Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Zozo ik kom hier maar ff spienzen, want op tv is ook niets te zien, pfff wat een wedstrijd zeg!!!! Vriendlief "chagerijnig" op de bank en ik zit me dood te ergeren aan het langzame / terugspelende / saaie / balverlies spelende voetbal! Zo nu kan ik weer ff, haha

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hier eten we dan maar vast alle bitterballen op..

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Beetje laat maar Emjee gefeliciteerd met je zoontje!! :)

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou dames heb weer gelijk gekregen over oranje/NL. Zo zijn ze het niet eens waard om naar de volgende ronde te gaan.

Wat een butwedstrijd zeg. Gelukkig weer juiste uitslag voorspeld in de voetbalpoule.

@mieks: wat doen je ovutestjes en temp vandaag?

@all: word gezellig thuis hier vandaag. Vriendlief is ook vandaag en morgen vrij om te leren voor zijn examens en ligt nu nog heerlijk op z'n nest. Gisteravond zei hij ineens: ik blijf morgenochtend langer liggen hoor. Met andere woorden zoek het maar uit met Gwenn. Heb Gwenn dus alleen gedouched, aangekleed en eten geven en net naar de gastouder gebracht.

Kan hier zo slecht tegen en zeker met de hormoontjes die in mijn lichaam zitten nu. Meneer denkt alleen maar weer eens aan zichzelf....

5. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    in mijn fotoalbum staat trouwens een nieuw geboortekaartje. Vond de andere erg donker qua houtsoortachtergrond en heb er nu dus eentje gevonden die beter is.

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Leuk mamavangwen, ik zal binnenkort ook een voorbeeld van die van mij in mijn album plaatsen;) Is heel anders... haha:)

Mineraal hoe is het gegaan? Was alles goed?

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mineraal ben ook wel erg nieuwsgierig hihi

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ik heb helaas geen goed nieuws, ik heb een ernstige vorm van endometriose en er zitten al verklevingen overal. De dokter is bij mijn bed geweest op de uitslaapkamer toen ik net wakker was..ik vroeg natuurlijk meteen: zwanger worden, niet natuurlijk waarschijnlijk ivm mijn ene eierstok, rechts is wel toegankelijk. Ze willen het nu 3 maanden plat gaan leggen en dan over op IVF. Wat het allemaal ingaat houden weet ik niet, de arts hebben we daarna niet meer gesproken. Ik moet 2 juli weer terug en dan horen we meer.
    Moest natuurlijk meteen huilen na het nieuws (en dat vrouwtje ach komen de spanningen eruit? NEE...het was iets anders!)
    Gisteren kon ik eindelijk naar huis nadat ik geplast had, ook dat lukte lang niet.
    En tja...ik weet het niet, nu ik het zo weer optyp krijg ik het wel weer moeilijk, het moet allemaal nog indalen denk ik...
    2x slecht nieuws in een week is genoeg (waar ik werk, word ik boventallig geplaatst)

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hè meiden.

Hoe is het hier ?
    Heb een tijdje niks van me laten horen.
    Maar wil even met trots laten weten ...

Dat we een zoooooontjeee krijgen ! Zooo trots !!
    Vind krijgen zo stom klinken we hebben een zoontje alleen zit hij nog lekker in me buik , hihi . Echt geweldig !!

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    #250 emjee11, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    Tjee Mineraal, weet even niet wat ik moet zeggen, als wat een ontzettend @#%&$ nieuws!

Nu gaan ze het plat leggen, bedoelen ze daarmee dat je de komende drie maanden niets mag doen? Waarom kunnen ze niet meteen starten met IVF?

Heb even opgezocht hoe dat precies zit "endometriose" (wikipedia).
    Las daar ook aardig wat sympthomen, maar daar had/heb jij niet zoveel last van?

Gods meis, ik wou dat ik wat kon doen, maar pfff *knuffel*

(mss klein beetje positieve info: ik las (ook hier op de site) dat het wel heel goed kan, zwanger worden op de natuurlijk manier. En ik heb een vriendin met maar één eierstok en zij is in verwachting van haar tweede kindje.
    Natuurlijk maakt dit het verdriet nu niet minder, maar hoop je een beetje op te peppen of goede verhalen door te geven... Succes, ook voor je man/vriend!)

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: jeetje ben er eventjes stil van.... Kan me heel erg goed voorstellen dat het als een bom is ingeslagen. Aan de andere kant is het fijn om te weten wat er met je aan de hand is en dat ze nu iets gevonden hebben.

Zoals ik het begrijp is er dus nog wel mogelijkheid tot zwanger worden, alleen zal het met hulp van IVF moeten.

Nou meid een hele dikke knuffel van mij en op naar 2 juli voor meer duidelijkheid.

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD
    20 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8)
    05-07 mineraal (30, 1e kindje, ronde 16)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9)
    19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Pfff Mineraal wat heftig zeg. kan me voorstellen dat je er even helemaal van ondersteboven bent. Dit is geen nieuws wat je zo ff verwerkt. Dikke knuf.

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Lisanne: gefeli, leuk een zoontje!

@Emjee: bedankt voor je lieve woorden, dat doet mij al goed.
    ik mag niet meer ongesteld worden, de eerste aankomende 3 maanden, ik krijg daarvoor een injectie, hoe en wat weet ik verder nog niet, de arts was er maar heel even.
    Ik wil inderdaad niet zo lang wachten maar 2 juli moet ik toch terug dus ik ga alle vragen maar opschrijven.

Ik heb altijd erg veel last van mijn menstruaties gehad, was al vroeg ongesteld, 11 en vanaf mijn 12e ging ik aan de pil omdat ik zo hevig ongesteld was, de pijn is pas later gekomen volgens mij. Uiteindelijk slikte ik de pil vaak door,(en plande ik mijn ongi) nadat ik gestopt ben heeft het weer kans gehad om flink te groeien zeg maar.
    www.endometriose.nl kan je ook veel vinden.
    Ik heb altijd erg veel buikpijn en met ontlasting bijv zit ik soms ook te springen op de wc, dat heeft er dus allemaal mee te maken. Ik kan in ieder geval niet zonder pillen de eerste dagen.
    De brief van de huisarts is met veel termen, heb hem nu zo ongeveer wel ontleed...maar daar wordt je niet vrolijk van, als ik het zo lees zit ik helemaal vol met verklevingen...

Het erge is nog dat ik ooit toen ik nog op de HBO-v zat naar de gyn ben geweest met deze klachten en hij vond dat ik te jong was om endometriose te hebben, ik zag er schoon uit dus vond hij het niet nodig om de kijkoperatie te doen, alleen natuurlijk al ik er zelf op stond, maarja daar heb je natuurlijk geen zin in als hij het zo zegt.

@mamavangwenn: ja hij benoemde ivf en dat staat ook in de brief naar de huisarts. Dus moeten we daar maar vanuit gaan. 2 juli duurt nog lang...

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mineraal jeej meis das erg schrikken he verdorie weet niet wat ik er op moet zeggen van mij hieruit een hele hele dikke knuffel

16. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@miniraal: Jeetje, wat heftig allemaal! Ik heb ook even geen woorden. Wat zit het jullie tegen... Hele dikke knuffel van deze kant!

@lisanne: Jullie krijgen dus ook een zoontje! Wat leuk!

@emjee: Nog gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jullie zoontje.

@all: Zoals jullie weten is het contact met schoonmoeder begin bekoeld na woorden met (stief)schoonvader over het niet roken bij onze kleine. We hebben middels mail en (moederdag)kaart schoonmoeder laten weten dat de deur altijd voor haar open staat. Helaas niets op terug gehoord.
    Een uur geleden kwam de post....een rouwkaart! De oma van manlief is dinsdag overleden aan kanker. Morgen is de crematie al. Wij zijn niet op de hoogte gesteld (geen telefoontje, sms of mail) en wisten dus van niets! Niet eens dat de kanker terug was en laat staan dat ze dinsdag overleden is. Onze namen en van ons kleintje staan vreemd genoeg wel op de rouwkaart. Ik ben zo van slag, teleurgesteld en boos tegelijk! Weet me even geen raad met alle emoties. Gelukkig is Manlief is om 14:30uur thuis. Ik vind het allemaal zo erg voor hem! Hij heeft vrij gekregen om morgen naar de crematie te gaan. Ik heb mijn baas gebeld het verhaal uitgelegd (hij zal wel denken....) Hij gaat kijken wat hij kan doen. Er is een grote kans dat er geen vervanging is. Nadenken over morgen wil ik nog niet, geeft nog meer stress....

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Weet ook even niet goed wat ik moet zeggen..pff! Ene kant weet je nu wat er met je is, maar is natuurlijk alles behalve leuk nieuws. In ieder geval een heeeele dikke knuffel vanuit hier!

Lisanne: Inderdaad al een hele tijd niets meer van je gelezen. Gaat verder alles goed? Gefeliciteerd, een zoontje, leuk!

MamavanGwenn: Mannen...misschien moet jij vanavond hem even mededelen dat JIJ morgen wel langer blijft liggen?:D hahaha!
    En het voetballen.....dat was dus geen voetballen te noemen..;)

Ansje: Bah wat heftig zeg! Dan denk je toch..een mail of sms is toch zo'n kleine moeite??? Ik zou er ook enorm boos over zijn!! (hier geen contact met schoonouders..deur is ook echt dicht vanuit ons, maar het idee alleen al dat ze manlief niets zouden laten weten dat zijn opa/oma zou zijn gestorven, maakt me al boos!) Wat vind je man er eigenlijk van??
    Sterkte iig met dit verlies!

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Mineraal wat een rot nieuws zeg! Weet verder ook niet wat ik moet zeggen maar hoop dat IVF voor jullie zal slagen dan.

@Ansje jeetje zeg! Van je (schoon)fam moet je het hebben. De manier waarop dit allemaal gegaan is is alles behalve netjes. Voor je man helemaal.

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mineraal, wat pijnlijk zeg!! Wat een vreselijk vervelend nieuws!! Heb er ook geen woorden voor... Nu blijf je wel meteen onder behandeling.. en wat kan ik dan boos zijn over het feit dat je eerst niet echt serieus wordt genomen.. Ze hadden toen er naar moeten kijken! ... Als ik het goed begrijp is het over 1 kant niet mogelijk maar je hebt nog wel 1 eierstok waar eitjes wel vrij komen toch? En daar kunnen ze dan ivf mee gaan starten toch?

Ansje, wat heftig ook bij jou met het nieuws. Gecondoleerd. En raar/ erg dat niemand het persoonlijk heeft weten mede te delen..

20. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@lonneke: Wij zijn dus niet de enige met het leed dat (schoon)moeder heet....
    Manlief net alleen even gesproken aan de telefoon. Hij was duidelijk aangeslagen, maar bleef vrij rustig. Hij heeft meteen zijn moeder gebeld om zijn verontwaardiging te uiten. Die nam die dus niet op. Daarna zijn tante gebeld, of het wel gewaardeerd wordt als we morgen komen. Zij wist wel dat contact minder was (fijne niet) gaf aan het fijn te vinden als we komen. Manlief heeft inmiddels een sms van zijn moeder ontvangen. Dat ze niet op kan nemen omdat ze aan het werk is, ze het heel moeilijk heeft en oma in haar armen gestorven is. Natuurlijk vreselijk voor haar, maar ik denk niet echt een smsje waar Manlief op zit te wachten. Over een half uur is hij thuis. Ben dus benieuwd naar zijn gemoedstoestand...

Deel Deze Pagina