MamavanGwenn: Nog minimaal 5 weken, maximaal 10 weken. Ben erg benieuwd waar ik op uit ga komen Ontbijtje was lekker. Gezellig ff met z'n twee er op uit (tussen allemaal opa's en oma's viel me weer op haha) Dochter is vandaag gewoon naar het KDV. Wij onze handen even vrij. Gelukkig hebben jullie nog even voor de naam, wie weet doet de turkse vakantiezon wel wonderen en zijn jullie er na de vakantie uit Balen dat je zo last houdt van duwende billetjes in je ribben..ze laat wel weten dat ze er is Succes met het leren! Charmed: Ook hier nooit meer met de bus eigenlijk. Sinds ik uitgestudeerd ben heb ik het nogal gehad met de bus Mieks: Balen van je ventje. Kan me voorstellen dat je daar even een traan om laat. Lekker onvoorspelbaar, defensie. Bah, knuffel voor je! En zou inderdaad ook naar de HA gaan, cyclussen worden er alles behalve duidelijker op. Wannebemum: Dus al ruim 16 weekjes nu? Ben ook nieuwsgierig of je wil weten wat het wordt. Nog steeds is het blauw in de meerderheid op ons lijstje Snoopy: goed dat je even contact opneemt met de fysio. Die rugpijn is ook alles behalve leuk Sterkte ermee! Hier verder rustig aan vandaag. Heb nu Limburgs zuurvlees op staan (uiteraard zelf gemaakt..), dus dat krijgen we vanavond te eten Lekker met frietjes
Heey, de afspraak is gemaakt met de fysio. Donderdag om 10:00. Kijken wat ze voor mij kan betekenen. Mammavangwenn: suc6 met leren. Wel fijn dat je ook de ruimte krijgt om rustig te leren. Leuk geboortekaartje.
@krissie: Wat een leuke kaart! Ik vind hem helemaal geweldig! Ben wel een beetje bevooroordeeld, want wij zijn doel op aapjes. De babykamer van ukkie 2 is in het thema aapjes! @mamavangwenn: Fijn dat je na het weekend in alle rust kan leren voor je examen. Het nu al medelijden met je...3 uur lang ongemakkelijk zitten... Daarna heerlijk op vakantie meid! Dat heb je dan dubbel en dwars verdient. @wannebemum: Jeetje wat gaat het hard! Alweer dik 16 weken zwanger! Spannend hoor 4 juli de 20 weken echo! @lonneke: Jij bent gisteren dus heerlijk op pad geweest met je mannetje! En heeft het zuurvlees met frietjes gesmaakt? Ik kom niet uit limburg. Waar is het mee te vergelijken? Stoofvlees? @snoopy: Fijn dat je een afspraak bij de fysio hebt staan! Hopelijk kan die je tips geven en vooruit helpen met je klachten. @charmedknorrie: Hoe is de busreis gegaan? Viel het mee? Hier ook al in tijden niet met de bus geweest. Volgens mij heb je tegenwoordig toch een ov-chipkaart nodig? Die heb ik niet eens. @mieks: Wat vervelend dat je cyclus zo van slag is. Goed dat je de stap naar de huisarts zet. Hoop echt dat die je wil helpen en iets voor je kan betekenen. En jankbuien kunnen enorm opluchten! Gewoon laten gaan die tranen! Nog een dagje volhouden en je mannetje is er weer! @all: Gisteren een dag vol gemengde gevoelens. Eenmaal daar werd er niet anders dan anders gedaan. Schoonmoeder heeft nog met R. geknuffeld en over mijn buik geaaid. Natuurlijk heel apart! Onze teleurstelling en verontwaardigheid hebben niet meer geuit. Leek ons niet het moment. Vooral voor manlief was het heel pijnlijk. Voor de dienst werd nog even gevraagd of hij met de kleinkinderen een kaarsje aan wilde steken bij de kist en we moesten zelf nog regelen dat de tekening van R en de brief van manlief op de kist gelegd werden. Tijdens de dienst kwamen we er dus pas achter dat oma al sinds januari opgegeven was. Toen hadden we nog niets eens woorden gehad met de partner van schoonmoeder over de hele rookgebeuren! Ik weet nog goed dat we tijdens ons bezoek in januari aan schoonmoeder vroegen hoe het met oma ging. Ze zei toen dat het niet goed was. Op onze vraag wat er was, werd toen geantwoord. Beetje vreemd maar verder geen aandacht aan besteed, aangezien de gezondheid van oma al jaren achteruit ging. Paar weken geleden hebben we oma nog een vrolijke verjaardagskaart gestuurd en een fijne dag toegewenst. Wisten wij veel dat ze zo slecht lag... Van schoonbroer hoorde we na afloop van de crematie dat oma thuis gestorven is en iedereen (hij dus ook) daar afscheid van oma heeft genomen. Manlief is geen prater, maar ik zie aan hem dat hij er heel erg mee zit. Hij was gisteren avond ineens ziek. We proberen het nu even laten rusten en ons vooral te richten op ons gezinnetje. Ben benieuwd of we nog iets van (schoon)moeder gaan horen. Ik verwacht het eigenlijk niet. Over een paar weekjes wil manlief zijn tante bellen want hij zit met een hoop onbeantwoorde vragen. Waarom heeft naast (schoon)moeder niemand van de familie hem geinformeerd? Was het de wil van oma zelf om geen afscheid van hem te nemen? Wat heeft (schoon)moeder over hem gezegd in de periode van oma's ziekbed? Zo, en nu ben ik er ff helemaal klaar mee! Strakkies met manlief boodschapjes doen en als het weer het toelaat vanmiddag nog even wandelen in de dierentuin! Nog 2 drukke werkweekjes en dan hoop ik dat we in alle rust kunnen genieten van onze vakantie van mijn verlof. Heb besloten deze tijd door niets of niemand te laten verpesten! Fijn weekend dames!
@Mineraal: Jeetje wat een nieuws meid! Hoop dat de ha je snel duidelijkheid kan geven, dikke knuf!! @Ansje: wat een toestand zeg met je schoonfamilie, echt een bizare situatie. Hoop dat de tante je mannetje wat meer duidelijkheid kan geven. snap dat dit erg hoog zit, het is ook niet niks. @Mamavangwenn: even nog doorzetten en dan heerlijk in de turkse zon! * jaloers..* Ik wil ook wel een pbtje met de namen @Mieks: balen dat je vent nu ineens later komt, even huilen lucht wel lekker op! Zou idd naar de ha gaan. vooral met die uitzending erbij is voor jullie een jaar proberen wel een lang gebeuren. Zou ook niet luisteren naar 'je bent al eens zwanger geweest, dus dan kan t nog een keer' (dat zei de ha van mineraal toch steeds, nou dat klopte iig niet..) @emjee: nog gefeliciteerd met je zoontje! @Lisanne: Leuk een jongen! gefeliciteerd! @Lonneke: mmm lekker zuurvlees! wij eten dat vaker met frietjes! -@niet limburgers: lijkt op stoofvlees maar heeft toch een eigen smaak. @Meeting in Arnhem: Zondag 8 juli: L0nneke, MamavanGwenn, Emjee, Charmedknorrie, Sjasje, krissie(?) (wie kan nog meer?) Zaterdag 14 juli: L0nneke, Mieks, Sjasje, Emjee, Yasmin, Charmedknorrie, Mieks ( wie nog meer?) @All: ben eindelijk begonnen met de boom te schilderen gisteren. De stam staat erop, nu de bladeren nog (en de schaapjes...) zal zo ff een foto spammen
@ Snoopy, hopelijk kan de fysio iets voor je doen. Wanneer moet je er heen? Ow lees het net in een volgend berichtje haha. @ Wannabemum, het begint voor jou ook alweer op te schieten, bijna op de helft! Veel plezier bij de 20 weken echo. @ Mamavangwenn, nog lekker kunnen uitslapen? Fijn dat je schoonouders bijspringen zodat je goed kan leren voor je examen. Succes! @ Lonneke, ik ben ook wel benieuwd wat limburgs zuurvlees is? Nooit van gehoord @ Ansje, pfoe wat een dag heb je gehad zo te lezen! Ik zou, als ik je mannetje was, idd ook contact opnemen met die tante. Hopelijk kan zij wat duidelijkheid scheppen in al die onbeantwoorde vragen! Veel plezier in de dierentuin en groot gelijk dat je je verlof niet gaat laten verpesten! @ Sjasje, ik ben heel benieuwd naar je muur schildering Zie dat we tegelijk gepost hebben: wouw dat wordt al mooi zeg!! Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt! @ All, ik ga zo even aan de poets. Vanacht mn mannetje ophalen (als het goed is en er niet weer wat veranderd). Owja, ik ben trouwens gister nog creatief geweest! Wij hebben veel losse sleutels (huissleutels/werksleutels/autosleutels/fietssleutels) dus ik wilde daar wat mee doen. Je hebt van die leuke sleutelhuisjes, maar ik vind het dan leuker om wat zelf te maken. Manlief vorig weekend een stuk hout afgezaagd en ik mocht me uitleven deze week. Dit is het resultaat Morgen nog even ophangen als hij weer thuis is
@mamavangwenn: fijn dat wij het ook eens zijn met elkaar qua naam he?! Maar idd misschien doet de zon jullie goed, je hebt nog even om er over na te denken. Succes met leren! @Ansje: hoop dat de tante wat antwoorden kan geven, dan kan je mannetje dat ook weer afsluiten. Vervelende situatie, bah! @Sjasje: de huisarts kan helaas alleen de brief een beetje vertalen. De gyn moet ik toch wezen voor de rest...maar de tijd gaat snel! Enne mijn huisarts zei het niet dat was de gyn, dezelfde die nu het nieuws kwam vertellen...zal het nog eens opgooien als we hem zien. Eens kijken wat ie dan zegt! @Meeting: ik weet het nog niet, ik moet nog even kijken. @Mieks: sleutelhangding is leuk geworden! Hopelijk mag je je mannetje ophalen vanavond! @ego: het gaat op zich wel, af en toe wat pijn, zijn net heel even het dorp ingegaan, toch wel inspannend zullen we maar zeggen. Voel me net een oud omatje
Argh..net heel verhaal getypt..druk op verzenden..alles weg. Balen! Geen zin om alles opnieuw te typen...ik reageer later of morgen opnieuw. Sorry!
@lonneke: zuurvlees nog nooit van gehoord. Denk ook gelijk aan zuur.... Ben benieuwd naar je hele lange verhaal van gister... @ansje: het moet een rare dag geweest zijn zoals ik het heb gelezen. Hoop dat manlief door te contacten met zijn tante antwoord op zijn vragen krijgt. Want het vind het niet netjes hoe het is gelopen. Nog naar de dierentuin geweest? @sjasje: ziet er goed uit de boom? hebben jullie trouwens nog reactie gehad van de kopers met hun super lage bod? @meeting: ik kon de 14e al niet maar ik laat gezien de omstandigheden ook even de zondag de 8e schieten. Gaan jullie lekker met elkaar en dan kom ik de volgende keer gewoon lekker mee @mieks: leuke sleutelophangbord. En je mannetje nog op kunnen halen? Is hij nu ook een dag extra vrij omdat hij later terug is gekomen. Of moet hij maandag gewoon weer naar de kazerne @mineraal: laat je de komende dagen maar goed verwennen door mannetje. En af en toe een oud omaatje voelen mag ook hoor. @all: vannacht heel erg slecht geslapen en knallende koppijn, zal wel door alle spanningen gekomen zijn. En als klap op de vuurpijl stond Gwenn om 07.15 uur alweer te springen naast mijn bed. Straks als mijn ouders wakker zijn duik ik er denk ik weer even in. En vanmiddag gaan we bij mijn tante op kermisborrel en naar de kermis. Even de gedachten ergens anders heen. Of ik me examen ga maken zie ik ook wel. Mijn hoofd staat er niet naar.
@mamavangwenn, idd zullen de spanningen wel niet meewerken in de nachtelijke uurtjes.... Ik zou toch wel proberen om je examen te gaan maken. Ook al lukt het leren nu niet meer, je hebt natuurlijk wel al veel geleerd en dan mag je deze kans niet laten schieten anders moet je weer een half jaar wachten.... Kijken hoe je je woensdag voelt en dan een keuze maken! @ansje, wat een emotionele rollercoaster! Ik hoop dat jullie (je man) de goede antwoorden gaat krijgen van zijn tante, want dat is het ergste als iemand er niet meer is.... Sterkte ermee. @mieks, creabea hoor, leuk! Manlief weer lekker thuis? Hoe ist met je ei/temp, nog steeds niks in zicht.... pfff @mineraal, het is ook niet niks, je hebt wel een "operatie" gehad. Je lichaam moet daar toch weer van bijkomen en dan helemaal gezien de uitslag dat geeft natuurlijk een dubbele inpact... Rustig aan ennuh gewoon je mannetje alles laten doen hihi... (kan ik ook niet tegen maar is nu wel beter voor je ) @lonneke, waar is je verhaal ? Heb dat ook weleens gehad. Tegenwoordig, voordat ik op "reactie versturen" klik dan kopieer ik de tekst en dat heeft al een keer geloond! Mss een tip voor de lange verhalen . @sjasje, weer zo'n creabea, kun je jullie ook inhuren haha. Mooi hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat! @rest, sorry kan niet alles bij houden @hier, vandaag vaderdag is ons kinneke nog niet thuis haha.... Nachtje bij opa en oma geweest dus zo naar de papadag van manlief en dan daarna thuis, vanmiddag naar mijn papadag, maar daar is het ook kermis dus dat is dan wel weer een extraatje. Hier schiet de controle ook alweer op, weer fijn als het donderdag is. Kan de angst nu wel wat meer los laten, nu iedereen op de hoogte is, maar goed een bevestiging is natuurlijk altijd welkom . Fijne zondag vandaag (hier schijnt het zonnetje, heerlijk)
Wat een rust hier, zet ik nog maar een berichtje.... Ben een beetje misselijk, pfff... Al twee dagen ! Hang niet boven de pot, maar gewoon alleen het gevoel.... Je hoort me niet klagen hoor, maar wilde het ff kwijt hihi. Ook nog helemaal vergeten te vertellen: We hebben gister een nieuwe auto gekocht! Toch de opel zafira! Is weer een rib uit ons lijf, maar eindelijk iets meer ruimte. Zo dat was het weer, mss tot strakkies als er weer meer leven op de site is .
Nieuwe poging om verhaal te typen haha.. Emjee: Toevallig, wij zijn ook aan het kijken voor een andere auto. Een opel zafira. Zijn vrijdagmiddag voor ene gaan kijken, maar die bleek al verkocht te zijn. Nog bij een andere garage geweest, daar hadden ze er ook een stuk of 6 staan, maar allemaal te veel op de teller (en nog te duur) Uit welk jaar hebben jullie er ene gekocht? Wat betreft het misselijk zijn..niet superfijn, maar wel een 'gevoel' dat je toch écht zwanger bent Hoop dat het alleen bij misselijk voelen blijft en het geen innige knuffelsessies met de wcpot worden. MamavanGwenn: Denk ook inderdaad alle spanningen. Probeer toch zo veel mogelijk 'rust' en 'afleiding' te vinden. Wat betreft je examen..kun je hem niet toch maken, want volgens mij heb je al een hele boel geleerd. Sjasje: Prachtige boom..ben erg benieuwd naar het eindresultaat, maar van wat ik nu al zie twijfel ik er niet aan dat het een prachtig resultaat gaat opleveren. Ansje: Bah wat een gedoe allemaal. Rust goed uit en laat inderdaad niemand, maar dan ook echt niemand deze speciale periode voor jou en je gezinnetje verpesten. Je kunt het immers niet over doen. Bah..die schoonfamilieperikelen. Knuffel! Zuurvlees: Is inderdaad een soort van stoofvlees. Zit onder andere rundvlees, uien, peperkoek, (limburgse) appelstroop, azijn, laurierblaadjes, kruidnagels en jeneverbessen in. Het is een combi van zoet én zuur. Ook lekker met aardappelpuree of aardappelkroketjes met rode kool. Jamjam! Mieks: Jij je mannetje opgehaald vannacht? Nu lekker genieten van elkaar? Leuk sleutelbord, erg creatief van je! Hier: Gisteren fotoshoot gehad. Erg leuk, zal als ik ze binnen heb wel een paar in m'n album plaatsen (en op FB). Vandaag vaderdag, niet veel speciaals gedaan. Cadeautje van dochterlief voor papa en nog even bij opa en oma op bezoek geweest.
Hoi meiden, Gister avond laat idd manlief nog gehaald. Fijn dat hij er weer is! Gaan straks na het eten naar schoonouders en daar voetbal kijken (zou het nog wat worden met NL? Ik vrees het niet ) @ Mineraal, niet te veel willen gelijk he, je hebt toch een operatie gehad @ Mamavangwenn, hij moet maandag gelijk weer werken. Kort weekend dus! Heb je nog een beetje kunnen slapen? Wat vind je man ervan? Wat de rest al zegt..ondanks dat je hoofd er niet naar staat zou ik toch proberen je examen te maken. Het zou zonde zijn als je er later spijt van krijgt, je bent al een tijdje bezig met leren ook! Dikke knuf en laat je niet gek maken! @ Emjee, nee mijn ei situatie is nog steeds niet veranderd. Temp lijkt de afgelopen 3 dagen wel weer constant te blijven (zoals ik ook gewoon gewent ben uit vorige cyclussen). Blijf het vreemd vinden. Fijn dat je weer bijna op controle mag! Hoelang ben je nou ook alweer zwanger? Leuk dat jullie een nieuwe auto gekocht hebben! Veel veilige km's er mee gewenst! @ Lonneke, klinkt niet verkeerd dat zuurvlees. Misschien komt ons zp-clubje dus binnenkort even bij je eten? Haha Leuk zo'n fotoshoot! Ben benieuwd naar de foto's.
@lonneke, de auto is van aug 2008 en heeft ong 118K op de teller. Wat zoeken jullie, qua jaar/km? @mieks, lekker dat je manneke er weer is. NL vanaaf, tja ik denk het niet..... (sorry maar vind ze niet goed genoeg, balen maar helaas)
Emjee: Mooi hoor. Wij vinden ene uit 2003/2004 met max 120.000 op de teller voldoende. Moet wel zeggen dat die van 2008 mooier zijn, maar ik vind ze helaas te duur over het algemeen. Mieks: Zuurvlees is ook erg lekker. ZP-clubje dat zuurvlees komt eten..no problem haha! Voetballen: Tja..ik heb er absoluut geen vertrouwen in. Ga wel kijken...maar ja, meer voor de vorm zullen we maar zeggen haha!
@lonneke, we waren zelfde tijd aan het typen, heb inmiddels fotootje toegevoegd aan vorige bericht. Ennuh dat zuurvlees hou ik zeker te goed.... Mss als tweede afspraak bij Lonneke thuis hahaha. Wij vonden het ook enorm veel geld... Had wel een vw polo inruil dus ging natuurlijk wel wat af, maar goed tis en blijft een slechte investering, maar we hopen er nu de komende jaren mee te doen en hem bij wijze van "af te rijden"....
Emjee: Hij is erg mooi! Hier ook nog een auto in te ruilen, dus misschien dat we het nog overwogen om iets meer geld uit te geven. Maar zoals je al zegt..een auto is in principe zo'n slechte investering..pfff! We zijn er in ieder geval wel over uit dat het een Opel Zafira gaat worden ivm de ruimte. Vind een VW Touran ook gaaf, maar ook weer te duur
Hahaha, wij hebben ook gekeken naar de Touran, maar ook afgehaakt vanwege de prijs, hoezo toeval .... Wel grappig dat dubbel communiceren....
@Mamavangwenn: ben het eens met emjee, je kunt het altijd proberen toch? @Emjee: ik laat mijn mannetje ook veel doen, die pakt dat ook rustig op allemaal, vind hij geen probleem Maar miss ga ik morgen toch wat werken hier thuis, als is het maar eventjes, eerst even kijken hoe ik mij voel want heb erg beroerd geslapen vannacht. Mooie auto hoor! @Lonneke: het klinkt wel erg lekker zo met die rode kool! @Mieks: fijn dat hij weer thuis is! @voetbal: ze mogen naar huis...
Goeiemorgen meiden, Even een snel ego berichtje.. ik heb eens zitten googlen gisteren, en kwam uit op een traag werkende schildklier.. Die symptomen die daarbij horen heb ik er aardig wat van! Dat is dus iets waar ik woensdag naar wil gaan vragen bij de huisarts. Ansje, had jij daar geen ervaring mee?? Komen ze daar achter door bloed prikken? Ik ga richting werk, vanavond lees ik terug en reageer ik verder Fijne (werk)dag allemaal!