Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    JA ik ben er ook weer. Ff drukke dagen gehad met een weekendje weg met de familie. Was super leuk. 2 dagen met Gwenn gezwommen en 1 dag met Jaylinn. Wel balen dat zaterdag Jaylinn een k**-dag had waar niks goed was.....

Ook afgelopen donderdag weer eens wezen babyzwemmen met Jaylinn want de onderwaterfotograaf kwam. zijn echt super gave foto's geworden.

Was wel wat kilo's aangekomen na het weekendje. Maar gelukkig aankomende 1,5 week heb ik eens een keer niks en kan ik weer goed aan de slag met het dieet.

En weer met school gestart. E-learing deze ronde zodat ik in oktober examen kan doen.

Verder zitten we hier nog steeds in de tandenleed :( Tandje 6 is door en 7 en 8 voel ik ook al :S Ze sliep een paar nachten weer goed maar nu dus alweer 2 nachten prut.

@mieks: super gaaf je kamertje. En je meubeltjes lijken op mijn meubeltjes. Jouwe zijn ook niet wit toch?

@ansje: arme C. Gaat het nu wat beter met hem? En kan me voorstellen dat je naar de vakantie toeleeft. Ik heb trouwens 3 weken terug cursus kinderehbo gedaan. Echt super leerzaam!!

@Lonneke: wat goed die hardloopwedstrijd. Ik doe het je niet na :p

@charmed: wij spreken elkaar genoeg. Maar toch wil ik zeggen dat ik het onwijs knap vind hoe je gaat met afvallen!!

En Gwenn kan aan Sterre een voorbeeld nemen met het zinnelijk worden. Hier lukt het nog steeds niet. Heb het nu maar weer ff een tijdje laten rusten en straks over een maand pak ik het wel weer op.

@balou: allereerst gecondoleerd. wel onzettend mooi dat ze haar laatste adem in je vriend zijn armen heeft uitgeblazen. Geeft toch wat speciaals.

hoop dat de osteopaat je toch kan helpen. Hier goede ervaringen met de osteopaat en Jaylinn. En moet nog niet achter er aan rennen. Maar het is gewoon moeilijk om te zien hoe mijn meisje meer wil dan dat ze kan. Maar vermoed dat het er snel gaat lukken. Ze is nu heel erg bezig met zich optrekken en HA zei dat ze eigenlijk alleen nog moest leren optrekken en op platte voeten leren staan en dat ze dan zo weg loopt omdat ze zo goed loopt.

@mineraal: stomme rot cystes!!! Kkkksssstttt ga weg en laat mineraal met rust!!! Nou hoop dat de rust je lijf weer goed doet en hij dan verdwijnt.

@vakantie: hier duurt het nog ruim 2 maanden voor we gaan. Heb er wel zin in. Lekker de hele dag zwembaden.

@opvang: gister met mijn gastouder en gastouderbureau de opvang vanaf maart 2014 rond kunnen maken omdat Gwenn dan naar school gaat. En super oplossing hebben we dan, gelukkig omdat ik een hele makkelijke werkgever heb. Maar ga ma, di en do van 08.30 tot 15.00 uur werken en vrijdag van 08.30 tot 16.00 uur. Zo'n 25 uur per week dus. En dan heb ik voor Gwenn alleen opvang nodig op vrijdag middag. De rest van de dagen kan ik haar gewoon ophalen uit school en onder de middag blijft ze over. En de woensdag ben ik dan altijd vrij. Maar geeft wel een opluchting zeg dat ze niet naar de BSO hoeft. Op vrijdag haalt de gastouder haar dan uit school. En in de vakanties kan ze gewoon naar de gastouder.

2. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ansje: voor jou staan de foto's van het babyzwemmen in mijn album

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Rustig geweest hier op ZP.

MamavanGwenn: Weer flink wat veranderingen bij jou.
    Wat heerlijk dat je het nu met de opvang al geregeld hebt. Hele geruststelling lijkt me dat.
    Gave foto's van het zwemmen..Jaylinn staat er superleuk op.
    Weer gestart met de opleiding via e-learning. Moet je daar ook nog bepaald verplicht aantal uren aan besteden of hoe gaat dat in z'n werk?
    En jemig..al zoveel tandjes. Hier nog altijd 1 tandje. Ik verwacht rond z'n 1e verjaardag tand nr. 2 hahaha

Hier een druk weekend gehad. Manlief moet vannacht werken, dus die ligt in bed op dit moment. Komt 1x in de 2,5 maand voor..een week lang, maar heb er altijd een hekel aan.

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mamavangwenn: fijn dat het allemaal geregeld is, zo'n werkgever zie je niet vaak!!

@Lonneke: sterkte deze week!

@ego: nog geen ongi te bekennen, wachten rustig af....

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    leuke foto's van Jaylinn!

6. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: e-learing is inderdaad dat je het zelf doet. Heb in een beveiligde omgeving wel alle tools aanwezig om te kunnen studeren zoals een lesplanner en huiswerkopdrachten die ik mag inleveren. Daar ben je niet verplicht toe maar is voor jezelf een stimulans. Verder heb ik een schema waarin ik kan invullen wanneer ik ben gestart en wanneer ik examen ga doen en deze berekend dan automatisch welke les je wanneer af moet hebben. Ook na elke les is er een kennistoets en na een aantal lessen bloktoetsen. Allemaal om te kijken of je het snapt. En ik kan 3 opgaven maken om 0,5 punt te verdienen voor m'n examen . Dan heb ik aan een 5,0 genoeg om mijn examen gehaald te hebben.

Kan me voorstellen dat je een hekel aan die diensten hebt. Is zo lekker ongezellig.

En ja tandjes krijgen is ze erg rap mee.

@mineraal: je lichaam doet echt werkelijk waar het zelf zin in heeft.

@all: hier zat ik er een beetje doorheen. Jaylinn zit in een fase van bijna alleen maar huilen. Ze is geestelijk verder dan lichamelijk en daardoor erg gefrustreerd wat zich uit in huilen. Heb het in een ander forum eens van me af geschreven en handige tips gekregen. Ga eens een homeopaat inschakelen. En als klap op de vuurpijl blijkt ze gister ineens te gaan kruipen en zelf te gaan zitten. Hierdoor lijkt ze wel iets minder gefrustreerd maar nu is het dus overal aan optrekken. En beneden vertikt ze het om te kruipen, misschien ook omdat het te glad is.

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Nog steeds geen ongi..pff. Werd niet opgewekt nu toch?

MamavanGwenn: Vergt wel veel discipline om dat via e-learning te doen lijkt me. Knap hoor! Ik denk ook vaker nog na over opleiding, maar ik zou niet weten hoe ik dat nu zou moeten inpassen. Schijf het dan ook maar vooruit tot alles naar school gaat.

We hebben overigens besloten om onze woonkamervloer nog niet te vervangen. Ergeren ons er suf aan, maar echt nodig is het niet. Dus beetje belachelijk om dan te vervangen;)

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Wat een weertje staat er aankomende 2 dagen op de planning he?! Ben benieuwd hoe ik het ga houden.. Moet wel werken, maar als gastouder van 2 kids kan ik mezelf uiteraard zo druk maken als ik zelf wil. Dat is weer een voordeel! Ze hebben daar een grote tuin met gelukkig ook flink wat schaduw dus dat wordt gewoon maar rustig aan.

In augustus hebben we nog 3 weken vakantie (wat kijk ik daar naar uit) en heb het er met manlief maar eens over gehad om misschien toch nog even er tussen uit te gaan. Zit dan op 30/31 weken zwangerschap, maar een weekje Griekenland of Spanje lijkt me echt nog even fijn voor de kleine er is. Wordt dan wel echt een relax vakantie bij het zwembad ;) Morgen even advies vragen bij de vk, en als we gaan willen we echt lastminute boeken. Even zien dus...

Morgen avond dus weer voor controle bij de vk, en daarna voor het eerst naar zwangerschapszwem. Ben benieuwd!

@ Mamavangwenn, wat een leuke foto's van het babyzwemmen!
    De meubeltjes van onze babykamer zijn idd niet wit. Weet niet echt hoe ik die kleur moet omschrijven...een hele lichte hout kleur? ;)
    Fijn joh, die regeling met de opvang voor straks!
    Wat balen dat het met Jaylinn zo gaat, eerst het tandenleed en nu die frustraties. Hopelijk heeft ze het snel onder de knie en zijn de frustraties snel over!

@ Lonneke, sterkte met de nachtdiensten!

Hier gaat manlief vanaf zondag weer 6 dagen op bivak naar Duitsland, voor het eerst na de uitzending. Behoorlijk kl*te alleen dat ze er vandaag pas mee kwamen dat ie zondag al weg moet, we hebben net een hotelletje geboekt voor het weekend omdat we zaterdag een bruiloft hebben. Wordt dus weer een flink druk weekend.

@ Mineraal, balen dat die ongi steeds op zich laat wachten!

@ Rest, hoe is het met jullie?

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Wat fijn in augustus nog 3 weekjes vakantie. Heerlijk om dan nog ff weg te gaan. Lijkt me wel spannend rond die termijn. Ook hoe je je voelt etc., maar als je lastminute boekt kun je rond die tijd nog altijd beslissen. Hoe was de controle bij de VK en je eerste keer zwangerschapszwemmen?

Balen dat manlief alweer weg moet..gelukkig 'maar' zes dagen.

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo, iedereen de hitte van gister overleefd? Wat een temperatuur! Vond het iets teveel van het goeie!

Vanmorgen was het om 9 uur al donker hier en inmiddels regent het al een tijdje en hoor je af en toe gerommel in de verte. Koelt wel lekker af zo.

Bij de verloskundige was alles goed! Bloeddruk was mooi laag, en ik dacht dat onze mini al een tijdje aan het slapen was maar zodra ze dat apparaatje voor het hartje op mijn buik zette, gaf ie me toch een schop er tegen aan :D Ze zeg heel mijn buik ervan bewegen haha.

Zwangerschapszwem was heerlijk verkoelend na die temperatuur! Ga het in elk geval volgende week weer doen!

Manlief smste vanmorgen dat oefening duitsland niet door gaat dus ik heb al even een vreugdedansje door de kamer gemaakt. We kunnen dus gewoon lekker genieten van ons weekendje in dat 4* hotel :D Hopelijk nog een beetje mooi weer, kunnen we nog wat leuks gaan doen.

@ Mineraal, waar was jij nou ook alweer op vakantie geweest met al die mooie foto's? We zijn beetje rond aan het kijken welke richting we op willen ;)
    Hoe is het nu met de ongi? Nog steeds niks of inmiddels eindelijk doorgebroken?

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks, heerlijk dat het goed was bij de VK.
    En wat fijn dat jullie toch het weekendje weg kunnen:D

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Wat is het rustig hier meiden ;)

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enorm rustig..;)

Mieks, genoten van jullie weekendje? Zag een mooie foto van manlief en jou op FB voorbij komen:)

Hier een verjaardag gehad vandaag.

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ja was heerlijk! Enorm luxe hotel maar toch : oost west, thuis best!
    Vanavond weer lekker in ons eigen bed slapen. Bruiloft was ook gezellig, maar was vanmorgen echt doodop (en nu nog haha).

We hadden die foto nog gemaakt in de tuin van het hotel, jammer dat je mijn buik net niet beter kan zien. Maar het was die foto en daarna rennen naar de auto want er barstte even een wolkbreuk los ;)

Zag van jou ook al een lieve foto voorbij komen Lonneke, van de kids hand in hand. Erg lief! :D

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Geloof meteen dat je kapot moe was. Nu al weer een beetje bijgekomen of toch nog moe?

Inderdaad jammer van de foto..snel weer een foto maken van je buik haha!
    Thanks. Hier vandaag de uitnodigingen besteld voor zoonlief zijn verjaardag. Verder even alles financieel op een rij gezet. De oppasdag van oma/opa gaat wegvallen wat betekent dat we er toch wel een flinke kostenpost bij gaan krijgen. Baal er wel van. Ben erg van de zekerheid qua financien en het zorgt dat we echt maar minimaal kunnen sparen. Derde kindje komt op deze manier toch steeds verder op..(ondanks ons gevoel)..drie naar het kdv betekent dat we echt maar heel minimaal geld kunnen sparen.
    Pfff...verstand en gevoel..verdorie!

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: ik zag idd een foto voorbij komen op fb. Fijn dat het weekendje weg lekker was.

@Lonneke: mm moeilijke keuze, gevoel en verstand gaan niet samen he..

@ego: hier nog steeds geen nieuws. Wachten rustig af.

17. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hi, even een korte vraag....
    Volgens mij Lonneke en Charmed Knorrie (en anderen) zijn jullie ook aan het hardlopen toch? Welke app gebruiken jullie voor de afstanden bij te houden? Ik zie wel eens wat voorbij komen op fb, maar kan het nu niet meer vinden..... :(.
    Thanks.

18. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    emjee: ik gebruik evi, dat is geen afstanden maar wel het opbouwen van.

19. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ja die heb ik ook. Ben bij les 20 maar wil de afstanden weten ;)

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik gebruik runkeeper emjee

Deel Deze Pagina