Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Wow Mieks, mooie foto!!!

2. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Ik ben zelf spontaan ongesteld geworden vrijdagochtend. Vanaf vrijdagnacht heb ik zo'n pijn gehad...niet normaal. Zaterdagnacht stond ik op het punt om de huisartsenpost te bellen. Niet gedaan, ben naar beneden gekropen en medicatie gepakt (Aleve feminax) helaas was vriendlief werken.
    ook vandaag heb ik nog pijn...meer last van mijn rug, dan buik.
    Heb weinig energie en de trap oplopen doet mij al hijgen:$ Alles is teveel eigenlijk. Slaap ook slecht, kan maar op 1 zij liggen anders doet het weer veel pijn.
    Hoop dat het morgen weer over is.

zwaai naar iedereen...

@mieks: mooie foto!

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: mooi foto en mooie buik. hij ziet er nog mooi bescheiden uit.

de tattoo laat ik aan de onderkant van mijn rug zetten. niet te groot/niet te klein. Gewoon bescheiden. Ben nu al zenuwachtig voor zaterdag.

@mineraal: fijn dat je lichaam zelf eens wat doet. wanneer moet je nu naar het ZH weer?

@all: jaylinn heeft het kruipen nu echt door dat het het sneller is dan tijgeren. ook loopt ze rond de tafel en trekt zich overal aan op. Ze lijkt hierdoor tevredener.

hier wat troubles wat betreft de gastouderopvang vanaf februari. We hadden deze rond ervanuit gaande dat ze gewone tijden naar school zou gaan. maar nu is besloten dat het nieuwe schooljaar dat de school over gaat op een continuerooster. en merk dus dat ik hier wat weerstand van mijn gastouder krijg die het niet echt ziet zitten om haar 2 dagen op te halen omdat ze de school te ver weg vind. eerst had ik zoiets dan gaan we een andere gastouder voor Gwenn zoeken maar vannacht kon ik er niet van slapen, had zo'n onderbuik gevoel want wil de meiden niet scheiden. Dus vandaag gastouderbureau gebeld en deze gaat mijn gastouder polsen hoe of wat en als ze het niet doet dat ze dan jaylinn waarschijnlijk ook "kwijt" raakt want gastouderbureau is ook een voorstander voor niet scheiden. Dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen en anders gaan we dus samen met het gastouderbureau een andere gastouder zoeken.

Verder de laatste kilootjes verlopen niet echt soepel. Maar ga alles op alles zetten om die laatste 2 kwijt te raken. Dan begin ik vanaf volgende week weer langzaam met opbouwen van het eten met weightwatchers

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Foto, thnx :D

@ Mineraal, jeetje dat klinkt heftig. Misschien het ZH even bellen of dat wel normaal is? En of er iets is wat kan helpen?
    Sterkte meid!!

@ Mamavangwenn, leuk aftellen dus naar zaterdag! Wel een foto laten zien he? :D
    Wat betreft de gastouderopvang, hopen vinden jullie een geschikte oplossing.

Mijn opvang veranderd ook na mijn verlof. Dan gaat de jongste ook naar school en heb ik ze dus allebei alleen nog na schooltijd. Voordeel is dat ik zonder problemen mijn kleine mee kan nemen, en voordeel is ook dat ik dan overdag (tot half 3) nog wat in mijn eigen huis kan doen. Nadeel is dat mijn uren zwaar achteruit gaan. Oudste heb ik nu 3 uur per dag (en vakanties/vrije dagen 9,5) en de jongste de hele dag 9,5 uur. Straks dus beide maar 2,5 uur. En dat dan 3 dagen in de week.

Wil dus denk ik op woensdag (is nu mijn vrije dag) een gezin er bij nemen, en dan vanuit eigen huis opvangen. Even zien of dat haalbaar is.

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Gaat vandaag al beter? Behoorlijk onverwacht dat je nog 'spontaan' ongesteld bent geworden.

MamavanGwenn: Wat een gedoe met gastouder. Vooral balen als je het idee had het rond te hebben. Continuerooster is hier in het dorp nog nergens, maar hoor van vele collega's dat het al op veel scholen is. Lijkt me voor -en nadelen hebben.
    Hoop dat je er uit komt met de gastouder en anders een goede nieuwe gastouder zult vinden.
    Zaterdag al je tattoo! Spannnend. Verwacht uiteraard wel een foto van het resultaat, hè;)

Mieks: Een flink aantal uren achteruit dus qua werk. Hoop dat je met wat passen en meten nog wat extra uren ergens kunt krijgen (begrijp dat je dat liever wel wilt)

Hier: Morgen nog een hele dag werken en vrijdag tot 15u. Daarna VAKANTIE!! Heerlijk, drie weken lekker doen en laten wat we willen.
    Maandag vertrekken we naar CP..enorm zin in!

6. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi Allemaal,

sorry voor t zo lang niet gereageerd hebben... Merk dat het lezen/schrijven een beetje erbij in schiet de laatste tijd.
    Laatst al een keer alles terug gelezen en nu net t laatste stukje :)

@Emjee: bewogen periode bij jullie zeg. Hopelijk nu rust!

@Mieks: mooi buikje zag ik voorbij komen!

@Ansje: het zit jullie niet mee he? zieke mannetjes, werk, stille kinderwens. Gelukkig nu ff genieten op cp. En lekker koffie leuten met Lonneke :)

@Lonneke: wat erg dat jullie kinderwens in de verdrukking komt! Gaan jullie nu even pauzeren met klussen? Ik had al zitten denken of ik niks kon betekenen als oppas (aangezien je naast mn huis werkt hihi) maar gezien onze plannen (zie stukje dadelijk) zou t maar tijdelijke hulp zijn. Fijne vakantie!

@MamavanGwen: leuk die filmpjes op fb! wat gaat jullie meid toch hard. En wat zie jij er goed uit zeg op de zwemfoto's!!! echt heel knap van jou! Jullie hebben nu ook een drukke tijd zeg, studie, huis verkopen, gastouder wissel, werk... petje af!

@Yasmin: gefeliciteerd met je kleine man én met je ukkepukje! :D

@Mineraal: dikke knuf voor jou! geef de moed niet op he?

@Krissie: alles goed met jou?

@Charmed: wat een leuke foto's van N. op fb! Knappe meiden heb je toch! verder alles goed met jullie?

sorry als ik iemand ben vergeten....

Zo nu de samenvatting vanuit hier:

Alles gaat hier goed. We zijn in juni op vakantie geweest naar CP port zeelande en het was een grote verschrikking. het was koud, het waaide zo hard dat Mijntje het iedere keer op t strand op een gillen zette (en dan zat ze ingepakt achter de regenhoes en al) Ze werd natuurlijk hartstikke ziek (mond en klauwzeer...) hierdoor mochten we ook niet zwemmen...we zijn een dag eerder naar huis gegaan. Want we kregen van iedereen te horen dat het thuis dus super lekker weer was geweest. Balen dus. verder was het huisje prut, binnen een uur hadden we wel 6 grote schades/reparaties nodig. dit park was niet cp waardig.
    oh ja 2 dagen na thuiskomst kreeg manlief weer een hartritme stoornis. (is hij mee bekend, niks ergs maar toch dat kon er ook nog wel bij..pfff)

Maar nu gaat het wel prima met onze kleine meid, ze kan goed zitten (als ik haar neer zet) ze trekt zich op in de box en is bezig met de kruiphouding als ze op de grond of in t bedje speelt. ze heeft ineens 2 tandjes onder door En Ze heeft laats Mamamama geroepen, zo schattig! ik natuurlijk helemaal trots.

Verder, nu komt t, gaan wij in januari 6 weken naar Australië!!!!!!
    mijn schoonbroer is in mei met zijn gezin geëmigreerd en wij gaan eerst rondtrekken en dan een week bij hun logeren. Stiekem is het voor ons ook een soort oriëntatiereis. want we spelen ook met het idee om misschien het avontuur te volgen en te gáán... Maar dat is nog vooral dromen, eerst kijken hoe onze vakantie bevalt. Hier ben ik erg druk mee geweest. Mijn mannetje vind het allemaal erg spannend en laat mij met al het plezier de dingen regelen. (wat ik niet erg vind :D hebben we ook geen ruzies hihi)
    Onze kinderwens voor nummer 2 begint nu wel langzaam te kriebelen, we willen rond oktober weer gaan beginnen met klussen en wie weet nemen we stiekem nog iemand mee naar australie ;)

Maar het australie avontuur, daar zijn stiekem mijn losse uurtjes achter de laptop naar toe gegaan. Gelukkig hebben (de meeste) van jullie fb en dat volg ik vaak tussen door op mn mobiel (handig tijdens het wandelen met Bo)

Zo, dat was t voor nu! Dikke knuffels voor jullie allemaal!

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, en en en? Heb je je tatoo? :D

@ Lonneke en Ansje, hele fijne vakantie meiden!

@ Sjasje, Wat jammer dat cp zo tegenviel! Kan je er geen klacht van maken? Al doe je weinig tegen het weer natuurlijk.
    En dat is een flink avontuur in het vooruitzicht! Spannend en leuk :D
    En ook leuk dat jullie weer richting een 2e gaan denken. Ben je alleen niet bang straks hardstikke misselijk in Australie rond te lopen? ;)

@ Hier alles goed. We hebben vanmorgen toch nog een 3d echo geboekt! Voorheen had ik zoiets van "hoeft voor mij niet" , maar ben toch wel erg benieuwd naar onze kleine man. 31 Juli mogen we naar een echocentrum in Nijmegen. Veel echo centrums in de buurt hadden allemaal lange wachtrij en konden pas halverwege of eind augustus. Dat wordt wel erg laat dan...

Gister nog een Koeka voetenzak gekocht voor in de maxicosi, zo'n gaaf ding! Helemaal verliefd op haha :D

Verder houden we dit weekend eens een heerlijk relaxt weekend, zonder plannen. Komt weer een wat drukker weekje aan, dus dan kunnen we ons even opladen ;)

Fijn weekend allemaal!

8. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn tattoo staat in mijn fotoalbum.

De rest ik reageer een andere keer als m'n hoofd er weer naar staat. Want wat eigenlijk voor mij een feestelijke dag had moeten zijn is totaal anders gelopen.

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, wat is er gebeurd???

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sjasje: Lief dat je met ons mee dacht. Maar jemig, dat zijn nog eens plannen zeg. Vind het al enorm 'ruig' dat jullie denken aan evt. emigreren. Spannend om 6 weken die kan uit te gaan, maar lijkt me ook een fantastische ervaring. Wat is de reden van je schoonbroer om te emigreren?

Mieks: Toch nog een 3d echo. Leuk hoor! En een weekendje rustig aan is nooit verkeerd. Lekker genieten van elkaar.

MamavanGwenn: Je ziet er top uit en wat is de tattoo mooi geworden! Zelf ook blij met het resultaat? Hoe was het qua pijn?
    Ik ben er over uit dat als we compleet zijn ik ook een tattoo wil. Klein en op een voor andere onzichtbare plek. Ik wil dan graag wat met de eerste letter van de namen van de kids.
    Verder sterkte de komende periode, knuffel vanuit hier!

Hier vandaag begonnen met inpakken. Stiekem gaat er heeeel veel mee haha. Maar we hebben er wel enorm zin in. Nog niet een echt vakantiegevoel, maar hoop wel dat het gevoel snel zal komen.
    Verder ook weinig op de planning vandaag. De laatste twee dagen druk gehad, dus nu even tijd voor 'niks'.

11. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lonneke en Ansje: heel veel plezier op vakantie!

@mamavanGwen: Die tattoo is erg mooi geworden! en wat zie jij erg geweldig uit zeg!!! Sterkte de komende tijd

@Mieks: spannend, 3d echo!

@Lonneke: Mijn schoonbroer en zijn vrouw wilde eigenlijk al weg sinds ze samen zijn, ze hadden ook gekeken naar scandinavie. De reden is volgens mij voor het avontuur, de vrijheid, de natuur (willen veel kamperen) en ik denk stiekem ook omdat NL een beetje een zeur land is geworden qua regels/politiek (daar hoor ik mijn mannetje ook over klagen) En in australie is de mentaliteit van de mensen veel vriendelijker en behulpzamer. Meer ontspannen.
    Ik ben heel benieuwd hoe het hun bevalt over een half jaartje, dan is het vakantiegevoel er af.

Maar jongens wat heb ik er zin in!!!

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ego: ik ben inmiddels weer voor een echo geweest (vrijdag) naar het zhuis. Daar kwam ze erachter dat ik een cyste had van 7 cm, vandaar de pijn. Ik zou besproken worden maandag (vandaag) en teruggebeld.
    Het kan geen kwaad zolang ik geen hormomen slik. De cyste moet er natuurlijk wel uit als ik weer voor een nieuwe punctie ga. Maar een tp staat niets in de weg.
    Ik ga zeker geen tp doen zolang mijn lijf zo raar doet. Ik wacht nu weer rustig af voor een menstruatie :( (hoewel ik dat eigenlijk niet wil) Ik ga weer tempen en ze gaan mij wat meer in de gaten houden of ik een eisprong heb/of heb gehad. Ik moet vrijdag terug voor een echo, nog net even voor de vakantie.
    Ik kon ook aan de pil voor 2 weken maar wil geen rotzooi meer in mijn lijf. De pijn is te doen, het valt mee, vrijdag was het het hoogtepunt. Za/zondag ging het allemaal wel. Vooral rugpijn nu.
    Ik ga de vragen maar weer eens opschrijven voor de arts. Na mijn vakantie ga ik ook met mijn eigen arts om de tafel.

13. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mineraal, tjee meid wat een verhaal weer :(.
    Fijn dat je nu weet waar de pijn vandaan komt, maar moet de cyste nu met een operatie verwijderd worden?
    Heel veel succes!

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, hoe is het nu met je?

@ Lonneke en Ansje, jullie hebben wel echt schitterend vakantieweer hoor! ;)

@ Sjasje, hihi kan me voorstellen dat je er zin in hebt ;)

@ Mineraal, jeetje meid het zit je echt niet mee he?! Volgens mij heb je nu al aardig vaak zo'n cyste gehad toch? Weten ze waardoor die steeds terug komen? Succes vrijdag weer in het zh in elk geval!

@ All, hier weer controle gehad gister. Helaas blijft bloeddruk (ondanks het warme weer) nog steeds erg laag waardoor ik vaak duizelig ben. Moest er van de week bij de bakker even bij gaan zitten want was anders onderuit gegaan. Gelukkig kan het voor de beeb en placenta geen kwaad (beter dan een hoge bloeddruk) maar is het voor jezelf niet fijn.
    De pijn in mijn onderrug is toch van mijn bekken, als het erger wordt kan ik een doorverwijzing krijgen voor de fysio. Kijk dat nog even aan en probeer op mijn houding te letten.
    Onze mini was in elk geval goed gegroeid, en dat mijn buikje nog steeds bescheiden is zegt dus niks gelukkig.

Vanavond voor het eerst naar zwangerschapscursus/gym. Wel benieuwd! Morgen nog een dagje werken en dan weer weekend, lekker rustig aan doen met dit warme weer dus ;) Hebben zaterdag nog 2 verjaardagen maar verder weinig plannen, heerlijk!

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo meiden ,

Mag ik weer mee komen kletsen ?
    Het is erg druk geweest , net zoals bij iedereen met een kleintje natuurlijk maar ik kon de tijd niet vinden om nog mee te schrijven .

Mijn zoontje Pieter heeft koemelk allergie . Als baby had hij verborgen reflux erg zielig was dat !
    Het is nu inmiddels een grote vent van 10.180 en 72 cm .
    En met zijn 4 tandjes kijkt hij erg ondeugend.
    Hij is geboren met hele mooie rode haartjes .
    Dat was een aangename verassing aangezien ik bruin haar heb en mijn man donker blond (inmiddels grijs) .

Ook heeft zijn papa een hartinfarct gehad , wat is getriggerd door de hartritme strornissen die hij heeft .
    Alles is anders als verwacht .
    Veel mooier maar ook zwaarder .
    Vl houd niet van snachts opstaan en sochtends vroeg .. Gggrr .
    Dus dat komt vrijwel helemaal op mijn schouders neer.
    Wat ik natuurlijk met liefde doe voor me kleine man .

Me kleine man slaapt ook erg graag bij mama in bed. Of in zijn Co. Sleeper waar hij inmiddels uitrolt en bij mij in bed kruipt.
    Verder komt hij nu kleine stukjes vooruit met tijgeren .
    Hij kan nog niet zelf zitten en als ik het probeer blijft hij vrij goed zitten alleen valt al gauw naar de zijkant.

Ik ben inmiddels 20 kg zwaarder , van 55 kg naar 75 , geweldig!
    Heb vitamine D tekort dus daar shotjes voor , en b12 te kort waar ik eventueel ook nog injecties voor moet .
    Al met al dus een periode waarin ik me niet heel goed voelde .
    Maar dat maakt de lach van me mannetje natuurlijk weer goed:) .

Ik ga even de recente berichten terug lezen als ik nog welkom ben ?
    Hoe is het hier ??

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Genoten van je weekend? Als je echt last houdt van je rug en bekken zou ik je wel adviseren om even een fysio te raadplegen. Kan je echt al wat verlichting geven.

Lisanne: Natuurlijk mag je meekletsen, maar om heel eerlijk te zijn moest ik wel even graven in m'n geheugen wie je ook alweer was. ;)
    Gefeliciteerd nog met je zoontje!
    Zo zeg, ben je na de zwangerschap 20 kg aangekomen of heb je nog 20 kg er aan hangen van de zwangerschap?

Hier: Weer terug van ons midweekje CP. Heerlijk genoten. Ook topweer gehad. Samen met Ansje wat gedronken. Leuk om elkaar zo wat beter te leren te kennen. Wat heeft ze twee prachtige kindjes zeg:)
    Inmiddels dus weer thuis en vooral genieten van vakantie, het lekkere weer etc.

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Wat een hitte zeg, vandaag maar een heerlijk dagje binnen met de gordijnen dicht! Wordt afzien morgen (en de dagen erna) op mijn werk ;)

Afgelopen vrijdag bloed laten prikken (favoriete hobby...NOT) om te kijken wat de bloedgroep van onze mini is, aangezien ik rhesus negatief ben. Bij 30 weken heb ik weer controle bij de vk, en als de bloedgroep anders is krijg ik dus nog een fijne spuit.

@ Lisanne, leuk weer eens wat van je te horen. Jullie hebben een heftige tijd gehad zo te lezen!

@ Lonneke, het is nu met periodes dat ik echt last heb van rug/bekken. Vooral wanneer ik druk ben geweest of teveel gedaan heb. Ik probeer er dus zoveel mogelijk rekening mee te houden en dan gaat het vrij goed. Maar idd schakel ik hulp in als het erger wordt want ik moet nog zo'n 12 weken ;)

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in CP! Wij gaan over 2 weken, ben benieuwd welk park.
    Heb je nog verdere plannen voor de vakantie? Of lekker relaxen en genieten?

@ Rest, hoe is het met jullie?

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    L0nneke ,
    Haha snap ik hoor weet je het weer na even graven in je geheugen ?
    Er is 20 kg blijven hangen van me zwangerschap . En helaas gaat het afvallen me niet meer zo makkelijk af als vroeger .

Hoe was het in cp ?
    Naar welk park ben je eigenlijk geweest ?
    Jou zoontje zal nu ongeveer 10 maandjes zijn ? Of heb ik dat fout.

Mieks , pfoe voor jou valt de hitte vast niet mee. Ik kon het ook niet goed hebben tijdens me zwangerschap ik was namelijk echt onwijs duizelig . Ik heb echt dagen gehad dat ik niet meer kon lopen en dat ik huilend de vk belde dat ik gewoon echt me bed niet meer af kon van de duizeligheid.
    Jij bent ook zo duizelig toch ?
    Hou wel even in de gaten of het blijft na je zwangerschap bij mij zal b12 en vitamine D tekort ook een rol hebben gespeeld .
    En net als jou een lage bloeddruk , erg goed voor de beeb maar niet zo fijn voor mama ;) .

Vervelend zeg van je rug en bekken .
    Ik zou inderdaad optijd ingrijpen je moet nog eventjes , Alhoewel , 27 weken alweer !!! Zo lang hoef je niet meer , schiet echt op !

Het is trouwens een jongetje toch ?
    Leuk zeg , jongetjes zijn heeeeeel leuk :p echt knuffelkonten, hier in iedergeval een echte mamatut!!!
    Meisjes zijn vast ook heel leuk maar daar heb ik geen ervaring mee;) ,

Heb je geboekt zonder dat je het park van te voren weet ?
    Wel spannend is dat ;) . Heb je voorkeur ?
    Lekker nog even tijd voor elkaar voordat er straks een klein mannetje alle tijd opeist ;) .

19. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks, wanneer gaan jullie precies en heb je ook kans op Belgische parken? Wij gaan nl ws 2 aug naar erperheide, dat zou grappig zijn haha...

@lisanne, welkom terug!

@lonneke en ansje, leuk hè meerdal, wij gaan in sept een weekend.

@mamavangwenn, hoe gaat het op je werk en met jou zelf natuurlijk ook?

@hier, heerlijk genoten vandaag. Ons meisje heeft helaas wel last van haar broekje met het zweet, maar zoonlief springt zich rot in het zwembad hihi. Nog 1.5 week werken en an vakantie, heerlijk!
    Verder eigenlijk weinig nieuws....
    Fijne avond allemaal!

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pffff wat is het warm vandaag! Echt een beetje teveel van het goede voor mij. Blij dat de kids een zwembadje hebben, ben daar vandaag regelmatig even bij ingeplonst om af te koelen ;)

@ Mineraal, hoe was het in het ziekenhuis?

@ Lisanne, hier ook idd duizeligheid door lage bloeddruk. Gewoon maar rustig aan doen, zorgen dat ik niet teveel/te lang hoef te staan, dat scheelt! Ik slik een multivitamine voor zwangeren dus als het goed is krijg ik van alles wat binnen.
    Het wordt idd een jongetje! Heel benieuwd hoe het allemaal is straks :D
    We hebben (samen met een bevriend stelletje) voor een mysterie park gekozen. Dan hoor je pas 4 dagen van te voren waar je heen gaat. Scheelt een hoop in prijs! Geen voorkeur, hoop alleen niet dat het zeeland wordt, daar kom ik al genoeg in die regio bij familie bezoekjes ;)

@ Emjee, Erperheide doet ook mee! Wij gaan dus ook de 2e :D Zou grappig zijn als wij ook bij elkaar zitten haha!

Oei dat zal wel flink zweten zijn voor je dochter! Mag ze nou ook in het zwembad er mee? Ik tel met je mee af tot de vakantie ;):D

Fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina