Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
  2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Net weer terug van de vk, Bloeddruk nog steeds netjes laag en mini lag eindelijk ingedaald en vast in mijn bekken :D Helemaal blij! Verloskundige dacht dat er wel van alles binnen aan het werk is, vanmorgen weer een heel stuk slijmprop verloren namelijk (3e x al). Inwendig onderzoek doen ze nog niet (heb er ook niet naar gevraagd). Ben benieuwd wanneer het echt op gang gaat komen!

Lonneke, er zijn er meerdere idd die gewoon aangegeven hebben dat ze mee doen. Wist niet dat ze zo streng waren. Vind het alleen erg jammer dat er schijnbaar iemand geweest is die daarover geklaagd heeft want ik heb het alleen in dit topic en het oktober topic aangegeven dat ik mee deed. Ach, ga me er maar niet druk om maken... ga gewoon mezelf weer opgeven voor volgende maand en dan zie ik wel of dat nog mag/kan ;)

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Echt gek ja!
    Heerlijk dat jullie kleine mannetje is ingedaald, super!! Nog 5 dagen haha (als ik gelijk heb;)

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nou, vandaag nog meer van die vieze stukken slijmprop verloren, en ook een beetje bruinverlies nu. Las al via Google dat dat er bij kan horen. Ook wat harde buiken en lichte kramp (valt te verwaarlozen), dus tis in elk geval druk vanbinnen ook al is het misschien alleen maar voorwerk...

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@sasje: Leuk hoor een zomerkindje! Geen idee of 18 weken echo te vroeg is voor de 20 weken echo. Met 19 weken heb ik wel vaak gehoord.

@lonneke: Bij jullie ook weer spannende tijden! Hopelijk is het snel raak en krijgen J en V er een broertje of zusje bij! Hoe is het nu met je zusje?

@yasmin: Ik lees in je onderschrift dat jullie 2 jongens verwachten! Echt leuk voor jullie kleine grote boef! Worden vast dikke maatjes! Ervaar je deze tweelingzwangerschap als zwaarder? Het zal sowieso pittiger zijn, omdat je er een kleine rond hebt lopen.

@mieks: Spannend zeg, slijmprop verloren en ingedaald! Nu wachten op actie! (oh lees net harde buiken en krampen!)
    Raar hoor dat je foto weggehaald is!? Volgende maand doe je mee met baby van de maand!

@mineraal: Meid, wat ellendig dat je nog al zo lang pijn hebt :( Dikke knuffel.

@mamavangwenn: Hoe staat het met de nieuwbouwwoning? Beginnen de plannen al concreet te worden?

@all: Hier doen de jongens het goed. C. is een paar dagen na zijn eerste verjaardag gaan lopen! Hij loopt heel schattig met zijn handen in de lucht. Hij zegt ook al eten, kijk, mama, papa en bah. Wat gaat het hard! Op mijn werk loopt alles op rolletjes. Ik heb fijne nieuwe collega’s. De afgelopen maanden heb ik het enorm druk gehad in de avonduren: EHBO cursus, scholing voor mijn werk en ouderavonden. Over een weekje is deze periode gelukkig voorbij. Gelukkig is het bijna herfstvakantie en kan ik even bijtanken.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Flink gerommel dus al. Zoals je al zegt, mss wel voorwerk, maar het doet in ieder geval iets daarbinnen.

Ansje: Wat leuk om te lezen. Druk, maar zo te lezen gaat het vrij goed bij jullie. Wanneer is het herfstvakantie? Over twee, drie weken?
    Mijn zusje komt toevallig dit weekend een weekendje naar huis (onder het mom van heimwee..;)) Over vier weken ga ik een weekend daarheen. Spreek haar weinig, dus hoe het nu exact gaat hoop ik na het weekend te weten.

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mieks gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden, hier vanmorgen om 5.29 uur trotse mama geworden van zoon Timo hij weegt 3530 gram en is 49 cm lang. Bevalling is snel gegaan (6 uurtjes ongeveer) maar was op het laatst erg pittig. Ruim anderhalf uur geperst, navelstreng om de nek en best wat bloed verloren. Ben wel thuis bevallen, en ontzettend trots op mezelf :p
    Timo ligt nu heerlijk op mijn borst te slapen na zijn 2e flesje. Helemaal verliefd! Zal een dezer dagen een foto plaatsen, reageer nu via de telefoon ;)

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Wow! Gefeliciteerd, geniet ervan!

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    gefeliciteerd mieks!!

11. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Gefeliciteerd!! Hard gewerkt op t einde, je mag zeker trots zijn op jezelf!

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks, bij deze nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige manneke! Topprestatie! En nu....GENIETEN van jullie gezinnetje!

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks Gefeliciteerd!!! Traantjes in mijn ogen hier als ik je zo lees jouw verhaal lijkt zooooo op mijn 1e bevalling ('s ochtends nog naar de vk en dan 's nachts beginnen snelle bevalling maar lang persen) en wat is je mannetje moooooooiiii!!! Ik ben verliefd!

14. ansje1982

Mieks: Gefeliciteerd!!!!! Dat is snel gegaan!! Geniet van deze bijzondere tijd! Het is zo speciaal!

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nogmaals gefeliciteerd Mieks!! Toch ineens snel gegaan zo!

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Thnx allemaal! Heerlijk aan het genieten! Hij doet het super goed, vanacht zelfs lekker geslapen naast zijn 3 voedingen.

Vandaag hoorde ik dat ik bijna een totaal ruptuur heb, dat had ik toen niet helemaal mee gekregen (wel uiteraard dat ik gehecht ben ;) ).
    Onderkant voelt dus aardig beurs en is ook flink blauw maar dat heb ik er allemaal voor over ;)

Nog een fotootje:

Bijgevoegde bestanden:

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Wow, wat een knapperd die Timo! Zo zeg, bijna een totaal ruptuur, niet niks. Hoe voel je je verder?

Hier 'last' van mijn buik. Soort van drukkend, kramperig gevoel. Ongesteld worden lijkt me erg vroeg..innesteling?..eisprong??..
    Ik ben eens benieuwd. Denk ook maar dat ik me zelf gek maak of zo.
    We zullen zien!

18. ansje1982

Wat een prachtig menneke!!!

19. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    #2939 Sjasje, 7 okt 2013
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
    Hallo allemaal, Gisteren de ergste dag van ons leven gehad! (al lijkt alles goed gekomen)
    Gisteren was Mijntje lekker boven aan het spelen, papa was ook boven aan het rommelen. Mijntje kruipt dan van haar kamertje naar de werkkkamer en terug. Overal ligt speelgoedjes om mee te spelen. traphekje natuurlijk voor het trapgat Ik was beneden aan het koken.
    En ineens ROMMELDEBOM!!! Ik sjees als een gek de gang in en hoor papa als een gek naar beneden rennen, Willemijntje!!! willemijntje!!
    Was ze door het traphek, de hele trap beneden gevallen!! het hele rekje was van de muur gekomen. Nou je hart en je wereld staan dan helemaal stil. Gelukkig begon ze meteen te huilen en deden alle armpjes en beentjes het nog. Na 5 min. kalmeerde ze al een beetje en begon verbaasd naar de trap te wijzen, da! da!
    Wij zijn natuurlijk wel naar de hap gegaan, want ze had haar bolletje toch wel gestoten. en je weet nooit wat daar binnen t hoofdje gebeurd! dokter zei ook dat we heel veel geluk hebben gehad! afgelopen nacht wek-advies gehad, iedere keer moest ze heel erg huilen als we haar wakker maakte (heel zielig, wel een goed teken) en ik heb haar om 2.30u een zetpilletje gegeven, ze had volgens mij echt hoofdpijn! Arm meisje...
    Vanochtend gelukkig weer haar vrolijke zelf en lijkt alles met een sisser af te lopen. Traphekje gaan we nu maar door de muur heen vastmaken want die stomme muren zijn blijkbaar zo zacht dat de pluggen er gewoon uitkwamen.:x Maar bah wat een nachtmerrie. Ik zag steeds als ik weer wilde gaan slapen haar liggen onder aan de trap en dat geluid van vallen en van mn mannetje die in tranen steeds haar naam roept...
    Het had zó veel slechter afkunnen lopen... ik krijg de tranen in mn ogen als ik er aan denkt.. we hadden ons mupje gewoon kwijt kunnen zijn! :(

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks, wow wat een mooi ventje die Timo, erg leuke foto's ook!
    Geniet ervan meid.

@lonneke, spannend..... Kan het je ovulatie zijn of al voorbij? Je banner is weg dus kan niet meer mee spieken :).

@sjasje, nog gefeliciteerd (of mss had ik dat al gedaan)! Geweldig hoor, voel je je goed en wanneer mag je voor de eerste echo of loop ik nu echt achter.... hihi...

@ego, hier gaat het redelijk de goede kant op. Morgen heb ik als het goed is de laatste controle bij de gyn (mag ook wel na bijna 9 mnd....) en dan kan ik dat mss ook langzaam afsluiten. Wel heb ik nog andere hulp vanuit het ziekenhuis om de gebeurtenissen een plekje te geven en dat loopt nog eventjes door. Het zh is mijn tweede thuis geworden, pfff en gek genoeg voel ik me daar ook best fijn, maar ja.
    Met onze kindjes gaat het super! Helaas is de kleine meid al 3 weken 's nachts een uur wakker...., maar verder doet ze het prima.
    Ze heeft geen spreidbroekje meer sinds eind augustus en ze gaat nu zelfstandig staan. Als je haar twee vingertjes geeft dan wil/gaat ze ook al lopen, tjee waar blijft de tijd!!!
    Ons ventje doet het ook goed, het is en blijft de vrolijkheid zelfe. Al is hij regelmatig jaloers en mag hij veel nadenken.... Zijn zusje kan nu natuurlijk ook bij zijn speelgoed en dat is soms erg moeilijk. Helaas wil hij dit zelf oplossen door haar weg te duwen en trekken, maar ja dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Wat gaat er nog komen als ze ouder worden :)....

@rest, zwaai ennuh sorry voor mijn nalatigheid hier....!

Deel Deze Pagina