Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: gefeliciteerd met T.!!!!!!! 1 jaar alweer. Wat is de tijd toch hard gegaan

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Wat een mooie taart voor Jaylinn haar verjaardag! Leuke dag gehad??

Krissie: Gefeliciteerd met T. zijn eerste verjaardag! Hoe was jullie dag?

Emjee: Dat nooit meer gevoel lijkt me verschrikkelijk. De keuze is voor jullie gemaakt en dat maakt het denk ik nog zwaarder. Knuffel!

Sjasje: Wat een gekloot op je werk. Inderdaad niet bevorderlijk voor je werkplezier :( Wel nog van je vrije dag kunnen genieten die vrijdag?

Charmedknorrie: Hoe was ZAND? Mijn schoonbroer en een vriendin van me zijn er ook geweest .
    En de voorbereidingen voor Ninthe haar verjaardag...time flies..pff!!

Iemand vroeg of we met ovutesten aan de gang gaan nu. Nee, nog niet. We proberen er wat gerichter mee bezig te zijn, maar op het moment komen er veel veranderingen op ons af waardoor we het op zijn beloop laten gaan. Mocht ik met oud/nieuw niet zwanger zijn, dan gaan we wel ovutesten gebruiken.
    Per 1 oktober gaan de kids een halve dag extra naar het kdv, omdat opa en oma starten met een eigen zaak (hun hadden eerst een oppasdag) Manlief gaat een halve dag ouderschapsverlof opnemen. Verder veel troubles omtrent mijn 20-jarige zusje die zich bekeerd heeft tot de iislam.

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Voor ik ga werken nog even:

krissie nog gefeliciteerd met T!!!!!!!! Ook alweer 1 jaar!!!!

4. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, gefeliciteerd met T! Leuke verjaardag gehad?

Dankjewel meiden voor jullie reacties.
    Het duurt lang en soms kom ik niet verder en dat maakt het dubbel frustrerend. Hou jullie op de hoogte en probeer een beetje bij te blijven ;)....

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    alle jarigen: gefeliciteerd!! Hoop dat jullie leuke dagen hebben gehad!

@emjee: knuffel voor jou!

@lonneke: jee dat is niet niks, tot de islam keren. Sterkte!

@ego: bij mij een gebed zonder einde...voel me soms ook bezwaard om het hier neer te zetten...
    Heel gesprek gehad met de arts, het wordt ws weer de overgang om de endo rustig te krijgen. We konden misschien nog gaan voor een terugplaatsing maar dat ga ik niet doen. Ik slik elke dag medicatie tegen de pijn.
    En als klap op de vuurpijl kreeg ik zondag ineens oud bloedverlies, waar het vandaan komt: geen idee...Het hoort er niet te zijn. Dus ik wil maar zo snel mogelijk aan de zoladex om het rustig te krijgen. Ik weet het ook niet meer anders. Ik ga wel voor een second opinion. Woensdag heb ik weer een gesprek met de arts.

6. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Krissie, nog gefeliciteerd met T. zijn eerste verjaardag!!!!!!!!!

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Je niet bezwaard voelen om je verhaal hier neer te zetten. Ik vind het zo klote voor je/jullie! Zou zeker voor een second opinion gaan. Die klotepijn lijkt me helemaal niet leuk, snap dat je het rustig wil hebben. Knuffel en sterkte!

8. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: ik sluit me aan bij lonnekes woorden. Als ik het iemand het het meest gun is het jou wel. Hoop dat je lichaam niet te lang nodig heeft om weer rustig te worden. En jullie snel weer verder kunnen.

@all: even ego, verjaardag van Jaylinn was super!!! Erg genoten. Ook mijn verjaardag mee geviert en nu genieten van de laatste uurtjes in de 2 😜

En morgen stappen we lekker op het vliegtuig. Dus tot over 12 dagen!!!

9. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @mamavanGwenn: Fijne vakantie!!

@Mineraal: Je mag hier altijd je hart komen luchten! Dikke knuffel voor jou!

10. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    mamavangwenn Gefeliciteerd!!!!! En fijne vakantie!!!

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Gefeliciteerd en geniet van jullie vakantie!!

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

@ Krissie, nog van harte gefeliciteerd met T.!! Ook al weer 1 jaar, de tijd vliegt! Hebben jullie een leuke dag gehad?

@ Mamavangwenn, ik zag weer een hoop mooie taarten voorbij komen op fb, gaaf zeg! Nog van harte gefeliciteerd met je eigen verjaardag (nogmaals) en heel veel plezier op vakantie!!

@ Mineraal, je moet je absoluut niet bezwaard voelen, we leven allemaal erg met je mee. We zijn met zn allen begonnen en jij bent als laatste over, sommigen gaan/zijn al bezig met de volgende zwangerschap! Dat geeft dan ook weer dubbele gevoelens om hier enthousiast te vertellen terwijl het bij jou allemaal zo tegen zit (dat vind ik tenminste).
    Hoe is het gesprek vandaag gegaan? Sterkte meid!!

@ Hier: Gisteren medaille uitreiking gehad. Ik kreeg een zilveren roosje, en we kregen een kindermedaillon omdat ik zwanger was in de 2e periode van de uitzending. Toch leuk! Daarna is manlief weer op oefening vertrokken en vrijdag kan ik hem nu weer ophalen. Daarna gaat ie dan gelijk voor een vrienden weekend weg, maar dat is niet anders. Gelukkig hoeft ie niet naar Noorwegen dus ik ben behoorlijk blij!!

Vandaag dagje vrij, en nog even bij de prenatal wezen shoppen. Niet goed voor mijn portemonnee ;) Zag nog super lief knuffeltje, en heb wat nieuwe kleren voor mezelf nog gekocht. Hebben nog een feestje binnenkort dus wil natuurlijk wel leuk er uit zien met mn dikke buik
    Net nog even naar de kapper geweest (was al half jaar niet meer geweest!) dus ik kan er weer even tegenaan! :D

13. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    dank je dames!!! :)

Mamavangwenn: geniet van je vakantie!!

Mieks: gesprek ging niet door, arts ziek, volgende week afspraak gepland staan. Morgen gaat de overgang spuit erin....rust voor mijn lijf.

14. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    wat een rust hier... :)

@Mineraal: merk je snel resultaat van de spuit? (minder pijn?)

de vraag van vandaag: Wat eten we vandaag? :D

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, hopelijk helpt die rust voor je lijf!!

@ Eten, hier net een kliekje uit de vriezer op : kip cashew. Lekker makkelijk dus!

@ Hier een paar rot dagen gehad. Mijn oma gaat keihard achteruit (weet ik niet of ik daar 2 weken terug al wat over verteld had? Toen was ik al even langs gegaan omdat het slecht ging). Hoop onzekerheid hoelang dit nog gaat duren.

Toen ging ik manlief vrijdag weer ophalen van oefening en zou hij 3 uur later weer vertrekken op weekendje weg met alle vrienden.
    Vertelde hij dat hij maandag dus weer op oefening moet, maar het nog de vraag is voor hoelang. Kan 1, 2 of misschien wel 3 weken zijn :x Ik mag er verder niks over vertellen, het is ook geen oefening eigenlijk maar "echt" net in het buitenland. Dat leverde dus even flinke tranen op bij mij...nog meer onzekerheid!
    Hij zei al dat hij direct naar huis kan/mag als er problemen hier zijn, maar feit blijft dat ik weer 1 of meerdere weken alleen thuis voor sta. En juist in die laatste weken nu alles zwaarder wordt is het wel zo fijn als je het huishouden kan delen en de zware boodschappen gedaan worden door je vent, en hij ook is een keertje extra kookt.
    Toen hij gister weg was heb ik dus de rest van de tranen er maar even uitgegooid, want wat kan ik af en toe zijn werk vervloeken! Snap dat hij er ook niks aan kan doen, en dat dit nou eenmaal bij zijn werk hoort maar grrrr wat baal ik er van!!! :(
    Hij komt nu vanavond ipv morgen avond terug van het weekendje weg zodat we in elk geval morgen nog even samen kunnen door brengen.

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Ach Mieks toch! Dikke knuf vanuit hier! bah, niet leuk zo de laatste weken ineens alleen. Hopelijk is t maar kort niet 3 weken!

17. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks dikke knuf lijkt me idd niet leuk!

Hier druk voor t feestje morgen van Ninthe en ik ben beland in n trip down memory lane....pfffff.....Vorig jaar om deze tijd waren mijn vliezen net gebroken

18. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Gefeliciteerd met Ninthe haar eerste verjaardag!!! Geniet ervan!

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met ninthe charmed!!!

Wij genieten heerlijk op vakantie

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33 KB
      Weergaven:
      5
  20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @charmed, gefelicteerd met Ninthe!
    Hoe is het met je "trip down"? Weer wat los kunnen laten?

@mamavangwenn, ook jij / jullie gefeliciteerd en heerlijke foto's van de vakantie, geniet ervan.

@mieks, tjee wat balen meid! Kan me heel goed voorstellen dat je baalt, elke keer weer onzekerheid. Geniet vandaag van elkaar en succes de komende week (weken), hopelijk zo kort mogelijk....

@mineraal, hoe is het met de spuit gegaan? Deze week gesprek bij de arts toch? Succes.

Deel Deze Pagina