Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@Lonneke: Nog gefeliciteerd met J.!! Wat een mijlpaal! Veel plezier zaterdag! Gaan jullie het groots vieren? Ik zie aan je banner dat jullie nu echt voor een 3e gaan. Spannend!

@mamavangwenn: Vlotte tante Jaylinn! Haar eerste stapjes al! Vervelend dat die laatste kilo's er niet af gaan. Je bent al zo ver gekomen. Sorry, geen tips.

@mieks: Heb je nog contact gehad met de vk? Bij vochtverlies altijd even contact opnemen hoor. Met een simpel testje kunnen ze binnen 3 minuten vaststellen of het om vruchtwater gaat of niet.
    Hoe was de placenta lokalisatie? Ligt je placenta hoog genoeg voor een normale bevalling?

@charmedknorrie: De grote vakantie vliegt voorbij... Succes met het inrichten van de klas en de eerste vergadering. Hier beginnen we maandag weer echt!

@mineraal: Wat een ellendig zeg. Ik snap goed dat je niet zit te wachten op een pijnlijke menstruatie.

@emjee: Hoe was cp? Lekker genoten met je gezinnetje?

@sasje: Ik zie het helemaal voor me, jullie rupsje:D. Heeft ze nu 4 tandjes? Gelukkig komen jullie goed weg en heeft ze weinig last gehad van het doorkomen.

@krissie: Hoe is het met T.? Al druk bezig met de voorbereidingen voor zijn eerste verjaardag?

@all: Na een heerlijke zonnige vakantie in eigen land (Wat zijn we verwend!) weer langzaam begonnen met werken. Maandag weer vol aan de bak. Ik sinds deze week niet zo lekker in mijn vel. Ik ben een enorme piekeraar en heb ontzettend veel piekerstof op het moment. Vooral over onze financiële toekomst. Manlief heeft te horen gekregen dat hij door andere werktijden (door crisis) een groot deel van zijn ploegentoeslag kwijt raakt. Net nu ik per januari onbetaald ouderschapsverlof aangevraagd heb voor een dag per week. Wat is wijsheid? Volgens onze berekeningen zouden we het financieel kunnen redden als we erg zuinig aan doen. Ik wil ook niets liever dan meer tijd met de kindjes doorbrengen nu ze nog niet naar school gaan. Dan maar niet 2x per jaar op vakantie, wat vaker op de fiets.... Toch twijfel ik of we er goed aan doen.

Met C. gaat het super. Met dit weer heeft hij weinig last van benauwdheid. Hij begint nu echt te brabbelen en zegt tegen alles die. Zijn eerste stapje laat ook niet lang meer op zich wachten. En hij slaapt eindelijk door!!!! De oplossing: bij zijn grote broer op de kamer slapen!
    R. is een heerlijke peuter met een eigen willetje. Overdag is hij zindelijk! Vandaag is hij voor het eerst naar logopedie geweest. Zijn taalontwikkeling komt maar langzaam op gang. Hij loopt gelukkig nog niet achter. Zij wil vooral preventief met hem aan de slag gaan.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Wow, dus C. slaapt nu gewoon door. Kijk, waar CP toch niet goed voor is haha! Geweldig zeg!
    Jullie dus ook nog heerlijk genoten van het prachtige week. We zijn inderdaad enorm verwend, geen dure vakantie naar een ver land nodig gehad voor het vakantiegevoel.
    Ik snap het gepieker. Herken mezelf er wel in hoor (qua piekeren, wil ook graag alles overzien, voor zijn etc..) Het is uiteindelijk jullie beslissing, maar ik merk dat op 'papier' de financiële dingen toch anders zijn dan in werkelijkheid. Op papier sparen wij een stuk meer, dan dat we daadwerkelijk iedere maand over maken. Weet niet of dit voor jullie ook geldt, maar ik probeer er mee duidelijk te maken, dat 'maar vaker op de fiets, niet 2x per jaar op vakantie' ook heel anders kan uitpakken zeg maar. Lastig om een keuze te maken, want wat is nu wijsheid. Gevoel versus verstand en andersom.
    Ik ben benieuwd hoe R. zijn taalontwikkeling nu gaat nu hij naar de logopedie gaat. Ons buurmeisje gaat er ook heen en je ziet haar met sprongen vooruit gaan!

Verjaardag morgen. We zijn toch met zo'n 20 volwassenen en 7tal kinderen, terwijl er ook een aantal mensen hebben afgemeld. Groots vieren valt mee. Maak zelf taart en soep.

Vandaag kwam m'n moeder even langs en heeft het hele huis onder handen genomen. Heerlijk, dat scheelt een hoop werk.

3e..inderdaad goed gezien haha;)

3. ansje1982

@Lonneke: Heerlijk, een moeder die je hele huis onder handen neemt. Nu heb jij alle tijd voor het bakken van taarten:D. Wat voor soort taart ga je maken? Het wordt nog behoorlijk druk op het feestje van J.! Jullie kunnen lekker uitwijken naar buiten, want het wordt mooi weer!

Leuk een derde spruit erbij! Jullie hadden toch ook even getwijfeld ivm opvangkosten? Dat heeft zich dus opgelost! Op naar een positieve test! Mijn duimen draaien!

Het gaat inderdaad vaak zoals je zegt... Op papier zouden we een hoop geld kunnen sparen, maar in de werkelijkheid is het een stuk minder. Het lastige is dat mijn onbetaalde verlof al maanden geleden goedgekeurd is. Vanaf volgende week ben ik de vrijdagmiddagen vrij en vanaf januari zullen we het echt in de portemonnee voelen, dan de hele dag vrij. Bij stopzetten van mijn verlof, ben ik dus meteen alle uren kwijt. We willen er toch voor gaan. Deze tijd met de kinderen komt niet meer terug. Voor je het weet zitten ze op school. We hebben een buffertje gespaard om wat klappen op te vangen. Mocht het echt geen haalbare kaart zijn, dan zet ik mijn verlof alsnog stop.

Veel plezier morgen!

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Ook kom ook weer even langs waaien. Ondanks de vakantie zitten de dagen aardig vol deze week en heb ik 'savonds geen zin/puf meer om nog de laptop aan te slingeren.

Afgelopen week dus eerst de placenta lokalisatie gehad, die was goed! Placenta lag gelukkig hoog genoeg om straks normaal te mogen bevallen als het allemaal goed verloopt. Erg fijn dus!
    'S avonds hadden we info avond in het ziekenhuis, veel algemene info wat ik al wel wist, maar ook een kijkje mogen nemen op de verloskamer, kamer waar uk eventueel nagekeken wordt/zuurstof krijgt mocht er iets niet goed zijn, en nog kamers gezien als je langer zou moeten blijven.

Donderdag controle gehad bij de vk. Ik zou gelijk ook de uitslag krijgen van de bloedgroep/rhesus van onze uk, en indien nodig een spuit krijgen. Jeetje wat was ik zenuwachtig (held op sokken!). Afgelopen keren was mijn bloeddruk elke keer mega laag, nou die was een heel stuk hoger nu door de zenuwen haha :p Alles verder prima, en uiteraard had ik de pech dat ik de spuit moest krijgen, maar gelukkig viel het nog best mee.
    Ben wat actiever bezig met bekkenbodemspier oefeningen (van de zwangerschapscursus een boekje mee gekregen waar wat oefeningen in staan) en heb sindsdien ook geen last meer gehad van wat vocht verlies.

Verder afgelopen dagen wat eters gehad, en ben ik vanmorgen onverwachts nog met mijn ouders uit Zeeland naar mijn opa en oma in Arnhem gegaan omdat mijn oma heel hard achteruit gaat. Ze is zwaar dement geworden, en het was echt schrikken hoe ze er bij zat. Ze herkende ons niet, keek dwars door ons heen en had ook echt zo'n doodse blik in haar ogen (als ze al wakker was, want ze is heel haar dag/nacht ritme aan het omgooien). Erg sneu om te zien :(
    Hoop dat ze haar eerste achterkleinkind nog mee mag gaan maken..
    Morgen gaan we nog een dagje naar zeeland en zien we iedereen weer even, al heb ik dan vandaag onverwachts mijn ouders al gezien.

Verder hebben we aankomende week nog helemaal niks op de agenda! Heerlijk! Wilden misschien nog even samen op vakantie, maar toch besloten gewoon wat dagjes weg te gaan. Manlief heeft veel last van zijn rug momenteel (spiertje verrekt?) dus we doen samen gewoon lekker rustig aan. We willen in elk geval nog een dagje naar het Dolfinarium :).

Straks na de vakantie (week 1 is al om, nog 2 te gaan) is het nog 8x werken over 3 weken verspreid en dan begint mijn verlof al! Vind het zo ontzettend snel gaan, maar tegelijk begin ik ook enorm nieuwschierig te worden naar onze mini. Hij is flink actief en af en toe kan ik gewoon "voeten vangen" omdat ze zover uitsteken haha. Niet altijd even prettig overigens ;)

@ Mamavangwenn, wat leuk dat Jaylinn nu haar stapjes heeft gemaakt! Nog even en ze rent door de kamer ;)
    Hoe gaat het met de kilo's? Je ziet er in elk geval hardstikke goed uit op de fotos die ik voorbij zie komen op fb!

@ Lonneke, hoe was het feest vandaag? Alweer een jaar geleden dat hij geboren werd. Time flies!
    En leuk dat jullie nu echt voor een 3e gaan!

@ Ansje, kan me voorstellen dat al die financiele onzekerheid reden tot piekeren is. Op papier is het toch altijd anders als in real life, want er hoeft maar 1 tegenslag te zijn en je planning klopt alweer niet meer... Hopelijk komen jullie tot goede beslissingen.
    En heerlijk joh dat C. lekker doorslaapt nu! Grappig dat hij dat juist doet samen met zijn grote broer, meestal werkt dat juist averechts dat kids dan helemaal niet willen slapen :p

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Helemaal gelijk, die tijd met de kids nu krijg je nooit meer terug..en stoppen met je ouderschapsverlof kan altijd nog. Hoop dat het niet nodig is.
    Wat betreft opvangkosten..die hebben zich niet 'opgelost', maar we nemen dus het 'risico'. Als we nu gelijk zwanger zouden worden gaan we 100 euro netto per maand meer aan opvang betalen. We vangen het dan op met spaargeld. Als dochterlief 4 jaar is gaat er weer een stuk kosten van af, omdat ze dan naar school gaat.
    We zullen zien. Ook al gaan we er gerichter voor, op de een of andere manier verwacht ik niet gelijk zwanger te worden. Ondanks dat ik vrijwel meteen zwanger was bij beide kids.

Verjaardagsfeestje erg geslaagd. Nu helemaal k.o. op de bank. Altijd erg vermoeiend vind ik. J. heeft zich in ieder geval goed vermaakt en is goed verwend.

Mieks:Inderdaad time flies..bizar dat we nu gewoon alweer zijn 1e verjaardag hebben gevierd!
    Balen van je spuit, maar gelukkig is het goed gekomen.
    Wat k*t van je oma. Hoe is het nu met haar? Hoop ook erg dat ze nog haar eerste kleinkind mag meemaken. Maar haar zien lijden lijkt me ook verschrikkelijk. Sterkte!

Hebben jullie verder nog leuke dagjes uit op de planning staan in jullie vakantie??

6. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ik weer even tijd voor jullie genomen.

@mieks: heerlijk vooruitzicht ze nog 8x werken na je vakantie. Dagjes weg is ook leuk. Wat ik me eigenlijk af vroeg is of jou gezin waar je gastouder bent nu tijdens jou verlof een andere gastouder krijgt?

Zag mooie echo's voorbij komen van de 3D/4D echo

Balen dat oma zo hard achteruit gaat ineens. Hoop inderdaad dat ze het nog mee mag maken.

@ansje: nog gelukt om de opvangtijden te wijzigen? Balen dat de vakantie alweer over is.
    Lekker dat C. doorslaapt. Ben daar ook weer eens aan toe. Hier slaapt Jaylinn wel door maar laatste weken ineens Gwenn weer niet :( Ze is bang zegt ze iedere keer.

Balen die financiele onzekerheid. Wilde ook wel graag dat ik een glazen bol had.

@sjasje: nieuwe gastoudergesprek moet nog komen maar of die door gaat?
    En wat doet W. het goed zeg!!! Kruipt ze inmiddels al helemaal?

@Lonneke: mijn werk gaat gelukkig door, doordat mijn 2 bazen samen een zaak waren begonnen. Het is alleen even afwachten wat de klanten van mijn overleden baas doen, blijven ze of gaan ze weg. We verwachten dat alleen dat de klanten waar mijn overleden baas een hechte band had en wie wij niet echt kende (de zogenaamde prive klanten, maar wel zakelijk betaalde) weg zullen gaan. Maar dat is misschien 1/15e van ons klantenbestand. Blijft raar op het werk, je verwacht eigenlijk dat hij zo weer door de deur kan komen elk moment.
    Was inderdaad vast bijzonder zo'n Servische bruiloft

@charmed: toch maar weer snel eens afspreken met elkaar allemaal. Kunnen wij onze 2 stuntpiloten bij elkaar zetten.

@yasmin: hoe is het met jou?

@mineraal: wanneer heb je weer afspraak in het ZH?

@kilo's: ben er ook even mee gestopt. Weet bijna wel zeker doordat ik weer aan de pil ben dat de kilo's er nu niet af gaan. Dus straks na de 3 strippen gaan we voor die laatste kilo's. Zit nu aan de pil omdat met de spiraal geen pijl te trekken is op mijn cyclus en ik niet zit te wachten om ongi te worden op vakantie

@all: nou Jaylinn is helemaal los met haar stapjes zetten. En trots is ze ook, steeds een stukje verder.

Gesprek bij de bank hebben we gehad. Veel wisten we eigenlijk al aangezien je bijna alles al zelf kan uitrekenen. Enige was dat zolang ons eigen huis niet verkocht is ze uitgaan van je woz-waarde of taxatiewaarde van je huis en dat 85% doen met rekenen. Dus je zou dan op een "restschuld" uitkomen die je mee moet financieren. Daar hikken we een beetje tegenaan omdat je dus 1,5 jaar hebt om je huis te verkopen en op het moment dat je je huis verkoopt en we weten dat we die kunnen verkopen met overwaarde de overwaarde pas in mindering kunt brengen op je reeds gedane financiering met restschuld. Beetje krom dus. We wachten dus nu de exacte prijzen van het project af en beslissen dan.

Vorige week nog met Gwenn in het Sophia geweest ivm haar poepen wat zo moeilijk gaat. Arts denk dus scheurtje in haar anus. Dus nu is de forlax opgehoogd tot 3x daags. Na 2 weken word het 2x daags en na 4 weken weer 1x daags. Ook zalfje gekregen die we 2x daags moeten smeren.

kwam van de week nog achter een leuke miscommunicatie met mijn huidige gastouder. Ze had toenertijd in het oppasboekje geschreven dat ze de 15e met vakantie ging dus ik ook voor die tijd geregeld met mijn ouders dat de meiden bij hun gingen logeren. Dus van de week zeg ik tegen de gastouder: gelukkig hebben we volgende week nog om het lopen te perfectioneren. Zegt ze: nee hoor dan hebben wij al vakantie. Ik naar huis boek opzoeken. Heeft ze dus later der vakantie aangepast met zo'n correct-it roller naar de 12e. Alleen niet meer gezegd en ik heb er nooit meer naar gekeken want ik had dus de 15e opgeschreven. Gelukkig in allereil nog kunnen regelen dat ze bij mijn ouders terecht kunnen maar gaan daar dus nu 11 dagen!!! logeren. Van morgen tot de 22e. Dat is dus het nadeel van ver weg wonen bij je ouders vandaan, ze kunnen niet een dagje erheen.

Hierdoor weet ik ook niet of ik de 16e de afspraak met de nieuwe gastouder door kan laten gaan omdat de meiden er niet zijn en ik het wel belangrijk vind dat ze de meiden ziet. Maandag maar gelijk even met haar bellen over wat zij wil, door laten gaan de afspraak zonder kinderen of een nieuwe afspraak met kinderen.

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mamavangwenn: vervelend dat dat zo is gelopen. Had ze eigelijk ook even moeten melden. Wel fijn dat ze bij je ouders kunnen logeren, 11 dagen is erg lang ja..
    Ik wil ook graag een glazen bol!

@lonneke: leuk, voor een derde, succes!

@Ansje: fijn dat c doorslaapt! Lastig is dat als je idd niet in de toekomst kan kijken. Heb je dat programma van sixteen en counting gezien, die gaan vaak uit eten omdat het goedkoper zou zijn...:(

@Mieks: goed dat je een rondleiding krijgt, krijg je dat altijd? Heb eigelijk geen idee.

@ego: ik ben ongesteld geworden....pijnlijk! Morgen ga ik naar de gyn.

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiesmiddags,

Hier flink wat box stress gehad vanmiddag. We dachten "even" de box in elkaar te gaan zetten, nou dat heeft wat gevloek van manlief opgeleverd ;) In het voorpaneel draaien de schroeven door, maar na een telefoontje met de babydump bestellen ze voor ons een nieuwe voorkant en komen hem dan netjes brengen. Hebben de box wel verder in elkaar gezet (ik kan niet tegen rondslingerende onderdelen ;) ) alleen zit ie dus aan de voorkant op 1 punt met losse schroeven in elkaar.

Heb nog wat foto's van ons kamertje in mijn prive album gezet :)

@ Lonneke, wat fijn dat J. zo'n leuk feestje gehad heeft. Hij lijkt echt op V. zag ik op de foto's op fb! :D

Met oma dus niet best. Tis gewoon ook lastig te bepalen hoe lang dit duurt.. Misschien blijft dit nog wel een paar jaar zo doorgaan, of is het binnen een paar dagen afgelopen :( Ben in elk geval blij dat ik zaterdag nog even geweest ben.

Wat betreft dagjes weg...we gaan woensdag naar het dolfinarium :D en verder hebben we weinig plannen nog. Vast nog wel een keer uit eten, misschien een avondje bios, maar nog niks concreets verder.

@ Mamavangwenn, ja tijdens mijn verlof komt er een andere vrouw. Konden hier kiezen of mijn gezin via het gastouderbureau iemand anders zou kiezen, of dat ze zelf al op zoek zouden gaan naar iemand voor die periode. Ze hebben zelf gezocht, dan heb je net wat meer keuze (100 stuks! :$ ). Uiteindelijk was er met 1 een goede klik, en die komt dus 4 maanden lang. We hebben een regeling dat als ik het niet meer zou trekken en eerder met verlof zou gaan, ze al gelijk zou kunnen beginnen (al denk ik niet dat dat nodig gaat zijn), en als ik in januari nog niet zie zitten om te beginnen om wat voor reden, ze nog wat langer kan blijven.

Wat slordig van je huidige gastouder! Heb je met haar ook een gesprek hierover gehad? Vind dat niet netjes gedaan van haar!
    Ben benieuwd wat jullie gaan beslissen wat betreft het nieuwe huis.. heb totaal geen verstand van kopen, wij huren. Willen over 2 jaar gaan denken aan een koophuis, dus tegen die tijd me er is even goed in gaan verdiepen.

@ Mineraal, ik hoorde dat via via dat er info avonden zijn in het ziekenhuis. Was mij niks over verteld bij de vk of dergelijk dus ben het is gaan navragen en dat bleek te kloppen.
    Goed dat je menstruatie er nu is, kan je weer verder. Maar ontzetten balen dat je er zoveel last van hebt! Hoe was het bij de gyn vandaag??

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks wat een onwijs leuk kamertje!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Hoe was het bij de gyn??

Mieks: Super leuk kamertje zeg!

11. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Mooi kamertje mieks! Vooral de spreuk pas zo goed bij jullie :)

@mineraal: hoe gaat het met de pijn? knuf! Wat zei de gyn?

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    even een vraagje voor Mieks en MamavanGwen

Ik speel wel eens met de gedachte om ook gastouder te worden, maar hoe gaat het met vakanties? (als wij eens weg zouden willen?) of bij ziekte?

13. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heb ik dan een reservegastouder waar ik dan terecht kan. Meestal geeft mijn gastouder het ruimschoots van te voren aan wanneer ze niet kan. En gelukkig ben ik heel flexibel dat ik kan schuiven met mijn werkdagen dus als er een keer geruild moet worden regelen we dat gewoon onderling.

En voor de vakanties bel ik dan mijn reservegastouder op als ik de vakanties van mijn gastouder weet. En leg ik de dagen vast

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier vandaag een andere auto gekocht. Een wat ruimere auto, zodat evt. 3 kinderen vervoeren geen probleem zal zijn.
    Het is een Ford Focus C-max geworden:)

15. ansje1982

@mieks: Mooie babykamer!!! Hebben jullie de plaat achter de commode in de muur geschroefd? of anders bevestigd?

@Sasje: Ik loop ook wel met de gedachte gastouder te worden. Maar denk niet dat ik hier genoeg inkomen uit kan halen.

@mineraal: Hoe was het vandaag bij de gyn?

@mamavangwenn: Opvang is nu geregeld. Onze kids moeten helaas wel wat vaker naar de kinderopvang. Ze vanaf volgende week om de week op maandagmiddag ook een paar uur.

@Lonneke: Dat zijn leuke ruime auto's! Jullie zijn helemaal klaar voor een 3e!

@all: Hier is het weer wat kaler in huis. De box hebben we opgeruimd. Definitief afscheid nemen kon ik niet, nu staat de box weer op de zolder. De babykamer wordt ook niet meer bewoond. C. heeft een vast plekje op R. zijn kamer gekregen. Hij slaapt echt veel beter!

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @ansje: nu de box al weg? Jij bent snel! Ik vind het nog heerlijk dat ik 1 vd meiden er soms even in kan zetten denk dat die er nog minimaal 1/2 jr staat

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @charmed: mijn box is al 3 maanden opgeruimd. Was iedere keer janken en krijsen in de box toen. En kon mijn ruimte beter benutten.

@lonneke: lekker hoor een ruime auto.

@ansje: ja is behoorlijk confronterend hè al dat opgeruim. Hier zijn mijn babyspullen aan mijn zusje verkocht en elk ritje naar mijn ouders neem ik wat spulletjes mee, dat gaat tot die tijd op zolder bij mijn ouders.

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Kamertje, thnx :D We zijn er erg blij mee!

@ Sjasje, als gastouder krijg ik niet betaald bij ziekte. Ik krijg betaald naar wat ik werk. Dus ook in de vakantie's krijg ik niet door betaald.
    Vakantie's zelf worden in onderling overleg besproken, meestal begin van het jaar.
    Een vrije dag proberen we te ruilen, of vangen hun met opa/oma op. We zijn van beide kanten flexibel, dat scheelt!
    Als je nog meer vragen hebt: stel gerust ;) Al werkt elk gastouderbureau weer op zijn eigen manier..

@ Lonneke, wat leuk, een nieuwe auto! En die rijden heerlijk! Veel plezier er van :D

@ Ansje, hij zit idd tegen de muur geschroefd, door het gewicht zou hij anders aan de bovenkant naar voren komen.
    Jullie dus weer beetje meer ruimte, wilde C. er al niet meer in?

@ Hier gaat alles goed. Aan het genieten van de vakantie, maar het gaat ontzettend snel! Merk ook dat mijn lijf het steeds zwaarder vind worden (ondanks dat ik nog steeds vind dat ik een bescheiden buik heb), ben 's avonds flink moe, meer last van maagzuur (vooral 's avonds), en kan moeilijk mijn draai vinden op de bank/in bed. Ach...nog even paar weten aftellen, als het goed is krijgen we er wat moois voor terug ;)
    Hier nog een buikfotootje van vanmorgen:

Bijgevoegde bestanden:

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Hier is de box nu ook al een dikke 2 maanden uit de kamer. J. zat er nooit meer in en het was net een opslagplaats voor speelgoed. Ik heb onze box te koop gezet. We hebben een zwarte, maar wil liever een witte. Als ik hem verkocht krijg komt er bij nr. 3 een andere..krijg ik hem niet verkocht, dan doen gebruiken we hem nog.
    Wat heerlijk dat C. nu zo lekker slaapt. Werd ook langzaam tijd dat het rustige nachten zouden worden.
    Fijn dat het met de opvang nu geregeld is.

Mieks: Mooi buikje! En dat je lijf het nu wat minder leuk gaat vinden is wel begrijpelijk hihi..je bent inmiddels al bijna 32 weken! Begint op te schieten..wordt ook al nieuwsgierig naar jullie ukje haha.

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ik ben niet naar de arts geweest maandag omdat ik teveel pijn aan van mijn ongi. Ik heb een helweek achter de rug. Heb apatische op de bank gezeten. De cyste is te voelen...uiteindelijk zijn we naar huisartsenpost gegaan ivm de vele pijn die ik had. Zit flink aan de pijnstillers nu en als ik het niet red mag ik morfine...(oxycontin) daar schrok ik zelf erg van moet ik zeggen. Dinsdag ga ik weer terug naar de arts.

@mieks: mooi buikje hoor!

Deel Deze Pagina