Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ansje: wat een ontzettend vervelend bericht en het dan ook zo laat te weten komen. Bijzonder verdrietig voor je mannetje en dan ook nog de reactie van je schoonmoeder erachter aan. Inderdaad een smsje/mailtje of belletje was wel zo netjes geweest.

Hoop dat jij ook nog vrij kunt krijgen morgen mag gaan. Ik zou zeggen ga voor oma en de rest van de familie heen en laat je schoonmoeder maar even links liggen. En even tussendoor aan het werk zijn als je moeder/oma in je armen is overleden? Vind ik bijzonder merkwaardig. Maar dat is mijn mening en wat me te binnen schiet zo

2. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mamavangwenn: Ben zojuist gebeld door mijn baas. Er is vervanging, dus ik kan wel mee naar de crematie. Ik vind het enorm spannend! Hoewel manlief geen bijzonder goede band met zijn oma had (band tussen zijn moeder en oma was vroeger ook verstoord), vinden we dat we uit respect van haar en de rest van de familie moeten gaan.
    Ik dacht idd gehoord te hebben dat manlief zei dat ze niet op kon nemen door haar werk. Kan me natuurlijk vergissen...Ik zal het zo allemaal wel horen. Hij kan ieder moment binnen komen...

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    He bah Ansje wat een narigheid. Sterkte morgen!

4. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@vervelende situatie: Fijn om hier even mijn hart te kunnen luchten!

Manlief is vrij rustig thuis gekomen. Hij voelt zich natuurlijk totaal niet happy met de de situatie. Het feit dat zijn moeder (en rest van de familie) niets heeft laten weten overschaduwt op dit moment waar het echt om draait. Oma is er niet meer...Schoonmoeder was niet aan het werk (foutje van mij). Maar ze smste dat ze niet op kon nemen doordat zij het zo moeilijk heeft....

We hebben besloten om morgen naar de crematie en koffietafel te gaan. We passen ervoor om daarna nog naar schoonmoeder/familie te gaan. We willen er voor waken dat emoties de overhand nemen. Morgen is gewoon niet het moment. Mocht er behoefte zijn om te praten over de relatie tussen schoonmoeder en ons dan kan dat later. Ik zal morgen wel even laten weten hoe het allemaal geweest is. Ga nu alle tijd aan mijn mannetjes besteden!

5. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @ansje, tjee wat een verhaal zeg.... pfff.
    Sterkte morgen en natuurlijk ook met het verlies!

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Ansje: jeetje zeg, ik denk dat ik ook lamgeslagen zou zijn als je zo het nieuws hoort. Goed dat je gaat voor oma en de rest van de familie. Sterkte!!

@Krissie: blijf idd meteen onder behandeling, ik kan er idd ook boos over zijn dat ik eerst niet geholpen en serieus genomen ben, hij vroeg nog: beheerst het je leven: JA! en toen deed ie nog niks..en omdat hij vond dat ik schoon was en te jong was heb ik zelf natuurlijk ook niet om een kijkoperatie gevraagd. Maar tja..dat is dan weer achteraf daar kan ik nu helaas niets meer aan doen, maar weet wel dat als hij goed gehandeld had dat ik dit nu niet had....

Ik weet verder niet precies hoe en wat met mijn eierstokken, ze zijn wel toegankelijk, 1 daarvan maar mijn ovum pick-up is verstoord?! geen idee wat het inhoudt..heb het geprobeerd op te zoeken maar vraag het binnenkort wel aan de huisarts.

@Emjee: sorry vergeten: nog gefeli met je kleine mannetje!

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Even een snelle reactie want moet zo gelijk door naar zumba. Wat is er een hoop geschreven.

Wat betreft voetbal...pffff ik ga er maar geen woorden aan vuil maken.
    En wat betreft mijn ei ;) Ik weet niet wat ik er van denken moet. Temp was maar 0,1 graad gestegen, dus ik vrees dat ie nog steeds niet gesprongen is. Zal fotootje mee spammen in mijn bericht en mijn temp is te zien in mijn handtekening. Duurt lang!!

@ Mamavangwenn, lekker van die mannen he?! Laat hem af en toe ook maar eens even wat doen hoor ;)
    Leuk zeg, het nieuwe geboortekaartje!

@ Krissie, ik ben ook heel benieuwd naar jouw geboortekaartje.

@ Mineraal, jeetje zeg ik schrik van je bericht :( Dat was niet het nieuws waar je op gehoopt had! Ben benieuwd waarom ze nu eerst 3 maanden de boel plat leggen en dan pas beginnen met IVF. Hopelijk krijg je 2 juli antwoord op al je vragen! Ik zou idd alles opschrijven. Sterkte met dit nu even te moeten verwerken! DIkke knuf.

@ Lisanne, ik vroeg me al af of je nog eens kwam ;) Leuk dat jullie een zoontje krijgen!

@ Ansje, jeetje ook al zo'n heftig verhaal. Ik vind het eerlijk gezegd best ook een beetje egoistisch dat je schoonmoeder haar telefoon niet opneemt omdat ze het moeilijk heeft. Net alsof jouw man dat niet mag! Belachelijk dat ze niks hebben laten horen, maar wel jullie naam op de kaart hebben staan! Kan me voorstellen dat er zoveel emoties dan door je heen gaan. Ik vind het goed van je om zo te lezen hoe jullie er mee omgaan!
    Heel veel sterkte morgen!

8. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mineraal, ik denk dat een ovum pick up een afkorting is voor ovarium (eicellen/stokken) oppaken is dat in 1 eileider de eitjes niet voldoende rijpen en verstoord worden door de verklevingen. (dit is meer dat ik denk dat ze het zo bedoelen)
    Dus de eileider kan het eitje dan niet oppikken..

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Krissie: ja ik dacht ook aan zoiets. Ze moeten eigenlijk zo'n brief in het nederlands zetten ipv artsentaal. Als ik geen verpleegkundige was geweest had ik er helemaal geen wijs uit gekunnen.

10. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Het kaartje staat erop.. Mijn vriend is gek van de kleuren zwart geel.. al heel zijn leven haha... dus ik heb iets gemaakt wat daarop afgestemd is.. De binnenkant wordt waarschijnlijk compleet anders (links nog met een foto van de kleine) En dan daar ook een zeer klein versje.. weet nog niet wat.. iemand nog iets stoers/grappigs?

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: maar goed inderdaad dat je verpleegkundige bent en dat hè de taal ervan snapt. Voor mij is het braille....

@krissie: leuk kaartje!!!

Hier wat ideetjes voor je:

Er waren eens een eitje en een zaadje...
    En de gevolgen ja, die raad je…

Welkom
    kleine vent
    Het is geweldig
    dat je er bent

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Krissie: ik vind het een leuk kaartje! lekker fleurig :)

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mamavangwenn leuk ideetje hoor voor een tekst

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ansje jeetje hey gecondoleerd alvast en sterkte voor jou en je mannetje ze hadden toch wel iets mogen laten weten vanuit je schoonfamilie

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Heel veel sterkte en succes vandaag. Jullie gaan voor oma en niet voor schoonmoeder/familie, hou de eer aan jullie zelf zou ik zeggen. Kop op!

Mieks: Hmm ovutesten en temp zijn echt 'gek' zeg..Kan er ook weinig van maken eigenlijk:S

Krissie: Erg leuk kaartje! Ik heb geen foto van ons kaartje gemaakt, maar bij ons zijn de hoofdkleuren aquablauw, grijs en wit. Het wordt een harmonicakaartje wat je uit kunt klappen en op kunt hangen zeg maar...;)

Hier: 32 weken alweer!:D Verder veel last van m'n buik. Erg onrustig merk ik..ondanks dat ik toch voldoende rust lijk te nemen. Bah! Vannacht ook een vervelende nacht gehad daardoor. Ga zo even met manlief boodschappen doen en kopje koffie doen (ontbijtje) bij de hema.

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ansje succes en sterkte vandaag!

Hier vandaag een iets ander dagje dan gepland. Wilde even naar de Makro, maar manlief zijn auto heeft n mankement dus hij had mijn auto nodig om naar zijn werk te komen. Toch even iets belangrijker. Vanmiddag op kraamvisite bij n collega, net maar even de bustijden opgezocht want ben helemaal niet gewend om met de bus te gaan hahahhaha verwend nest dat ik dr ben!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Eitje nog steeds niet onderweg :( Dag 24 inmiddels al! De enige keer dat mijn cyclus zo lang was, was na de vmk en dat was eigenlijk meer een eiloze ronde leek wel. Mijn temp is de hele cyclus toen laag gebleven.

Als mijn ei volgende week nog niet gesprongen is, en ik niet ongi ben geworden ga ik dan al naar de huisarts heb ik besloten. Springt mijn ei nog in die week, dan ga ik naar de huisarts als mijn ongi geweest is.
    Ben er een beetje klaar mee momenteel.

Gister ook bericht gehad dat manlief pas in de nacht van zaterdag op zondag terug komt :( Had het gisteravond dus even helemaal gehad. Elk weekend zijn we momenteel druk met dingen, en ik had me zo verheugd op dit weekend, even helemaal niks op de planning samen. Heb dus even een flink potje zitten janken. Af en toe moet dat even ;)

@ Ansje succes en sterkte vandaag!

@ Krissie, leuk vrolijk kaartje!
    Wat betreft gedichtjes enzo, helemaal onderin het forum staat een gedeelte met gedichtjes. Misschien kan je daar nog leuke dingen vinden?

@ Lonneke, fijne ochtend. Geniet van het ontbijtje ;) Vervelend dat de laatste loodjes steeds zwaarder worden op die manier. Vooral je nachtrust kan je goed gebruiken lijkt me..

@ Charmedknorrie, vandaag ben je dus koos autoloos ;) Veel plezier met de kraamvisitie vanmiddag!

18. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mineraal: wat een k*t nieuws. Dikke knuffel. En heel veel sterkte.

Ansje: jemig hey, Gecondoleerd met je oma je van man. Heel veel sterkte vandaag.

Lisanne: leuk om weer wat van je te horen. Leuk dat je een zoontje krijgt. Hoe gaat het voor de rest met jou?

Charmed: veel plezier op de kraamvisite.

Hier vanmorgen maar eens een fysio gebeld. Heb nog steeds zo nu en dan pijn in de rug. En ik ben bekent met een holle rug. Dus maar eens kijken wat ze adviseren.

Fijne dag allemaal.

19. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey girls... alles goed met ons hier! 4 juli 20 weken echo.
    @Mieks: Je hebt gelijk, ik zou dan ook naar de ha gaan... kan wel weer nu met die onzekerheid... zucht! Succes met je ei meid.
    @Ansje: gecondoleerd en succes....hoe is t gegaan?
    @Lonneke: Sterkte met je buikje, super vervelend zeg! Kun je ook nog effe niks aan doen!
    @Charmed: Wist jij nou niet wat je krijgt j/m?

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo even een momentje gevonden om hier weer te spieken.

@lonneke: alweer 32 weken. Nog maar max. 10 weken.... En balen dat je buikje zo gevoelig is. Hoe was het ontbijtje?

@charmed: balen van de auto. Ach met de bus is ook wel eens ouderwets leuk. Ik ga er ook nooit mee maar laatst een keer samen met Gwenn geweest en die vond het fantastisch.

@mieks: groot gelijk dat je naar de HA gaat. Je cyclussen worden steeds vager.... En dat is een domper dat mannetje later pas terug komt. Vooral omdat je de weekenden vaak alleen maar samen hebt.

@snoopy: en een afspraak gemaakt bij de fysio?

@wannabemum: willen jullie weten wat het word? En wacht je geduldig tot de 20 weken echo?

Charmed weet niet wat ze krijgt. Is een verrassing

@all: nou hier besloot Gwenn vanmorgen om tot 07.45 uur uit te slapen. Wat een heerlijkheid. Vriendlief zou er alleen uitgaan maar tegen de tijd dat hij wakker was, was ik al klaar wakker en ben ik eruit gegaan met Gwenn. Nu mag ik morgen uitslapen.

Net proefdruk van het geboortekaartje binnengehad en hij is super mooi. Nu nog de naam.... Met jullie meningen schiet ik niet heel veel op: stand is 2-2 haha. Maar we neigen toch een beetje naar de nieuwe naam omdat die minder voorkomt.

Leren gaat erg moeizaam want zodra ik te lang in de schrijfhouding blijf zitten krijg ik last van een kont die tegen mijn ribben aanligt, ben begint een zeurderige pijn. Dat word nog wat woensdag als ik 3 uur moet zitten voor het examen.

Vanavond rustig aan alle spulletjes van Gwenn alvast een beetje bij elkaar zoeken want die gaat van zondag t/m donderdag logeren bij mijn schoonouders zodat we allebei ons rustig kunnen voorbereiden op de examens en vakantie. Nog een weekje en dan zitten we lekker in de zon...

Deel Deze Pagina