgekomen van carnaval? Hoe vonden de kids het? En nog overleefd Ballorig?

@ansje: balen nu jij ziek. Nou hoop dat de ziektekiemen jullie deur nu een keer voorbij gaan.

@sjasje: ben je nu alweer aan het werk? Of heb je nog even vrij

@emjee: hoe gaat jou herstel nu?

@snoopy: hoe is het met jullie???

@meeting: volgens mij blijft tot nu toe alleen 21 april nog over dat de ingevulde kunnen. Hoe zit het met de anderen? Kunnen jullie ook dan?

- 17 mrt: emjee , mamavangwenn, Mieks, Sjasje, L0nneke
    - 24 mrt: emjee, mamavangwenn, Mieks, Sjasje,
    L0nneke
    (31 mrt en 1 apr = pasen)
    - 7 apr: emjee , mamavangwenn, Sjasje, L0nneke, Mieks
    - 21 apr: Sjasje, emjee, L0nneke, Mieks, mamavangwenn
    - 28 apr: Sjasje, L0nneke, emjee, Mieks, mamavangwenn

@all: nou hier dus erg druk, morgen eerste dag weer werken op woensdag. Geniet nu wel extra van de meiden. En de extra centjes zijn wel lekker die ik er aan over hou.

De vakantie gaat trouwens naar Trukije, Antalya. We gaan op mijn verjaardag weg en dan lekker 11 dagen. Dan een paar dagen thuis en dan ga ik met de vrienden 4 dagen naar Barcelona. Heerlijk vooruitzicht dus.

En we hebben er een roller bij!!! Jaylinn deed sinds vorige week zondag van buik naar rug rollen maar nu dus ook van rug naar buik.

Afvallen gaat redelijk, na een verleidelijk weekend probeer ik het weer op te pakken maar heb er wat moeite mee. Maar weer ff de knop omzetten.

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: ja ik vond dat toen ook fijn die knaltest van MvM. Succes met opvangen ;)

@Mamavangwenn: jullie zijn turkije fans? Vorig jaar ook geweest toch?
    Gaat het hard met J!

@testen: ik heb geen idee, ik durf niet eigenlijk. Ik kan testen maar ik moet nog wel een hele dag werken...ik weet niet of ik dat dan op kan brengen. Ik werk woe/donderdag de hele dag. vrijdag ga ik tussendoor naar zhuis om bloed te prikken..en daarna de uitslag..dus wie weet wacht ik daar wel op...
    Heb nu wat last van menstruatieklachten maar dat hoeft niets te zeggen...

15. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    21 april zou ik kunnen hoor voor de meeting!

@mamavangwenn Ja eerste week ging super! Helemaal blij! Nu hopen dat het zo doorgaat! Ik betaal voor de combipas (is een combinatie van online en bijeenkomst) de eerste maand 24,95 en daarna 39,95. Niet goedkoop, maar het werkt voor mij erg goed.

16. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    En lekker weekendje weg geboekt naar Maastricht voor april. Even tijd voor ons tweetjes zonder de kids!

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: nou niet perse Turkije fans maar wel all-inclusive fans. En in Turkije weet je dat je daarvoor sowieso goed zit. Merk dat wel steeds meer landen op die formule overgaanmaar zijn nog niet zo goed. Heel lang dus getwijfeld tussen een all-in in Kreta of waar we nu toe gaan. De doorslag gaf dat je in Kreta aan 8-persoons tafels moet eten en dus met vreemden aan een tafel komt.

Als ik in jou schoenen had gestaan dan had ik lekker op de bloedtest gewacht ivm met je werkdagen. Zeker omdat je dan duidelijkheid hebt.

@charmed: lekker weekendje weg dus. Heerlijk. En idd is best prijzig. Zat te kijken voor jou variant en die online. Maar ga voorlopig nog ff met modifast verder en hoop dat in daar die laatste kilo's ermee af krijg.

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    -
    - 21 apr:Sjasje, Emjee, L0nneke, Mieks, Mamavangwenn, Charmedknorrie

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    21 april

Wilde me er bij zetten maar wij gaan van 12 t/m 19 april naar Centerparcs. Gaan normaal in maart dus was ff vergeten dat het nu in april was. Denk niet dat ik er dan nog zin in heb om zondag weer op stap te gaan

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik kom ook de 19e terug uit Parijs, Yasmin ;) Hebben we in elk geval vakantie verhalen te vertellen haha :D

Deel Deze Pagina