Wacht ik even af of nog niemand reageert en anders geef ik ff door dat er twee geen vis eten. MamavanGwenn: Zo zie je maar weer, dat moedergevoel..toch bij het juiste eind. Jij hebt Gwenn toch laten onderzoeken ivm blaasontstekingen van haar? Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, ik wil graag een doorverwijzing. Ze heeft nu in een week of 12 drie keer een blaasontsteking gehad (nu weer). Wil graag uitsluiten dat het geen andere oorzaak is.
Ik eet alles hoor! Heb d'r zin in meiden! Hier trouwens alles goed maar de meiden eisen veeeeeel aandacht momenteel. Dus ff weinig tijd om mee te schrijven. Mee lezen doe ik trouwens wel. Mieks bijnaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ermee al ongi gekomen?
@charmed: geloof dat je mineraal bedoeld @mieks: nog 2nachtjes slapen! Yess! @lonneke: arme V. Goed dat je de verwijzing gaat halen. Gaat ze wel nog op t potje? @mamavanGwenn: Goed moederinstinct @mineraal: en? @ansje: niet te lang blijven rondlopen met je buikpijn he, anders second opinion?l @al hier alles goed, drukke 2 weken (volle agenda)
@lonneke: ja Gwenn is toen door de medische molen geweest ivm de vele blaasontstekingen. Hieruit is toen niets gekomen gelukkig. Laatste keer dat we er waren voor controle kreeg ik het advies om haar zo snel mogelijk zinnelijk te maken. @mieks: nog 2 nachtjes!!! @all: nou gaat gelukkig weer beter met jaylinn. Oordruppels en neusspray slaan goed aan. Ze heeft vannacht weer eens goed geslapen en wij dus ook. Macht ook wel eens na 3 helnachten
Ha meiden, Het begint idd op te schieten!! Manlief is vanmorgen op Kreta aangekomen. Tijd voor vrijdag staat nog steeds op 19.30 uur (aankomst) dus ik kan overdag ook nog wat dingen doen. Al had ie van mij gewoon 's morgens aan mogen komen haha. Verder ben ik de 12 weken voorbij! Bizar eigenlijk, want ik heb deels het gevoel dat ik vorige week net de eerste posi test in handen had! Volgende week woensdag hebben we de combinatietest, en vrijdag/zaterdag hebben we familie en vrienden feest vanwege manlief zijn thuiskomst en verjaardag. Dan gaan we het ook aan de rest allemaal bekend maken en zetten we het op facebook. Of beter gezegd: dan kunnen we het eindelijk van de daken schreeuwen. Het voelt nog steeds heel onwerkelijk allemaal @ Mamavangwenn, gaaf joh, die taart! Uitrazen op Kreta is een groot woord hoor.. Ze hebben er groepsgesprekken en gesprekken met psychologen. Verder mogen ze daar wel weer hun eerste biertje MET alcohol drinken, en kunnen ze bij het hotel en strand relaxen. Maar het is al met al maar 2 dagen dat hij er is. Vervelend dat Jaylinn zo'n last heeft van haar tandjes, komen er meer tegelijk door? Oh en goed dat je naar je moeder gevoel luistert! Hopelijk helpen de druppels en is ze snel van de oorontsteking af. @ Lonneke, alweer blaasontsteking joh? Het zit niet mee. Goed dat je een doorverwijzing wilt. Wat heeft de HA gezegd? Die was vorige keer toch al van die rare dingen aan het insinueren? @ Rest: zwaaaiii
Mieks: Spannend allemaal nu...snel op naar vrijdag! Ook leuk dat jullie het van het weekend allemaal wereldkundig gaan maken Weten vrienden dat jullie in de medische molen zaten? Huisarts: Heel gesprek gehad..half uur. We hebben een jonge huisarts (heeft sinds oktober de praktijk van onze vorige huisarts overgenomen), geloof dat hij 34 is ofzo. Ik leek wel een coach..wat is er nou, hij is megaonzeker en wil als beginnend huisarts kindermisbruik absoluut niet over het hoofd zien. Dus vandaar dat hij er zo alert op is (alert is niet verkeerd..maar er is een verschil in alert zijn en er naar handelen en alert zijn en wat suggereren). Hij bleek bij V niet te denken aan misbruik en snapte ook niet goed hoe wij er bij kwamen. Hem dus duidelijk gemaakt wat hij gezegd heeft..zo had hij het dus nooit bedoeld. Hij zag het allemaal als leerdoel en ging zowat op zijn knieeen om sorry te zeggen. Terwijl ik niet op zoek was naar sorry, maar allang blij ben dat ik mijn frustratie kwijt ben. We hebben overigens gewoon doorverwijzing gekregen..hoefde ik eigenlijk helemaal niet voor langs te komen MamavanGwenn: Hoe waren die onderzoeken, wat deden ze precies? Kan ik V alvast voorbereiden. Fijn dat Jaylinn door heeft geslapen, heb je wel nodig na die onrust 's nachts de laatste tijd. Hoop dat het vannacht weer zo goed gaat.
@ Lonneke, het is niet dit weekend maar volgend weekend De vrienden die het nog niet weten, weten ook idd niet dat we er mee bezig waren of in de mmm zaten.. Fijn dat die doorverwijzing er is, maar beetje jammer dat die ha zo onzeker min of meer is.. Gelukkig is het nu opgelost in elk geval! Fijne dag meiden, ik mag weer richting werk!
@lonneke: moest ff graven in mijn geheugen hoor. Ze heeft een echo gehad waar ze hebben onderzocht of er rare dingen waren te zien bij de urinebuis. En ze heeft een echo gehad waar ze vast op een tafel lag. Eerst werd er een catheter ingebracht. Toen van dat contrastvloeistof via de catheter ingespoten in haar blaas. En toen maakten ze een echo om te zien hoe ze het uitplaste. Dit duurde al met al een half uur. Het andere onderzoek moest ze een nierscan. Ze kreeg toen 's ochtends een chemisch goedje ingespoten via een infuus. Na 2 uur moesten we ons weer melden. Toen kreeg ze een nierscan die duurde ruim een 3 kwartier uur en ze lag dus ook weer vast maar nu dan ook heel stevig. Wel had ik Bumba dvd meegenomen en heeft ze die heerlijk rustig liggen kijken. Al met al zijn de onderzoeken erg meegevallen maar ze was ook nog erg klein (9 maanden). Uiteindelijk dus niks uit alle onderzoeken gekomen alleen dat ze er dus wat vatbaarder voor is dan andere kinderen. En advies om haar zo vroeg mogelijk zinnelijk te maken.
Nog geen ongi en ik moet morgen echo laten maken. Bloedtest negatief. Ze deed vaag...ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen. En de uitslag was er niet of ze wist t niet. Ik zou gebeld worden door gyn, ze belde zelf terug met de uitslag en dat ik moest komen voor echo...waarom doet mijn lijf zo raar ......
Mieks: Oeps, te snel gelezen dus. Morgen iig je mannetje ophalen, ben je er klaar voor? Mineraal: Bah zeg, nog steeds geen duidelijk. Je hebt dus ook niet duidelijk waarom je nu die echo krijgt toch? MamavanGwenn: Hmm, die onderzoeken met die vloeistoffen klinkt niet echt fijn. We hebben a.s. dinsdag de afspraak bij de kinderarts, ben benieuwd.
@mineraal: wat vervelend al die onzekerheid. @Mieks: veel plezier vandaag!!! @rest: reageer later. Nu haasten naar kdv en werk.
@mineraal: jeetje wat onduidelijk allemaal. Hoe was de echo vandaag? @mieks: nog 5 uur en 20 minuten!!! En gefeliciteerd met je mannetje hè!
helaas geen echo...ben je voor jan piep naar het zhuis gereden. Ik heb alleen bloedonderzoek laten doen. Daarmee kijken ze of ik een eisprong heb gehad, het wordt dan opwekken van de menstruatie en anders weer kunstmatige cyclus. Weer honderden euro's weg...ze hadden het beter meteen dinsdag kunnen laten prikken..stelletje piep Verder ben ik een beetje leeg...ik ga het weekend rustig aan doen, ga niets doen. Zet zo een lekkere vrouwenfilm op @mieks: have fun met je mannetje!
Mineraal: Argh, dat je daarvoor dus bent moeten gaan. Neem maar lekker in het weekend tijd voor jezelf, dat mag best! Mieks: Gefeliciteerd met je ventje en jeeeeeej..je hebt hem nu al bij je!! Yesyes, lekker genieten nu van elkaar! Hier k.o. van de week (drukte op het werk). Weekend weinig op de planning, dus vooral rustig aan doen en niet te veel 'moeten'.
Hey meiden, Even een snelle zwaai! Weerzien gisteravond was natuurlijk gewoon helemaal geweldig! Nu lekker genieten en vanavond met de familie uit eten. @ Mineraal, wat balen dat het zo tegen zat in het zh! Geniet van even een rustig weekend. Dikke knuffel!
Mieks: Heerlijk dat je mannetje weer thuis is, lijkt me enorm genieten! De rest: Ook lekker van het voorjaarszonnetje aan het genieten? Wij zijn vanochtend de hele tijd in de tuin bezig geweest. Straks nog even naar een kermis hier in de buurt.
Ohw mieks heerlijk je mannetje thuis!!! Is hij nu een tijdje vrij? Wij zijn vandaag heerlijk naar de dierentuin geweest. Beetje jammer was dat jaylinn niet wilde slapen in de kinderwagen. Zat ze voor het eerst in.