Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    WAAAAAAAAHHHHHHHHHH Cool!!!!!!!!!!

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super!!!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!!!

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leuk zeg!! Gefeliciteerd!!

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    zijn van woensdag en donderdag.
    Donderdag was dag 26 en a.s.zaterdag is dag 28. Een van de twee is mijn nod, mijn cyclus was afgelopen keer ineens weer 26 dagen.
    Maar vond de test wel al duidelijk :D helemaal happy!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Supergefeliciteerd!!! :D:D

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Oh wat leuk, gefeliciteerd!!! :D

7. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ook hier nogmaals gefeliciteerd :)

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Begint echt hard op te schieten bij jou..spannend! Ik leef met je mee haha!

Sjasje: Heerlijk nieuws. Hoe ver ben je als jullie naar Australië gaan? En wanneer is waarschijnlijk je uitgerekende datum?

Charmedknorrie: Jij bent al veel cm's kwijt las ik op je blog! Nog ff en je hebt je 3e doel bereikt. Weer opgeknapt van de griep?

Hier leuk weekend gehad. Niet veel op de planning gehad, maar vooral lekker van ons gezinnetje genoten. Het huis heerlijk op orde gekregen (gepoetst) en vandaag flink stuk gewandeld.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen :)

Hier nog steeds een overactief kindje in mijn buik. Gister en vandaag zie je regelmatig voetjes "uitsteken", en liggen zijn billen soms heel fijn tegen mijn ribben aan te duwen. Dus of hij nu inmiddels ingedaald is?! ;) Donderdag weer controle, dan zal ik het wel horen.
    Veel last van harde buiken (ondanks dat ik niks/weinig doe) en begint de onderkant ook wat pijnlijk te worden. De laatste loodjes...

Verlof bevalt me prima! Beetje huishouden bij houden en voor de rest doe ik ook lekker rustig aan. 1 of 2 keer in de week spreek ik met de andere 4 meiden van de zwangerschapsgym af om te luchen/wat te drinken en bij te kletsen, erg leuk en spannend wie van ons de eerste is die straks ligt te puffen ;)

@ Yasmin, jeetje jij al weer bijna op de helft! Wat gaat het snel! Woensdag dus een geslachtsbepaling zie ik in je handtekening. Wat denk je dat het eigenwijsje gaat worden? :D En hoe voel je je met 2 kleintjes in je?

@ Sjasje, hoe voel je je?

@ Lonneke, je weekend goed besteed zo te lezen ;)

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Wat leuk dat jullie wekelijks wat afspreken met de zwangere dames. Dan is het helemaal spannend wie het het eerste de afspraak verzet omdat ze aan het bevallen is;)
    Fijn dat je zo lekker je verlof door komt. Inderdaad de laatste loodjes..nog ff!

Inderdaad hier het weekend goed besteed. Heerlijk!

11. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    gisteren vergeten om op verzend te drukken... nu al 2x opnieuw getypt en dan foutmelding :x

Dus, nog een keer....:

@Lonneke, klinkt als een heerlijk weekend!

@Mieks: gezellig zijn actief kleintje in je buik, verheug mij nu al op al dat gewiebel. Verder laatste loddjes, heerlijk! Manlief niet meer weg?

@Yasmin: spannend, ben wel benieuwd wat eigenwijsje gaat laten zien

@mineraal: hoe gaat het met jou nu? second opinion al gehad? (ben t even kwijt, sorry :)) Moest wel aan je denken toen ik t nieuws vertelde. Vind het echt heel erg dat jij nog aan t wachten bent op je wondertje en wij zoveel geluk hebben. Ik gun het jou zo erg!!

@Hoe gaat het met de andere dames?

@datums: vlak voor onze australie reis hoop ik de 20 weken echo te kunnen doen. (al zegt een site dat ik dan pas in week 18 zit dus misschien toch te vroeg?)
    Verder ben ik uitgerekend op 7 juni, een zomerkindje!
    Verder voel ik mij helemaal prima en t zelfde als eerst eigenlijk...

@Hier leuk toeval:, een vriendenkoppel staan nu op het punt om te bevallen van hun 2e. grappige is dat toen oudste geboren was wij net wisten dat we zwanger waren en nu is de situatie weer precies t zelfde

Zwaai naar iedereen!

12. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@sasje: gefeliciteerd!!! Wat leuk dat mijntje een broertje of zusje krijgt!

@Mieks: de laatste loodjes!!! Spannende tijden! Nog even genieten van je zwangerschap!

@rest: sorry , druk dru druk. Ik ben de boel hier een beetje aan het verwaarlozen... Ik zal deze week uitgebreid reageren!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Joepie, ik doe mee met buikfoto van de maand! Dus als jullie willen stemmen? :D doen wel een hoop mooie foto's mee dus vrees dat de kans klein is dat ik win ;)

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    sjasje: ik snap je gevoel, maar ik gun iedereen een kind. Hoe vervelend het soms dan ook is voor mezelf.
    Ik mag 10-10 naar de andere arts die het beleid verder gaan bepalen.
    Ik heb nog steeds pijn en bloedverlies. Net teruggekeken vanaf begin juli al..dus ik trek het ook niet heel lang meer. Het kost mij enorm veel energie.

@Mieks: oktober...aftellen bij jou!!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Ik ga stemmen!

Ansje: Druk, maar wel alles onder controle?

Mineraal: Pff..vanaf juli al..dat is lang.

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nou schijnbaar had ik niet mogen zeggen dat ik mee deed aan de buik vd maand verkiezing, want mijn foto is verwijderd omdat ik stemmen op die manier zou werven... Beetje jammer :(;):(

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh wat stom! Dat doen toch veel meer mensen? Zie het zo vaak bij iemand in het onderschrift staan!
    Volgende keer via facebook ons dus vragen of we op je willen stemmen..;)

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ja heel stom, maarja niks aan te doen.

Ben gisteravond trouwens mijn slijmprop verloren.. Vanmorgen ook nog een deel. Verder is het nog rustig, morgen ochtend weer controle bij de vk. Ben benieuwd wanneer hij gaat komen. Mijn gevoel zegt dat het niet zo lang meer gaat duren :p

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Spannend, slijmprop verliezen zegt niet altijd wat. Maar hoop voor je dat het wat zegt!

Ik blijf er bij dat ik denk dat jullie kleintje 8 oktober komt;)

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    spannend mieks!!!

Deel Deze Pagina