@Mineraal: Sterkte!! hoop dat dinsdag de dokter kan helpen... @Lonneke: wat leuk een nieuwe auto! En nog leuker dat jullie toch voor jullie wens voor een 3e kindje gaan! en volgende week testen? spannend! @Mieks en MamavGwenn: Bedankt voor de antwoorden @Ansje: het zit jullie ook niet echt mee met t werk van je mannetje en de tijden... Al ook je kinderwens staat t in de weg. Snap dat je de spullen nog niet weg kan doen. Zou het ook nog niet doen tot je er klaar voor bent. En wie weet veranderd t over een tijdje de goede kant op en kan je wens toch nog gebeuren! (duimduimduim) @Yasmin en krissie, hoe gaat het met jullie dames? @Hier een flinke aanvaring gehad op werk met een collega. daarna wel een redelijk goed werk overleg gehad waar ik een beetje heb kunnen vertellen dat ik mij niet goed voel op het werk. (moet steeds op mn tenen lopen voor mijn gevoel en niks is er goed wat je doet) lees; ik heb een behoorlijk potje zitten janken. Hopelijk gaat t de komende tijd wat beter en wordt er wat meer gecommuniceerd ipv geroddeld. Zelf ben ik er eigenlijk helemaal klaar mee. Maarja er zijn gewoon geen vacatures... Ik ga na onze Australie-reis toch maar verdiepen in het gastouderschap of kijken of ik een andere opleiding kan volgen. Ik zit er 2 jaar niet goed in mijn vel qua werk op t kdv. Verder gaan wij langzaam aan ook weer klussen voor een broertje of zusje Deze maand wel met de ovu-testen in de weer maar dat is meer om een beter beeld te krijgen van mijn eisprong.
Ben ik ook weer eens! Mineraal ik kan me er helaas wat bij voorstellen hoe pijn het doet. Ook mee gemaakt en de pech dat het aan m'n eierstok vast zat. Sterkte en hoop dat je er snel vanaf bent! Mieks het schiet al op bij jou zeg! Leuk kamertje is het geworden! Kan je er al iets bij voorstellen dat je over een aantal weekjes je kleine gewoon bij je hebt? Lonneke al goed voorbereid dus! Hier gaan we denk ik gewoon niet met de auto weg hahaha. 3 stoeltjes achter gaat niet lukken. Binnenkort al testen zeg. Spannend! Box wordt hier nog als opslagplaats gebruikt. Denk dat het gewoon lekker blijft staan. MamavanG die laatste kilo's gaat je echt wel lukken hoor! Ik zal er ook echt voor moeten gaan na deze zwangerschap. Zie er al een beetje tegenop maar ik moet gewoon van mezelf. J is echt vlot zeg! D durft niet eens los te staan. Zelfs aan 1 hand vind hij nog eng. Ansje wat leuk dat ze samen op de kamer kunnen! Was hier eigenlijk ook de bedoeling. D moet helaas verhuizen naar een andere kamer. Al bezig met uitruimen. (Onuitgepakte dozen stonden nog daar) Sjasje lijkt me niet fijn werken zo zeg. Hoop dat het iets zal veranderen nu je je zegje heb kunnen doen. En langzaamaan beginnen voor een 2e leuk hoor! Hier gaat het op zich wel goed hoor. Had verwacht dat ik me beroerder zou voelen maar ben vooral erg moe en heb nog steeds weinig eetlust. Vandaag de hartjes mogen horen! Ze had het vermoeden dat 1 een jongen is. 'Hij' kwam ineens in beeld met beentjes open. Over 4 weekjes weer een echo.
Sjasje: Wat 'n gedoe op je werk zeg. Als je niet lekker in je vel zit qua werk is het mss geen gek idee om een verder te kijken. Wellicht dat gastouderschap dan wat voor je is..en mss ook goed te combineren met je eigen gezin. Wat leuk dat jullie nu ook wat gerichter gaan klussen voor nr. 2. Spannend!
Yasmin: Tegelijk aan het reageren. Wat fijn dat bij jullie alles goed gaat. Beetje aan het idee tweeling gewend?
Ja we weten het inmiddels een maand en het is al aardig tot ons doorgedrongen. Over een paar weekjes maar eens goed gaan bespreken wat er allemaal gehaald moet worden en hoe we dat gaan doen na de geboorte met werken en opvang en zo. Wordt gewoon goed plannen.
@all, sorry dames voor mijn afwezigheid! Ik lees trouw mee en wil 's avonds ook vaak gaan reageren, maar pfff.... ik heb er vaak geen energie meer voor. Helaas kan ik met een aantal zaken geen goede weg op en dat houdt me enorm bezig. Ik hoop binnenkort weer meer bij de gesprekken aanwezig te zijn....
Ansje Wel een dag te laat maar niet minder gemeend: Gefeliciteerd alweer 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk was t een leuke dag!
@ansje, gefeliciteerd met C! Alweer één jaar @mieks, wow mooi kamertje en buikje hoor! @yasmin, wat leuk dat alles goed met je gaat. Zag op fb dat je het publiekelijk hebt gemaakt van de tweeling. @sjasje en lonneke, spannend voor jullie weer! De tijd van de wachtbankjes ed is weer aangebroken
@ Sjasje, wat vervelend van die aanvaring! Inderdaad misschien eens verder gaan kijken als je gevoel hierover zo blijft. Gastouder zijn heeft ook z'n voordelen En gaan klussen voor een broertje of zusje, super leuk! @ Yasmin, probeer me er vaak wel een voorstelling te maken maar het is nog zo'n apart idee dat het nog niet echt lukken wil Ben wel erg benieuwd aan het worden! Leuk dat jullie het blijde nieuws op facebook verteld hebben! En spannend dus was het wordt, wat denk je zelf? @ Emjee, owjee dat klinkt niet best. Gaat thuis alles goed? Doe rustig aan, wij lopen niet weg. Denk dat iedereen het druk heeft @ Ansje, is kleine C. alweer een jaar geworden joh, wat gaat het snel!! Nog van harte gefeliciteerd!!! @ Hier zitten we in de laatste dagen van onze vakantie. Maandag weer werken. Dinsdag hebben we medaille uitreiking van manlief zijn uitzending nog, en kregen gister het nieuws dat hij direct daarna op oefening vertrekt tm vrijdag. Als ik hem dan vrijdag heb opgehaald is het omkleden en spullen pakken voor hem en gaat hij met zn vrienden een weekend naar Belgie wat al langer geplant stond. Ofwel dat is even gelijk een minder begin na de vakantie Merk dat ik door die hormonen het wel een stuk moeilijk vind om zulke acties (van defensie) ineens op mijn bord te krijgen. Zeker nu oktober steeds dichterbij komt ben ik gewoon niet graag meer zo lang alleen. Er schijnt nog een oefening aan te komen naar Noorwegen in september, maar dat is even afwachten wanneer dat is en of hij sowieso mee moet. Hoop zo van niet!! Verder gaat het lichamelijk wel goed, maar merk ik echt dat alles meer moeite kost. En dat vind ik weer moeilijk om daar aan toe te geven.. Hebben dinsdag avond voorlichtingsavond gehad bij de verloskundige over de bevalling, en dan ineens realiseer je je hoe snel dat dichterbij komt. Vind het best een spannend idee! Manlief was mee, en we hebben er na afloop nog best veel over door gepraat, was een goede voorlichting! Hij gaf aan dat het hem wel een mooi idee leek als het goed zou gaan, hij het kind zou aanpakken uit mij wanneer het geboren wordt zeg maar en om het dan op mijn buik te leggen(hoe omschrijf je dat?! Haha). Ben ook begonnen met spulletjes bij elkaar zoeken voor het "vluchtkoffertje", en is de babykamer helemaal klaar. Misschien allemaal wat vroeg, maar ik ben er zo blij mee dat het klaar is! Geeft bij mij rust, zeker met van die onverwachtse oefeningen! Verder weinig nieuws te melden dus, nog maar een paar relaxte dagen houden voor we ons weer in de werkdrukte kunnen storten (aftellend naar mijn verlof )
Bedankt voor de felicitaties! We hebben een hele fijne dag gehad en C. Is goed verwend. @mineraal: Wat een ellende. Veel sterkte. @yasmine: Een tweeling!!! Dat heb ik gemist. Wat bijzonder en spannend. Fijn dat de echo goed was. Misschien is de multimac iets voor in jullie auto. Kun je toch 3 kindjes kwijt in de auto. Google maar eens. Staan er regelmatig op mp te koop. @sasje: Wat vervelend dat het niet lekker loopt op het werk. Goed dat je een gesprek aangegaan bent. Laten we hopen dat het effect heeft gehad.leuk dat jullie voor een tweede gaan! @mieks: Geniet van jullie laatste vakantiedagen! Nog even en je hebt verlof! @Krissie: T. ook bijna jarig! Druk bezig met de voorbereidingen? @Emjee: Pas goed op jezelf. Jij en je gezinnetje zijn nu het belangrijkste. Wij komen wel weer. @Lonneke: En ga je met ovu testen in de weer? Hoe is het nu met J. Heeft hij nog veel last van eczeem? R heeft er weer veel last van. @all: C. heeft inmiddels zijn eerste stapjes los gezet. Benieuwd wanneer hij echt gaat lopen. R. Begint steeds meer en beter te praten. Jaja, de mannen worden groot. Ik had de tijd nu graag even stil gezet. Gisteren na de geweldig verjaardag heb ik wat traantjes gelaten. De bijzondere en mooie babytijd is echt afgesloten. Het nooit meer gevoel.... doet toch een beetje pijn...
Ansje: Van harte gefeliciteerd met C.!!! Leuke dag gehad? Mieks: Lekker alles op tijd klaar. Fijn dat je nu die 'rust' in ieder geval hebt. En inderdaad..voor je het weet lig je te bevallen en hebben jullie je kleintje in jullie armen. Gaat snel!!
@ansje, ik ken je gevoel.... "het nooit meer gevoel" kan best wel pijn doen.... Dat is nou net waar ik zelf ook enorm tegen aan loop. Dit is één van de dingen waar ik moeilijk mee kan omgaan. @Lonneke, zag dat je met een nieuwe cyclus bezig bent. Ovutesten deze ronde? En is het echt voor het echt of nog rustig aan? @ansje en mieks, dank voor de reactie.
@ansje: nog gefeliciteerd met C. Liep er gister de hele dag over na te denken dat ik nog hier even op ZP moest neerzetten. Vergeet ik het weer..... @all: vandaag m'n meisjes weer opgehaald, maar damn wat heb ik ze gemist zeg!!!
@Ansje: Beetje te laat.. Maar Gefeliciteerd met C. zijn 1e verjaardag!! @MamavanGwenn: Precies op tijd: Hiep Hiep Hoera voor Jaylinn!! @Emjee& Ansje: Kan mij voorstellen dat 'het nooit meer-gevoel' heel moeilijk is... Dikke knuffel voor jullie! @Mieks: Wat mooi dat je mannetje zelf het kindje wil aanpakken! En balen dat hij nu t ineens weer druk heeft, kan mij goed voorstellen dat je hem dichtbij wil houden deze laatste weken. @Krissie: T. ookal bijna jarig, wat gaat t toch rap! Hoe gaat t met de kleine man? (en met jou natuurlijk!) Charmed: Hoe gaat het met jou en de meiden? zag een tijdje terug leuke foto's langkomen van N. en haar klauterpartijen @Lisanne: Als je nog mee leest: hoe gaat het met jou en je mannetje? @hier gaat t wel, weer een semi aanvaring gehad op t werk. werd gisterochtend gebeld: waar ben je?! (boze toon) je staat op t rooster. Ik binnen 15 a 20 min. op t werk (M. uit haar bedje geplukt en nog voor haar ontbijt moeten afgeven op t kdv) Maar onderweg nadenken, ik ben toch niet gek, email gecheckt had ik een mail waarin met vette letters stond geschreven 19e ipv 22e. Alleen in de bijlage (ingescand rooster) stond t weer andersom. Tja wie is hier nu gek aan t worden. Enige commentaar wat ik krijg als ik de mail laat zien is ' je moet ook altijd t papieren rooster controleren en niet alleen wat in de mail staat.' GRRRRR.... sorry had ik beter gevonden. Maar een voordeel, vandaag lekker vrij samen met mijn mannetje!
Ook hier MamavanGwenn: Hieperdepiep Hoera!!!!! J alweer 1 jaar!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat jullie ene mooie verjaardag hebben. Hier alles goed hoor maar druk. (whats new hahaha) 1e werkweek weer gehad. Meiden meteen allebei ziek dus was ff stress. En ondertussen ook al bezig met voorbereidingen van Ninthe dr verjaardag! Volgende week alweer *zucht* waar blijft de tijd. En ik ben heel blij dat ik nog niet definitief afscheid hoef te nemen van baby tijd aangezien wij over een jaartje ofzo nog wel voor n 3e willen gaan. Dit weekend gaan de meiden lekker logeren en gaan wij los op strandfestival ZAND! Heerlijk en om de hoek dus een kwartiertje fietsen en we zijn er! Helemaal top!
@Mamavangwenn: Gefeliciteerd met Jaylinn haar eerste verjaardag!!!!! @emjee: Het nooit meer gevoel zal voor jou veel zwaarder vallen. Door pech en ongeluk is het min of meer voor jullie bepaald. Ik vind het echt vreselijk voor jou en hoop dat je snel de hulp krijgt om alles wat gebeurd is en de gevolgen een plaatsje te geven. Dikke knuffel. @Charmedknorrie: Succes met de voorbereidingen! @Sasje: Belachelijk hoe ze met het vingertje naar jou wijzen. Niet bevorderlijk voor je werkplezier. Hopelijk gaat het vanaf nu beter.
@ Ansje, ja kleine mannetjes worden groot! Gaat ook zo snel lijkt me (ga het straks ervaren). Het blijven er bij jullie dus bij 2? @ Emjee, dikke knuffel, kan me voorstellen dat dat een rot gevoel moet zijn met zo'n gedwongen keuze! @ Mamavangwenn, fijn dat je meiden weer thuis zijn, en nog gefeliciteerd met Jaylinn @ Sjasje, wat vervelend dat je alweer een aanvaring had! Zit niet mee dus, terwijl het niet eens jouw schuld was. Hoop dat de werksfeer snel wat leuker wordt, anders ga je echt met tegenzin steeds werken. @ Charmedknorrie, veel plezier dit weekend op het festival. En Ninthe ook al bijna jarig, groot feest?