Mieks: Spannend, morgen de 20-weken echo! Hoop vooral genieten van de beelden die jullie te zien krijgenl Ik zet nog altijd in op een meisje Stuur je ons een PB of via onze groep op FB? (aangezien het hier natuurlijk openbaar is..en je het geheim wil houden haha) En 4 juni al babydump levering, leuk hoor..wordt steeds meer echt! Succes met de boodschapjes vandaag! Hier weinig nieuws. Gisteren 3 jaar getrouwd, een bosje bloemen van manlief gekregen. Zondag gaan we samen een dagje naar A'dam en naar de Toppers. Kids bij opa en oma. Lang geleden (kan ik me al niet meer herinneren) dat we echt een dag met z'n twee er op uit zijn geweest. Verder gaat de tijd snel..en ons vakantiegevoel is met dit Nederlandse hondenweer ook meteen weer verdwenen. Nog 7 weken en dan zomervakantie....hopen dat er nog zomer komt
heb helaas sinds gisteren bruin bloedverlies, vandaag werd het erger, geen inlegkruisje, meer maandverband hoeveelheid. Zhuis nog gebeld, zij konden er niet veel mee op dit moment. afwachten maar.... @mieks: succes morgen! heel benieuwd! @lonneke: hondenweer,...heb gewoon de kachel weer aanstaan Hebben vakantie geboekt, zondag vertrekken we!
@ Mineraal: Nee, dat meen je niet... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Laten we maar hopen dat het uiteindelijk toch goed komt. @ Lonneke: Gefeliciteerd met je 3-jarig huwelijk. Geniet ervan zondag met zijn tweetjes! @ Mamavangwenn: de laten loodste wegen het zwaarst, maar die laatste kilo's eraf gaat je ook lukken! Het gaat inderdaad hard met Jaylinn als ze alleen maar wilt lopen. En hoe gaat het met de zindelijkheid van Gwenn? @ Mieks: Hoe was de echo?? @ all: Hier gaat alles zijn gangetje... Morgen naar de huisarts om de mirena te laten plaatsen en maandag naar de osteopaat. Hopelijk helpt het en gaat het fysiek dan langzaamaan weer wat beter. Afgelopen zondag sinds lange tijd met de vriendengroep weer eens gegeten en dan met al die kleine kids kriebelt het toch wel, hihi... Maar eerst moet de pijn minder zijn, want anders kunnen er ook geen kindjes gemaakt worden. En moet er nog niet aan denken om zoals ik mij momenteel voel, naast een fulltime baan ook nog de zorg te hebben voor een kleine. Ik ga mijn huis eens onder handen nemen en even de kwast door de verfpot halen
@ Lonneke, nog gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk! Geniet alvast van jullie dag zondag, even lekker samen weg @ Mineraal, ow nee Hoop niet dat dat gelijk game over betekent! @ Balou, Succes morgen! @ Hier, net de echo gehad, helemaal verliefd! Manlief was de hele zwangerschap er van overtuigd dat het een meisje werd (hoewel hij een lichte voorkeur voor een jongen had) terwijl het bij mij precies andersom was... mijn moedergevoel klopte dus, we krijgen een zoon Helemaal verliefd op onze mini! We houden het stil, maar volgens mij heb ik verder geen mee lezers hier... zowel dan is het een beetje jammer De naam houden we wel echt stil..
@mineraal: Weet ook niet wat ik moet zeggen. Mijn duimen blijven draaien hoor! @Mieks: Gefeliciteerd!!! Een jongen!! Jongentjes zijn hartstikke leuk, Ben nu al benieuwd naar de naam! Ik heb tijdens mijn zwangerschap via lokale zorgaanbieder zwangerschapsgym gedaan. Daar had ik ook de kraamzorg geregeld. @Lonneke: Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Hopelijk is het zondag beter weer! Ik las dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Voelt nu vast weer alsof je niet weg bent geweest. @Sasje: Vervelend zeg van W. haar beentjes. Hoop dat het vanzelf wat bijtrekt. @balou: Leuk te zien dat jij weer actief meeschrijft! Goed te lezen dat het langzaam weer beter gaat! Succes morgen bij plaatsen van mirena en maandag bij de osteopaat! @charmedknorrie: Heb je blog gelezen! Knap zeg, al 10 kilo kwijt!!! bewondering voor je harde werken! @mamavangwenn: Je bent al zo ver gekomen! Alle vertrouwen dat jij die laatste kilo's ook kwijt raakt! Jaylinn dus een eigenwijze tante! Lopen en nog niet kruipen. R. had dat ook. Liep langs de tafel en pas maanden later begon hij met kruioen. Hij was enorm gefrustreerd. C. doet alles volgens het boekje. Vorige maand kruipen en loopt nu loop meneer langs de tafel en meubels. @krissie: Hoe gaat het daar? @all: Weinig nieuws te melden. Onze kids blijven sukkelen. Na de hel die waterpokken heet (doodziek en meerdere infecties) heeft R. nu weer een ontstoken oor. Afspraak voor kno staat al een maand of twee. Helaas wachttijd. Volgende week kunnen we eindelijk terecht. C. deed het erg goed in de periode dat hij niet naar het kdv ging. Hij is nu weer 2 dagen geweest en meteen weer roggelen en snotteren. Beetje onhandige timing, maar we zijn vorige week ook weer beetjes 'normale' flesvoeding gaan geven. Dus misschien reageert hij daar ook op. Gisteren bij de huisarts geweest. Weer vaker puffen en weer terug op koemelkvrije voeding. Bij manlief op het werk gaat het ook niet zo geweldig. Hij kwam vanmorgen thuis met de mededeling dat hij per direct andere diensten en werktijden heeft. Het gaat economisch niet zo best daar. vakantiegeld komt ook maand later. Behoorlijk stressen vandaag. Het blijkt vooralsnog om 6 weken te gaan. Net mail van kdv gehad dat die periode uren en dagen kan wisselen! Wat een opluchting. Verder zien we wel wat de toekomst brengt. We zijn flink aan het sparen voor het geval dat.... De tweede week van de meivakantie was manlief ook vrij en hadden de kids een 'goede' week! Met ons gezinnetje een hele fijne week gehad. Heerlijk dagjes weg en veel aandacht voor elkaar. Heeft me veel energie gegeven. De komende tijd kan ik alles aan! @weer: Let the sun shine!!!! Gewoon winterjassenweer
Mieks: Wow! Wat fijn dat de 20-weken echo oké was en jullie hebben kunnen genieten. Mijn gevoel zat er dus ook naast Mineraal: Pff..wat een &*^$#@..dat afwachten is ook niks. Fijn dat jullie ff lekker op vakantie gaan! Waar gaat de reis heen? Ansje: Wat balen dat de kindjes zo blijven sukkelen. Wel fijn dat er toch nog een weekje is geweest dat jullie van jullie gezinnetje hebben kunnen genieten. En nu ook nog de onrust op manlief zijn werk..bah! Hoop dat het allemaal meevalt uiteindelijk.
@ego: het is minder geworden...gelukkig! We hopen op het beste. @Balou: gelukt met verven? @MIeks: gefeliciteerd!!! ik ben benieuwd naar je naam, je hebt er ooit wel eens gezegd..ben benieuwd of die het wordt! @Ansje: alweer ziekenboeg...je hebt het er maar druk mee! Balen van je man's werk, niets is zeker meer tegenwoordig. @Lonneke: Griekenland!! dus dames: tot over een week!!Hopenlijk komen we met zijn 3en terug!
@ Mineraal: Gelukt, de eerste laag zit erop... schiet niet echt op haha! Ik ga komende week keihard voor je duimen! Jullie gaan gewoon met zijn 3en terugkomen! @ Mieks: Wat leuk een zoon. Mooi dat het moedergevoel toch klopt he @ Ansje: Fijn dat jullie zo'n lekkere week hebben gehad. De opgedane energie komt wel van pas, las ik... Succes van de week bij de kno-arts. Hopelijk kan hij iets voor jullie betekenen. De huisarts kon de spiraal niet plaatsen Dus toch weer een afspraak gemaakt bij de gyn, maar dat duurt nog ruim drie weken voordat ik daar terecht kan... zucht... Tevens was de uitslag van het uitstrijkje bekend en hebben ze toch het HPV-virus aangetroffen. De huisarts vertelde dat ik onder strengere controle moet, maar dat ik het eerst met de gyn moet overleggen. Even afwachten dus... Morgen naar de osteopaat. Hoop echt dat die iets kan betekenen, want inmiddels weer ongi en lig alweer twee dagen plat. Het is dat we vanwege de pijn nog geen kindjes kunnen maken, anders hadden we dat gedaan. Dan was ik tenminste 9 maanden pijnvrij
@ Lonneke, heel veel plezier vandaag! @ Ansje, wat vervelend dat de kids blijven kwakkelen met hun gezondheid. Pff je moet wel geduld hebben dus om bij de kno arts te komen En ook nog eens balen dat het zo gaat op het werk van je man, gelukkig kunnen jullie het dan met het kdv ruilen...anders heb je gelijk dat probleem er ook nog bij. En ik ben het helemaal met je eens: kom maar op met die zon!! @ Mineraal, gelukkig is het minder geworden! Geniet van jullie vakantie en ik hoop idd enorm dat jullie met zijn 3en thuis komen @ Balou, het zit niet mee he?! Wat houdt het HPV virus in?? En waarom moet je daarvoor op strenge controle? Doen ze nog wat aan dat virus? Sterkte met de pijn! @ hier gaat alles prima, baal dat mijn 5 vrije dagen al weer om zijn... vrije dagen gaan altijd zo hard! Morgen dus weer werken. Ik tel af naar 4 juni, dan komt de babykamer Gister wel al spulletjes in het lichtblauw gekocht, zo leuk! Straks nog ff naar schoonpaps en -mams, die zijn weer terug van vakantie en verder een heerlijk rustige zondag houden!
@mieks: goed moedergevoel dus. een leuk een zoon. Kun je nu helemaal los gaan De blauwe verf al gekocht? En 4 juni je spulletjes lekker binnen. Heerlijk. Zwijmelt stiekem een stukje met je mee.. @Lonneke: nog gefeliciteerd met je huwelijksdag. Hoe was de Toppers? @mineraal: hopen dat het bruinverlies onschuldig is. En fijne vakantie. (Jaloers, neem wat extra zon mee terug) @balou: balen dat het plaatsen niet lukte. En wat is het HPV-virus? Een voorstadium van? Hoe was de osteopaat? @ansje; wat balen dat je kids zo blijven sukkelen. Je zou voor C. bijna spontaan huismoeder worden. En het blijft jullie wel allemaal achtervolgen de pech, hoop dat het tij snel keert op je man zijn werk. @all: hier weer een teken van leven van mij. Erg druk gehad afgelopen week. Vorige week met Moederdag had ik dus 2 mooie canvas foto's van de meiden gehad. deze wilde we ophangen op een plaats waar al 3 lijsten hingen. Haalde we ze van de muur af hingen er nog steeds lijsten :0 Dus besloten om 2e pinksterdag om verf te halen en de muur opnieuw te gaan schilderen. Toen bedachten we ook dat we de meubels wel eens een nieuwe indeling konden zetten, resultaat nog een muur verven. Dit hebben we in de avonden gedaan. ook was zondag vriendlief nog jarig dus erg druk. met de meiden gaat het erg goed. bij Gwenn zijn we voorlopig even gestopt met het zinnelijk maken. Ze is er 's nachts zelfs over aan het dromen dus vandaar dat we het even stop hebben gezet. vanavond voor het eerst een 10 minuten gesprek gehad op "school". En ben zo trots op haar. Ze loop erg voor op haar klasgenootjes. En gelukkig kunnen de juffen haar wel erg uitdagen. Wel vinden ze haar erg schuchter en verlegen. Ze moeten echt alles uit haar trekken. Maar dat heeft ze dus alleen met de juffen. Met de klasgenootjes gaat het wel goed. Ze zijn al bezig met haar fijne moteriek te verfijnen omdat ze daar dus aan toe is. De juf zei zelfs: ik zie haar straks in de kleuterklas dat ze zichzelf leert lezen, zo'n type is het wel. Dat maakt je als ouder dan weer reuze trots Jaylinn blijft een gevalletje apart, alleen maar willen lopen, lopen en lopen. HA waar ik van de week was zei ook dat ze alleen nog moet leren optrekken tot staan en op platte voeten staan en lopen en dan hebben we zo kans dat ze wegloopt. Gelukkig begint ze nu ook kruippogingen te doen en het optrekken gaat steeds beter. Maar de nachten zijn weer afgelopen week drama aangezien tandje 4 bezig is Hoop net als nummer 3 nog 1 onrustige nacht en dat hij dan door is. We moesten dinsdag nog naar CB en ze blijft een kleinte. Wel keurig haar eigen lijntje de -1-lijn. Ze was 68 cm en 8,1 kilo. Gwenn was op die leeftijd 73 cm en 10,2 kilo ter vergelijking. Haar nichtje Evy is haar nu voorbij. Die was nu net met 6 maanden 69 cm en 8,4 kilo. Wij hebben dus een klein fijn poppetje. Zelf ben ik vandaag weer met het dieet begonnen. De laatste 7 kilo eraf.
Hoi Meiden.. Schaam mij zo onderhand dat ik zolang niks van mij laat horen... Mieks, wat leuk een jongen!! Lekker shoppen!! Oh dat heb je ook al gedaan zie ik Mineraal, ik vind het zo balen voor je! Ik lees hier regelmatig mee.. en hoop dan ook zo voor je! Ik begreep dat er twee waren terug geplaatst maar dat er eentje het al snel niet haalde? Of was al voor de tp dat die niet terug kon? Ik hoop dat het bruinverlies niets betekend.. maar dat is afwachten.. Mamavangwen, al vier tandjes?! Hier heeft hij 7 maanden over 1 tandje gedaan op naar de volgende.. volgens mij hebben ze er wel echt last van! Je hebt een klein ukkie dus Hier is het echt een beer!! 6,5 maand 74 cm en 9980 gr. Lonneke, beetje laat .. maar wat zag ik een heerlijke vakantiefoto's voorbij komen!! Was dat goed te doen? Ik zie ov eral opstakels zoals: hoe gaat de buggy mee, is daar eeen bedje? hoe doe ik het met eten? moet ik dan ook dekens meenemen voor de kleine? pffff etc etc..... Maar je hebt dus heerlijk genoten!! Ansje, wat vervelend dat de dingen niet lopen zoals je graag had gezien.. dat de dingen beetje blijven hangen/sukkelen.. Hoop dat voor jullie snel het licht weer gaat schijnen en het zonnetje! En weer wat positivieve dingen komt brengen!! Lijkt mij heel vervelend.. Her gaat alles wel goed, toch blijven dingen lastig.. mis mijn oude woonplek erg.. en heb het hier niet naar mijn zin.. Ik kan dus ook moeilijk het van mij afzetten en het accepteren... oftewel zit er mee in de knoop dat vriend er nik smeer wil en gewoon niet kosten wat het kost wil verhuizen..... Want hij zit best...
Zo, hier ook weer even tijd gemaakt om te reageren. Merk dat het er snel bij inschiet Mineraal: Je leest dit niet meer..maar toch wens ik je een hele fijne vakantie! Griekenland..heerlijk. Ik ben net 2,5 week terug van vakantie, maar ben toch alweer jaloers haha! Hoop dat het bruinverlies niets te betekenen heeft en jullie met z'n drie terug komen van vakantie!! Mijn duimen draaien iig overuren. Balou: Bij jou dus ook dikke pech zeg. Balen! Heeft de osteopaat nog wat kunnen doen aan je pijnklachten. Hoop het..want die pijn lijkt me verschrikkelijk Mieks: Leuk zeg, al de eerste jongensdingen gekocht. Jammer dat inderdaad je vrije dagen weer om zijn, maar nu dus aftellen naar 4 juni! MamavanGwenn: Toppers was erg leuk. Blijf de sfeer er om heen zo leuk vinden, toppers an sich vind ik niet zo spectaculair haha! Wat gaat Jaylinn hard zeg..tanden, lopen..maar blijft klein meisje. Heel verschil met Gwenn op die leeftijd zo te lezen. En wat doet Gwenn het goed op school. Daar mag je zeker trots op wezen! Heerlijk lijkt me dat! En het afvallen..ik ben er van overtuigd dat je die laatste 7 kilo ook nog gaat redden! Je kunt het! Krissie: Heb je zelf plannen om ergens op vakantie te gaan? Ik zag ook allemaal beren op de weg, maar had ook zoiets van we moeten het maar ondergaan en ervaren. Ik zag vooral op tegen het vliegen, maar dat viel dus reuze mee, beide hebben ze geen kick gegeven. Buggy gaat gewoon mee tot aan de gate, dat wijst zich vanzelf. Ik heb me van te voren zo goed mogelijk proberen voor te bereiden, zoals dingen opzoeken op internet. Zo wist ik waar ik pampers kon krijgen (en hoe ze daar heten..Turkije heten ze Prima) en waar we aan voeding konden komen. We hebben voor de 1e 3 dagen pampers en potjes meegenomen. Daarna de rest daar gekocht. Alles meenemen is geen doen. A. dan zit je koffer propvol met voeding B. de kans dat het kapot gaat is natuurlijk ook erg groot. Nutrilon hebben wij overigens wel een pak meegenomen, mag in de handbagage mee. Als je twijfelt..gewoon doen en ervaren! Hoe lang wonen jullie nu dan waar jullie wonen? Is je vriend uit dat dorp? Lijkt me erg lastig om je plek te vinden als je het er niet naar je zin hebt. Jammer dat je vriend er niet in mee gaat. Gaat hij er met je over in gesprek of moet je het zelf maar uitzoeken? Bah..in ieder geval..dikke knuffel! Hier weinig nieuws. Kids doen het goed en ik merk dat het allemaal wel lekker loopt. Helaas vliegt de tijd. Ene kant heerlijk, want m'n werkdagen zijn zo voorbij, maar de dagen dat ik vrij ben ook. Het zwanger worden hebben we echt op een laag pitje. Als het 'gebeurd' dan moet het zo zijn, maar m'n beide ouders hebben te horen gekregen dat ze werkloos zijn per 1 juli en 1 augustus. Geeft ons nogal onrust, want we weten niet of onze oppasdag blijft bestaan, maar ook natuurlijk of we moeten bijspringen bij ouders.
@mieks: Volgende week komt de babykamer al! Show je het resultaat? @mamavangwenn: Jaylinn gaat in sneltreinvaart. Al 4 tandjes en alleen willen lopen. Fijn dat Gwenn het zo goed op "school" doet! Ik heb er alle vertrouwen in dat jij die 7 kilo er nog af krijgt! Je bent al zo ver gekomen! Ik zou wat van je doorzettingsvermogen mogen hebben! @krissie: Vervelend dat je het niet naar je zin hebt in jullie huidige woning. Ik hoop dat jullie er toch samen uitkomen. T. inderdaad al flinke vent! Wat gaat het snel he? @Lonneke: Oh wat erg voor je ouders! Allebei op hetzelfde moment hun baan verliezen. Kansen op de arbeidsmarkt zijn momenteel niet zo best... Ik snap jullie onrust. Lief dat jullie eventueel bij willen springen. Hopelijk is het nodig. @mineraal: Fijne vakantie! Mijn duimen blijven draaien. @all: Vandaag naar de KNO arts geweest. R. krijgt 19 juni buisjes in beide oren. C. vandaag bij cb geweest. Hij is een lijntje op de curve gezakt. Nu zit hij op de middenlijn. Hij is 73cm en 9220gram. Op motorisch gebied loop hij voor, maar brabbelen doet hij nog niet. Dat komt nog wel. Verder gaat alles hier zijn gangetje. Door alle drukte op het werk te weinig kunnen genieten van het mooie weer. Ben ik twee dagen vrij en het regent weer. Het voorjaar was niet zo best, dan moet het gewoon een hele mooie zomer worden!
Ansje: Fijn om te lezen dat het zijn gangetje gaat. Altijd beter dan 'slecht', toch? Balen van het weer hè..ik duim ook heel hard voor een mooie zomer (wij hebben vanaf half juli drie weken vakantie) Verder weinig nieuws. Voel me niet helemaal top..zo'n gevoel van ik word ziek..maar zet niet door.
Hi meiden Hier vandaag voor het eerst van m'n leven behangen, wat een piep werk haha! We willen een grote mdf plaat achter de commode met een printje omdat de andere muren structuur zijn en na wat gepriegel en hulp van manlief zit het behang er op. Hij droogt mooi strak op zag ik net, dus ik ben behoorlijk trots op ons! Heb fotootje bijgevoegd, alleen was het daar net gedaan en nog nat @ Mineraal, ben je al weer terug van vakantie? Genoten? En hoe is het verder?? @ Mamavangwenn, haha we hebben geen blauwe verf gekocht 3 muren waren (en blijven) wit, en 1 muur is grijs geworden. Wel blauwe gordijnen gekocht en het behang achter de commode zit blauw in. Verder veel in accessoires (blauwe klamboe bijvoorbeeld). Jullie zijn dus ook fanatiek aan het klussen geweest met het verven van de woonkamer. Hangen de canvas foto's mooi? De kids doen het prima dus zo te lezen.. is tandje nr 4 al door bij Jaylinn of zijn de nachten nog drama? En ach, wie weet krijgt ze binnenkort ineens een groeispurt @ Emjee, van jou al een tijdje niks meer gehoord, gaat alles goed met jullie?? @ Krissie, leuk je weer te zien hier! Vervelend dat je je niet thuis voelt in je huidige woonplaats, lijkt me ook erg lastig. Vooral ook lastig dat je vriend er geen begrip voor heeft. Heb je wel wat vriendinnen in de buurt zitten om het nog een beetje leuk mee te maken? @ Lonneke, oh wat vervelend voor je ouders! En dan ook nog eens allebei tegelijk! Hopelijk kunnen ze jullie ook snel een beetje duidelijkheid geven over de oppasdagen zodat jullie ook niet te veel in onzekerheid zitten... @ Ansje, uiteraard kom ik het resultaat laten zien als de babykamer eenmaal staat Wat betreft een mooie zomer, ik doe mee! Gelukkig komen er weer een paar mooie dagen aan geloof ik! @ Rest, hoe is het met jullie?
Zo dames..... aangenaam ik ben Emjee ..... Natuurlijk ga ik na zo'n lange tijd niet meer op iedereen reageren. Ik heb alles gevolgd en ben wel redelijk op de hoogte, maar ik kan niet alles meer terughalen . Er is aan deze kant erg veel gebeurd, waardoor ik geen tijd/zin meer had om andere dingen bij te houden. Dus nu even een ego berichtje om jullie weer bij te praten en dan zal ik weer gaan proberen om wat meer te reageren!!!! Volgens mij heb ik één van de laatste keren laten weten dat het me allemaal niet goed zat wat er was gebeurd bij de bevalling. Ik heb wel begeleiding van het ziekenhuis gekregen (en nog steeds) en dat gaat erg goed. Het is af en toe zwaar maar dat vloeit ook nog voort uit mijn eerste bevalling en dat zijn we nu allemaal aan het behandelen. Daarnaast ben ik ook nog steeds onder behandeling bij de gyn om alles goed af te kunnen sluiten en dat is ook erg prettig. Daarnaast hebben we het erg druk gehad met onze kleine meid... Op zich doet ze het prima en is het een enorm vrolijke lieve meid. Ze groeit goed, eet goed en slaapt goed (over het algemeen hihi). Maar ....... In de laatste week van april voelde ik ineens een bult in haar nek/hals (onder het oor). Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan en deze heeft ons door gestuurd naar de eerste hulp omdat het toch wel een fikse bult was voor zo'n klein meisje. Op de eerste hulp wisten ze ook niet heel veel meer en daar moest ik de volgende dag terug komen op de kinderpoli. Zo gezegd zo gedaan, maar ook toen niets wijzer geworden. Ik moest een week later maar terug komen om te bekijken wat de bult had gedaan (groter / kleiner / andere kleur enz enz). Ons meid was er niet ziek van dus was het niet "ernstig". Mijn man heeft tijdens een verkoudheid ook wel eens zo'n bult en deze trekt uiteindelijk weer weg als ook de verkoudheid weg trekt dus wij hadden ook goede hoop. Dat weekend gingen wij een weekend weg met mijn ouderlijk gezin (2 uur rijden), maar die zaterdag vertrouwde ik het niet meer omdat het erg rood was geworden en ze er toch wel last van had omdat ze niet meer de andere kant op kon kijken. We zijn naar de huisartsenpost gegaan (uiteindelijk half 11 's avonds) en deze was meteen duidelijk; het was een abces en dit moest verwijderd worden . Hij snapte dat wij graag naar het ziekenhuis in Nijmegen wilde en heeft toen contact gezocht met ons eigen ziekenhuis. Daar hadden we de volgende dag om half 12 een afspraak. Die nacht hebben mijn man en ik elkaar afgewisseld om ons meisje rechtop te laten slapen (liggend ging niet meer) en de volgende dag dus naar het ziekenhuis. Resultaat 's middags om half 4 werd ze geopereerd (onder narcose), pffff dan voel je je pas machteloos als ze onder de narcose word gebracht. Daarna kreeg ze nog 4 dagen antibiotica via het infuus en 3 dagen thuis. De wond is mooi geheeld, uit de kweek van de "pus" en het bloedonderzoek naar het afweersysteem is niets uit gekomen. Eind juni word nog een echo gemaakt om te kijken of het door een cyste is gekomen en zo ja dan zou deze nog operatief verwijderd moeten worden, zo niet dan betreft het een lymfeklier die ontstoken is geraakt en dit is dan "vette pech".... . Dit was verhaal 1. Vervolgens zijn we ook al weer een aantal weken bezig met de heupjes.... Ons meisje lag tijdens de zwangerschap in een stuit dus na 4 maanden moet er automatisch een foto gemaakt worden om te kijken of er al dan niet sprake is van heupdysplasie. De uitslag van de foto was voor onze kinderarts niet geheel duidelijk en we werden doorverwezen naar de kinderorthopeed. Daar zijn we afgelopen woensdag op consult geweest en nav het lichamelijk onderzoek heeft onze mop toch een spreidbroekje gekregen..... Gelukkig heeft ze er (zover we kunnen beoordelen) weinig last van maar het is gewoon weer een beetje aanpassen. Ook moeten we om de drie weken terug voor controle van het broekje en over 3 maanden terug komen voor controle bij de orthopeed... Al met al hebben wij niet stil gezeten.... Met mijn zoontje en man gaat gelukkig alles goed .
Haa Emjee, Logisch dat je ZP op een laag pitje zet hoor, het is belangrijker dat je eerst alles goed op een rijtje weer hebt en thuis ook alles goed gaat! Bij goede vrienden van ons heeft de zoon ook een spreidbroekje gekregen, na een paar maanden was het gelukkig niet meer nodig. Hopelijk geeft het snel het gewenste resultaat!
@emjee: allereerst ben ik blij wat van je te horen. En wat een behoorlijk heftige tijd hebben jullie gehad. Ik hoop dat jullie nu wat in rustiger vaarwater komen. En we zien je wel weer verschijnen als alles weer wat beter loopt @krissie: haha wat een verschil kan er zitten tussen de kinderen hè. Ik heb een kleintje die rap is met tandjes. Jij een rappe met kruipen en staan. Zo zie je maar weer dat elk kindje zich op zijn eigen tempo ontwikkeld Qua vakantie kan ik alleen maar zeggen wat Lonneke al zei. We hebben het ook gewoon geprobeerd. En dit jaar nemen we ook voor de 1e 3 dagen voeding en pampers mee en de rest kopen we daar. Nutrilon gaat hier ook wel zelf mee. Ook een flessenwarmer nemen wij nog mee. En wat vervelend dat jij je niet op je plek voelt in het dorp. Wil vriendlief echt niet meewerken? @Lonneke: wat vervelend dat je beide ouders te horen hebben gekregen dat ze werkeloos zijn straks. Zeker op hun leeftijd. Nog ziek geworden of is het overgewaaid? @mieks: mooi buikje zeg. En behangen is een vak apart hè. Gelukkig kan ik dat heel goed. Van mijn moeder geleerd. @ansje: hoop dat de buisjes R. gaan helpen. En ik zou een moord doen voor C. zijn lengte en gwichten @all: we zijn weer goed aan het dieet begonnen!! Wil ze nu ook zo graag kwijt. Nu een weekendje bij mijn ouders omdat vriendlief een weekend weg is met de vrienden en gelukkig kan ik me er deze keer wel goed toe zetten om het vol te houden. des te eerder ben ik er vanaf. Maar dus een weekend bij mijn ouders, zag het niet zitten om met de gebroken nachten van jaylinn alleen thuis te blijven een heel weekend. De extra handjes zijn zeer welkom. Jaylinn dus nu alweer een week bezig om dat 4e tandje door te komen maar wil niet echt lukken. Merk ook aan Jaylinn dat ze er flink pijn van heeft Deze week helaas ook niet goed nieuws gehad van mijn baas. De 3e en 4e chemo zijn niet aangeslagen en de tumoren waren weer wat gegroeid. Op zulke momenten besef ik me des te meer hoe gezegd ik mag zijn dat ik mijn kinderen nog waarschijnlijk lang kan zien opgroeien. Helaas nu alleen met mijzelf in de knop.... heb het gevoel dat mijn gezinnetje echt nog niet compleet is. Maar van vriendlief hoeft het niet meer maar de deur is ook nog niet helemaal dicht zeg maar bij hem. Maar ook het graag willen verhuizen zit me nog erg dwars, we willen graag groter wonen. En hebben nu een heel mooi huis gezien, maar twijfelen erg. Wel afgesproken dat we dit over 2 jaar nu gaan bekijken. Hier nog het tandenleed bij Jaylinn
Emjee: Fijn om weer wat van je te horen, maar ook ontzettend begrijpelijk dat we een tijdje niets van je hebben gehoord. Poeh hey..want een heftige tijd. Ook ik hoop heel hard dat jullie nu in een rustig vaarwater terecht komen en vooral kunnen genieten van elkaar. Knuf! Mieks: Mooi buikje én leuk behangetje. Ik heb nog nooit behang geplakt (oke..klein stukje op een vierkante meter haha) dus knap hoor. MamavanGwenn: Lastig dat je in dubio zit. Wat betreft het huis de voors -en tegens eens tegen over elkaar zetten? Mss dat het wat inzicht geeft en tot een keuze kan leiden? Heftig van je baas, moet je altijd nog zo veel werken (meen me te herinneren dat je nu extra uren maakte..of heb ik dat verkeerd begrepen?) Krissie: Wij hadden trouwens een reiswaterkoker meegenomen om water te koken voor de fles. Hier ben ik net een blaffende hond..wel ene die ontzettend hees is. Heb flink slijm op m'n longen (vooral 's nachts last van). Flink aan het stomen en hopen dat het gauw overgaat. Vanmiddag ook maar een uurtje in bed gelegen, aangezien ik vannacht weinig heb geslapen. Mineraal, jij al terug van vakantie?