MamavanGwenn: Zag al een erg leuke foto voorbij komen op FB. Jammer dat Jaylinn niet wilde slapen in de wagen. Er is ook zo veel te zien in de dierentuin
Zoo, werkdag zit er weer op.. Morgen nog een dagje en dan anderhalve week vakantie! Volgende week zitten we nu al in Parijs Woensdag de combinatie test echo, ben benieuwd! Is ook de eerste keer dat manlief onze uk gaat zien, dus wel erg leuk Daarna gaan we babyshoppen. @ mamavangwenn, zag idd ook al een leuke foto voorbij komen op fb! En idd is manlief nu bijna een maand vrij. Hij kan dus lekker rustig bijkomen.
@mieks: heerlijk maandje vrij!!! En dan zoveel leuke dingen doen 😃 Heb je trouwens een voorgevoel qua geslacht?
Ik ben maar anderhalve week vrij, dus hij zal zich grootste gedeelte van de tijd zelf moeten vermaken Voorgevoel denkt een meisje. Ben benieuwd! We hebben het er vandaag nog over gehad om misschien rondom 17 weken nog een geslachtsbepaling echo te laten maken.. Even kijken of we dat gaan doen
ik heb weer eens contact gehad met de gyn. Mijn waardes waren laag, dat kan betekenen dat ik snel ongesteld ga worden. ALs het maandag er nog niet is, dan moet ik bellen. Ze(een andere gyn) wil dan een echo omdat ik toch buikklachten heb en daarna zal de menstruatie opgewekt worden...
@Mieks: morgen samen naar de echo! Leuk!! en dan lekker naar Parijs, heerlijk! Lekker even genieten van elkaar @Mineraal: het zit ook niet mee zo... Hoop dat je voor maandag gewoon je ongi krijgt! @mamavanGwenn: wat een leuke foto van Jaylinn op fb! @Lonneke: en weer een beetje bijgekomen dit weekend? Gelukkig een zonnetje! @Kristie: ik zag leuke dingen van T. langs komen op fb, super! Hoe gaat het nu tussen je mannetje en jou? weer iets beter? @Yasmin: en al iets van de bank terug gehoord? @Charmed: is de buikgriep al aan het zakken? @Emjee, Ansje: hoe gaat het met jullie? @hier: alles goed, wat drukker met werk, afgelopen woensdag cursus, deze woensdag/donderdag ouderinfo avond op het kdv en volgende week woensdag weer cursus. Zo blijven we bezig
Hehe, ik ben ook weer thuis, wat een dag! Had vandaag de combinatie test echo. Die mag gegeven worden tot 13 weken en 4 dagen was mij verteld. Ik zit vandaag op 13 weken en 1 dag, maar wilde graag dat manlief er ook bij zou zijn omdat dat de eerste keer zou zijn dat hij de echo zou meemaken nu hij terug is van uitzending. Wij vanmorgen om 9 uur naar dat bureau toe, weten ze heel niks van mijn komst :x . Uiteindelijk nog op de valreep een afspraak kunnen plannen voor aankomende vrijdag al heel vroeg. Dat valt nog net binnen het termijn. Wij naar de verloskundige gereden om verhaal te halen hoe dit kon (er was nog meer wat niet klopte). Bleek ik dus daar een afspraak te hebben staan om 9 uur voor de termijnecho bij de verloskundige, maar die had ik dus 3 weken terug al gehad! Ofwel het was een hoop stress (en jeetje wat haat ik die hormonen in mijn lijf dan, ik stond zowat te janken! ). Met de verloskundige het door besproken, en toen zei ze dat ze anders wel een echo gewoon zou maken (terwijl we dus eigenlijk al een half uur later waren, maar goed dat ik niet gebeld heb maar gewoon langs ben gegaan), zodat manlief ook wat kon zien! Erg netjes opgelost dus! Onze uk was super beweeglijk, en kon dus ook niet op de foto vandaag. Niet erg, want vrijdag mogen we dan nog een keer naar dat andere bureau voor de combinatie test en hopen we maar op wel mooie plaatjes. Daarna zijn we gaan babyshoppen, rondkijken voor de grote spullen. Dat leverde ook al bijna crisis op toen manlief er achter kwam hoe duur alles was. En tja... op bepaalde dingen heb ik gewoon echt mijn zin gezet. Ik hoef geen dure babykamer en het luxste van het luxste (wat een woord, hoe schrijf je dat eigenlijk?!), maar mijn kinderwagen wilde ik wel een A merk. Geen merkloos ding. Die ik gezien had koste zo'n 470 euro (de Mutsy Evo) en daar beginnen de prijzen dan ook wel zo'n beetje mee qua merken. Nadat manlief bekomen was van die hartverzakking zijn we uiteindelijk 3 babywinkels verder bij Babydump gelijk geslaagd voor alles! We hebben het kamertje besteld (krijgen we van mijn ouders), de kinderwagen (het is de Mutsy Transit geworden. Maar ik merkte geen verschil in rijden en in/uit elkaar halen dus daar ga ik dan niet moeilijk om doen, scheelde nog 150 euro! Manlief ook weer blij ), box met boxkleed (ook een verrassing van manlief want ik dacht dat we de box 2ehands zouden kopen), matrasje, thermobadje met standaard, maxicosi (kregen we bij de kinderwagen, alleen iets luxere versie gekozen), babyfoon (kregen we bij de babykamer).... Ofwel ik kan zeggen dat we dik geslaagd zijn!! Alles wordt thuis bezorgd over zo'n 10 weken. Schrok alleen zelf nog want door al het gewandel en toch lichtelijk gestress van vanmorgen zakte ineens mijn bloeddruk compleet naar beneden en viel ik bijna flauw. Gelukkig stoeltje nog gered en na een minuutje bijkomen en wat drinken ging het al over . Nu net op de bank neergeploft na nog wat huishoudelijke taken, en doe ik de rest van de dag niks meer @ Mineraal, ik hoop nou maar dat het heel snel door komt zetten! @ Sjasje, jij klinkt idd lekker druk
Zo Mieks..wat een gedoe allemaal zeg. Stomme stress. Wel fijn dat jullie toch nog een echo hebben gehad en vrijdag dus nog die andere echo/test krijgen. Daarna dus flink geslaagd zeg..wowwie! De Mutsy Transit is volgens mij beetje de opvolger van de wagen die wij hebben (de Mutsy Transporter) Hoe reageerde manlief op alles, de echo..spulletjes enzo? Lijkt me nl. heel onwerkelijk voor hem (is al vaak voor een man..maar aangezien hij nu weer dichtbij is lijkt me dat nog onwerkelijker haha) Mineraal: Hopen dat je ongi wordt dit weekend dan en niet aan de opwekkers moet. Wat een gedoe allemaal Sjasje: Je klinkt idd erg drukjes! Hier gisteren ook nog een heel gedoe gehad. Gisteren de eerste afspraak bij de kinderarts met dochterlief. De arts gaf aan dat ze twijfelde of het wel een blaasontsteking was en ze vond het nogal knullig van de huisarts dat het niet fatsoenlijk op kweek is gezet (zo'n kweek van een week) De antibiotica die ze steeds heeft gehad zou dus maar 30 procent van bacterien doden, dus heeft weinig zin zei ze. Vrijdag hebben we weer een belafspraak. Urine is nu weer ingeleverd voor kweek en wordt goed bekeken. A.s. dinsdag heeft ze een echo van haar blaas en nieren. Spannend, oma gaat mee, want ik ben zelf op een cursus in Utrecht (die ik echt alleen in noodgevallen kan afzeggen).
@mieks: wat een slecht van de vk zeg, gelukkif wel goed opgelost. Wat vond je mannwtje van jullie ukje? @lonnke: oei de nieuwe ha wek geen vertrouwen zo. Hopelijk krijgen jullie beter nieuws uit de kweek. @mineraal:en al iets gespot? @hier: dit weekend verwacht ik mn ongi. Ben wel benieuwd, was deze week ineens misselijk met 1e x bloemkoolhap geven aan W. en vandaag licht in mn hoofd nij snel opstaan... Zwaai aan de rest
Ik ben terug van de combinatie test, maar moet vanmiddag om 16.45 uur nog een keer. Dat ik moeilijk te echoën ben was woensdag al duidelijk bij de vk, kleine wilde er niet goed op. Vandaag dus nieuwe kansen, alleen wat denk je? Mini is nu al eigenwijs! Lag de hele tijd met het achterhoofd naar voren, en zodoende kon ze geen nekplooimeting doen. Ze heeft nog flink in mijn buik lopen porren, en het inwendig geprobeerd maar mini had er geen zin in. Wel hele gave beelden: aan het zwaaien, trappelen, bewegen, echt super! Mooie plaatjes ook mee gekregen (zal zo wat in mijn prive album zetten). Straks nog een keer dus. De uitslag van mijn bloed heeft ze ook, dus als mini vanmiddag mee wilt werken dan krijgen we ook direct de uitslag. Manlief kon er woensdag maar weinig van maken (dat had ik zelf ook, want het ging echt niet lekker op de echo). Vandaag was dus super gaaf! Alles zo goed te zien! Hij vond dat dus ook super om te zien! @ Lonneke, ik ben benieuwd wat er dan uit gaat komen, spannend dus! @ Sjasje, niet ziek worden he? Of ben je zwanger?
@sjasje: jeetje je maakt het toch weer spannend. Zelf een gevoel over? @mieks: haha uk is nu al eigenwijs.... van wie zou hij/zij dat hebben??? Gelukkig mag je zo nog een keer en gelijk uitslag. En je uitzet al bijna compleet. Goed bezig Heb jij toevallig van mij een foto waar ik op sta bijna in zijn geheel. Heb namelijk geen foto's van in dat gewichtscategorie. En vind het wel leuk om te vergelijken. Tussen toen en nu. @mineraal: ongi al gekomen??? @lonneke: slechte HA zeg dat ie het niet op kweek heeft gezet vorige keer. Gelukkig nu actie bij de KA. Hoe was de belafspraak? Jammer dat je dinsdag niet mee kan naar de echo. Gelukkig kan oma. @krissie: hoe is het met jou en moet je nu al overal achteraan bij T.? @all: gaat hier prima. Erg druk. Morgen weer een fotoshoot voor de verandering. Mijn ouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd en nu gaan we op de foto met z'n allen. Dan alleen de kleinkinderen en dan allemaal per stel. Aardig klus dus. Verder gaat het dieten zijn gangetje. Ik moet nu nog 7 kilo en dan ben ik er. Gelukkig kan ik er maandag weer vol voor gaan want afgelopen weken kon het maar half omdat vriendlief ook bezig was en we het belangrijk vonden dat er iemand met gwenn mee at. Maar vriendlief heeft zijn streefgewicht bereikt en gaat nu afbouwen. Jaylinn is helemaal weer opgeknapt na haar oorontsteking. Alleen loopt nog steeds dat 3e tandje te etteren. Wil maar niet doorkomen.
Hey meiden, Terug van de nekplooimeting en dit keer lukte het wel Weer prachtige fotos mee gekregen en ze heeft alles goed bekeken. Kans op trisomie 21 (down) is 1 op 16079 Kans op trisomie 13 is 1 op 130214 Kans op trisomie 18 is 1 op 41737 Ofwel we hebben een super uitslag! Helemaal blij! Nu kan ons feest weekend beginnen, vanavond het aan de rest van de familie vertellen en morgen alle vrienden. @ Mamavangwenn, ik heb nog even terug zitten zoeken. Heb geen foto van jou helemaal, daar sta je net achter de kinderwagen
Mieks: Wow mooie uitslag! Nu dus lekker wereldkundig gaan maken, top! Sjasje: Zwanger? MamavanGwenn: Nog 7 kg te gaan, echt superknap. Je streefgewicht was 68 toch? Echt knap. Veel plezier morgen met de fotoshoot. En wat vervelend dat Jaylinn nog altijd last heeft van haar 3e tandje, dat hij maar snel stopt met etteren en gewoon doorkomt. Kinderarts: Vandaag uitslag van de urine gehad. Geen ontsteking op dit moment. Joehoe! Nu staat ie nog op een andere kweek..snap niet helemaal, maar daar is volgende week ook uitslag van. Volgende week donderdag weer afspraak.
@MamavanGwenn: applausje voor jou, nog maar 7kilo heel knap hoor! @lonneke: geen blaasontsteking, gelukkig! ben benieuwd waar de andere kweek voor is maar dat hoor je vanzelf als je de uitslag krijgt @Mieks: een mooi gezond ukje in je buik, Veel plezier met vertellen aan iedereen! je ouders en schoon ouders weten het al toch en je zusje? @Hier: vanochtend een testje ertegen gegooid en deze was negatief. nu dus wachten op de ongi. stiekem een beetje opgelucht. zou anders wel heel snel achter elkaar aan zijn. Ben nu nog zo aan t genieten van ons kleine meisje
Ik kom nog even snel langs waaien. Hier gister het nieuws wereldkundig gemaakt eindelijk! Veel leuke reacties gehad Nu alle feestjes weer even gehad gelukkig, was best druk al die visite. Nu alle zooi weer opruimen, huishouding en spullen pakken want morgen gaan we al vroeg naar Parijs. Dus jullie zien mij volgend weekend pas weer terug Over een week de high tea he? Hoelaat spreken we af bij de parkeer garage? Dezelfde als de vorige keer? Weet iemand daar het adres nog van? Ik lees het volgende week wel dan! Tot volgende week meiden!
Heel verhaal getypt.... Druk C. op een knopje.... Alles weg! Morgen nieuwe poging! Nog een weekje! Heb er zin in!
@mieks: Toch nog snel een reactie. Fijn dat de uitslag goed was! Ukkie nu al eigenwijs! Hij/zij heeft zo wel gezorgd voor veel mooie echofoto's voor papa en mama! Manlief eindelijk thuis, uitzet (bijna) compleet, mooie uitslag, iedereen op de hoogte, kortom op en top genieten! Veel plezier in Parijs. Adres weet ik ook niet meer.
Oh oh dames..... Ik moet me helaas afmelden voor zondag , toch een dubbele afspraak waar ik niet onderuit kan! Echt stom en balen...
de parkeer garage heette volgens mij de eiermarkt: voor de tomtomers: Eiermarkt 20, 6511 TP Nijmegen. @Mieks: geniet van jullie weekje Parijs!
@mieks: super uitslag dus!!! Heel veel plezier in Parijs!!! En tot zondag. @lonneke: yep streefgewicht is 68 kg. Als ik dat maar voor de zomer haal vind ik het best. Fijn geen blaasontsteking nu bij dochterlief. Hier word Gwenn haar urine altijd op kweek gezet zodra uit de test blijkt dat ze geen blaasontsteking heeft. Bij de kweek blijkt het dan wel vaak dat ze toch blaasontsteking heeft. @sjasje: fijn dat het testje negatief was. Kun je toch nog rustig even genieten van W. Zag ook leuke foto's voorbij komen van haar groentehapjes. Leuk!!! Geef je trouwens nog steeds bv? @ansje: haha stoute C.!!!! @emjee: jammer zeg dat je niet mee kan. Hoe is het verder met je? En met dochterlief? @mineraal: al rood gespot? @yasmin: nu er geen kids mee gaan zal ik je ophalen zondag? Volgens mij was het een 1,25 uur rijden vanaf Rotterdam. Dus als ik 11.15 uur bij jou ben. Moet je alleen ff je adres nog pb-en @all: hier een weekend met gemengde gevoelens. Super leuke fotoshoot gehad en mijn moeder die jarig was. Helaas gister ook 1 van onze katten moeten laten inslapen. Hij had zaterdagochtend een epileptische aanval gehad en is hier niet goed uitgekomen. Hij was opgenomen maar gister waren zijn nierwaarden dusdanig verslechterd dat we hebben moeten besluiten om hem in te laten slapen. Heel vreemd en bizar aangezien we moeder en zoon hadden en altijd verwacht hadden dat moeders als eerste zou gaan.